5  تا از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای اتاق‌های جلسات Teams&Zoom در سال 2024

5 تا از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای اتاق‌های جلسات Teams&Zoom در سال 2024

شرکت توسعه ارتباطات گلیک با سابقه ای درخشان با ارائه بهترین تجهزات ویدئو کنفرانس، سیستم کنفرانس و ... اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

در مقایسه با جلسات رودررو، این روش ویدئو کنفرانس نه تنها در زمان و هزینه سفر صرفه جویی می کند، بلکه کار تیمی بین منطقه ای را راحت تر و کارآمدتر می کند.

ما همچنین از ابزارهای کنفرانس ویدیویی دیگر مانند Microsoft Teams و Zoom Conference برای رفع نیازهای مختلف جلسات استفاده می کنیم. چه ارتباطات روزانه تیمی باشد و چه جلسات تصمیم گیری در سطح بالا، ما می توانیم از این ابزارها برای دستیابی به همکاری و ارتباطات یکپارچه برای ارتقاء توسعه تجارت شرکت در سال 2024 استفاده کنیم.

 

در اینجا 5 تا از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای اتاق های جلسات Teams&Zoom را به شما معرفی میکنیم

 

ویدئو کنفرانس برای اتاق های کوچک تا متوسط

ویدئو کنفرانس برای اتاق های کوچک

 

1.Yealink meeting bar A10  طراحی جمع و جور MeetingBar A10 آن را برای فضاهای کوچک و دفاتر خانگی عالی می کند و می توان آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی کرد.

Yealink Meeting Bar A10 دارای 8 آرایه میکروفون داخلی و مناسب برای اتاق کنفرانس های کوچک می باشد و از آن برای برقراری جلسات ویدئو کنفرانس استفاده می گردد.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

SmartVision 60-360° All-in-One دوربین کنفرانس ویدیویی

 

2.SmartVision 60-360° All-in-One دوربین کنفرانس ویدیویی برای تیم های مایکروسافت و اتاق های زوم

با پوشش 360 درجه و پرسپکتیو مرکز میز، هیچ کس در اتاق از دید پنهان نخواهد بود. دوربین کاملاً جدید 10K تصاویر خیره کننده ای ارائه می دهد. با جزئیات بسیار بیشتر حتی در هر محصول. شرکت‌کنندگان از راه دور اکنون می‌توانند تجربه‌ای فراگیرتر از جلسه داشته باشند، حتی زمانی که در آنجا نیستند.

Yealink MeetingBoard
 
 

3.Yealink MeetingBoard- برای اتاق های جلسات Teams&Zoom کوچک تا متوسط

Yealink MeetingBoard متشکل از یک دوربین 4k، بلندگوی شفاف، میکروفون های تمام دوبلکس و یک تخته سفید هوشمند 65/86 اینچی است. دارای یک صفحه نمایش ویدئویی در اتاق کنفرانس/تلویزیون است که به عنوان یک عملکرد نوشتن تخته سفید برای ارائه یک تجربه جلسه غوطه ور و غوطه ور استفاده می شود. اجازه همکاری در هر زمان و هر مکان.

ویدئو کنفرانس برای اتاق های بزرگ

yealink MVC940
 
 

4. yealink MVC940-دستگاه اتاق های جلسه کنفرانس ویدئویی سیستم برای اتاق های کنفرانس بسیار بزرگ

UVC84 که برای اتاق های جلسات بسیار بزرگ طراحی شده است، مجهز به سنسور 4K قابل توجه و زوم اپتیکال 12 برابر است، UVC84 تمام جزئیات را ثبت می کند و آن را برای اتاق های کنفرانس متوسط ​​و بزرگ ایده آل می کند. ویژگی ابتکاری Auto Framing به طور خودکار نمای را طوری تنظیم می کند که همه شرکت کنندگان را شامل شود.

 

ZVC90
 
 

5.ZVC90-یک دوربین ردیابی هوشمند دو چشمی 4K برای اتاق‌های جلسه با نمایشگر عالی

کیت ZVC S90 Zoom Rooms که برای اتاق های بسیار بزرگ طراحی شده است دارای سیستم چند دوربینه هوشمند UVC86، مینی کامپیوتر MCore Pro، پنل لمسی MTouch Plus، AVHub، BYOD-Extender، RoomSensor و WPP30 4K ارائه یک غلاف ارائه بی سیم است. تجربه جلسه ای همهجانبه که هم برای شرکت کنندگان از راه دور و هم در محل ارائه می شود.

 

تماس با گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha