سیستم کنفرانس ایرانی

سیستم کنفرانس ایرانی

در این مقاله به شما بهترین برندهای سیستم کنفرانس ایرانی را معرفی میکنیم.گلیگ با دارا بودن بهترین سیستم کنفرانس های ایرانی آماده خدمت رسانی به شما است.

 

سیستم کنفرانس چیست

 

سیستم کنفرانس به یک ست‌های فناوری ارتباطی اطلاق می‌شود که افراد را از راه دور به صورت صوتی یا تصویری به هم متصل می‌کند. این سیستم‌ها به صورت آنلاین ارتباطات تصویری و صوتی را فراهم می‌کنند و افراد را از مکان‌های مختلف جهان قادر می‌سازند که در یک جلسه یا کنفرانس شرکت کنند.

 

درخواست مشاوره

ویژگی‌های اصلی سیستم‌های کنفرانس

 

تصویر و صدا:

 

  • این سیستم‌ها اجازه انتقال تصاویر و صدا در زمان واقعی را به افراد می‌دهند.

 

مشارکت چند نفره:

 

  • قابلیت اتصال چندین شرکت‌کننده به یک جلسه که از طریق اینترنت یا شبکه‌های دیگر امکان‌پذیر است.

چت متنی:

 

  • امکان چت متنی بین شرکت‌کنندگان برای ارتباط در کنار صوت و تصویر.

اشتراک فایل:

 

  • امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها و اطلاعات بین شرکت‌کنندگان در جلسه.

 

سیستم کنرانس و سیستم صوتی

 

پشتیبانی از انواع دستگاه‌ها:

 

  • قابلیت استفاده از این سیستم‌ها بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تبلت‌ها، و گوشی‌های هوشمند.

امنیت:

 

  • اهمیت امنیت اطلاعات در جلسات و کنفرانس‌های آنلاین.

آموزش وبینار:

 

  • امکان برگزاری جلسات آموزشی به صورت آنلاین.

سازگاری با نرم‌افزارهای دیگر:

 

  • توانایی اتصال به نرم‌افزارها و سیستم‌های مختلف مانند ایمیل و تقویم.

سیستم‌ کنفرانس در انواع محیط‌ها از جمله تجاری، آموزشی، بیمارستان، و... مورد استفاده قرار می‌گیرند تا افراد بتوانند ارتباطات خود را بهبود بخشند و جلسات مؤثرتری داشته باشند.

انواع راهکارهای سیستم کنفرانس

 

چرا انتخاب میکروفون مخصوص سالن کنفرانس ضروری است؟

در خرید میکروفن کنفرانس و تجهیزات سالن کنفرانس با ید به نکات مختلفی توجه کرد به همین دلیل است که خرید میکروفون کنفرانس یک خرید عمومی نیست و می بایست در سازمان ها و شرکت ها این خرید توسط افراد متخصص این کار انجام شود.

در انتخاب نوع میکروفن برای سالن کنفرانس عواملی نظیر اندازه میز، اندازه سالن کنفرانس یا اتاق کنفرانس، چیدمان صندلی ها و بسیاری عوامل دیگر می تواند در زمان خرید میکروفن کنفرانس در سالن کنفرانس تاثیر گذار باشد. 

 

توانایی یک تیم برای برقراری یک ارتباط خوب بستگی به سخت افزار مورد استفاده آن تیم دارد.سخت افزارها و میکروفون کنفرانس عموما فاقد پیچیدگی خاص می باشند و استفاده از آن ها برای عموم کاربران آسان می باشد. یک تیم حرفه ای اگر به جای خرید میکروفن هایی که فقط کار می کنند یک انتخاب درست برای سالن کنفرانس خود انجام دهند کیفیت صدای ارتباطی را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهند. 

 

 

سالن کنفرانس

 

قیمت سیستم صوتی سالن کنفرانس

 

سیستم صوتی سالن کنفرانس شامل میکروفن‌ کنفرانس رومیزی ریاست جلسه، میکروفن‌های شرکت کننده جلسه ، منبع تغذیه، پردازنده مرکزی ، بلندگوهای دکوراتیو دیواری در ابعاد و قدرت خروجی مختلف متناسب با سالن ،پاور میکسر جهت تغذیه بلندگوهای جانبی و تنظیم صدای مناسب سالن، میکروفن های بی سیم دستی و یقه ای جهت صحبت حضار سالن می‌باشد..

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که وجود آن در سالن کنفرانس لازم و ضروری است سیستم صوتی سالن کنفرانس می‌باشد. زیرا هدف اصلی از برگزاری یک جلسه کاری یا کنفرانس برقراری ارتباط بین مدیران و تصمیم گیرندگان است تا تجارب و ایده‌ها به اشتراک گذاشته شود.

 با بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل حرفه‌ای و تخصصی تصمیم گیری هایی در سطح بالا انجام بگیرد.

آنچه که مولد این ارتباط است تجهیزات صوتی و تصویری‌ متعددی همچون ویدئو پروژکتور، بلندگوها، میکروفن‌ها، دوربین های مداربسته، و مانیتورها و … هستند که در سیستم صوتی سالن کنفرانس موجود اند.

 

برای خرید سیستم کنفرانس و سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

معرفی برندهای سیستم کنفرانس ایرانی

 

برند سیستم کنفرانس ایرانی هوراند

 

واحد تولیدی صنایع الکترونیک هوراند از اوایل دهه 1370 خورشیدی رسما فعالیت‌های تولیدی، خدمات فنی مهندسی الکترونیک و بازرگانی خود را در زمینه های صوت عمومی، حرفه‌ای و تجهیزات سالن کنفرانس و آمفی تئاتر آغاز کرده است.

 

برند سیستم کنفرانس هوراند در زمینه صوت عمومی، حرفه ای، سیستم های میکروفن کنفرانس، نورپردازی تجاری و صنعتی، سیستم های تصویری، حفاظتی و تجهیزات سالن های آمفی تئاتر اقدام به تولید، واردات و خدمات پشتیبانی فنی و مهندسی می نماید.

 

برند سیستم کنفرانس ایرانی صامع

 

سیستم کنفرانس صامع (Samacom) یکی از برندهای ایرانی در زمینه تجهیزات کنفرانس است. برند صامع انواع تجهیزات کنفرانس را ارائه می‌دهد، از جمله دوربین‌ کنفرانس، بلندگوهای کنفرانس، میکروفون‌ کنفرانس و سایر تجهیزات مرتبط.

 

سیستم کنفرانس صامع با توجه به نیازهای مشتریان، محصولاتی با قابلیت‌های متنوع ارائه می‌دهد. طراحی‌های متنوع و قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف از جمله USB، HDMI و بلوتوث از ویژگی‌های این تجهیزات است.

 

خرید میکروفن کنفرانس

 

سیستم کنفرانس های پیشنهادی

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha