سیستم کنفرانس بی سیم

سیستم کنفرانس بی‌سیم از تکنولوژی بی‌سیم استفاده می‌کند تا ارتباط بین شرکت‌کنندگان را برقرار کند.استفاده از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم یک انقلاب بزرگ در صنعت ارتباطات را به وجود آورد. برای خرید سیستم کنفرانس بی سیم ما مشاوران گلیک تماس بگیرید.02191002921

درخواست مشاوره

برندهای سیستم کنفرانس

راهکارهای سیستم کنفرانس

اصطلاحا به سیستم های کنفرانسی که ارتباط بین میکروفون کنفرانس با منبع تغذیه سیستم کنفرانس که وابسته به اتصال کابل نباشد، سیستم کنفرانس بی سیم اطلاق می گردد.

این نوع سیستم کنفرانس بی سیم، در ابتدا از تکنولوژی برقراری ارتباط مبتنی بر اشعه مادون قرمز استفاده می کرد که برای استفاده می بایست پارامترهای محیطی از قبیل نورخورشید، نور لامپ ها و امواج را به شدت مدیریت کرد که در برخی مواقع استفاده در هر محیطی را غیر ممکن می کرد ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه، سازندگان سیستم های کنفرانس از ارتباطات پایدارتر استفاده کرده و در حال حاضر میکروفن کنفرانس های بی سیم ساخته شده مبتنی بر باند های فرکانسی 2.4G , 5.2G , 5.8G می باشند. قابل ذکر است، یک سیستم کنفرانس بی سیم مناسب، برای جلوگیری از تداخل های فرکانسی از یک سری باند ها استفاده می نماید.

میکروفون کنفرانس بی سیم توسط یک باطری با کیفیت تغذیه شده و تبعا می بایست برای استفاده دارای شارژ باشند. در اکثر سیستم کنفرانس های بی سیم از باطری های Li-ion برای داشتن مدت زمان شارژ کوتاه و زمان استفاده طولانی بهره می برند.

 

سیستم کنفرانس بی سیم چیست؟

سیستم کنفرانس بی‌سیم از تکنولوژی بی‌سیم استفاده می‌کند تا ارتباط بین شرکت‌کنندگان را برقرار کند. در این نوع سیستم کنفرانس، از تکنولوژی بی‌سیم مانند میکروفون‌ کنفرانس بی‌سیم استفاده می‌شود. این سیستم عموماً برای کنفرانس‌های بزرگ و فضاهای وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم یک انقلاب بزرگ در صنعت ارتباطات را به وجود آورد. همانطور که از نام این سیستم کنفرانس مشخص است هیچ گونه سیمی به آن متصل نیست.

 

 

سیستم کنفرانس بس یسم

 

 

تفاوت سیستم وایرلس با سیستم صوتی با سیم

سیستم کنفرانس صوتی بی سیم قیمت بیشتری نسبت به سیستم‌های باسیم دارند اما میزان عملکرد سیستم‌های وایرلس و امنیت آن از تجهیزات با سیم به مراتب کمتر است. مهمترین ویژگی که سبب متمایز شدن تجهیزات بی‌سیم نسبت به سایر ابزارها شده است را می‌توان در یک کلمه معنا کرد، انعطاف پذیری.

 

 

سیستم کنفرانس بی سیم بخریم یا با سیم؟

برای تصمیم گیری در خرید سیستم کنفرانس با سیم و یا تجهیز سالن کنفرانس با تجهیزات بی سیم بهتر است، معایب و مزایای این دو سیستم را با هم مقایسه کنید و هر کدام نسبت به پروژه شما مناسب تر است را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه می توانید با همکاران حرفه ای ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط بوده و تمام مراحل از مشاوره، طراحی و اجرای تجهیزات سالن کنفرانس را به ما بسپارید.

 

سیستم کنفرانس رای گیری

سیستم کنفرانس با قابلیت رای گیری، یک روش رای گیری ایمن و سریع به شمار می آید. این عملکرد قبلاً در سیستم کنفرانس ادغام شده است و دکمه ها برای رای دادن در کنسول کنفرانس قرار می گیرند. نتایج رای گیری توسط نمایشگرهای موجود در سالن به نمایش گذاشته می شوند. امکان نمایش به صورت نمودار یا عددی توسط نرم افزارها مخصوص فراهم می باشد.

 

سیستم کنفرانس با ثبت نام و شناسایی تعبیه شده

برخی از جلسات مهم مانند : سالن کنفرانس مجلس یا شرکت های با مدیر عامل با قابلیت رای، نیاز به کنسول های با قابلیت ثبت نام یا شناسایی دارند. این نوع از سیستم کنفرانس، با کمک کارت ثبت نام ، قفل پین یا حتی اثر انگشت شرکت کننده شناسایی شده و قابل استفاده برای غیر نمی باشند.

 

سیستم کنفرانس ترجمه همزمان

سیستم ترجمه همزمان سالن همایش یا اتاق کنفرانس بین المللی، به شرکت کنندگان این امکان را می دهد با تنظیم دستگاه ترجمه کنفرانس بر روی کانال مورد نظر، سخنرانی را به زبان مادری خود گوش بدهند. امکان پخش صدا از طریق هدفون برای کنسول کنفرانس فعال می باشد. ترجمه همزمان توسط مترجمین انجام می شود که هر کدام در غرفه هایی با عایق صوتی جداگانه نشسته اند تا نویز اتاق های مجاور در پخش صدا، تداخلی ایجاد نکند. شایان ذکر است که سیستم های کنفرانس فعلی با ترجمه همزمان، کار ترجمه به بسیاری از زبان ها را به راحتی حل می کنند، به عنوان مثال سیستم کنفرانس بوش امکان ترجمه به 31 زبان را فراهم می کند.

برچسب ها :

سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس بی سیم

میکروفن کنفرانسی

منبع تغذیه میکروفن کنفرانس

اشعه مادون قرمز میکروفن کنفرانس

مدت زمان شارژ باطری میکروفن

باطری خوب برای میکروفن کنفرانس بی سیم

تجهیزات بی سیم اتاق کنفرانس

گلیک

خرید سیستم کنفرانس

باطری میکروفن کنفرانس

باطری مناسب سیستم کنفرانس بی سیم

میکروفن بی سیم

قیمت میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفون برای کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانسی

میکروفون وب کنفرانس

سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس خرید

میکروفون کنفرانس بی سیم

سیستم کنفرانس

میکروفن کنفرانس

سیستم اتوترک

سیستم کنفرانس بی سیم

میکروفون سیستم کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس بی سیم

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

اتوترک

سیستم کنفرانس اتوترک

میکروفون کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس گانزین

اتوترک دیجیتال گانزین

گانزین

میکروفون شرکت کننده

قیمت میکروفون کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

اسپیکر

سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس بی سیم

قیمت میکروفن کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانسی

سیستم میکروفن کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

ویدئو کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

وب کم حرفه ای

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس