تجهیزات سالن کنفرانس بیسیم

تجهیزات سالن کنفرانس بیسیم

تیم گلیگ دارای بهترین تجهیزات سالن کنفرانس بی سیم است و بهترن گزینه برای تجهیز سالن کنفرانس شما می باشد.

 

تجهیزات سالن کنفرانس

در این مقاله می‌خواهیم در مورد تجهیزات سالن کنفرانس بیسیم با یکدیگر به بحث و گفتگو بپردازیم. یک سالن کنفرانس تکمیل و مناسب باید شامل چه تجهیزات صوتی و تصویری باشد؟ تجهیز سالن کنفرانس به مفهوم خریدن تجهیزات صوتی و تصویری مورد نیاز برای برگزاری کنفرانس به بهترین شکل ممکن است. تجهیزات صوتی سالن کنفرانس و تصویری متعددی برای برگزاری یک ویدئو کنفرانس مورد نیاز است که موضوع اصلی مورد بحث ما در این مقاله را تشکیل خواهند داد. اگر شما هم به فکر تجهیز سالن کنفرانس ایده‌آل هستید؛ اما هیچ ایده‌ای در مورد شروع کار ندارید و نمی‌دانید که دقیقاً چه تجهیزاتی را باید خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

 

تجهیزات سالن کنفرانس بیسیم
 

تجهیزات سالن کنفرانس بی سیم

سالن کنفرانس هر شرکت یا اداره میزبان افراد خاصی است که علاوه بر طراحی ظاهری اتاق که می‌تواند جلب توجه کند، امکانات حرفه‌ای صوتی و تصویری می‌تواند سبب آسایش و آرامش حضار باشد. برای همین امر سیستم‌های متنوعی در بازار وجود دارد که نسبت به هر مکان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

سیستم‌های کنفرانس بی سیم از بالاترین کیفیت‌ها برخوردار هستند و معایب این محصولات نسبت به مدل باسیم کمتر است. سیستم کنفرانس بی‌ سیم و میکروفن بی سیم از تجهیزات بی سیم اتاق‌های کنفرانس می‌باشد.

 

سیستم کنفرانس که شامل سیستم صوتی و تصویری می‌باشد که در نوع بی سیم سیستم کنفرانس صوت‌ها و تصویرها بدون تصویر به مانیتورها و بلندگوها ارسال می‌شود.

کاربرد حالت بی سیم خیلی راحت‌تر از نوع باسیم است، زیرا نیاز به کابل کشی ندارد. در حالت بی سیم اتصال کنسول‌ها به منبع تغذیه با شبکه بی سیم روی می‌دهد، با این کار نصب و در صورت نیاز جابجایی کنسول‌ها بسیار آسان تر از حالت‌های دیگر ممکن می‌شود.

میکروفن بی سیم یکی دیگر از تجهیزات بی سیم اتاق کنفرانس است. این مدل از میکروفون کنفرانس از فناوری وای فای برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند و مزیت آن، آزادی عمل جهت جابجا کردن میکروفون و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات کابل است.

عمر باتری این محصولات محدود است اما امکان تعویض باتری وجود دارد و در سالن‌های کنفرانس‌های بزرگ نیز برای همایش‌های چند ساعته از همین میکروفن‌ها استفاده می‌کنند.

 

 

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس بستگی به یکسری موارد دارد 

تجهیزات اصلی سیستم صوتی سالن کنفرانس را میکروفون ، فرستنده ، منبع تغذیه ، گیرنده ، آمپلی‌فایر‌ها و بلندگو‌های دیواری و سقفی دربر‌ می‌گیرند. تجهیزات دیگر شامل نمایشگر‌ها ، سیستم ترجمه همزمان ، تجهیزات ضبط صدا و تصویر، دوربین های اتوترک هر کدام باید به بهترین مدل خریداری شوند و از یه مدل یا شرکت باشند برای یکپارچه بودن و اطمینان بیشتر از باگ ها و هر چقدر مدل ها بالا تر باشند یا آیتم های مهم تری داشته باشند قیم بیشتری خواهند داشت.

 

چگونه یک سیستم میکروفون کنفرانس انتخاب کنیم؟

نکات کلیدی

  • نوع کاربری میکروفون کنفرانس

  • تعداد شرکت کنندگان در جلسه

  • طراحی محصول

  • کیفیت صدا و سیگنال

 

 بهترین مدل ویدئو کنفرانس

 

سیستم ویدئو کنفرانس دو حالت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی میشوند

 

  • حذف هزینه های سفر  در استفاده از ویدئو کنفرانس

  • جلوگیری از اتلاف زمان در استفاده از ویدئو کنفرانس

  •  حذف ریسک سفر با ویدئو کنفرانس

  • خستگی ناشی از سفر در نبود ویدئو کنفرانس

 

 در بین مدل های زیادی که امروزه در بازار تجهیزات کنفرانس هست انتخاب بسیار دشوار خواهد بود برای انتخاب و مشاوره میتوانید از کارشناسان سایت گلیک کمک بگیرید.

 

برای مشاوره و خرید سیستم کنفرانس مناسب یا کارشناسان گلیک تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha