چگونه برای سالن های کنفرانس یک میکروفون کنفرانس مناسب بخریم؟

چگونه برای سالن های کنفرانس یک میکروفون کنفرانس مناسب بخریم؟

میکروفن کنفرانس از تجهیزات ضروری سالن کنفرانس است. انتخاب میکروفن کنفرانسی مناسب با سالن کنفرانس در موفقیت جلسات به شما کمک می کند.

 

چگونگی خرید میکروفون کنفرانس مناسب برای سالن های کنفرانس

تجهیز کردن سالن کنفرانس برای برگزاری یک جلسه کنفرانس مفید و گرفتن خروجی ایده‌آل، بحثی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. با افزایش اهمیت کنفرانس‌ها و افزایش امکانات و ویژگی‌های جذابی که تجهیزات مختلف به سالن‌های کنفرانس اضافه می‌کنند، این سوال مطرح می‌شود که چگونه برای سالن های کنفرانس یک میکروفون کنفرانس مناسب بخریم؟ همان‌طور که می‌دانید کیفیت، میزان بلندی و یکنواختی صدای خروجی از بلندگوها در یک سالن کنفرانس، بیشترین اهمیت را دارد و میکروفن‌های کنفرانس، همان تجهیزاتی هستند که کیفیت و شفافیت صدای خروجی را تعیین می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید میکروفون کنفرانس متناسب با نیازها و ملزومات سالن کنفرانس صحبت کنیم. اگر شما هم در مورد نکات مهم خرید میکروفون کنفرانس متناسب با انواع سالن‌های کنفراس با چالش‌هایی روبرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست نداده و ما را تا انتها همراهی کنید.

 

 

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

 

 

- میکروفون مخصوص کنفرانس چیست؟

میکروفون کنفرانس نوع خاصی از میکروفون است که این روزها وجودش در هر سالن کنفرانسی ضروری است. وظیفه اصلی یک میکروفن، تشخیص صداهای محیط و تبدیل این صداها به سیگنال‌های صوتی الکتریکی است. یک میکروفون پس از تبدیل صدای محیط به سیگنال، آن را تقویت می‌کند و سپس برای بلندگوهای حاضر در سالن ارسال می‌کند. میکروفون سالن کنفرانس علاوه‌بر انجام وظیفه اصلی یک میکروفون، قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی و اجرایی مختلفی را در اختیار برگزارکننده کنفرانس قرار می‌دهد. در زمان‌هایی که هنوز تکنولوژی به اندازه امروزی پیشرفت نکرده بود، از میکروفن‌های معمولی برای برگزاری کنفرانس استفاده می‌شد و افرادی به عنوان کارشناس سرشماری و مترجم در سالن‌های کنفرانس حضور پیدا می‌کردند و افرادی نیز به نظرسنجی و رأی گیری از حضار و شرکت کنندگان می‌پرداختند. میکروفن‌هایی که امروزه در سالن‌های کنفرانس حضور دارند، تمام این کارها را به صورت الکترونیکی و دیجیتال انجام می‌دهند و دیگر به شلوغ کاری و حضور افراد با مسئولیت‌های مختلف در سالن کنفرانس نیازی نیست.

 

برای خرید  ویدئو کنفرانس دیجیتال 

 

- ویژگی‌های مهم میکروفون کنفرانس مناسب و ایده آل:

 

  • توانایی کنترل مسیر بحث توسط رئیس جلسه

  • مکان قطع و وصل کردن صدای حاضرین و اعضاء توسط رئیس جلسه به منظور ایجاد تقدم و تأخر در سخنرانی و مشخص کردن مدت زمان سخنرانی هر یک از افراد حاضر در جلسه

  • قابلیت رأی گیری از اعضاء و حاضرین در جلسه توسط میکروفون کنفرانس

  • قابلیت شرکت در نظرسنجی‌ها و چت‌روم‌ها بوسیله ی میکروفون کنفرانس

  • امکان ترجمه صدای شخص سخنران به چندین زبان به صورت همزمان و لایو

  • امکان پخش صدا برای چند سالن و اتاق‌های مختلف به صورت همزمان

  • قابلیت ترکیب و ادغام با سیستم‌های ویدئو کنفرانس

  • قابلیت‌های چند رسانه‌ای و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، محتوای تصویری و صوتی، اسناد و صفحه نمایش

  • پشتیبانی سیستم ASR (Automatic Speech Recognition یا سیستم بازشناسی گفتار خودکار. سیستم ASR به سیستمی گفته می‌شود که داده‌های گفتاری فرد سخنران را دریافت و فرمان گوینده را تشخیص داده و اجراء می‌کند.

  • قابلیت شناسایی افراد حاضر در جلسه و سیستم حضور و غیاب



 

میکروفون کنفرانس توسعه ارتباطات گلیک

 

مهم‌ترین تجهیزات سالن کنفرانس مجهز

این میکروفون‌ها با توجه به ویژگی‌های جذاب و فوق‌العاده کاربردی که ارائه می‌کنند، این روزها تقریباً در تمام سالن‌های کنفرانس در تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها حضوری فعال دارند. شما می‌توانید این میکروفون‌ها را در اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های اجلاس، کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها، اتاق‌های کنوانسیون، مراکز مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های دولتی و عمومی، اداره‌ها، مراکز تجاری، مجموعه‌های پزشکی، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید بزرگ و هر مکان دیگری ببینید که اتاق کنفرانس دارد. این روزها لزوم استفاده از یک سیستم صوتی مناسب و باکیفیت در سالن‌های کنفرانس به خوبی توسط مدیران درک شده است.

 

برای مطالعه بیشتر: میکروفون یالینک Yealink VCM34

 

چرا مجهز کردن سالن کنفرانس اهمیت زیادی دارد؟

اگر می‌خواهید جلسات و کنفرانس‌های خود را در یک کلاس بالا، با بالاترین کیفیت و اثرگذاری ممکن برگزار کنید، اگر می‌خواهید سطح احترام و جدیت خود را به شرکت کنندگان نشان دهید و اگر می‌خواهید آن خروجی دلخواه را از جلسات درون و برون سازمانی خود به دست بیاورید، چاره‌ای جز تجهیز کردن سالن کنفرانس خود با بهترین میکروفن کنفرانس ندارید. در بحث خرید میکروفون کنفرانس، لزوماً گران‌ترین میکروفون، بهترین میکروفون برای شما نخواهد بود. برای اینکه بتوانید بهترین میکروفن را برای سالن کنفرانس خود خریداری کنید، باید با انواع میکروفون کنفرانس و نیازهای سالن کنفرانس خود به خوبی آشنا باشید. مناسب‌ترین میکروفون برای شما آن میکروفونی خواهد بود که با ملزومات سالن کنفرانس شما بیشتری همخوانی و سازگاری ممکن را داشته باشد. در ادامه با انواع میکروفن کنفرانس به صورت مختصر آشنا خواهیم شد و سپس، به سراغ خرید میکروفون کنفرانس ایده‌آل، متناسب با نیازها و مشخصه‌های سالن کنفرانس خواهیم رفت.

 

قیمت دوربین کنفرانس در توسعه ارتباطات گلیک

 

انواع میکروفون مخصوص کنفرانس

- میکروفون‌های سالن کنفرانس:

 

  • میکروفون گردن غازی (GooseNeck)

  • میکروفون شاتگان (shotgun)

  • میکروفون آرایه خطی (linear array)

  • میکروفون چند جهته (omnidirectional boundary)

  • میکروفون دلوار ( half cardioid boundary)
  • میکروفون یقه ای (Lapel)

  • میکروفون باندری یا مرزی (Boundary)

  • میکروفون سقفی (Ceiling)

  • میکروفون چند رسانه‌ای (Multi Media)

  • میکروفون سیمی (wired)

  • میکروفون بی سیم مبتنی بر تکنولوژی wifi (Wireless)

 

اگر می‌خواهید مناسب‌ترین میکروفون کنفرانس باسیم یا میکروفن کنفرانس بی سیم(میکروفن کنفرانس وایرلس) ممکن را برای سالن خود بخرید، باید با انواع میکروفن‌ها و نقاط قوت و ضعف هر یک آشنا باشید. در صورت نیاز می توانید از مقاله انواع میکروفون های سالن کنفرانس کمک بگیرید.

 

 

ویژگی‌های اصلی و مهم میکروفون کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس باید متناسب با سالن کنفرانس و نیازها و خواسته‌های ما از یک میکروفون کنفرانسی انجام شود؛ اما در این بین استانداردها و بایدهایی نیز وجود دارند که هر میکروفن کنفرانس خوب و باکیفیتی باید آن‌ها را داشته باشد. در ادامه با این ویژگی‌های اساسی انواع میکروفون‌های سالن کنفرانس آشنا خواهیم شد.

 

 

- فیلتر کردن صداهای اضافی محیط

بهترین نوع میکروفون کنفرانس، آن میکروفونی است که تمام صداهای محیط و صداهای اضافی را فیلتر کند و تنها صدای شخص سخنران را به عنوان صدای ورودی دریافت و تقویت کند. صداهایی مانند صدای محیط، صدای افراد دیگر که در حال صحبت کردن هستند، صدای ورق زدن کاغذ، صدای نفس کشیدن، صدای افتادن خودکار، صدای قرار دادن اجسام مختلف روی میز کنفرانس و صداهای اضافی مشابه دیگر، اگر با صدای شخص در حال صحبت ترکیب شده و تقویت شود، کیفیت صدای خروجی که از بلندگوها در حال پخش است، چندان مطلوب نبوده و موجبات اذیت و ناراحتی افراد حاضر را فراهم خواهد کرد. در خرید میکروفون کنفرانس، توانایی میکروفن در فیلتر کردن صداهای محیط و مسدود کردن صدای افراد دیگر را در اولویت خود قرار داده و میکروفونی را انتخاب کنید که در یک محدوده فرکانسی استاندارد کار می‌کند و از فیلترهای باکیفیتی ساخته شده است.

 

برای مطالعه بیشتر: دوربین کنفرانس

 

- فیلتر کردن نویز سیستم، نویز محیط و تداخل فرکانسی

توانایی میکروفون در فیلتر کردن نویز محیط و نویز سیستم، یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید میکروفن کنفرانس مورد بررسی قرار بگیرد. هر سیستم دیجیتالی که از برد و انواع قطعات الکترونیکی ساخته می‌شود، یک نویز درونی و نویز سیستمی تولید می‌کند که باید فیلتر شود. اگر این نویز سیستمی فیلتر نشود، با سیگنال صدای ورودی ترکیب شده و تقویت خواهد شد که به هیچ عنوان مطلوب نیست. هرچه کیفیت قطعات داخلی به‌کار رفته در ساخت و مونتاژ میکروفون مرغوب‌تر باشد، نویز سیستمی کمتر خواهد شد. علاوه ‌بر نویز خود سیستم، نویز محیط و تداخل فرکانسی محیط نیز باید توسط میکروفون فیلتر شود. میکروفن‌های امروزی که از کیفیت قابل قبول برخوردار هستند، در فرکانس‌های خلوت کار می‌کنند و تا جای ممکن درگیر تداخل فرکانسی با دیگر تجهیزات حاضر در محیط و محیط‌های اطراف نمی‌شوند. این میکروفون‌ها معمولاً در فرکانس‌های ۲.۴ گیگاهرتز، ۵.۲ گیگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز که خلوت‌تر هستند، کار می‌کنند.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 

- صدای خروجی طبیعی و یکنواخت

در خرید میکروفون کنفرانس باید به کیفیت بالا و استاندارد بودن صدای خروجی اهمیت ویژه‌ای بدهید. صدای خروجی میکروفون باید مفهوم، شفاف، واضح، طبیعی و یکنواخت باشد. همچنین میکروفن باید از قدرت بالایی برای تشخیص صدای فرد سخنران و تقویت کردن سیگنال صوتی برخوردار باشد تا افرادی که در حال سخنرانی هستند، نیازی به بالا بردن صدای خود نداشته باشند. باید دقت کنید که جلسات کنفرانس ممکن است طولانی شود و اگر صدای خروجی طبیعی و یکنواخت در محیط پخش نشود، منجر به خستگی زودرس افراد شرکت کننده خواهد شد.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم کنفرانس اتوترک

 

- آزادی حرکت میکروفون

آزادی حرکت میکروفون و آزادی حرکت شخصی که در حال سخنرانی است، نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در زمان خرید میکروفون وب کنفرانس لحاظ شود. البته این موضوع تا حدی اختیاری است و تنها در صورتی مهم است که فرد سخنران نیاز به حرکت و استفاده همزمان از دو دست خود داشته باشد. میکروفون‌های بی سیم یقه‌ای، میکروفون‌های سقفی و میکروفون‌های باندری از انواع میکروفن‌هایی هستند که این آزادی عمل را به فرد سخنران می‌دهند و امکان حرکت و جابه‌جایی در محیط سالن را فراهم می‌کنند. اگر فرد سخنران نیاز به حرکت و انتقال داشته باشد، دایره انتخاب‌های شما در هنگام خرید میکروفون کنفرانس محدودتر خواهد شد. همچنین ممکن است فرد سخنران بدون حرکت انتقالی، تنها در سر جای خود حرکت کند. برای مثال، سرش را به سمت چپ و راست بچرخاند، سر خود را به پشتی صندلی تکیه دهد یا از جای خود بلند شده و سرپا به صحبت کردن ادامه بدهد. یک میکروفون خوب باید توانایی مواجهه با شرایط مختلف بدنی افراد را داشته باشد.

- حریم خصوصی

تمام افرادی که در کنفرانس حاضر هستند، در زمان‌هایی که صحبت نمی‌کنند، باید حریم خصوصی خود را داشته باشند. صحبت‌های افراد با فرد بغل دستی یا تلفن همراه نباید به صورت عمومی در سالن کنفرانس پخش شود. اتفاقات خارج از برنامه و کنترل نشده همواره رخ می‌دهند و میکروفون باید دکمه قطع صدا و OFF را برای مواجهه با چنین لحظاتی، داشته باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

 

- زیبایی ظاهری میکروفون

این روزها میکروفن‌های کنفرانس در انواع، اشکال و رنگ‌بندی‌های مختلفی، طراحی و تولید می‌‌شوند تا نیازهای سلیقه‌های افراد مختلف را پوشش دهند. بدون شک زیبایی امری سلیقه‌ای است؛ اما در این بین برخی از میکروفون‌ها از نظر زیبایی و طراحی ظاهری، از برخی دیگر شکیل‌تر، زیباتر و مدرن‌تر هستند.

 

قیمت میکروفون کنفرانس توسعه ارتباطات گلیک

- قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

در زمان خرید میکروفون کنفرانس، قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس یا میکروفن سالن کنفرانس یا تجهیزات اتاق کنفرانس یا میکروفن میز کنفرانس یا میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس و یا میکروفن مخصوص کنفرانس، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از ملاک‌های مهم خواهند بود. باید قیمت میکروفن کنفرانس چقدر باشد تا با کیفیت ساخت و امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌دهد، متناسب باشد. همچنین هر قطعه‌ای که ساخته دست بشر باشد، یک طول عمر مشخص دارد و پس از مدتی به تعمیر و تعویض نیاز پیدا خواهد کرد. در چنین مواقعی، میکروفونی که خریداری کرده‌اید، باید از خدمات پس از فروش مناسبی در بازار برخوردار باشد و هزینه اضافی خریداری میکروفون جدید را به شما تحمیل نکند.

 

برای مطالعه بیشتر: خرید ویدئو کنفرانس

 

- ویژگی‌ها و امکانات به‌روز

در زمان خرید سیستم کنفرانس، باید نیازهای اصلی خود را در اولویت قرار بدهیم و میکروفنی را خریداری کنیم که تمام نیازها و ملزومات را ما پوشش بدهد. اهداف و خواسته‌های خود را مشخص کنید و بر طبق آن‌ها دست به خرید بزنید. همچنین فراموش نکنید که فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و نیازهایی را در انسان به وجود می‌آورد که قبلاً وجود نداشتند. برای مثال ممکن است، قابلیت ترجمه همزمان یا سیستم حضور و غیاب در زمان خریداری میکروفون کنفرانس به ویژه میکروفن کنفرانس پاناسونیک یا لاجیتک چندان مورد توجه شما قرار نگیرد و جزو نیازهای شما نباشد؛ اما پس از گذشت مدتی کوتاه، این نیازها در کنفرانس‌های شما به شدت حس شود.

 

 

تناسب با ابعاد و شکل ظاهری سالن کنفرانس

یکی از فاکتورهای مهمی که در خرید میکروفون کنفرانس مهم بوده و دایره انتخاب‌های شما را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد، معماری و مشخصات فیزیکی اتاق کنفرانس شما است. در نظر گرفتن ابعاد سالن، شکل سالن، فاصله میزها و صندلی‌ها از هم، ارتفاع سقف و سیستم‌های صوتی جانبی، نوع میکروفونی و سیستم صوتی که مورد نیاز شما است را مشخص خواهد کرد. میکروفن‌ها از اجزای مختلفی ساخته می‌شوند که باید با سیستم‌های جانبی دیگری که در سالن کنفرانس به کار گرفته شده‌اند، سازگاری و قابلیت ترکیب شدن داشته باشند.

 

برای مطالعه بیشتر: خرید وب کم دست دوم

 

- اجزای اصلی تشکیل‌دهنده میکروفون‌های کنفرانس:

 

  • منبع تغذیه میکروفون کنفرانس
  • کابل‌های ارتباطی میکروفن کنفرانس
  • یونیت‌های شرکت‌کنندگان
  • کنسول ریاست جلسه

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

 

- تعداد شرکت‌کنندگان و افراد حاضر در جلسه

تعداد افراد شرکت کننده اعم از افراد ثابت و افراد مهمان باید قبل از خرید میکروفن کنفرانس با دقت مشخص شوند. اگر تعداد افراد حاضر در جلسه از یک حدی تجاوز کند، ممکن است خرید میکروفون کنفرانس باری هر فرد به صورت مجزا و مستقل دیگر صرفه اقتصادی نداشته باشد. برای مثال اگر تعداد افراد بالا باشد و شکل سالن نیز در نظر گرفته شود، خرید میکروفون کنفرانس سقفی و باندری احتمالاً توجیه اقتصادی بیشتری نسبت به خرید میکروفون‌های گردن غازی و یقه ای خواهد داشت. همچنین همیشه باید تعدادی میکروفن مستقل برای افراد مستقل در نظر گرفته شده و خریداری شود.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات سیستم کنفرانس

 

- رابط کاربری

شکی نیست که یک میکروفون هرچقدر هم که کیفیت ساخت، امکانات و قیمت بالاتری داشته باشد، باید برای تمام اعضای شرکت کننده با هر دانش فنی، قابل استفاده باشد وگرنه روند جلسه را با چالش‌های جدی روبرو خواهد کرد. میکروفنی مناسب و ایده‌آل است که رابط کاربری ساده‌تر و قابل فهم‌تری داشته باشد و کار کردن با آن ساده باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: وبکم حرفه ای

 

خرید میکروفون کنفرانس

برندها و شرکت‌های مختلفی امروزه اقدام به تولید میکروفون کنفرانس می‌کنند. علاوه‌بر گستردگی برندها و تولیدکننده‌ها، انواع و مدل‌های مختلفی نیز وجود دارند که هر کدام امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار داده و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در بین این گستردگی و تنوع بالا، به احتمال زیاد کار انتخاب و خرید میکروفون کنفرانس متناسب با سالن کنفرانس، کار چالشی خواهد بود. شرکت توسعه ارتباطات گلیک با چندین سال سابقه موفق و درخشان در زمینه خرید میکروفون کنفرانس، در تک تک مراحل نیازسنجی، انتخاب، خرید، نصب و اجرا و همچنین خدمات پس از فروش در کنار شما خواهد بود. شرکت ما به شما کمک می‌کند تا بتوانید میکروفنی را انتخاب کنید که تمام نیازهای فنی و اجرایی شما را پوشش داده و قیمت مناسبی نیز داشته باشد. اگر نمی‌دانید برای خرید سیستم کنفرانس بی سیم یا سیستم کنفرانس با سیم باید از کجا شروع کنید و اگر از انتخاب و سرمایه‌گذاری اشتباه هراس دارید، بهتر است با شرکت ما مشورت کرده و به تیم کارشناسی ما اعتماد کنید. در صورت نیاز می توانید از مقاله ی عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس بهره ببرید.

 

برای مشاوره و خرید میکروفون کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نحوه خرید میکروفون کنفرانس متناسب با نیازها و ملزومات سالن کنفرانس صحبت کردیم و از نزدیک با انواع، سازوکار و امکانات مختلف میکروفون‌های کنفرانس آشنا شدیم. متوجه شدیم که میکروفن‌های کنفرانس انواع مختلفی دارند و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. همچنین با ویژگی‌های مهمی که هر میکروفون کنفرانسی باید آن‌ها را داشته باشد، آشنا شدیم. به خرید میکروفون کنفرانس به چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و با ارزش نگاه کنید. در زمان خرید کنفرانس به نکات ذکر شده توجه کنید و اگر در مورد استعلام قیمت میکروفون کنفرانس مناسب سالن کنفرانس یا قیمت سیستم کنفرانس یا استعلام قیمت وب کم یا استعلام قیمت دوربین کنفرانس و هر موضوع دیگری مربوط به آن نیاز به مشورت دارید، تنها کافی است تا با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد. برای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس، خرید دوربین ویدئو کنفرانس، خرید وب کم و خرید دوربین کنفرانس، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات ویدئو کنفرانس

 

 

برچسب ها :

ویدئو کنفراس

سیستم کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

گلیک

ویدیوکنفرانس

ویژگی‌های مهم میکروفون کنفرانس مناسب و ایده آل

مهم‌ترین تجهیزات برای یک سالن کنفرانس مجهز

انواع میکروفون کنفرانس

میکروفون‌های سالن کنفرانس

میکروفون گردن غازی

میکروفون شاتگان

میکروفون آرایه خطی

میکروفون چند جهته

میکروفون دلوار

میکروفون یقه ای

میکروفون باندری یا مرزی

میکروفون سقفی

میکروفون چند رسانه‌ای

میکروفون سیمی

میکروفون بی سیم مبتنی بر تکنولوژی wifi

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

ویژگی‌های اصلی و مهم میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس خرید

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانس

فیلتر کردن صداهای اضافی محیط

آزادی حرکت میکروفون

زیبایی ظاهری میکروفون

اجزای اصلی تشکیل‌دهنده میکروفون‌های کنفرانس

منبع تغذیه میکروفون کنفرانس

کابل‌های ارتباطی میکروفن کنفرانس

رابط کاربری

تولید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس مناسب سالن کنفرانس

میکروفون کنفرانس مناسب سالن کنفرانس حرفه ای

میکروفون کنفرانس بیسیم

میکروفون اتاق کنفرانس

میکروفن اتاق کنفرانس

میکروفن کنفرانس بی سیم

میکروفون کنفرانس حرفه ای

میکروفون سالن کنفرانس

میکروفون کنفرانس بی سیم

میکروفون مخصوص کنفرانس

میکروفون کنفرانسی

سیستم کنفرانس بی سیم

سیستم کنفرانس باسیم

سیستم کنفرانس با سیم

اجزای تشکیل دهنده ی سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک

میکروفون وب کنفرانس

میکروفون کنفرانس باسیم

میکروفون کنفرانس با سیم

قیمت میکروفن کنفرانس چقدر

خرید سیستم کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفن میز کنفرانس

میکروفن کنفرانس وایرلس

میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس

میکروفن کنفرانس پاناسونیک

میکروفون ویدئو کنفرانس

میکروفن سالن کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

میکروفن مخصوص کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

میکروفن میز کنفرانس

قیمت میکروفن سالن کنفرانس

قیمت میکروفن اتاق کنفرانس

قیمت میکروفون سالن کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس لاجیتک

تجهیزات کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

سیستم اتاق کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

میکروفون کنفرانس لاجیتک

سیستم میکروفن کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس هوراند

بلندگو میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس قیمت

بلندگو میکروفون کنفرانس

اتوترک

سیستم کنفرانس ایرانی

اسپیکر میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس صامع

سیستم کنفرانس صامع

سیستم کنفرانس دیجیتال

میکروفن کنفرانس سنهایزر

میکروفن کنفرانسی هوراند

سیستم صوت کنفرانس

ابر میکروفن کنفرانس

ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

وبکم حرفه ای

خرید وبکم کنفرانس

وب کم حرفه ای

وب کم حرفه‌ای

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید وب کم دست دوم

خرید دوربین ویدئو کنفرانس

خرید وب کم

خرید دوربین کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

قیمت وب کم

قیمت دوربین کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

میکروفون کنفرانس چیست

محصولات ویدئو کنفرانس

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس

میکروفون یالینک Yealink VCM34

Yealink MeetingEye 400

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha