تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات مناسب می تواند سبب موفقیت در هر کاری باشد!

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات مناسب می تواند سبب موفقیت در هر کاری باشد. خرید انواع تجهیزات صوتی و تصویری مانند سیستم کنفرانس، ویدئو کنفرانس و اسپیکرفون

سیستم صوتی و تصویری اتاق کنفرانس

 

با در اختیار داشتن یک اتاق کنفرانس حرفه ای جلسه کاری شما  می تواند به نفع شما و در نهایت به موفقیت سازمان شما در حوزه مورد بحث جلسه انجام پذیرد. این جلسات بسیار مهم برای آینده کسب و کار و شرکت شما هستند، برخی از آنها ممکن است از طریق کنفرانس ویدئویی یا همان ویدئو کنفرانس (Video Conference) انجام شود. برای یک جلسه بدون مشکل و دغدغه، لازم است که تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس مناسب داشته باشید. یک سیستم قدیمی آنالوگ ممکن است روند جلسات شما را با نتیجه ای که انتظار دارید متفاوت سازد. بنابراین لازم است بر روی آخرین راه حل های صوتی و تصویری اتاق کنفرانس سرمایه گذاری نمایید.

 

 

 

 

آشنایی با ویژگی های سیستم صوتی مناسب اتاق کنفرانس

تجهیزات مناسب می تواند سبب موفقیت در هر کاری باشد. برخی از عناصر کلیدی که می توانند اتاق کنفرانس شما را به موفقیت برسانند عبارتند از صفحه نمایش های پیشرفته (تلویزیون، دیتا پرژکتور، تلویزیون های تعاملی)،  ویدئو کنفرانس، سیستم کنفرانس حرفه ای، دوربین هایFull HD ، کابل ها و اتصالات با کیفیت، سوکت پنل ها(VSP)، اسپلیتور ها، سوئیچرها، برد هوشمند، اسپیکرفون و سایرموارد

 

تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس | سیستم کنفرانس اتوترک، میکروفون کنفرانس گلیک

 

تجهیزات ویدیو کنفرانس

در حین انجام یک جلسه ائم از ویدئو کنفرانس، ارائه مطلب و یا ارائه گزارشات، مهمترین مسئله داشتن یک تصویر با وضوح بالا می باشد .یک سوال مهم این است که آیا ضروری است برای تلویزیون با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنیم؟ این یک سوالی است که در ذهن خریداران ایجاد می شود. به سادگی می توان با این واقعیت پاسخ داد که تلویزیون معمولی HD نهایتا تصویری با کیفیت۱۰۸۰ را نشان می دهد. یک تلویزیون 4k تصویری با ۴ برابرتعداد پیکسل های تلویزیون HD را نشان می دهد. این امر در هنگام انجام تماس های ویدئو کنفرانس و یا ارائه گزارشات متنی بسیار مفید است.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

دیتا پروژکتور

چرا با وجود نمایش یک تلویزیون با کیفیت خوب باید به منظور خرید یک دیتا پروژکتور سرمایه گذاری کرد؟ این امر زمانی از طرف ما به شما پیشنهاد می شود که افراد زیادی در جلسه حضور دارند و به طبع محل برگزاری جلسه نیز بزرگ است. برای اطمینان از اینکه افرادی که در انتهای سالن کنفرانس نشسته اند می توانند یک تصویر کامل با وضوح بالا را مشاهده نمایند نصب یک دیتا پرژکتور مناسب بهترین راهکار می باشد.

 

اسپیکرفون و تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس و سیستم کنفرانس گلیک

 

اسپیکرفون

اسپیکرفون یکی از تجهیزات ضروری برای هر اتاق کنفرانس است. زمانی که تماس تلفنی از خارج محل جلسه انجام می شود برای اطمینان از اینکه همه اعضای جلسه به وضوح قادر به شنیدن و درک گفتگو هستند می بایست از بلندگو با کیفیت خوب استفاده نمود. اکنون اسپیکرفون ها با قابلیت هایی چشمگیری تولید می شوند از جمله ارتباط از طریق بلوتوث، وای فای و یا شارژ بی سیم با ورودی و خروجی های متنوع.

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

 

سیستم کنفرانس

از آنجایی که اکثر شرکت های چند ملیتی دارای دفاتر در شهرهای مختلف، در نقاط مختلف جهان هستند، هماهنگی و دستیابی به کیفیت خوب برای درک روشنی از جلسه بسیار ضروری است. با استفاده از میکروفون کنفرانس با کیفیت، تقویت کننده ها و بلندگوها می توانید این را به آسانی به دست آورید. استفاده از این تجهیزات به شما اطمینان می دهد که حاضرین در جلسه  صدای شفاف و در نتیجه درک خوبی از جلسه دارند . از بزرگترین مزیت های سیستم کنفرانس می توان به پخش صدای یکنواخت در کل اتاق کنفرانس، ترجمه همزمان، قابلیت رای گیری و قابلیت اتوترک اشاره نمود. امروزه اکثر سیستم کنفرانس ها بصورت دیجیتال تولید می گردند و نسل سیستم کنفرانس آنالوگ تقریبا به پایان رسیده است. یک سیستم کنفرانس مطلوب از نویز پذیری بر روی اسپیکر های خود در امان است. سیستم کنفرانس اکنون به دو صورت سیستم کنفرانس با سیم و سیستم کنفرانس بی سیم تولید می گردد.

 

سیستم کنفرانس و تجهیزات صوتی و میکروفون اتاق کنفرانس با گلیک

 

ویدئو کنفرانس، سیستم کنفرانس و دیگر تجهیزات صوتی و تصویری گلیک

 

ویدیو کنفرانس

برای کاهش هزینه سفر، خطرات سفر و دستیابی به بهره وری بالای سازمانی در زمان کوتاه، شرکت ها اکثرا” از ویدئو کنفرانس استفاده می کنند. برای اطمینان از موفقیت آنها، نیاز به نصب و راه اندازی تجهیزات ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا در اتاق کنفرانس می باشد. یک سیستم ویدئو کنفرانس با کیفیت نه تنها به شما اجازه می دهد که به صورت  چهره به چهره  ارتباط برقرار کنید، بلکه به شما اجازه می دهد که در صورت نیاز نسبت به ارائه مطلب اقدام نمایید.

 

 

خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

 

برچسب ها :

تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس

تجهیزات تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات کنفرانس

ویدئو کنفرانس

Video Conference

کنفرانس ویدئویی

تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس حرفه ای

سیستم کنفرانس

ویدئو کنفراس

دوربین vsp

اسپلیتور

سوئیچر

برد هوشمند

اسپیکرفون

دوربین Full HD

دیتا پروژکتور

محل برگزاری جلسه

اتاق کنفرانس

میکروفون کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس باسیم

سیستم کنفرانس بی سیم

لوازم جانبی کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

گلیک

gelick

توسعه ارتباطات گلیک

گلیک نماینده رسمی فروش دستگاه ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

VideoConference

system conference

system conferance

ویدیو کنفرانس

اتوترک

سیستم کنفرانس با سیم

تجهیزات ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

اتاق کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس یالینک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha