تجهیز سالن همایش

تجهیز سالن همایش

گلیک نمایندگی خرید انواع ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام و تروکان، کافیست با مشاوران گلیک، با 15 سال سابقه فعالیت، تماس بگیرید تا در انتخاب درست، شما را یاری رسانند.02191002921 برای خرید ویرئو کنفرانی تماس بگیرید.

 

نکاتی که از سالن همایش باید بدانید!

شما قبل از خرید سیستم کنفرانس باید ایده ای برای طراحی یک اتاق ویدئو کنفرانس در ذهن خود داشته باشید آن را به چه صورت میسازید؟

شاید سالن همایش موضوعی باشد که شما تاکنون وقت زیادی را صرف آن نکرده باشید. مشکلی نیست، در بیشتر موارد یک سالن کنفرانس ایده ال مورد نظر می باشد تا طراحی سالن همایش. طراحی یک سالن کنفرانس باید به گونه ای انجام شود که فضا را برای برقراری ارتباط با دیگران تسهیل کند نه این که توجه همه را به خود جلب کند. مهمترین نکته در طراحی یک اتاق کنفرانس طراحی آن با بهره وری بالا می باشد، در این جا به ذکر  چند نکته در این مورد می پردازیم.

نیروی کار امروزه نیازمند طراحی یک اتاق کنفرانس مدرن می باشد. اگر شما این فرصت را دارید که یک سالن کنفرانس را طراحی یا بازسازی کنید این فرصت را از دست ندهید و قدم های خود را فراتر از ضرورت های یک سالن کنفرانس که شامل میز، صندلی و پروژکتور می باشد بگذارید و با استفاده از این هفت نکته بهره وری سالن همایش را افزایش دهید.

 

خرید انواع سیستم همایش

اتاق کنفرانس شما باید به روز باشد. اتاق کنفرانس شما باید به قدری قدرتمند و به روز باشد که به عنوان مثال زمانی که شما نیازمند برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس هستید به راحتی و بدون هیچ مشکلی ارتباط خود را برقرار نمایید. به همین دلیل می باشد که امروزه کمپانی های تولید کننده تجهیزات ویدیو کنفرانس تمرکز خود را بر روی ارائه راه کارهای نوآورانه که بهترین تجربه برای برقراری یک ارتباط را برای شما فراهم می کند گذاشته اند. اخیرا سیستم های کنفرانس های تصویری با کیفیت K۴ راه اندازی شده اند که با استفاده از این تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس شما برای برقراری هر ارتباطی صوتی و تصویری آماده می باشد. 

  • احترام به فضای شخصی در سالن همایش

هیچ کس دوست ندارد وارد اتاق کنفرانسی شود که ۱۵ نفر درآن در جلسه شرکت دارند در حالی که آن اتاق کنفرانس برای ۱۰ نفر طراحی شده است.  اگر افراد شرکت کننده در جلسه زمان زیادی را صرف پیدا کردن راهی برای راحت نشستن در کنار افراد کنار خود می کنند، این افراد نمی توانند توجه کامل خود را به جلسه بدهند. همیشه از این موضوع اطمینان داشته باشید که نفراتی که به جلسه دعوت می کنید از ظرفیت اتاق کنفرانس شما بیشتر نباشد.

  • رنگ های مناسب را برای اتاق کنفرانس انتخاب کنید

برند تجاری شما قطعا دارای رنگ مخصوص به خود می باشد. زمانی که این رنگ در مبلمان و اتاق کنفرانس شما استفاده شود می تواند احساس خوبی به شما بدهد. با این حال در طراحی اتاق کنفرانس ایده ها و انتخاب هایی برای شما وجود دارد. رنگ های روشن مانند سفید، ابی روشن، سبز و زرد می تواند اتاق کنفرانس را بزرکتر نشان دهد.

 

 

اصول و استاندارد های یک سالن همایش

  • معماری سالن همایش

  • نور پرردازی سالن همایش

  • سیستم صوتی سالن همایش

 

معماری سالن همایش

فضای اصلی سالن: مهمترین بخش سالن و محل اجرا برنامه ها، سخنرانیها و حضور مدعوین است. اندازه ، ظرفیت و شکل آن به ساختار بنا، کاربری سالن، مشخصات سن و ملاحضات سمعی بصری وابسته است.

طراحی سالن همایش

ابعاد و شکل سالن، در طراحی سالن کنفرانس اهمیت ویژه‌ای دارد. این ابعاد، به موارد زیادی از جمله تعداد مخاطبان، اندازه صندلی‌ها، خطوط دید حضار، عرض راهرو‌ها و تعداد ردیف‌های سالن بستگی دارد. در سالن‌های کوچک، که صرفا برای سخنرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند با ظرفیت حداکثر 60 نفر، سالن‌های با کف مسطح مطلوب‌تر است. اما در سالن‌های بزرگ به دلیل ظرفیت بالای سالن، دید بهتر مخاطبان نسبت به سن و کارکرد‌های دیگر سالن، از سطوح شیبدار یا پلکانی استفاده می‌شود.

نور پرردازی سالن همایش

نور پردازی بسیار اهمیت بسیار زیادی دارد به دلیل افراد حاضر متن خود را به راحتی بخوانند از روی برگه های خود متنی که خوانده شده نکته برداری کنند و مهم تر نور پردازی تاثیر زیادی بر روی خستگی چشم افراد دارد

سیستم صوتی سالن همایش

سیستم صوتی باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد تا صدا را به بهترین شکل به افراد حاضر برساند بدون نویز با صدای مناسب که همه افراد متوجه نکات یا موضوع کنفرانس شوند

 

 طراحی سالن همایش

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات لازم برای سالن همایش

سیستم کنفرانس چیست

سیستم کنفرانس به مجموعه‌ای از تجهیزات صوتی تصویری کنفرانس گفته می‌شود که شامل مرکز کنفرانس و یونیت‌های میکروفون و وب کم های مخصوص کنفرانس هست گفته می‌شود.

سیستم کنفرانس دیجیتال به این شکل کار میکند که مدیران بدون محدودیت جغرافیایی در حال تبادل نظر هستند،در این سیستم صدا ها با کیفیت بسیار عالی جابهجا میشوند مدیران به راحتی امکان سخنرانی صوتی خواهند داشت و راحت معامله میکنند قرار داد هارا تنظیم و پروژه هارا بررسی

میکنند و این سیستم فقط مخصوص فاصله جغرافیایی نیست.

 میتوان در سالن های همایش با سیستم کنفرانس دیجیتال مدیران و افراد سطح بالای شرکت به تبادل نظر میپردازن با کیفیت صدای عالی با سیستم حذف نویز پیشرفته جلسات به بهترین حالت خود ادامه پیدا میکند. 

 

اجزای سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال در این چند مورد خلاصه نمیشود سیستم کنفرانس دیجیتال در سالن های همایش، در سالن های همایش، در اتاق های جلسات، در مراکز مطبوعاتی، در کلاس های درس، در هرجایی که لازم باشد ارتباط شرکت کنندگان راحت باشد.

تجهیزات کنفرانس از یک واحد کنترل مرکزی ، میکروفون مدیران ، میکروفون صاحب نظران ، پنل های رومیزی و مانیتورهای نصب شده بر روی میز و سایر تجهیزات و نرم افزاری های رابط تشکیل و بسته به نحوه تعامل بین واحد کنترل مرکزی و میکروفون های شخصی نمایندگان ، تجهیزات کنفرانس به دو

صورت باسیم و بی سیم دسته بندی می شوند.

برخی از سیستم‌ میکروفن کنفرانس امکان چت متنی یا ارسال پیام‌های متنی را نیز فراهم می‌کنند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا در طول جلسه به صورت متنی با سایر شرکت‌کنندگان ارتباط برقرار کنید.

سیستم کنفرانس ها به دو دسته تقسیم بندی میشوند

  • سیستم کنفرانس با سیم

  • سیستم کنفرانس با سیم

 

سیستم کنفرانس دیجیتال

 

سیستم کنفرانس با سیم

در این مدل سیستم کنفرانس همه چی به صورت سیمی بوده محدودیت هایی از جمله جابهجایی صدای ناواضح وجود نویز و سیگنال ضعیف هست.

سیستم های کنفرانس سیمی از سیگنال های آنالوگ برای انتقال جریان صوتی توسط کابل ها استفاده می کنند. چنین سیستم های کنفرانس برای نصب های ثابت مناسب تر هستند. 

 

مزایای سیستم کنفرانس با سیم در چیست؟

  • کیفیت و ثبات خوب 

  کیفیت مطلوب برای سخنرانی و ثبات کیفی بهتر در طول مدت استفاده. 

  • نصب آسان

نصب و راه اندازی بسیار ساده با اتصال مبدل ها.

  • هزینه نگهداری کم

کمترین هزینه یا بی هزینه ترین حالت ممکن برای سالن ها و اتاق های جلسه.

  • امواج به راحی عبور نمیکنند

امواج موجود در سالن که از موبایل ها بلند گو ها پخش شده تاثیری بر عملکرد ندارد.

 

معایب سیستم کنفرانس با سیم

  • نصب ثابت

با نصب اولیه این مدل شخص سخنران توانایی جابهجایی به قسمت های سالن را ندارد.

  • تحرک کمتر

اگر امکان جابهجایی رو اون مدل میکروفن به شخص سخنران بدهد باز حداکثر تا 1متر امکان جابهجایی خواهد داشت.

 

برای مشاوره و خرید سیستم کنفرانس مناسب یا کارشناسان گلیک تماس بگیرید

 

     

 

سیستم کنفرانس بیسیم

در این مدل سیستم از Wi-Fi یا سیگنال مادون قرمز برای ارسال سیگنال در تجهیزات کنفرانس بی سیم استفاده می شود و در میکروفون ها تراشه پردازش داخلی سیگنال دیجیتال  (DSP) کیفیت صدای واضحی را به شنونده میرساند.

در صورتی که تمایل به کابل کشی در سالن یا اتاق کنفرانس خود ندارید سیستم کنفرانس دیجیتال بسیار عالی و مناسب تر هستند. تجهیزات کنفرانس بی سیم برای مسائل مختلفی استفاده می شوند: برای تجهیز سریع اتاق یا استفاده متناوب از سیستم در اتاقهای مختلف و همچنین برای اتاقهایی

که کابل کشی در آن ها نامطلوب است. از مشکلات تجهیزات کنفرانس بی سیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

مزایای سیستم کنفرانس دیجیتال در چیست؟

  • تحرک پذیری 

به راحتی امکان جابهجایی هست به عنوان مثال سیم شما را محدود نمیکند.

  • می‌توان با توجه به وضعیت استفاده تنظیم کرد

قابلیت تنظیم دارد که نسبت به هر موقعیت یا موضوعی به یک حالتی عمل کند.

  • زیبایی شناسی

امروزه به دلیل پیشرفت دیگر وجود سیم ها بسیار آذار دهنده شده است که با استفاده از سیستم دیجیتالی این موضوع بر طرف شده است.

  • نمایش نتایج رای گیری بهصورت آماری بر روی مانیتور ها

با استفاده از دانگل های WIFI میتوان تصاویر پروژه ها نتایج رای گیری ها را به صورتی که همه ببینند به نمایش گذاشت. 

  • مدیریت از راه دور سیستم های صوتی ، تصویر و روشنایی های سالن

از راه دور توانایی اتصال قطع یا تنظیم ورودی یا خروجی صدا خواهید بود.

 

میکروفن کنفرانس

 

سیستم بلندگوی سالن همایش

در زمان تجهیز سالن همایش باید نسبت به انتخاب و تهیه اسپیکر مناسب برای آن نیز اقدام کرد. در انتخاب اسپیکر مناسب باید علاوه بر نیاز و نوع جلساتی که در سالن انجام خواهد شد، باید به ابعاد سالن، روباز یا مسقف بودن آن و تعداد صندلی‌ها توجه نمود.

به‌طور مثال در سالن‌های کنفرانس که جلسات رسمی ‌برگزار می‌گردد نیازی به اکو نخواهد بود، در این صورت باید به کیفیت صدا توجه کرد. در صورت نیاز به پخش محدود موسیقی نیز می‌توان با استفاده از یک ساب‌ووفر کیفیت صدای سالن را ارتقا داد.

یکی دیگر از این موارد، اندازه‌ بلندگوها خواهد بود. اسپیکرهای بزرگ‌تر حجم صدای بیشتری دارند اما گاهی اوقات حجم صدای بالا نیز می‌تواند از عوامل نارضایتی حضار باشد.

در بعضی از سالن‌های کنفرانس نیاز به جابجایی اسپیکر‌ها و قرارگیری آن‌ها در نقاط مختلف اتاق خواهد بود از این رو در زمان انتخاب، باید اسپیکر کنفرانسی تهیه نمود که قابلیت حمل و نصب آسانی داشته باشند. 

 

بلندگو اکتیو 

در این نوع از اسپیکر کنفرانس تقویت‌کننده، میکسر و پخش‌کننده همگی در فضای داخلی بلندگو قرار دارند و برای پخش صدا نیازی به تجهیزات جانبی نخواهد داشت.

اسپیکر اکتیو برای سالن‌های کنفرانس کوچک مناسب خواهد بود.

 

بلندگو پسیو 

اسپیکر پسیو برای پخش صدا به آمپلی‌فایر یا پاور میکسر نیاز خواهد داشت. این نوع از اسپیکرها برای سالن‌ همایش متوسط و بزرگ مناسب هستند.

یکی از مزایای جدا بودن تقویت‌کننده از اسپیکر جلوگیری از داغ‌شدن بلندگو و در نهایت افزایش عمر مفید آن خواهد بود. 

 

 

کار برد آمپلی فایر 

شاید بارها در سالن‌های همایش یا در زمان برگزاری همایش های مختلف با افت کیفیت صدا یا وجود نویز در آن برخورد کرده باشید.

آمپلی فایر ابزاری است برای تقویت صداها در سیستم صوتی سالن همایش است. استفاده از آمپلی فایر به توزیع یکنواخت صدا در همه قسمت‌های سالن کمک شایانی خواهد کرد.

آمپلی فایرها انواع مختلفی دارند که با توجه به میزان تقویت صدا و عوامل دیگر دسته‌بندی می‌شوند. در نظر داشته باشید در صورتی که از پاور میکسر در سیستم صوتی استفاده نمایید دیگر نیازی به استفاده از آمپلی فایر نخواهید داشت.

آمپلی‌فایرها از هر نوع اهمی یا ولتی بر مبنای نوع توان خروجی صدا و تعداد کانال‌های خروجی نیز مدل‌های متفاوتی دارد. در زمان انتخاب آمپلی فایر مناسب باید در کنار توجه به ویژگی‌های مکانی که قصد استفاده از آمپلی‌فایر در آن را دارید، به ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه نیز توجه نمایید.

 

امپلی فایر

 

کاربرد پاور میکسر

یکی از تجهیزات صوتی استفاده شده در سالن‌های همایش، میکسر است. این تجهیزات برای ترکیب صداهای مختلف در سالن استفاده خواهند شد.

همان‌طور که اشاره شد پاور میکسر ابزاری برای دریافت، ترکیب، پردازش و نظارت بر صداهای موجود در سالن مانند صدای میکروفن، ویدئو کنفرانس، لپ تاپ و سایرموارد است.

پاور میکسر علاوه بر این موارد قابلیت تقویت صدا پیش از ارسال آن به بلندگو را نیز خواهد داشت. از دیگر کاربردهای پاور میکسر افکت‌گذاری صدا بوده از این رو در سالن‌های همایش به‌ویژه در زمان اجرای‌های زنده مانند سخنرانی‌ها و موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پاور میکسر نیز مانند سایر تجهیزات سالن همایش انواع متفاوتی دارد. از انواع دستگاه‌های پاور میکسر می‌توان به پاور میکسر پیچینگ، پاور میکسر صندوقی و پاور میکسر تخت اشاره کرد.

 

پاور میکسر یاماها

 

ویدئو کنفرانس و تجهیزات ویدیو کنفرانس

سیستم‌های ویدیو کنفرانس ابزارهایی هستند که به افراد و گروه‌ها امکان برقراری ارتباط تصویری و صوتی در زمان واقعی را از راه دور فراهم می‌کنند.

این سیستم‌ها به شما اجازه می‌دهند که با افراد در مکان‌های دور از شما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به صورت صوتی و تصویری به اشتراک بگذارید.

یکی از رایج ترین موارد استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس ، برقراری ارتباط زنده و تصویری در بین نقاط مختلف جغرفیایی است.

از طریق ویدئو کنفرانس می توانید به صورت زنده، در جلسات شرکت کنید و بدین گونه در وقت، هزینه های سفر، اقامت و… صرفه جویی می شود.

اکثر سازمان ها، شرکت ها دانشگاهها و… در سطح جهان مجهز به این تکنولوژی پیشرفته هستند و به راحتی می توانند برای برقراری ارتباط با آن استفاده کنند.

 

در دسترسی آسان: این سیستم‌ها معمولاً از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند و نیازی به نصب نرم‌افزارهای پیچیده ندارند. اغلب می‌توان از طریق وب‌مرورگر یا نرم‌افزارهای اختصاصی از آنها استفاده کرد.

ارتباط تصویری و صوتی: سیستم‌های ویدیو کنفرانس به شما امکان می‌دهند تا با دیگران از طریق دوربین و میکروفن در ارتباط باشید و همچنین تصاویر و صداها را به صورت همزمان انتقال دهید.

چت متنی: برخی از سیستم‌ها امکان چت متنی هم در کنار ارتباط تصویری و صوتی را فراهم می‌کنند که به کاربران امکان مکملی برای ارتباط دارند.

جلسات گروهی: سیستم‌های ویدیو کنفرانس به شما اجازه می‌دهند تا به صورت همزمان با چندین نفر ارتباط برقرار کنید. این مناسب برای جلسات تیمی، کارگاه‌ها و کنفرانس‌های گروهی است.

 

اهمیت کیفیت در خرید ویدیو کنفرانس

در حین انجام یک جلسه ائم از ویدئو کنفرانس، ارائه مطلب و یا ارائه گزارشات، مهمترین مسئله داشتن یک تصویر با وضوح بالا می باشد .یک سوال مهم این است که آیا ضروری است برای تلویزیون با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنیم؟ این یک سوالی است که در ذهن خریداران ایجاد می شود.

به سادگی می توان با این واقعیت پاسخ داد که تلویزیون معمولی HD نهایتا تصویری با کیفیت۱۰۸۰ را نشان می دهد.

یک تلویزیون 4k تصویری با ۴ برابرتعداد پیکسل های تلویزیون HD را نشان می دهد. این امر در هنگام انجام تماس های ویدئو کنفرانس و یا ارائه گزارشات متنی بسیار مفید است.

 بسیاری از سیستم‌ها این قابلیت را دارند که جلسات ویدیویی را ضبط کرده و بعداً مشاهده کنید یا به اشتراک بگذارید.

 امنیت و حریم خصوصی اطلاعات بسیار مهم است. بسیاری از سیستم‌های ویدیو کنفرانس ابزارها و قابلیت‌هایی را فراهم می‌کنند تا از اطلاعات شما محافظت شود.

 

انواع ویدئو کنفرانس

  • ویدئو کنفرانس سخت افزاری

  • ویدئو کنفرانس نرم افزاری

 

مشاوره و خرید سیستم ویدیو کنفرانس

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری یا در اصطلاح پایانه های ویدئو کنفرانس دارای تنوع بسیار زیاد به منظور برطرف کردن نیازهای کاربران مختلف با استفاده از وب کم حرفه ای می باشند. طراحی و ساخت پایانه های ویدئو کنفرانس براساس نوع ارتباط و اندازه سالن همایش کاربران انجام شده است،

اتاق هایی با اندازه کوچک یا در اصطلاح Huddle Room تا سالن های کنفرانس با اندازه خیلی بزرگ. ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری به دو نوع نقطه به نقطه یا در اصطلاح Point-to-Point و چند نقطه ای یا در اصطلاح Multipoint تقسیم بندی می شوند.

ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری بر پایه پروتکل های ارتباطی H.323 و SIP می باشند که این دو پروتکل ارتباطی کاربران را از محدود بودن به یک برند خاص رها می کند و کاربران بدون توجه به برند دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری می توانند ارتباطات تصویری خود را برقرار نمایند و از بهترین کیفیت ارتباطی برخوردار باشند.

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برای افرادی طراحی شده اند که یا دائما در حال سفر هستند یا از خانه و به صورت دورکاری مشغول فعالیت می باشند و یا از پشت میز خود می خواهند در جلسات ویدئو کنفرانس سازمان و یا شرکت خود با استفاده از وب کم حرفه ای  و میکروفون کنفرانس حضور داشته باشند.

بیشتر این نرم افزارهای ویدئو کنفرانس قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز، لینوکس، iOS ،Android و سایرموارد را دارا می باشند.

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس یا در اصطلاح پایانه های نرم افزاری ویدئو کنفرانس که همان ویدئو کنفرانس نرم افزاری هستند، به دلیل پشتیبانی از پروتکل های استاندارد ویدئویی نظیر H.323 و SIP قابلیت این را دارند تا هم به صورت مستقل عمل نمایند و هم می توانند به زیرساخت های ویدئو کنفرانس از

برندهای مختلف که از پروتکل استاندارد SIP و H.323 پشتیبانی می کنند، متصل شوند.

 

ویدیو کنفرانس نرم افزاری

 

تفاوت دوربین سالن کنفرانس حرفه ای با وب کم معمولی

  وب کم هایی که برای استفاده شخصی هستند با وب کم کنفرانس هایی که برای استفاده در سالن ها و اتاق های همایش با اندازه های مختلف طراحی و تولید شده اند تفاوت هایی دارند.

وب کم های حرفه ای که به منظور استفاده در اتاق های همایش طراحی شده اند دارای ماهیت متفاوت نسبت به وب کم هایی می باشد که به منظور استفاده شخصی طراحی شده اند.

به عنوان مثال معمولا وب کم هایی که برای استفاده شخصی می باشند دارای چرخش یا زوم بالا دوربین یا امکانات بخصوصی نیستند ولی در عوض وب کم کنفرانس ها دارای دوربین با زوم بالا، چرخش دوربین، میکروفن های متعدد، اسپیکر و بسیاری امکانات دیگر می باشند.

 تمامی سالن همایش را پوشش می دهند و باعث می شوند که تعدادی نفرات بتوانند به راحتی در یک جلسه ویدئو کنفرانس شرکت نمایند. 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک  Yealink VC200

 این دوربین کنفرانس مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس کوچک می باشد.

ویدئو کنفرانس یالینک VC200 یک دستگاه Point-to-Point یا نقطه به نقطه می باشد که می تواند جزئی از ارتباطات مالتی پوینت نیز باشد و در ارتباطات چند نقطه ای شرکت نماید.

سیستم عامل اندروید 7.1، دارای وب کم حرفه ای 4K با قایلیت زوم 4 برابری e-PTZ، طراحی یکپارچه، لنز واید، سازگاری با صفحه های نمایش لمسی تنها برخی از قابلیت های این پایانه ویدئو کنفرانس یالینک می باشند.

از قابلیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس می توان به پشتیبانی از پروتکل ویدئویی H.265، 6 میکروفن کنفرانس داخلی، امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم، وای فای و بلوتوث داخلی، پشتیبانی از 5 تماس صوتی و  ذخیره جلسات اشاره کرد. 

 

میکروفن قدرتمند ویدیو کنفرانس Yealink VC200

  • دارای شش میکروفون داخلی که در مکان های مناسب قرار داده شده اند تا صدا را به بهترین شکل از محیط دریافت کنند
  • میکروفون ها قادر هستند تا ۵ متر فاصله صدا را دریافت کنند و به سمت مقابل ارسال کنند
  • قابلیت اتصال میکروفون وایرلس (به صورت اختیاری)
  • برقراری ارتباط با کنفرانس فون CP960 (به صورت اختیاری)

 

سیستم دوربین کنفرانس یالنک وی سی 200

 

ویدیو کنفرانس یالینک Yealink MVC500 II

 

دستگاه ویدیو کنفرانس یالینک Yealink MVC500 II جزء دومین نسل از دستگاه های ویدئو کنفرانس سری MVC از کمپانی یالینک می باشد و از بهترین گزینه ها برای تجهیز اتاق کنفرانس.

دستگاه های نسل 2 یالینک سری MVC با دارا بودن نرم افزار مایکروسافت تیمز به صورت Native مناسب ترین راه کار برای کاربرانی می باشد که در سازمان یا مجموعه خود از Microsoft Teams به منظور برقراری ارتباطات ویدئو کنفرانس خود استفاده می نمایند.

از جمله قابلیت های مهم این دستگاه می توان به رزولوشن 1920 در 1080، پشتیبانی از قابلیت Auto Framing، ارسال محتوا به صورت بی سیم، میکروفون کنفرانس 6 جهته و  امکان کنترل دستگاه به صورت ریموت اشاره نمود.

این دستگاه علاوه بر جلسات ویدئو کنفرانس، برای جلسات سیستم کنفرانس هم مناسب می باشد.

  • دارای دوربین UVC50 USB PTZ
  • دارای 2 × میکروفون بی سیم CPW90
  • پشتیبانی برنامه Microsoft Teams Rooms، از Skype for Business
  • دارای حافظه: 8 گیگابایت 
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD

 

سیستم کنفرانس یالینک mvc500

 

برای خرید سیستم کنفرانس و خرید ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink MeetingEye 400

طراحی ویدیو کنفرانس یالینک به صورت AIO  می باشد که شامل 1 دوربین، کدک، میکروفن کنفرانس، اسپیکر و وای فای و بلوتوث داخلی است 

همه این ها در یک دستگاه یعنی ویدئو کنفرانس یالینک جمع آوری شده اند. یک دوربین با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ تجربه یک ارتباط تصویری لذت بخش و هوشمندانه تر را به همراه تمامی جزئیات برای کاربران فراهم می سازد.

 قابلیت پشتیبانی از میکروفن های بی سیم و با سیم، پنل تاچ جهت مدیریت جلسات از جمله دیگر قابلیت های ویدئو کنفرانس یالینک می باشد.

ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند.

 

سیسام ویدیو کنفرانس یالینک meeting eye 400

 

دوربین کنفرانس حرفه ای لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera

با طراحی صنعتی برتر و سیستم تصویربرداری فوق العاده HD، دوربین Rally در صدر دوربین های فیلمبرداری مستقل از Logitech قرار دارد. بسته بندی شده با اپتیک پیشرفته و فن آوری های دستیابی به موفقیت، رالی دوربین عملکرد برتر در فضاهای جلسات حرفه ای از تمام اشکال و اندازه ارائه می دهد.

وب کم کنفرانس لاجیتک مدل رالی Logitech Rally Camera که از خانواده Rally می باشد، در پکیجی شامل دوربین و ریموت کنترل ارائه می گردد.

این دوربین کنفرانس به منظور استفاده در اتاق های جلسات متوسط تا بزرگ طراحی شده است.

هنگامی که دوربین Rally در حال استفاده نیست، لنزها به حالت پارک شده در جایی که لنز مستقیم به پایین خم شود، پیش فرض می کند.

دوربین ویدئو کنفرانس Rally شامل استاندارد طراحی Logitech در کلاس جهانی و سنسور 4K در یک طراحی صنعتی با کیفیت عالی و مناسب برای هر محیط حرفه ای است.

  • مدیریت دستگاه: همگام سازی Logitech
  • نمایشگرهای پشتیبانی شده: 2
  • وضوح صفحه نمایش: 1080p
  • پشتیبانی از پروتکل شبکه: IPv4 ، IPv6
  • پشتیبانی پروکسی: پروکسی مبتنی بر IP ، پروکسی مبتنی بر FQDN ، پروکسی با استفاده از فایل PAC

 

سیستم کنفرانس لاجیتک رالی

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

طراحی این پایانه به صورت AIO  می باشد که شامل 2 دوربین، کدک، میکروفون کنفرانس، اسپیکر و وای فای و بلوتوث داخلی است که همه این ها در این دستگاه ویدیو کنفرانس جمع آوری شده اند.

یک دوربین سوپر واید Wide  با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ به همراه یک دوربین تله فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زوم ترکیبی 10 برابری تجربه یک ارتباط تصویری لذت بخش و هوشمندانه تر را به همراه تمامی جزئیات برای کاربران فراهم می سازد.

از جمله مزیت های با خرید ویدئو کنفرانس سخت افزاری می توان به قابلیت ارسال محتوا به صورت بی سیم، قابلیت های Auto Framing و Speaker Tracking و AI Face Enhancement  اشاره کرد. دستگاه MeetingEye 600 از پروتکل های H.323 و SIP پشتیبانی می نماید و با استفاده از بالاترین

استاندارد ویدئویی موجود یعنی H.265  تجریه یک ارتباط با کیفیت با کمترین پهنای باید را میسر می سازد.

 

سیستم ویدیو کنفرانس یالینک meeting eye 600

 

نتیجه گیری

هیچ کسب و کاری دقیقا تمام معیارهایی که یک اتاق کنفرانس ایده ال دارد را رعایت نمی کنند. برخی از مواردی که بسیار مفید هستند شامل روشنایی خوب، فضای مناسب جهت حرکت در اطراف و خرید سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس قابل اعتماد و با کیفیت بالا می باشد. استراتژی های بیان شده در چند مورد بالا به شما کمک میکند تا بهترین تجهیزات سالن همایش را تهیه و بهره وری را به حداکثر برسانید.

 

برای خرید سیستم کنفرانس و خرید ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

برچسب ها :

تجهیز سالن همایش

ویدئو کنفرانس سالن همایش

تجهیزات سالن همایش

نکاتی برای خرید سیسنم کنفرانس

سیستم صوتی کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

سیستم‌ پیجینگ

سیستم های میکروفون کنفرانس

ویدئو کنفرانس سیسکو

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس با سیم

خرید سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس گلیک

سیستم کنفرانس گانزین

سیستم میکروفون کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

قیمت خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمیت ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

سیستم اتاق کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم میکروفن کنفرانس

اجزای اصلی سیستم کنفرانس چیست؟

سیستم کنفرانس دیجیتال

مزایای سیستم کنفرانس دیجیتال چیست؟

انواع سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس باسیم

معایب سیستم کنفرانس باسیم

مزایا سیستم کنفرانس باسیم

سیستم اتوترک

سیسکو

ویدئو کنفراس

ویدئو کنفرانس

وب کم حرفه ای

تجهیزات zoom

فن آوری ویدئو کنفرانس

تجهیز سالن جلسات

وب کم

خرید وب کم

خرید تجهیزات جانبی

خرید ویدئو کنفرانس

قیمت وب کم

قیمت وب کم کنفرانس

خرید وب کم کنفرانس

خرید وب کم حرفه ای

قیمت ویدئو کنفرانس یالینک

قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

بهترین ویدئو کنفرانس

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس

آمپلی فایر ولتی

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

تجهیزات جانبی ویدیو کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدیو کنفرانس

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

سوال از ویدئو کنفرانس

خرید نرم افزار ویدئو کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha