ویدئو کنفرانس A20 CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور

ویدئو کنفرانس A20 CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور

 

ویدئو کنفرانس یالینک برای راه اندازی یک اتاق اختصاصی

 

Yealink MeetingBar A20 با سادگی طراحی شده است. وب کم حرفه ای، میکروفون و بلندگوهای اتاق کنفرانس را در یک سیستم همه کاره ادغام می کند. هیچ رایانه شخصی یا اجزای جداگانه مورد نیاز نیست، اجازه می دهد تا یک اتاق جلسه کوچک اختصاصی را در عرض چند دقیقه به پلاگین و بازی متصل کنید، و زمان مورد نیاز برای استقرار و مدیریت را تا حد زیادی کاهش می دهد. علاوه بر این، اتصال به یک پنل لمسی CTP18 برای کنترل بهتر جلسه قابل تحقق است.

 

A20+CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور
 
 

دوربین A20، اگرچه کوچک است، اما به بهترین کیفیت دسترسی پیدا کنید

 

MeetingBar A20 برای اتاق های کوچک طراحی شده است. دارای سنسور 20 مگاپیکسلی و میدان دید 120 درجه است که نمای فوق العاده واضح و فوق عریض را حتی در فضاهای کوچک تضمین می کند.

 

دوربین A20، اگرچه کوچک است، اما به واقعیت دسترسی پیدا کنید
 
 

نمای AI-POWERED

 

قاب بندی خودکار

 

قاب‌بندی خودکار تعداد و موقعیت‌های شرکت‌کنندگان را تشخیص می‌دهد و همه افراد را به راحتی در مناسب‌ترین دید حتی در فضاهای کوچک قاب می‌کند.

 
A20+CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور

 

Speaker Tracking

 

ردیابی سخنور، یک نمای نزدیک از مجری را در زمان واقعی قاب می‌کند، تجربه ملاقات حضوری واضحی را به ارمغان می‌آورد و اطمینان حاصل می‌کند که شرکت‌کنندگان به خوبی درگیر هستند.

 
A20+CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور

 

Picture-in-Pictur

 

تصویر در تصویر، کسی که دارد صحبت می کند را را در یک پنجره مجزا، جدا از پنجره دیگر، برای نمای پانوراما ردیابی و قاب می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تماشا کنند که چه کسی صحبت می‌کند، حتی اگر او در فاصله‌ای در یک اتاق متوسط ​​نشسته است.

 

A20+CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور

 

کادربندی متمرکز چندتایی(Multi-Focus Framing)

 

حالت کادربندی چند فوکوس نه تنها همه شرکت‌کنندگان را شناسایی می‌کند و هر شرکت‌کننده را قاب می‌کند، بلکه پنجره‌های مساوی از چندین نفر را به نمای جلسه‌ای ترکیبی تبدیل می‌کند و مشکل حواس‌پرتی ناشی از پس‌زمینه نامشخص را حل می‌کند.

 

A20+CTP18 برای اتاق های آموزش از راه دور
 

 

صدای خیره کننده در هر گوشه

 

8 آرایه میکروفون MEMS داخلی و بلندگو در ویدئو کنفرانس Yealink MeetingBar، فضاهای متوسط ​​6 متری را به طور کامل پوشش می دهد. از آنجایی که MeetingBar به یک واحد پردازش صوتی مستقل قدرتمند مجهز شده است، می‌توانید از یک تجربه صوتی بدون نگرانی و تمام دوبلکس با عملکرد عالی لذت ببرید.

 

 

صدای مبتنی بر هوش مصنوعی، تمام نویزها را پاک می کند

 

حذف نویز هوش مصنوعی پیشرفته ویدئو کنفرانس Yealink تجربه صوتی را درخشان تر می کند. استفاده از یک پایگاه داده عظیم یادگیری عمیق برای کاهش نویزهای پس زمینه، بیشتر در مورد تجزیه و تحلیل صوتی هوشمند است تا فیلتر استاندارد فرکانس های صوتی. صدای تلق حواس‌پرتی صفحه کلید، کلیک‌های ماوس، قدم‌ها و سایر صداهای محیطی به‌طور هوشمندانه‌ای کنار گذاشته می‌شوند و تضمین می‌کنند که کاربران از کیفیت صدای شفاف لذت می‌برند.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha