خرید تجهیزات سالن کنفرانس بیمارستان

خرید تجهیزات سالن کنفرانس بیمارستان

تجهیز سالن کنفرانس های بیمارستان با بهترین برند های سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس دنیا با حضور متخصصان نصب و راه اندازی گلیک| بزرگترین نمایندگی واردات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس ایران.

 

اجزای جدایی ناپذیر سالن کنفرانس

سالن‌ کنفرانس ها این روزها از اهمیت بسیار ویژه‌ای در نزد سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برخوردار است. 

سالن‌ کنفرانس تأثیر بسیار زیادی بر روابط برون سازمانی و روابط اعضای مختلف در داخل سازمان می‌گذارد. تجهیزات صوتی و تصویری متعددی متناسب با نوع کاربری و ابعاد سالن کنفرانس باید خریداری شوند و این تجهیزات صوتی و تصویری باید به بهترین شکل نصب و تست شده باشند و یک سیستم کنفرانس یکپارچه را تشکیل دهند.

تجهیزات صوتی و تصویری سالن کنفرانس این روزها تبدیل به جزء جدایی‌ناپذیر سالن‌ کنفرانس ها شده اند و هیچ سالن کنفرانس مدرن یا امروزی بدون این تجهیزات قابل تصور نیست. کیفیت برگزاری جلسات درون سازمانی و برون سازمانی و میزان بازده خروجی جلسات، تا حد بسیار زیادی در گرو استفاده از تجهیزات و سیستم‌های کنفرانس است. هرچه کیفیت سیستم صوتی و تصویری شرکت‌کنندگان بالاتر باشد، جلسه پربارتر خواهد بود.

با تجهیز کردن سالن کنفرانس خود به وسیله تجهیزات صوتی و تصویری، نهایت احترام خود به حاضرین را نشان داده و شکلی رسمی و جدی به جلسه می‌بخشید. امروزه در تمام ادارات، سازمان‌ها، مراکز آموزشی و آموزشگاه‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، اتاق‌های کنوانسیون، مراکز مطبوعاتی، خبرگذاری‌ها، مراکز تجاری، بانک‌ها و مراکز درمانی یک سالن کنفرانس تجهیزشده  وتکمیل وجود دارد و این موضوع به تنهایی اهمیت داشتن یک سالن کنفرانس مدرن و امروزی را نشان می‌دهد.

 

 

اصلی ترین تجهیزات سالن کنفرانس

میکروفون کنفرانس، وب کم و مانیتور جزء اصلی ترین تجهیزات سالن کنفرانس هستند  و در سالن های بزرگ و یا اتاق های ویدئو کنفرانس، تهیه این اقلام ضروری است. ویژگی های دوربین کنفرانس شامل قابلیت اتوترکینگ، چرخش به صورت افقی و عمودی، میدان دید گسترده و  قابلیت زوم می باشد. از اصلی ترین ویژگی هایی که میکروفون کنفرانس باید داشته باشد کیفیت صدا، قابلیت حذف نویز، رعایت حق تقدم سخنرانان و قابلیت اتوترکینگ است. مانیتور نیز جهت مشاهده تصاویر و نمودارها و گزارش ها مورد استفاده قرار می گیرد و مشخصه اصلی آن کیفیت تصویر مناسب آن می باشد.  

 

 

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

 

طراحی سالن کنفرانس 

اتاق کنفرانس شاید موضوعی باشد که شما تاکنون وقت زیادی را صرف آن نکرده باشید طراحی یک اتاق کنفرانس ایده ال مورد نظر باید به گونه ای انجام شود که فضا را برای برقراری ارتباط با دیگران تسهیل کند نه این که توجه همه را به خود جلب کند. مهمترین نکته در طراحی یک اتاق کنفرانس طراحی آن با بهره وری بالا می باشد،

نیروی کار امروزه نیازمند طراحی یک اتاق کنفرانس مدرن می باشد. اگر شما این فرصت را دارید که یک اتاق کنفرانس را طراحی یا بازسازی کنید این فرصت را از دست ندهید و قدم های خود را فراتر از ضرورت های یک اتاق کنفرانس که شامل میز، صندلی و پروژکتور می باشد بگذارید و با استفاده از این هفت نکته بهره وری اتاق کنفرانس را افزایش دهید

 

سرمایه گذاری در تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا برای اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس شما باید به روز باشد. اتاق کنفرانس شما باید به قدری قدرتمند و به روز باشد که به عنوان مثال زمانی که شما نیازمند برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس هستید به راحتی و بدون هیچ مشکلی ارتباط خود را برقرار نمایید. به همین دلیل می باشد که امروزه کمپانی های تولید کننده تجهیزات ویدیو کنفرانس تمرکز خود را بر روی ارائه راه کارهای نوآورانه که بهترین تجربه برای برقراری یک ارتباط را برای شما فراهم می کند گذاشته اند. اخیرا سیستم کنفرانس های تصویری با کیفیت K۴ راه اندازی شده اند که با استفاده از این تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس شما برای برقراری هر ارتباطی صوتی و تصویری آماده می باشد.

 

همایش در سالن کنفرانس بیمارستان

 

  • احترام به فضای شخصی در سالن کنفرانس

هیچ کس دوست ندارد وارد اتاق کنفرانسی شود که به اندازه تعداد نفرات حاضر درآن در جلسه شرکت دارند در حالی که آن اتاق کنفرانس برای این تعداد شخص طراحی نشده است. اگر افراد شرکت کننده در جلسه زمان زیادی را برای پیدا کردن راهی برای نشستن در کنار افراد کنار خود می کنند، این افراد نمی توانند توجه کامل خود را به جلسه بدهند. همیشه از این موضوع اطمینان داشته باشید که نفراتی که به جلسه دعوت می کنید از ظرفیت اتاق کنفرانس شما بیشتر نباشد

 

  • رنگ های مناسب را برای اتاق کنفرانس انتخاب کنید

برند تجاری شما قطعا دارای رنگ مخصوص به خود می باشد. زمانی که این رنگ در مبلمان و اتاق کنفرانس شما استفاده شود می تواند احساس خوبی به شما بدهد. با این حال در طراحی سالن کنفرانس ایده ها و انتخاب هایی برای شما وجود دارد. رنگ های روشن مانند سفید، ابی روشن، سبز و زرد می تواند اتاق کنفرانس را بزرکتر نشان دهد

 

  • سرمایه گذاری در خرید مبلمان متحرک برای اتاق کنفرانس

برخی از ارتباطات موثر نیاز به انرژی جنبشی بیشتری دارد. قادر بودن به حرکت کردن در اطراف، تنظیم مجدد صندلی ها می تواند تفاوت ها را ایجاد کند. مبلمان اتاق کنفرانس خود را سبک انتخاب کنید، احتمال دارد جلسات شما به یک فعالیت فیزیکی تبدیل شود.

 

مشاور طراحی سالن کنفرانس

 

  • جازه دهید نور طبیعی در سالن کنفرانس شما باشد

هیچ کس نمی تواند تمام بازدهی خود را زیر نور فلورسنت داشه باشد. اگر می خواهید افراد حاضر در سالن کنفرانس شما سرزنده باشند و بازدهی بالایی داشته باشند اجازه ورود نور طبیعی را به اتاق کنفرانس خود بدهید. نور طبیعی باعث بزرگتر دیده شدن اتاق کنفرانس شما می شود. اعضای تیم خود را در یک اتاق تاریک زندانی نکنید و از آن ها توقع ایده های جدید نداشته باشید. کمی از نور خورشید می تواند باعث شکوفایی ایده های نو شود.

 

  • عوامل حواس پرتی در جلسه به حداقل برسانید

پنجره ها برای استفاده از نور طبیعی بسیار مفید می باشد در حالی که این می تواند عاملی باشد برای حواس پرتی حاضرین در جلسه. سعی کنید پنجره ها به سمتی باشد که دید حاضرین در کنفرانس را منحرف نکند.

 

  • مشتریان خود را فراموش نکنید

تمامی نکات ذکر شده در خصوص شرکت و اعضای آن متمرکز شده بود. نفرات حاضر در یک مجموعه مهمترین نفرات استفاده کننده از اتاق کنفرانس هستند ولی هیچ وقت مشتریان خود را فراموش نکنید. اگر جلسات زیادی در سالن کنفرانس خود با مشتریان خود دارید مطمئن شوید که آن ها احساس راحتی می کنند. هم چنین موقعیت جغرافیایی، فرهنگ یا هرچیزی که ممکن است در موفقت کسب و کار شما تاثیر داشته باشد را در نظر بگیرید.

 

طراحی سالن کنفرانس

 

سیستم صوتی سالن کنفرانس

در تجهیزسالن‌های کنفرانس از ابزارها و تکنولوژی‌های متنوع استفاده می‌شود. از آنجایی که تمام رویدادهای سالن کنفرانس نیاز به انتقال صدا خواهد داشت از این رو سیستم صوتی تاثیر مستقیم در عملکرد سایر سیستم‌‌های سالن کنفرانس می‌گذارد. یک پارچگی، شفافیت، دوام و کیفیت دلایلی است که بسیاری از سازمان‌ها در این بخش هزینه‌های قابل توجهی را خرج می‌کنند تا نتیجه‌ای دلخواه را به دست آورند

 

تجهیزات سیستم صوتی سالن کنفرانس

سیستم صوتی مجموعه از تجهیزات و ابزار بوده که وظیفه دریافت، پردازش، تقویت، ترکیب و پخش صداهای مختلف سالن کنفرانس را بر عهده خواهد داشت. در ادامه به بررسی مختصر این تجهیزات خواهیم پرداخت.

 

عوامل موثر در انتخاب سیستم صوتی مناسب

انتخاب یک سیستم صوتی مناسب برای سالن کنفرانس جهت برگزاری یک کنفرانس یا همایش بی‌نقص ضروری است. از این رو در زمان تجهیز سالن کنفرانس برای خرید و نصب سیستم صوتی باید به پارامترهای متعددی توجه داشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین این موارد را به‌اختصار بررسی خواهیم کرد

 

چرا انتخاب میکروفون مخصوص سالن کنفرانس ضروری است؟

در خرید میکروفن کنفرانس و تجهیزات سالن کنفرانس با ید به نکات مختلفی توجه کرد به همین دلیل است که خرید میکروفون کنفرانس یک خرید عمومی نیست و می بایست در سازمان ها و شرکت ها این خرید توسط افراد متخصص این کار انجام شود.

در انتخاب نوع میکروفن برای سالن کنفرانس عواملی نظیر اندازه میز، اندازه سالن کنفرانس یا اتاق کنفرانس، چیدمان صندلی ها و بسیاری عوامل دیگر می تواند در زمان خرید میکروفن کنفرانس در سالن کنفرانس تاثیر گذار باشد. 

توانایی یک تیم برای برقراری یک ارتباط خوب بستگی به سخت افزار مورد استفاده آن تیم دارد.سخت افزارها و میکروفن های سالن کنفرانس عموما فاقد پیچیدگی خاص می باشند و استفاده از آن ها برای عموم کاربران آسان می باشد. یک تیم حرفه ای اگر به جای خرید میکروفن هایی که فقط کار می کنند یک انتخاب درست برای سالن کنفرانس خود انجام دهند کیفیت صدای ارتباطی را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهند

 

خرید انواع میکروفن کنفرانس

 

خرید سیستم صوتی سالن همایش

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید سیستم صوتی سالن کنفرانس، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم، خرید تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم لاجیتک و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

آکوستیک سالن کنفرانس چیست؟

اصطلاح آکوستیک صدا عموم افراد را به یاد استدیو‌های ضبط موسیقی یا رادیو خواهد انداخت، اما رعایت اصول آکوستیک صدا در طراحی سالن‌های کنفرانس‌ و همایش نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از اساسی‌ترین الزامات طراحی و ساخت اتاق کنفرانس شفافیت صدا است. از سوی دیگر جلوگیری از ورود صداهای مزاحم بیرون از اتاق برای جلوگیری از اختلال در نظم و تمرکز افراد حاضر در اتاق اهمیت بالایی دارد. در برخی از سالن‌های کنفرانس ماهیت جلسه در حال برگزاری به‌گونه‌ای است که عدم خروج صدا و اطلاعات از داخل سالن ضروری است. همه این دلایل سبب می‌شود در زمان طراحی سالن کنفرانس، رعایت اصول آکوستیک صدا به یکی از مهم‌ترین وظایف طراحان و سازندگان سالن‌های کنفرانس تبدیل شود.

در لغت، آکوستیک به معنی شنیده شدن است اما در اصطلاح فنی، دانش ایجاد، پخش، انتقال، کنترل اصوات و مطالعه آثار آن‌ها در اماکن گوناگون را آکوستیک صدا می‌گویند. آکوستیک سالن همایش، سالن کنسرت، سینما و همچنین آکوستیک سالن کنفرانس و جلسات یکی از شاخه‌های آکوستیک بوده که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است. تا جایی که رعایت اصول آکوستیک در این فضاها تبدیل به یک استاندارد برای سالن‌های همایش و کنفرانس شده است

 

نکات مهم در تحقق اصول آکوستیک در طراحی سالن کنفرانس

 

اگر چگونگی طراحی اتاق کنفرانس با کیفیت صدای عالی‌ برای شما اهمیت دارد، این مقاله می‌تواند پاسخ‌گوی سوالات شما باشد. در ادامه به بررسی چند نکته مهم و ضروری که تاثیر به‌سزایی در کیفیت صدای سالن کنفرانس خواهند داشت، می‌پردازیم.

 

  • رعایت نیازمندی‌های آکوستیک در طراحی و ساخت سالن همایش

نیازمندی‌های آکوستیک صدا در سالن‌های کنفرانس را می‌توان در دو بخش طراحی و ساخت دیوار‌ها و سقف سالن و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بررسی کرد. برای مثال در بحث طراحی و ساخت دیوارها و سقف، عدم ساخت دیوارها به صورت موازی به شکست امواج صوتی در سالن و در نهایت تولید صدای بهتر، تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

اهمیت تاثیر لوازم استفاده شده در دکوراسیون و نحوه چیدمان در کیفیت صدای سالن کنفرانس سبب شده است معماران و طرحان داخلی علاوه بر زیبایی سنجی دکوراسیون به اصول آکوستیک صدا در فضای داخلی سالن‌های کنسرت، آمفی تئاتر و کنفرانس توجه نمایند.

ایجاد انحناهای هدفمند برای شکست صدا از نمونه‌های توجه طراحی داخلی به این اصول است. در نظر داشته باشید در برخی از سالن‌های جلسه و کنفرانس ابعاد و ویژگی‌های سالن به گونه‌ای است که نیازی به سیستم‌های صوتی و میکروفون کنفرانس نخواهد  بود.

از این رو در این سالن‌ها طراحان داخلی و معماران با استفاده از سطوح و شکست و انعکاس صدا در برخورد با آن‌ها، شرایط را برای توزیع صحیح و یکنواخت صوت در سالن فراهم کرده تا صدای سخنران به‌خوبی و با کمترین تاخیر به گوش حضار برسد.

 

  • تجهیزات، ادوات و سیستم‌های مورد استفاده در سالن‌ های کنفرانس

انتخاب یک سیستم صوتی مناسب در سالن کنفرانس یکی از مهم‌ترین موارد در کیفیت صدای سالن کنفرانس خواهد بود. سیستم صوتی باید با کمک محاسبات مهندسی صوت و به‌دقت انتخاب و جانمایی شود تا علاوه بر توزیع مناسب صوت از انعکاس، فیدبک یا تجمع اضافه صدا جلوگیری شود. همچنین در انتخاب سایر تجهیزات سیستم‌های مورد استفاده از جمله سیستم‌های ضبط و پخش تصویر مانند وب کم حرفه ای و مانیتور‌های سالن کنفرانس، باید به صداهای تولیدی توسط فن و مکانیزم‌های داخلی آنان نیز دقت کرد.

 

  • تجهیزات و متریال دکوراسیون

همان‌طور که اشاره شد لوازم مورد استفاده در دکوراسیون و نحوه چیدمان آن‌ها تاثیر به‌سزایی در توزیع و کیفیت صدا در سالن کنفرانس خواهد داشت. از این رو در زمان انتخاب و استفاده از این تجهیزات نیز باید به اصول و نکات آکوستیک صدا توجه داشت. یکی از مواردی که در دکور سالن‌های کنفرانس استفاده می‌شود پنل‌های دکوراتیو، ابرهای آکوستیک و پارچه‌های عایق صدا هستند.

 

  • عایق بندی سالن همایش

در ابتدای مقاله به دلایل اهمیت عایق‌بندی و جلوگیری از تبادل صدا با بیرون از سالن اشاره کردیم. جلوگیری از نفوذ صداهای ناخواسته به داخل سالن و یا نشست صدا از سالن به خارج آن، یکی از مهم‌ترین و بنیادی‌ترین اصول آکوستیک صدا در سالن‌های کنفرانس است. در ادامه به‌طور مفصل درخصوص نحوه و ابزار عایق بندی سالن‌های کنفرانس صحبت خواهیم کرد.

 

یکی از عواملی که ممکن است صدای مزاحم زیادی در سالن ایجاد کند، سیستم تهویه است. از این رو نیاز بوده با استفاده از مواد مناسب نسبت به عایق‌بندی و کاهش صدای این سیستم‌ها نیز اقدام نمود

 

برای تجهیز سالن کنفرانس و خرید سیستم کنفرانس، تماس بگیرید

 

     

 

سیستم آکوستیک سالن کنفرانس

 

آشنایی با سیستم کنفرانس دیجیتال

ویدئو کنفرانس می‌تواند صدا، تصویر و محتوا را به صورت تک یا گروهی در نقاط جغرافیایی مختلف ارسال و دریافت کند. سیستم ویدیو کنفرانس از وب کم حرفه‌ای و با کیفیت Full HD استفاده کرده و تصاویر را با کیفیتی باورنکردنی ارسال می‌کند. با استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس می‌توانید جلسات آنلاین خود را برگزار کنید و با افراد سازمان‌ها در منطقه جغرافیایی دیگری ارتباط تصویری برقرار کنید.

 

با استفاده از ویدئو کنفرانس در اتاق کنفرانس نیازی به تهیه جداگانه تجهیزات صوتی و تصویری ندارید و همه این تجهیزات در یک پکیج جمع‌آوری شده‌اند. دستگاه ویدئو کنفرانس شامل تجهیزات زیر می‌‌شود:

  • دوربین ویدیو کنفرانس

  • میکروفون کنفرانس

  • اسپیکر

  • هاب اتصال و کنترل دستگاه

 

دوربین ویدیو کنفرانس

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

وب کم حرفه ای UVC84 از برند Yealink یک دوربین USB با سنسور 4K می باشد. زوم 12 برابری اپتیکال به همراه زوم 3 برابری دیجیتال این وب کم حرفه ای را تبدیل به یک دوربین USB مناسب برای سالن ها یا اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ کرده است. زاویه دید 80 درجه، پشتیبانی از قابلیت Auto-Framing، پشتیبانی از میکروفون های با سیم و بی سیم از برند یالینک و  پورت خروجی 3.5 میلیمتری برای اتصال به اسپیکرهای جانبی تنها قسمتی از قابلیت های این وب کم حرفه ای می باشد. قابلیت اتو فریمینگ (Auto-Framing) که در این وب کم حرفه ای و دوربین قابل چرخش استفاده شده است این امکان را به دستگاه می دهد تا تصویر خود را به اندازه نفرات شرکت کننده در جلسه ویدئو کنفرانس تنظیم کند و تصاویر نقاط اضافی در اتاق یا سالن کنفرانس را در ارتباط ویدئو کنفرانس برای سمت مقابل ارسال نکند.

 

مزایای استفاده از وب کم حرفه ای یالینک UVC84:

  • مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ  

  • دارای لنز 4K

  • زوم 36 برابری هیبریدی 

  • زاویه دید 80 درجه 

  • پشتیبانی از Auto-Framing

  • پشتیبانی از Preset 

  • قابلیت اتصال به میکروفون ها با سیم و بی سیم و اسپیکرها از برند Yealink

  • دارای پورت Line-Out

  • دارای ریموت کنترل 

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری Yealink MeetingEye 600  که در واقع نسل جدید پایانه های ویدئو کنفرانس می باشد یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط است.

امکانات ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

طراحی این پایانه به صورت AIO  می باشد که شامل 2 دوربین، کدک، میکروفون کنفرانس، اسپیکر و وای فای و بلوتوث داخلی است که همه این ها در این دستگاه ویدیو کنفرانس جمع آوری شده اند. یک دوربین سوپر واید Wide  با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ به همراه یک دوربین تله فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زوم ترکیبی 10 برابری تجربه یک ارتباط تصویری لذت بخش و هوشمندانه تر را به همراه تمامی جزئیات برای کاربران فراهم می سازد.

 
  • کیفیت تصویر:4K Ultra HD
  • قابلیت Autotrack:دارد
  • میکروفون داخلی:دارد (8 عدد)
  • بزرگنمایی (زوم):10X اپتیکال

 

ویدیو کنفرانس سخت افزاری یا لینک MEETING EYE 600

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 

 دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینکYealink VC800  نسل دوم پایانه های ویدئو کنفرانسFull-HD  کمپانیYealink  می باشد که علاوه بر عملکرد به عنوان یک پایانه یا Endpoint  می تواند باMCU  داخلی تعبیه شده در این دستگاه تا 24 نقطه را نیز در ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ می باشد. از جمله مزیت های دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می توان به تنوع لایسنس مالتی پوینت بر روی این دستگاه که شامل لایسنس های 8، 16و 24 نقطه ای، امکان پشتیبانی از 9 وب کم حرفه ای (1+8) به صورت همزمان و امکان ارائه این محصول در پکیج های متنوع بر اساس نوع نیاز مشتری اشاره کرد.

 

قابلیت های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800:

از جمله دیگر قابلیت های دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می توان به امکان ارائه محتوا به صورت بی سیم، پشتیبانی از پروتکل های H.323 و SIP، پشتیبانی از کدک ویدئو H.265، پشتیبانی از 4 میکروفن کنفرانس با سیم به صورت همزمان، امکان اتصال به سرویس های ویدئو کنفرانس و استفاده از دوربین قابل چرخش مانند Zoom، Yealink Cloud، Microsoft Teams و سایرموارد اشاره کرد. ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800 علاوه بر ویدئو کنفرانس مناسب برای جلسات سیستم کنفرانس نیز می باشد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. 

 

  • رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

  • ۶۰ فریم ریت

  • زوم تا ۱۲ برابر در دوربین PTZ

  • دید افقی دوربین دستگاه: ۷۰ درجه

  • دید عمودی دوربین دستگاه: ۴۲ درجه

  • زاویه پان: +/- ۱۰۰ درجه

  • زاویه چرخش: +/- ۳۰ درجه

  • تصویر برداری زیبا (Beauty shot)

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 

میکروفون کنفرانس

 

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک دیجیتال سری 30000S از برند گانزین با ترمینال های DCS-3024C-W به عنوان میکروفون رئیس و DCS-3024D-W به عنوان میکروفن شرکت کننده قابل ارائه می باشد. این سیستم کنفرانس از فناوری ارتباط بی سیم تمام دیجیتال پشتیبانی کرده و کاملا در مقابل نور و مادون قرمز مقاوم می باشد و می تواند به صورت کاملا پایدار مورد استفاده قرار بگیرد. هر کدام از میکروفن های این سیستم کنفرانس دارای شناسه منحصر به فرد می باشند که تخصیص شناسه ها می تواند به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک صورت پذیرد. تنظیم حساسیت در میکروفن های سری 30000S را می توان در 3 وضعیت مختلف بسته به نوع محیط تنظیم نمود.

 

مشخصات فنی میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S:

  • دارای مد های Auto، FIFO و  VOX برای میکروفون های سیستم کنفرانس

  • امکان روشن بودن 4 میکروفن کنفرانس به صورت همزمان شامل 1 کنسول رئیس و 3 شرکت کننده

  • امکان افزایش تعداد میکروفون های همزمان تا 8 عدد با استفاده از WAP Cascading

  • پشتیبانی از اتوترک در سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

  • این سیستم کنفرانس دارای نشانگر LED  جهت نشان دادن وضعیت میکروفن و باتری است

  • امکان انتخاب اندازه میکروفون گردن غازی در اندازه های مختلف

  • استفاده از رمز نگاری 32 بیتی در این سیستم کنفرانس

  • دارای حساسیت -24 ±3 dBFs/Pa

  • امکان تنظیم حساسیت میکروفون سیستم کنفرانس به صورت دستی

 

میکروفن گانزین 3000s

خرید سیستم میکروفن کنفراننس

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL-4200

منبع تغذیه این سیستم کنفرانس TL-ZB4 می باشد، یک مرکز کنترل قدرتمند است که قابلیت پشتیبانی از 80 جایگاه را بطور همزمان دارد. در این سیستم کنفرانس، میکرفون ها بعد از چند ثانیه بدون استفاده خاموش می گردد. این سیستم کنفرانس قابلیت تنظیم تعداد میکروفون کنفرانس فعال از 1 تا 4 عدد را بصورت همزمان داراست.

مزایای سیستم کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین سری 4200

  • رای گیری

  • اتوترک (ردیابی خودکار دوربین )

  • ضبط دیجیتال

  • ترجمه همزمان

  • کنترل سیستم از طریق نرم افزار را دارا می باشد.

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL-4200

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL 3300

 

سیستم کنفرانس دیجیتال گانزین GONSIN سری TL-3300 یک تجربه حرفه ای استفاده از میکروفون کنفرانس می باشد. که با یک طراحی بسیار شکیل و زیبا حس بسیار خوبی را هنگام استفاده به کاربران می دهد. این سری شامل میکروفون کنفرانس، ردیابی وب کم حرفه ای ( اتوترک ) و ضبط دیجیتال می باشد.

قابلیت وکاربرد سیستم کنفرانس

مهمترین کاربرد سیستم صوتی کنفرانس دریافت، تقویت و بازپخش صدای سخنرانان می باشد. در یک سیستم سالن کنفرانس در مقابل هر نفر یک کنسول (میکروفن کنفرانس) و نمایشگر قرار می گیرد.

اگر نظارتی روی میکروفون ها نباشد هر یک از شرکت کنندگان می توانند شروع به صحبت کنند و این شرایط نظم جلسه را بر هم می زند. بنابراین علاوه بر کاربردهای ذکر شده، مدیریت میکروفون ها از جمله کاربردهای مهم این سیستم محسوب می شود.

 

مزایای میکروفون های کنفرانس سری TL-3300 گانزین:

 

  • به کاربران اجازه می دهد تا صحبت کنند

  • درخواست صحبت داشته باشند

  • به سخنرانی گوش دهند

  • همچنین از قابلیت های بارز این سری قابلیت اتوترک یا همان ردیابی دوربین است که کاربران با فشردن دکمه روی میکروفون سیستم کنفرانس و آماده شدن برای سخنرانی، دوربین بر اساس آدرس های از قبل تعیین شده به سمت آن شخص چرخش می کند.

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL 3300

 

قابلیت ارتقاء

 تجهیزات میکروفن کنفرانس باید قابلیت افزایش تعداد یونیت های میکروفون را بدون نیاز به خرید مجدد مرکز کنفرانس داشته باشند تا در صورت افزایش تعداد میکروفون ها در آینده، مشکلی در سیستم به وجود نیاید.

 

رای گیری

قابلیت رای گیری یکی از نیاز های اصلی در یک سالن همایش است. از آنجا که در جلسات رای گیری هایی متفاوتی انجام می شود به وسیله این سیستم می توان در کمترین زمان هنگام برگزاری جلسه رای گیری را انجام داد و نتیجه را مشاهده نمود.

 

نمایشگر اتاق کنفرانس (مانیتور)

نمایشگر یا همان Monitor یکی دیگر از تجهیزات صوتی و تصویری مورد نیاز برای تجهیز کردن یک سالن کنفرانس است. آیا می‌توانید یک سالن کنفرانس مدرن و به‌روز را بدون نمایشگر تصور کنید؟ برای اینکه بتوانید محتوای مولتی مدیا خود را برای شرکت کنندگان به نمایش دربیاورید، به یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت نیاز خواهید داشت. این نمایشگر می‌تواند یک مانیتور، یک تلویزیون یا یک پرده به همراه یک ویدئو پروژکتور باشد.

اگر سالن شما بزرگ یا طویل است و اگر تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس شما از یک تعدادی بالاتر است، ممکن است یک مانیتور پاسخگوی نیازهای جلسه نباشد. در این صورت می‌توانید از سیستم ویدئو پروژکتور استفاده کنید. خریداری سیستم ویدئو پروژکتور که تصویر ورودی را به صورت همزمان روی چند پرده در زوایای مختلف به نمایش درمی‌آورد، نسبت به خریداری چند مانیتور و چند تلویزیون، صرفه اقتصادی بالاتری دارد.

 

سخن پایانی درباره خرید تجهیزات سالن همایش

در این مقاله در مورد خرید تجهیزات سالن کنفرانس صحبت کردیم و از نزدیک با ملزومات ضروری یک سالن کنفرانس مدرن و امروزی آشنا شدیم. در این مقاله یک چک لیست از تجهیزات صوتی و تصویری مختلف که برای تجهیز کردن سالن کنفرانس موردنیاز است ارائه کردیم. با مدنظر قرار دادن مطالب ارائه‌شده و گرفتن مشاوره از کارشناسان برند ما، سالن کنفرانس خود را به بهترین شکل ممکن تجهیز کنید

 

 

برای خرید سیستم کنفرانس و سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

برچسب ها :

سیستم کنفرانس

میکروفن اتاق کنفرانس

میکروفن کنفرانس

نصب میکروفون کنفرانس

میکروفون‌ کنفرانس

میکروفون سالن کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

سیستم اتوترک

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس باسیم

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم میکروفن کنفرانس

انواع سیستم کنفرانس

معایب سیستم کنفرانس باسیم

مزایا سیستم کنفرانس باسیم

اجزای اصلی سیستم کنفرانس چیست؟

عدم نویز در سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس با سیم

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانسی

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمت خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

وب کم کنفرانسی

خرید وب کم کنفرانسی

ویدئو کنفرانس سیسکو

وب کم کنفرانسی برای کامپیوتر

وب کم کنفرانسی پیشرفته

وب کم کنفرانسی تلویزیون

وب کم کنفرانسی چیست

وب کم کنفرانسی چیه

وب کم کنفرانسی حرفه ای

وب کم کنفرانسی صدا و سیما

وب کم کنفرانسی صدا

وب کم کنفرانسی صوتی

وب کم کنفرانسی عمومی

وب کم کنفرانسی فیلم

وب کم کنفرانسی قیمت

وضوح تصویر وب کم کنفرانسی

دوربین کنفرانسی

تلفن های کنفرانسی

سیستم کنفرانس گلیک

سیسکو

وب کم کنفرانسی کامپیوتر

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha