The best brands of video conferencing

The best brands of video conferencing

معرفی بهترین برندهای ویدئو کنفرانس

کنفراس ویدئویی یا همان ویدئو کنفرانس ارتباط زنده، از راه دور و در لحظه ی میان صوت و تصویر است. ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات است، چرا که در آن  همه مزایا حفظ شده و کلیه معایب از بین می رود. لازم به ذکر است با شیوع ویروس واگیر دار کرونا، کلیه جلسات با اهمیت جهانی نیز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شوند.

از ویدئو کنفرانس برای مقاصد مختلف آموزشی، اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. برگزاری جلسات ویدئویی، مشاوره‌های پزشکی و تجاری، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی و ... تنها بخش کوچکی از کاربردهای سیستم ویدئو کنفرانس را تشکیل می‌دهند.
 
 

تجهیزات ویدئو کنفرانس به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس سخت افزاری، صوتی و تصویری است که امکان تماس ویدیو کنفرانس را فراهم می کند. این شامل دوربین‌ها، میکروفون‌ها، بلندگوها، کنترل‌های از راه دور، و غیره می‌شود. اینها در یک اتاق جلسه با مانیتور نصب می‌شوند تا شرکت‌کنندگان کنفرانس بتوانند با همکاران در یک مکان راه دور همکاری کنند. استقرارهای مدرن ممکن است از کنفرانس‌های یک به چند (مثلاً پخش جریانی مستقیم)، یا همکاری‌های چند به چند با همتایان پراکنده در مکان‌های متفاوتی که قادر به گفتگو و دیدن یکدیگر هستند، پشتیبانی کند.

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برای افرادی طراحی شده اند که یا دائما در حال سفر هستند یا از خانه و به صورت دورکاری مشغول فعالیت می باشند و یا از پشت میز خود می خواهند در جلسات ویدئو کنفرانس سازمان و یا شرکت خود با استفاده از وب کم حرفه ای  و میکروفون کنفرانس حضور داشته باشند. ویدئو کنفرانس های نرم افزاری زیادی در این زمینه از برندهای مختلف وجود دارد، که از مهمترین این ویدئو کنفرانس های نرم افزاری می توان به نرم افزارهای وی سی دسکتاپ یلینک Yealink VC Desktop، ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک مدل وی سی مبایل Yealink VC Mobile، ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام مدل realpresence دسکتاپ، Polycom RealPresence Desktop و ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام برای موبایل Polycom RealPresence Mobile  اشاره کرد. 

 

معرفی بهترین برندهای ویدئو کنفرانس

 

1.برند ویدئو کنفرانس Polycom | پلی کام

 
 
 

پلیکام (Polycom) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که سرویس­ هایی برای به اشتراک گذاری صدا، ویدیو و محتوا ارائه می دهد. این برند در سال ۱۹۹۰ توسط برایان ال هین من و جفری رادمن با هدف تبدیل یک تلفن بلندگوی معمولی به یک سرویس ضروری و نوآورانه برای تجارت، تأسیس شد.

 

در حال حاضر پلیکام یکی از شناخته شده ترین رهبران جهانی در زمینه سرویس های صوتی، تصویری و محتوا تبدیل شده است.

 

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان گلیک با 15 سال سابقه، با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با دپارتمان فروش گلیک 02122220879

 

این سرویس ها عبارتند از سیستم های اشتراک گذاری محتوای صوتی، تصویری و متنی، مانند برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه، سرویس های ویدئویی مبتنی بر مرورگر، خدمات ارائه‌شده در فضای ابری، سیستم‌های اتاق کنفرانس، سرویس ها و تلفن های اداری.

 

برند پلیکام (Polycom) سرویس های بی‌عیب و نقصی را برای تجربه کاربری طراحی و پیاده‌سازی می‌کند و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهند، نوآوری را تسریع کنند، آموزش را گسترش دهند و خدمات شگفت‌انگیزی به مشتریان ارائه دهند.

 

2.برند ویدئو کنفرانس cisco | سیسکو

 


کمپانی سیسکو به عنوان پیشرو در صنعت شبکه برای تمامی فعالان در حوزه ویدئو کنفراس و سیستم کنفرانس و به طور کل فعالان در حوزه شبکه آشنا می باشد و بسیاری از متخصصان در زمینه های مختلف با این کمپانی و محصولات آن سروکار دارند. کمپانی سیسکو هم چنین در موضوع ویدئو کنفرانس نیز جزء رهبران این صنعت می باشد و با راه کارهایی که در زمینه ویدئو کنفرانس ارائه می دهد خودش را کاملا از دیگر رقبا جدا نموده است. کمپانی سیسکو راه کارهای متفاوتی برای اتاق های کنفرانس کوچک تا بزرگ ارائه نموده است و شما با استفاده از این راه کارهای ارائه شده می توانید تمامی نیازهای ویدئو کنفرانس خود را برطرف نمایید.

 

راه کارهای کمپانی سیسکو شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، راه کارهای On-Premise و وب کم های حرفه ای می باشد که همه این محصولات به منظور استفاده در اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا خیلی بزرگ طراحی شده اند.

 

3. برند ویدئو کنفرانس Yealink | یالینک

 

 

 

کمپانی یالینک Yealink یک شرکت تولید کننده تجهیزات پیشرفته در زمینه VoIP شامل تلفن های تصویری IP یالینک، تلفن های IP، وب کم های حرفه ای یالینک و دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می باشد که در بیش از 140 کشور جهان دارای شبکه خدمات می باشد. 

 

کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتریان از اولویت های مهم کمپانی یالینکYealink  می باشد. کمپانی یالینک با بهره گیری از تیمی بسیار با تجربه از توسعه دهندگان و مهندسان در زمینه طراحی، خود را به یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه VoIP  و Video Conference  تبدیل کرده است. 

 

راه کارهای کمپانی یالینکYealink  شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، تلفن های تحت شبکه، اسپیکروفن های سالن کنفرانس یالینک و... می باشد که به منظور استفاده در اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا خیلی بزرگ طراحی شده اند.

 
 

 

4. برند ویدئو کنفرانس Logitech | لاجیتک

 

 

کمپانی لاجیتک Logitech یک شرکت مبتنی بر نوآوری و کیفیت می باشد که فعالیت خود را در سال 1981 در حوزه ویدئو کنفرانس، دوربین کنفرانس و سیستم کنفرانس و به طور کلی تجهیزات اتاق کنفرانس در لوزان سوئیس آغاز نموده است. کمپانی لاجیتک Logitech محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده است که به صورت روزمره در زندگی مردم جای دارد. کمپانی Logitech ارتباط خود با مردم را از طریق محصولات جانبی رایانه ای از قبیل موس و کیبورد آغاز نمود. از همان روزهای اولیه کمپانی لاجیتک Logitech فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش داد. دوربین های کنفرانس و راه کارهای اتاق های کنفرانس کمپانی لاجینک با تنوعی گسترده نیازهای هیچ مشتری را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 

5.برند ویدئو کنفرانس panasonic | پاناسونیک

 

 
 

پاناسونیک یک شرکت ژاپنی صنعت الکترونیک است که به خاطر لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی خود شناخته شده است. آنها تجهیزات ویدئو کنفرانس عالی را برای راه حل های اداری ارائه می دهند. سیستم ارتباط تصویری HD آن کیفیت فوق‌العاده‌ای را به دست می‌آورد. دستگاه و نرم‌افزار پاناسونیک کنفرانس ویدیویی چند سایتی را فراهم می‌کند که به تعداد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان از مکان‌های مختلف در حوزه‌ها اجازه می‌دهد تا در یک فضای دیجیتالی قرار گیرند. دستگاه آن به گونه ای ساخته شده است که اتصالات اینترانت و اینترنت را به هم متصل می کند و چالش های تکنولوژیکی AV زیادی را برای پاسخگویی به ارتباطات بدون دردسر انجام داده است. مقرون به صرفه است و عملکرد عملکردی آسانی را ارائه می دهد. سیستم عامل از راه دور آن را آسان می کند تا بتوانید تصاویر را فقط با کلیک یک دکمه کج کنید، بچرخانید و کنترل کنید. علاوه بر این، این تنها دستگاه کنفرانس ویدیویی است که عملکرد ذره بین را ارائه می دهد که عبارات را از 4 گوشه اتاق می گیرد و سپس آن را به طور جداگانه برای کارایی بهتر جلسات نمایش می دهد. فن آوری این سازنده نوآورانه است و ایده های خارق العاده ای را برای زندگی ارائه می دهد. تولید کنندگان تجهیزات ویدئو کنفرانس که در بالا ذکر شد بیشترین موارد ذکر شده و مورد استفاده در بازار هستند و هنوز هم فروشندگان جدید تجهیزات ویدئو کنفرانس در بازار در حال ظهور هستند که پتانسیل این بازار را نشان می دهد.

 

مشاوره و خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha