نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس | قسمت دوم

نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس | قسمت دوم

برای خرید بهترین ویدئو کنفرانس، از کارشناسان گلیک با 15 سال سابقه مشاوره رایگان بگیرید تا خرید مطمِئنی را در انتخاب بهترین ویئو کنفرانس تجربه کنید.

 

ویدئو کنفرانس (قسمت دوم)

بعد ار بررسی موارد و نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس در قسمت اول این مقاله مابقی موارد را در این مقاله بررسی میکنیم. همانطور که در قسمت اول مقاله نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس گفته شد نوع ارتباط تصویری و هم چنین نوع زیرساخت موجود در سازمان از مهمترین موارد در خرید ویدئو کنفرانس می باشد که می بایست قبل از موارد ذکر شده در این مقاله مورد بررسی قرار بگیرد. 

 

فرم مشاوره خرید بهترین ویدئو کنفرانس

 

بودجه سازمان یا شرکت برای خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس:

در انتخاب تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباطات تصویری یا ویدئو کنفرانس در یک مجموعه، بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته شده است بسیار مهم می باشد. از آن جایی این موضوع مهم می باشد که هزینه راه کارهای مختلف مانند راه کارهای ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، راه کارهای ویدئو کنفرانس نرم افزاری و سایر راه کارها در برقراری ارتباطات تصویری بسیار مختلف می باشد و بستگی به انتخاب نوع ارتباط، نوع زیرساخت و هم چنین نوع دستگاه انتخابی این هزینه ها دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستن. بسیاری از مجموعه ها به منظور خرید این تجهیزات قبل از بررسی تمامی نکات مهم در خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس بودجه مشخصی را برای این کار در نظر می گیرند که با توجه به تنوع و کارایی های مختلف راه کارها این موضوع قبل از موارد ذکر شده کار کاملا اشتباهی می باشد. به این دلیل که راه کارهای متنوع در این حوزه هرکدام دارای مزیت و معایب خود نسبت به راه کارهای دیگر می باشند که این موضوع می بایست توسط کاربران، مدیریت و نفرات تصمیم گیرنده در یک مجموعه که استفاده کننده از این راه کارها می باشند به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند و به این نتیجه برسند که کدام راه کار برای آن ها مناسب می باشد و سپس بودجه مربوط این موضوع را تامین کنند.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

نوع ویدیو کنفرانس انتخابی:

بعد از بررسی موارد ذکر شده نوبت به انتخاب نوع دستگاه ویدئو کنفرانس به منظور استفاده در اتاق های کنفرانس، سالن های جلسات، اتاق مدیریت و سالن های آمفی تئاتر می شود که چه در مراحل قبل راه کارهای سخت افزاری انتخاب شود و چه راه کارهای نرم افزاری می بایست از تجهیزاتی برای تجهیز موارد ذکر شده (اتاق های کنفرانس و سایر موارد )  استفاده نمود. تجهیزات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که بسته به اندازه اتاق، تعداد نفرات حاضر در ارتباط ویدئو کنفرانس، نیاز به ارتباطات نقطه به نقطه یا چند نقطه ای و بسیاری موارد دیگر، نوع تجهیزات متفاوت می باشد که حتی می توان از تجهیزات موجود در آن سازمان یا شرکت به منظور کامل کردن سناریو های مورد نظر برای پیاده سازی استفاده نمود.

 

 

سخت افزارهای ویدئو کنفرانس شامل:

  • دوربین با زوم های متفاوت برای اتاق ها با اندازه ای مختلف

  • تعداد میکروفن کنفرانس های مختلف در نوع های مختلف شامل سفقی یا رومیزی و یا حتی اسپیکرفون و بسیاری موارد دیگر ارائه می شوند. 

 

 

چه زمانی باید از وب کم حرفه ای استفاده کرد؟

هم چنین در صورت استفاده از راه کارهای نرم افزاری به منظور تجهیز اتاق های کنفرانس می بایست از وب کم های حرفه ای که این دستگاه ها نیز در پکیج های متفاوت ارائه می شوند و بستگی به مواردی مانند تعداد نفرات و اندازه اتاق کنفرانس دارند استفاده نمود. این ها تنها تعداد خیلی کم از مواردی است که در هنگام انتخاب نوع دستگاه بسیار مهم می باشد و انتخاب نوع دستگاه بستگی به امکاناتی که دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد و اینکه کاربر به چه نوع امکاناتی نیاز دارد بسیار گسترده می باشد. در انتخاب بهترین ویدئو کنفرانس تمامی موارد ذکر شده بدون در نظر گرفتن اولویت می بایست به صورت همزمان مورد بررسی قرار بگیرد تا بهترین نتیجه را برای کاربران نهایی و مجموعه داشته باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم ویدیو کنفرانس

 

خرید ویدئو کنفرانس:

شرکت توسعه ارتباطات گلیک دارای 15 سال تجربه در زمینه ی خرید و فروش سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می باشد، علاوه بر موارد ذکرشده هم اکنون در زمینه های خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم کنفرانس، خرید تجهیزات اتاق کنفرانس، خرید وب کم برای استریم و خرید میکروفون کنفرانس مشغول به فعالیت می باشد.

 

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

  


     

 

برچسب ها :

ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری

نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس

برقراری ارتباطات تصویری

خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

اتاق های کنفرانس

سالن جلسات

خرید بهترین ویدئو کنفرانس

جلسات ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

فن آوری ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس یالینک

دستگاه ویدئو کنفرانس

سامانه ویدئو کنفرانس

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

زیرساخت ویدئو کنفرانس

سوال از ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

اتاق کنفرانس

تجهیز اتاق کنفرانس

قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

وب کم های حرفه ای

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدیو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری

ویدیو کنفرانس های سخت افزاری

دستگاه ویدیو کنفرانس

میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس

وب کم حرفه ای

سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید وب کم برای استریم

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدیو کنفرانس

تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha