10 وب کم کنفرانس برتر در سال 2023

10 وب کم کنفرانس برتر در سال 2023

10 تا از ویدئو کنفرانس برتر در سال 2023 را در این مقاله بررسی کردیم و درصورت نیاز به مشاوره برای سالن همایش های خیلی بزرگ با گلیک| بزرگترین نمایندگی واردات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس ایران در ارتبا باشید.

 

بهترین وب کم کنفرانس ها در سال 2023

داشتن بهترین تجهیزات کنفرانس ویدیویی می تواند در برقراری ارتباط با تیم شما تفاوت ایجاد کند.

بهترین سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera است که مجموعه ای قوی از ویژگی های پیشرفته، سازگاری با برنامه های کنفرانس ویدئویی اصلی و دوربین 4K را برای جلسات شفاف ارائه می دهد. مطمئن باشید، هرچند، این تنها گزینه موجود نیست.

ارتباط موثر در تیم شما، از هر کجا که کار می کنند، برای موفقیت شرکت شما حیاتی است. ویدئو کنفرانس به ابزاری برای انجام این کار در دنیای تجارت تبدیل شده است. این هرگز درست‌تر از امروز نبوده است، زمانی که کار از راه دور اکنون پس از همه‌گیری رایج است.

نرم افزار تماس ویدیویی و کنفرانسی می تواند به تسهیل این ارتباط کمک کند، اما برای آن دسته از کارمندانی که هنوز در محل دفتر فیزیکی شما کار می کنند، برقراری ارتباط با کسانی که این کار را انجام نمی دهند، یافتن بهترین تجهیزات کنفرانس ویدیویی به همان اندازه برای حفظ ارتباط تیم شما مهم است. و روشن انگار همه آنها در اتاق هستند.

 

مشاوره و خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

 

10 تا از تجهیزات ویدئو کنفرانس برتر

ما تحقیقات گسترده ای انجام داده ایم و بهترین دستگاه های موجود در بازار را برای ویدئو کنفرانس پیدا کرده ایم. نگاهی به مزایا، معایب و قیمت بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس بیندازید. یا، در زمان صرفه‌جویی کنید و از ابزار مظنه‌های مفید ما برای یافتن بهترین قیمت‌ها در تنظیمات ارتباطی برای نیازهای تجاری خاص خود استفاده کنید.

 

اینها 10 تا از بهترین سیستم ویدئو کنفرانس هستند:

  1. وب کم حرفه ای یالینک UVC84

  2. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

  3. وب کم حرفه ای یالینک Yealink UVC30 Room

  4. وب کم حرفه ای یالینک UVC40

  5. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

  6. ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو WebEx Room Kit Plus P60

  7. ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو | Cisco WebEx Room Kit Plus

  8. وب کم حرفه ای لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera

  9. وب کم حرفه ای یالینک UVC50

  10. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک | Yealink VC200

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

وب کم حرفه ای UVC84 از برند Yealink یک دوربین USB با سنسور 4K می باشد. زوم 12 برابری اپتیکال به همراه زوم 3 برابری دیجیتال این وب کم حرفه ای را تبدیل به یک دوربین USB مناسب برای سالن ها یا اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ کرده است. زاویه دید 80 درجه، پشتیبانی از قابلیت Auto-Framing، پشتیبانی از میکروفون های با سیم و بی سیم از برند یالینک و  پورت خروجی 3.5 میلیمتری برای اتصال به اسپیکرهای جانبی تنها قسمتی از قابلیت های این وب کم حرفه ای می باشد. قابلیت اتو فریمینگ (Auto-Framing) که در این وب کم حرفه ای و دوربین قابل چرخش استفاده شده است این امکان را به دستگاه می دهد تا تصویر خود را به اندازه نفرات شرکت کننده در جلسه ویدئو کنفرانس تنظیم کند و تصاویر نقاط اضافی در اتاق یا سالن کنفرانس را در ارتباط ویدئو کنفرانس برای سمت مقابل ارسال نکند.

قابلیت نصب وب کم حرفه ای UVC84

این وب کم حرفه ای قابلیت نصب بر روی نمایشگر، میز کنفرانس و سقف را دارا می باشد.  وب کم حرفه ای یالینک مدل UVC84 در پکیج های مختلف و با توجه به نیاز کاربر ارائه میگردد که می توان از این پکیج ها به مدل های UVC84-BYOD-050 و UVC84-BYOD-210 اشاره کرد که هرکدام دارای اجزای خاصی می باشند. البته گفتن این نکته ضروری می باشد که محصولات یالینک ائم از وب کم، اسپیکر، و کلیه محصولات ویدئو کنفرانسی را می توان کاملا بر اساس نیاز کاربر شخصی سازی نمود و کاربر تنها ملزم به استفاده از پکیج های آماده خود کمپانی نمی باشد. وب کم حرفه ای uvc84 مناسب برای جلسات سیستم کنفرانس(میکروفون کنفرانس) و ویدئو کنفرانس می باشد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

مزایای استفاده از وب کم حرفه ای یالینک UVC84:

  • مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ  

  • دارای لنز 4K

  • زوم 36 برابری هیبریدی 

  • زاویه دید 80 درجه 

  • پشتیبانی از Auto-Framing

  • پشتیبانی از Preset 

  • قابلیت اتصال به میکروفون ها با سیم و بی سیم و اسپیکرها از برند Yealink

  • دارای پورت Line-Out

  • دارای ریموت کنترل 

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

برای خرید ویدئو کنفرانس یالینک با ما تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینکYealink VC800  نسل دوم پایانه های ویدئو کنفرانسFull-HD  کمپانیYealink  می باشد که علاوه بر عملکرد به عنوان یک پایانه یا Endpoint  می تواند باMCU  داخلی تعبیه شده در این دستگاه تا 24 نقطه را نیز در ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ می باشد. از جمله مزیت های دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می توان به تنوع لایسنس مالتی پوینت بر روی این دستگاه که شامل لایسنس های 8، 16و 24 نقطه ای، امکان پشتیبانی از 9 وب کم حرفه ای (1+8) به صورت همزمان و امکان ارائه این محصول در پکیج های متنوع بر اساس نوع نیاز مشتری اشاره کرد.

 

قابلیت های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800:

از جمله دیگر قابلیت های دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می توان به امکان ارائه محتوا به صورت بی سیم، پشتیبانی از پروتکل های H.323 و SIP، پشتیبانی از کدک ویدئو H.265، پشتیبانی از 4 میکروفن کنفرانس با سیم به صورت همزمان، امکان اتصال به سرویس های ویدئو کنفرانس و استفاده از دوربین قابل چرخش مانند Zoom، Yealink Cloud، Microsoft Teams و سایرموارد اشاره کرد. ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800 علاوه بر ویدئو کنفرانس مناسب برای جلسات سیستم کنفرانس نیز می باشد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. 

 

ویژگی های فنی و مشخصات کامل پایانه ویدئو کنفرانس یالینک VC800

  • دوربین فول اچ دی Full-HD PTZ در سیستم ویدئو کنفرانس یالینک VC800

  • رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

  • ۶۰ فریم ریت

  • زوم تا ۱۲ برابر در دوربین PTZ

  • دید افقی دوربین دستگاه: ۷۰ درجه

  • دید عمودی دوربین دستگاه: ۴۲ درجه

  • زاویه پان: +/- ۱۰۰ درجه

  • زاویه چرخش: +/- ۳۰ درجه

  • تصویر برداری زیبا (Beauty shot)

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 

وب کم حرفه ای یالینک Yealink UVC30 Room

وب کم حرفه ای یالینک مدلUVC30  Yealink توسط کمپانی یالینکYealink  در 2 ورژن مختلف به منظور استفاده برای سناربوهای مختلف ارائه شده است. ورژن روم وب کم حرفه ای یالینک مدل UVC30 به منظور استفاده در اتاق های جلسات کوچک یا در اصطلاح Small and Huddle Meeting Room طراحی شده است که با بیشتر نرم افزارهای ارتباط تصویری مانند Microsoft Teams، Skype، اسکایپ فور بیزینس Skype for Business، زوم Zoom، تروکانف TrueConf و Adobe Connect  سازگار می باشد.

 

امکانات وب کم یالینک Yealink UVC30 Room:

از جمله مهمترین امکانات این دوربینUSB  می توان به امکان ارائه تصاویر با کیفیت 4K UHD، قابلیت زوم 3 برابری دیجیتال، تشخیص چهره، زاویه دید بالا و امکان حرکت دوربین با استفاده از نرم افزار یالینک Yealink Room Connect و هم چنین نرم افزارهایی که این وب کم توسط آن ها تایید شده است، می باشد. وب کم حرفه ای یالینکYealink UVC30 Room  قابلیت این را دارد که به طرف مختلف نصب شود، به عنوان مثال شما می توانید این کنفرانس کم را بالای مانیتور بدون پایه اضافه و یا با استفاده از پایه دیواری آن را بر روی دیوار نصب نمایید. ماژولار بودن وبکم های حرفه ای برند یالینک کاربری این محصولات را برای هرنوع نیازی نظیر برقراری جلسات سیستم کنفرانس(میکروفن کنفرانس) و ویدئو کنفرانس مهیا می کند. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

وب کم حرفه ای یالینک Yealink UVC30 Room

خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC40

وب کم حرفه ای یالینک مدل UVC40 که یک دستگاه all in one است، شامل دوربین با زوم 8 برابری دیجیتال، 8 میکروفن کنفرانس داخلی و اسپیکر می باشد. این کنفرانس کم مناسب برای اتاق های جلسات کوچک یا در اصطلاح Small and Huddle Meeting Room طراحی شده است. وجود قابلیت های Auto Framing ،Speaker Tracking  و AI Face Enhancement  تجربه یک ویدئو کنفرانس هوشمند را برای کاربران مهیا می سازد. دستگاه BYOD موجود در این پکیج  کار را برای کاربران راحت کرده و تنها با اتصال 1 کابل به لپ تاپ یا کامپیوتر تجریه بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. این پکیج با تمامی پلتفرم های ارتباط تصویری مانند Microsoft Teams، Skype، Skype for Business، Zoom، TrueConf و Adobe Connect سازگار می باشد.

 ویژگی دوربین های ویدئو کنفرانس 

برگزاری جلسات آنلاین امروزه در بیشتر حوزه‌های شغلی، کاربرد دارد. از مزایا های استفاده از ویدئو کنفرانس، ارتباط راحت بین افراد در سراسر دنیا است ، اما اگر قصد داشته باشید تا این ارتباط به‌خوبی برقرار شود، بهتر است قبل از خرید دوربین کنفرانس با ویژگی‌های  دوربین برای جلسات آنلاین آشنا شوید.

 

مزایای وب کم حرفه ای یالینک UVC40:

از جمله مزیت های وب کم حرفه ای یالینک UVC40 می توان به طراحی یکپارچه، قیمت ارزانتر با توجه به طراحی یکپارچه این دستگاه، راه اندازی آسان، استفاده از دوربین قابل چرخش، وای فای داخلی جهت مدیریت از راه دور دستگاه، زاویه دید بالا، دوربین 20 مگا پیکسلی، امکان اضافه کردن میکروفن اضافه با سیم و بی سیم، امکان استفاده به عنوان خروجی صدا (اسپیکر) و پشتیبانی از Echo Cancellation اشاره کرد. ماژولار بودن وبکم های حرفه ای برند یالینک کاربری این محصولات را برای هرنوع نیازی مهیا می کند. این وب کم حرفه ای دارای قابلیت برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس را به خوبی دارد اما قابلیت برگزاری سیستم کنفرانس را ندارد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

وب کم حرفه ای یالینک UVC40

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاریYealink MeetingEye 600  که در واقع نسل جدید پایانه های ویدئو کنفرانس می باشد یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط است.

امکانات ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

طراحی این پایانه به صورت AIO  می باشد که شامل 2 دوربین، کدک، میکروفون کنفرانس، اسپیکر و وای فای و بلوتوث داخلی است که همه این ها در این دستگاه ویدیو کنفرانس جمع آوری شده اند. یک دوربین سوپر واید Wide  با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ به همراه یک دوربین تله فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زوم ترکیبی 10 برابری تجربه یک ارتباط تصویری لذت بخش و هوشمندانه تر را به همراه تمامی جزئیات برای کاربران فراهم می سازد.

 

مزایای ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

از جمله مزیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری می توان به قابلیت ارسال محتوا به صورت بی سیم، قابلیت های Auto Framing و Speaker Tracking و AI Face Enhancement  اشاره کرد. دستگاه MeetingEye 600 از پروتکل های H.323 و SIP پشتیبانی می نماید و با استفاده از بالاترین استاندارد ویدئویی موجود یعنی H.265  تجریه یک ارتباط با کیفیت با کمترین پهنای باید را میسر می سازد. قابلیت استفاده از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان با کیفیت 4K و پشتیبانی از میکروفن های بی سیم و با سیم، پنل تاچ جهت مدیریت جلسات از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد. ماژولار بودن دستگاه های ویدیو کنفرانس یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند.

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو WebEx Room Kit Plus P60

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit Plus P60 یک دستگاه مناسب برای سالن های کنفرانس با اندازه بزرگ می باشد. این دستگاه تمامی انتظاراتی که کاربران از برند معتبر سیسکو دارند را در اختبار آن های می گذارد.

مزایای ویدئو کنفرانس سیسکو P60:

وب کم حرفه ای P60 یک دوربین هیبرید با زوم 10 برابری اپتیکال و مجموع زوم 20 برابری می باشد. دستگاه های سری Webex با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند، علاوه بر تجربه یک ویدئو کنفرانس حرفه ای و بدون نقص تجربه ی سیستم کنفرانس را نیز با استفاده از میکروفن کنفرانس خود فراهم می کنند. دوربین P60 با تطایق دادن خود با شرایط نوری موجود بهترین کیفیت تصویر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

امکانات ویدئو کنفرانس سیسکو P60:

پشتیبانی از صفحه لمسی کنترل جلسات Cisco Touch 10، پشتیبانی از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان به منظور ارائه محتوا و تصویر ارتباط در 2 نمایشگر مختلف، اشتراک گذاری محتوا با کیفیت 4K و ارسال محتوا به صورت بی سیم و باسیم و پشتیبانی از استاندارد ویدئویی H.265 تنها برخی از امکانات دستگاه قدرتمند و حرفه ای ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو P60 می باشد. این دستگاه ویدیو کنفرانس سخت افزاری از پروتکل های H.323، SIP، Cisco Webex به منظور برقراری ارتباطات تصویری استفاده می نماید و هم چنین با استفاده از لایسنس می تواند تا 3 نقطه با کیفیت 1080p30 و 4 نقطه با کیفیت 720p30 را به منظور برقراری ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو WebEx Room Kit Plus P60

برای خرید انواع وب کم کنفرانس یالینک با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو | Cisco WebEx Room Kit Plus

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit Plus  یک دستگاه مناسب برای سالن های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ می باشد. این دستگاه تمامی انتطاراتی را که کاربران از برند معتبر سیسکو Cisco و یک ارتباط ویدئو کنفرانس با کیفیت صدا و تصویر حرفه ای را دارند در اختیار کاربران قرار می دهد. یک سالن یا اتاق جلسات هوشمند تر، ارائه محتوا هوشمند تر و سازگاری بیشتر نتیجه استفاده از این دستگاه می باشد. این دستگاه دارای وب کم حرفه ای می باشد که آنرا مخصوص جلسات ویدئو کنفرانس کرده است.

امکانات ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Plus:

  • میکروفن کنفرانس

  • اسپیکر

  • دوربین 4 گانه

  • ورودی و خروجی های متنوع جهت استفاده از دستگاه های 3rd Party  را به صورت یکجا دارید که با وجود این حالت راه اندازی این پایانه در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

 

این دستگاه یک دستگاه مناسب برای طراحی سالن های کنفرانس تا 14 نفر بوده و از قابلیت Auto Framing و Speaker Tracking  پشتیبانی می کند که انجام جلسات را برای کاربران بسیار لذت بخش می کند.

قابلیت های دیگر ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Plus :

  • پشتیبانی از صفحه لمسی کنترل جلسات Cisco Touch 10

  • پشتیبانی از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان

  • اشتراک گذاری محتوا به صورت 4K

  • و ارسال محتوا به صورت بی سیم و با سیم

 

تنها برخی از قابلیت های این دستگاه قدرتمند و حرفه ای می باشد.  این دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری از پروتکل های H.323، SIP، Cisco Webex به منظور برقراری ارتباطات تصویری استفاده می نماید و هم چنین با استفاده از لایسنس می تواند تا 3 نقطه با کیفیت 1080p30 و 4 نقطه با کیفیت 720p30 را به منظور برقراری ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. برای اتاق ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس می توانید با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو | Cisco WebEx Room Kit Plus

وب کم حرفه ای لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera

وب کم حرفه ای لاجیتک مدل رالی Logitech Rally Camera که از خانواده Rally می باشد، در پکیجی شامل دوربین و ریموت کنترل ارائه می گردد. این وب کم کنفرانس به منظور استفاده در اتاق های جلسات متوسط تا بزرگ طراحی شده است. این وب کم حرفه ای با بیشتر نرم افزارهای ارتباط تصویری مانند ماکروسافت تیمز Microsoft Teams، اسکایپ Skype، اسکایپ فور بیزینس Skype for Business، Zoom، تروکانف TrueConf و ادوب کانکت Adobe Connect سازگار می باشد. در جلسات با استفاده از ویدئو کنفرانس قابلیت استفاده دارد نه جلسات سیستم کنفرانس به دلیل نداشتن میکروفن کنفرانس مناسب.

بهترین دوربین های اتاق کنفرانس

انتخاب دوربین کنفرانس مناسب برای اتاق جلسات بسیار حائز اهمیت است. امروزه همزمان با رشد تکنولوژی‌ مرتبط با دوربین‌ اتوترک، سطح توقع عموم مردم از کیفیت ضبط و پخش ویدیوی جلسات نیز بیشتر از گذشته شده است. تا جاییکه دیگر انتظار شنیدن برخی جملات از زبان افراد حاضر در جلسه نظیر

متاسفانه جلسه ضبط نشده است یا ما جلسه را بدون تصویر ضبط کرده‌ایم بسیار است، اکثر مدیران و مهمانان یک کنفرانس انتظار دارند که در کنار امکان ضبط جلساتشان به صورت تصویری با دوربین اتوترک مهیا باشد بلکه با استفاده از تجهیزات سیستم و دوربین کنفرانس حرفه ای حتی با قابلیت ضبط Full HD باشد.

 

مهمترین قابلیت های وب کم کنفرانس لاجیتک مدل رالی:

  • وب کم با ارائه تصاویر با کیفیت 4K UHD

  • زوم 15 برابری اپتیکال دوربین

  • زاویه دید بالای وب کم

  •  پشتیبانی از تکنولوژی RightSense و 3 نقطه به عنوان Preset در این مدل وبکم لاجیتک

 

فقط کافی است این وبکم حرفه ای لاجیتک را با کابل Type-C به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کرده ارتباط تصویری خود را آغاز کنید. برای خرید وب کم ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

وب کم حرفه ای لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera

 

مشاوره و خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC50

 وب کم حرفه ای Yealink UVC80 یک کنفرانس کم مناسب برای اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا متوسط می باشد. این کنفرانس کم دارای دوربینPTZ  با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و پشتیبانی از رزولوشن1080P و فریم ریت 60  می باشد. این کنفرانس کم دارای پورت های USB  و میکروفن کنفرانس جهت اتصال به میکروفن های با سیم و بی سیم، USB2.0 Type-A جهت اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر، وروردی و خروجی صدای 3.5 میلی متری می باشد. این پکیج با تمامی پلتفرم های ارتباط تصویری مانند Microsoft Teams، Skype، Skype for Business، Zoom، TrueConf و Adobe Connect  سازگار می باشد.

 

قابلیت وب کم حرفه ای یالینک UVC50:

این وب کم حرفه ای قابلیت این را دارد که بر روی نمایشگر، بر روی سقف، بر روی دیوار و حتی بر روی میز نیز قرار بگیرد. ماژولار بودن وبکم های حرفه ای برند یالینک کاربری این محصولات را برای هرنوع نیازی از قبیل برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس مهیا می کند. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

وب کم حرفه ای یالینک UVC50

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک | Yealink VC200

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC200 یک دستگاه مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس کوچک می باشد.

مزایای مهم ویدئو کنفرانس یالینک VC200:

ویدئو کنفرانس یالینک VC200 یک دستگاه Point-to-Point یا نقطه به نقطه می باشد که می تواند جزئی از ارتباطات مالتی پوینت نیز باشد و در ارتباطات چند نقطه ای شرکت نماید. سیستم عامل اندروید 7.1، دارای وب کم حرفه ای 4K با قایلیت زوم 4 برابری e-PTZ، طراحی یکپارچه، لنز واید، سازگاری با صفحه های نمایش لمسی تنها برخی از قابلیت های این پایانه ویدئو کنفرانس یالینک می باشند که برقراری ارتباطات ویدیو کنفرانس و سیستم کنفرانس را برای استفاده کنندگان لذت بخش می کند. 

 

قابلیت های ویدئو کنفرانس یالینک VC200:

از جمله قابلیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس می توان به پشتیبانی از پروتکل ویدئویی H.265، 6 میکروفن کنفرانس داخلی، امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم، وای فای و بلوتوث داخلی، پشتیبانی از 5 تماس صوتی و  ذخیره جلسات اشاره کرد.  هم چنین این دستگاه می تواند به منظور پوشش دهی بیشتر صدا به دستگاه CP960 متصل و تجریه یک ارتباط با کیفیت صدای بالاتر را برای استفاده کنندگان مهیا کند. ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس یالینک | Yealink کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک | Yealink VC200

 

 

قیمت ویدئو کنفرانس

اکنون که درک روشنی از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس موجود در بازار به دست آورده‌اید، تصمیم‌گیری بسیار آسان‌تر است. صرف نظر از اینکه بیشتر روی قیمت، کیفیت ویدیو، یا طراحی تجهیزات تمرکز کرده باشید، می‌توانید دستگاه مناسبی را برای خود بیابید، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهید.

اگر هنوز در مورد اینکه چه شرکت کنفرانس ویدیویی را انتخاب کنید نمی‌دانید، سؤالات متداول ما را در زیر بخوانید. همچنین می‌توانید قیمت شخصی‌شده‌ای را دریافت کنید تا ببینید که کنفرانس ویدیویی چگونه بر سود شما تأثیر می‌گذارد.

با این حال، از بین بردن فناوری شب فقط نیمی از مشکل را نشان می دهد. نکات آزمایش شده و آزمایش شده ما را برای مدیریت کارمندان از راه دور بخوانید تا در مورد نحوه درست کار کردن از راه دور یا ترکیبی راهنمایی کنید.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

Yealink | یالینک

کمپانی یالینک Yealink یک شرکت تولید کننده تجهیزات پیشرفته در زمینه VoIP شامل تلفن های تصویری IP یالینک، تلفن های IP، وب کم های حرفه ای یالینک و دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می باشد که در بیش از 140 کشور جهان دارای شبکه خدمات می باشد. 

کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتریان از اولویت های مهم کمپانی یالینکYealink  می باشد. کمپانی یالینک با بهره گیری از تیمی بسیار با تجربه از توسعه دهندگان و مهندسان در زمینه طراحی، خود را به یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه VoIP  و Video Conference  تبدیل کرده است. 

راه کارهای کمپانی یالینکYealink  شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، تلفن های تحت شبکه، اسپیکروفن های سالن کنفرانس یالینک و... می باشد که به منظور استفاده در اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا خیلی بزرگ طراحی شده اند.

 

سوالات متداول

چگونه می توانم تماس ویدیویی کنفرانسی را شروع کنم؟

خیلی ساده است! به همان روشی که یک کنفرانس صوتی راه اندازی می کنید، فقط یک جلسه در نرم افزار کنفرانس ویدیویی خود ایجاد کنید، تجهیزات کنفرانس ویدیویی خود را روشن کنید (پس از اطمینان از اتصال آن)، شرکت کنندگان را با یک شماره، پیوند یا کد پین دعوت کنید، و شما برای حفظ ارتباط با تیم خود آماده خواهید بود. مطمئن شوید که بهترین روش‌های جلسه ویدیویی را نیز دنبال می‌کنید تا بتوانید تجربه‌ای سازنده داشته باشید.

 

 

بهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس چیست؟

هنگامی که بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس را تنظیم کردید، برای همراهی با آن به نرم افزار ویدئو کنفرانس نیاز خواهید داشت. این به شما امکان دسترسی به پلتفرمی را می دهد که به شما امکان می دهد تماس ها را برقرار کنید، جلسات را میزبانی کنید و از طیف گسترده ای از ویژگی های دیگر که برای آسان کردن ارتباط حرفه ای طراحی شده اند استفاده کنید.

 

آیا می توانید نرم افزار ویدئو کنفرانس را به صورت رایگان دریافت کنید؟

بله، اما این می تواند کاملاً محدود باشد، به ویژه برای مشاغلی که به دنبال افزایش مقیاس در آینده هستند. سرویس‌های رایگانی مانند Google Meet و Zoom کیفیت ویدیوی مشکوک و ویژگی‌های بسیار کمی را ارائه می‌کنند که میزبانی جلسات بزرگ‌تر یا لذت بردن از ویژگی‌های پیشرفته مانند حاشیه‌نویسی و حالت ارائه را دشوار می‌کند.

 

 

آیا تماس های بین المللی گران تر است؟

این بهترین بخش در مورد وب و کنفرانس ویدیویی است: بدون هزینه بین المللی. تا زمانی که در ساعت مناسب روز با شخصی تماس می گیرید (مناطق زمانی را فراموش نکنید)، می توانید با نرم افزار کنفرانس ویدیویی با هر کسی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

 

ویدئو کنفرانس چقدر امن است؟

تا زمانی که رمز عبور خود را روی یک یادداشت چسبنده در چارچوب تماس ویدیویی خود ندارید، کنفرانس ویدیویی شما باید کاملاً ایمن باشد. برندهای برتر جلسات را به طور کامل رمزگذاری می‌کنند و از ورود هر کسی به تماسی که به آن دعوت نشده‌اند جلوگیری می‌کنند.

با این حال، اقدامات امنیتی بر اساس برند متفاوت است، بنابراین اگر حفظ حریم خصوصی یک نگرانی اصلی برای کسب و کار شما است، حتما آن را بررسی کنید.

 

برای مشاوره خرید انواع سیستم ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha