تجهیزات اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

در انتخاب تجهیزات سالن کنفرانس خود نیازمند مشاوره با کارشناسان خبره هستید تا بیتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

کدام تجهیزات ویدئو کنفرانس برای شما مناسب است؟

ظهور کار ترکیبی، که در آن کار در دفتر و کار از راه دور دست به دست هم می دهند، به این معنی است که کنفرانس ویدیویی برای تجارت بسیار مهم است. بنابراین، ارتقاء فضاهای جلسه خود با تجهیزات ویدئو کنفرانس موثر، ارائه صدا و تصویر با کیفیت بالا، یک سرمایه گذاری کلیدی است.

قبل از تصمیم گیری در مورد راه حل های کنفرانس، مهم است که گزینه های موجود را درک کنید. خبر خوب این است که پلتفرم های VC و گزینه های سخت افزاری زیادی وجود دارد. اما بهترین راه حل برای نیازهای خاص سازمان شما و فضای اداری آن چیست؟

گلیک در کمک به مشتریان خود در انتخاب درست متخصص است.

 

مشاوره و خرید سیستم کنفرانس

 

 پروژه موفق اتاق کنفرانس ویدئویی

آن را ساده کنید. کارشناسان را درگیر کنید یک پروژه موفق اتاق کنفرانس ویدئویی با استفاده خوب از اتاق و عدم وجود شکایت یا تماس با پشتیبانی فروش سنجیده می شود. همکاران شما فقط می خواهند جلسات خود را ادامه دهند و نگران فناوری نباشند. امروزه فناوری VC به کاربران این امکان را می دهد که با یک کلیک یا حتی یک فرمان صوتی جلسه ای را شروع کنند و به کار خود بپردازند. اما ارائه آن تجربه ساده جلسه مستلزم انتخاب و نصب راه حل مناسب برای شرکت شما است و اینجاست که یک ادغام کننده AV خبره مانند 'gelick.com وارد میدان می شود.

 

 

در جلسات ویدئو کنفرانس و اتاق کنفرانس بشنو و شنیده شو

یک جلسه ویدئو کنفرانس سازنده و مفید با صدای ضعیف سازگار نیستند. اندازه و پیکربندی یک اتاق ممکن است برای نوار ویدیوی همه کاره مناسب نباشد. ممکن است میکروفن های کنفرانسی گسترده و بلندگوهای اضافی لازم باشد. یا شاید یک راه حل سفارشی با بهترین بلندگوها و میکروفون ها مورد نیاز باشد. ممکن است آکوستیک اتاق ضعیف باشد و نیاز به بررسی آکوستیک و درمان های توصیه شده باشد. کارشناسان توسعه ارتباطات گلیک اطمینان حاصل می کنند که کاربران شما می توانند بشنوند و شنیده شوند.

ببینید و دیده شوید ابعاد اتاق، پیکربندی و استفاده نیز بر دوربین ها و نمایشگرهایی که برای یک جلسه خوب ضروری هستند تأثیر می گذارد. اگر اتاق بلند و باریک است، به دوربینی با زوم اپتیکال زیاد نیاز دارید و ممکن است به یک نمایشگر ثانویه نزدیک‌تر به پشت اتاق نیاز داشته باشید. اگر اتاق کوتاه و عریض است، به دوربینی با FOV (میدان دید) گسترده نیاز دارید و ممکن است یک نمایشگر تکی کافی باشد. gelick.com یک بررسی اتاق را انجام می دهد و یک طراحی AV مناسب برای اطمینان از اینکه اتاق برای شما کار می کند ارائه می دهد.

 

 

ویژگی های ارزش افزوده فناوری در فضای کنفرانس ویدئویی با سرعت به تکامل خود ادامه می‌دهد تا جلسات ترکیبی پربارتری را ممکن کند.

Microsoft Teams Front Row شرکت کنندگان از راه دور را در سطح جدول می نشاند. گالری هوشمند زوم از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا از چندین نفر در اتاق زوم با یک دوربین عکس بگیرد و حداکثر سه جریان ویدیویی منحصربه‌فرد را برای نمایش بهتر شرکت‌کنندگان در اتاق به شرکت‌کنندگان از راه دور ارسال کند. وایت برد تعاملی و دوربین‌های محتوا به همکاران از راه دور امکان می‌دهد به گونه‌ای که در اتاق هستند شرکت کنند. اگر ویژگی‌های VC وجود دارد که می‌تواند برای نحوه کار شما مفید باشد، کارشناسان گلیک می‌توانند به تنظیم فضاهای جلسه شما کمک کند.

 

 

Yealink

Yealink تجهیزات پیشرفته ای را برای ارتباطات VoIP، از جمله تلفن های ویدئویی IP، تلفن های IP و نقاط پایانی کنفرانس ویدئویی توسعه می دهد. این شرکت در بیش از 140 کشور جهان فعالیت می کند و دارای یک شبکه خدمات بین المللی عالی است. کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتری از اولویت های Yealink است. Yealink برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه آینده‌نگر به بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات که به سرعت در حال تغییر است، با تیمی از توسعه‌دهندگان و مهندسان با تجربه روی طراحی و ساخت تجهیزات برای ارتباطات و همکاری (ویدئویی) تمرکز می‌کند. مجموعه ویدیوهای پایانی VC شامل سیستم‌های اتاق، برنامه‌های دسکتاپ / موبایل و سرویس مدیریت ابری است. سیستم های اتاق Yealink با ارزش بسیار خوب برای پول و عملکرد آسان متمایز می شوند. سری VC از چهار سیستم مختلف برای اتاق‌های کنفرانس با اندازه متوسط و بزرگ تشکیل شده است.

 

برای تجهیز سالن کنفرانس و خرید سیستم کنفرانس، تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha