خرید و قیمت سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو

خرید و قیمت سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو

برای برگزاری مناسب هر نوع کنفرانس سیستم ویدیو کنفرانس سیسکو برای کاربری های متفاوت و نسبت به فضای سالن و کاربری شما با بهترین قیمت و مدل های متنوع با مشاوره و خدمات در گلیک موجود میباشد

سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو

 

کمپانی سیسکو سیستمز یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های فناوری اطلاعات و شبکه در جهان است. این شرکت در زمینه تجهیزات شبکه، تجهیزات ارتباطات و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت دارد. تاسیس سیسکو به سال ۱۹۸۴ بازمی‌گردد و مقر اصلی این شرکت (San Jose) واقع در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است.

سیستم‌های ویدیو کنفرانس ابزارهایی هستند که به افراد و گروه‌ها امکان برقراری ارتباط تصویری و صوتی در زمان واقعی را از راه دور فراهم می‌کنند.

این سیستم‌ها به شما اجازه می‌دهند که با افراد در مکان‌های دور از شما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به صورت صوتی و تصویری به اشتراک بگذارید.

یکی از رایج ترین موارد استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس ، برقراری ارتباط زنده و تصویری در بین نقاط مختلف جغرفیایی است.

از طریق ویدئو کنفرانس می توانید به صورت زنده، در جلسات شرکت کنید و بدین گونه در وقت، هزینه های سفر، اقامت و… صرفه جویی می شود.

اکثر سازمان ها، شرکت ها دانشگاهها و… در سطح جهان مجهز به این تکنولوژی پیشرفته هستند و به راحتی می توانند برای برقراری ارتباط با آن استفاده کنند.

 

خرید سیستم ویدیو کنفرانس

 

کاربرد سیستم کنفرانس ویدئویی

  • آموزش از راه دور

  • برگزاری جلسات منظم بین مدیران سازمانها

  • امکان اتخاذ تصمیمات در شرایط بحرانی

  • مشاوره از راه دور

 

استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن نیز به معنای پیشرو بودن سالن کنفرانس است و این امکان را فراهم می‌آورد که همه جنبه‌ها به‌ خوبی در کنترل و اجرا باشد. به‌ طور کلی می توان گفت ، تجهیز اتاق کنفرانس با توجه به نیازها و اهداف مربوط به هر نوع کنفرانس و با استفاده از تجهیزات

پیشرفته،طراحی مدرن و نورپردازی می‌تواند تاثیر بالایی داشته باشد و به برگزاری این رویدادها کمک نماید.

 

امکانات سیستم ویدیو کنفرانس سیسکو 

انتقال امنیتی: سیستم ویدیو کنفرانس سیسکو اهمیت بالایی به امنیت اطلاعات می‌دهد و از پروتکل‌های رمزنگاری و مکانیزم‌های امنیتی استفاده می‌کند تا اطلاعات شما را محافظت کند.

Cisco Jabber: اپلیکیشن Jabber به شما اجازه می‌دهد تا از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا کامپیوترها به کنفرانس‌های صوتی و تصویری متصل شوید.

Cisco Webex: یکی از اجزای کلیدی سیستم کنفرانس سیسکو، Cisco Webex است که یک پلتفرم جامع برای کنفرانس‌های تصویری، صداکنفرانس و اشتراک‌گذاری محتوا فراهم می‌کند.

شرکت سیسکو cisco امکانات بسیار خوبی را در اختیار خریداران محصولات خود میدهد امنیت مهم ترین آنهاست.

 

 

معرفی چند مدل از بهترین سیستم کنفرانس های سیسکو cisco

 

خرید ویدیو کنفرانس سیسکو CS-KITP60-K9

سیستم کنفرانس مدل CS-KITP60-K9 محصولی از برند Cisco است که در پکیج آن تعدادی تجهیزات ویدئو کنفرانس شامل کدک Cisco Webex Room Kit Plus، دوربین Precision 60 و واحد کنترل لمسی 10 سیسکو می باشد که می تواند صدا و تصویر را با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار دهد.

 

سیستم کنفرانس سیسکو

 

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو CP-DX70-W-K9

سیستم ویدیو کنفرانس سیسکو مدل CP-DX70-W-K9 برای برقراری ارتباط با نقاط مختلف جغرافیایی بصورت زنده صوتی تصویری نیز استفاده می شود و افراد می توانند براحتی با هم ارتباط برقرار کنند. این سیستم ویدئو کنفرانس دارای یک مانیتور از نوع  LED و در اندازه 14 اینچ بوده که با

رزولوشن فول اچ دی  میتواند تصاویر را نمایش دهد.

از این ویدیو کنفرانس می توان در سازمان های بزرگ استفاده نمود که همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل نظر نمایند و از اجزای آن را از کدک، دوربین، صفحه نمایش ، میکروفون و بلندگو ساخته شده است. این سیستم کنفرانس دارای 2 گیگابایت رم و پردازنده دو هسته ای 1.5

گیگاهرتزی از نوع TI OMAP 4470 می باشد و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 3.0 و  سیستم عامل اندروید 4.1.1 را دارد و با ابعاد 35.31 * 6.23 * 37.71 سانتی متر و وزن 3.4 کیلوگرم تولید و به بازار ارائه می گردد.

 

سیستم کنفرانس سیسکو

 

خرید میکروفن کنفرانس سیسکو CP-8832-MIC-WIRED

میکروفن کنفرانس سیسکو مدل CP-8832-MIC-WIRED با ویژگی های مطلوب یکی از بهترین محصولات دربازار صوتی می باشد. این میکروفن کنفرانس با پخش صدای HP و پوشش 360 درجه ی صدا، برای اتاق های کنفرانس و دفاتر بزرگ یک گزینه ی عالی به شمار می آید.

بلندگوهای صوتی دو طرفه تجربه ی خوبی از یک کنفرانس را برای کاربر تولید می کند. روی بدنه میکروفن کنفرانس سیسکو یک دکمه بزرگ جهت میوت یا MUTE و غیر فعال کردن دریافت و ارسال صدا تعبیه شده است.

 

میکروفون کنفرانس سیسکو

 

 

 

خرید ویدیو کنفرانس سیسکو CTS-SX20-PHD4X-K9

سیستم کنفرانس TelePresence SX20 مدل CTS-SX20-PHD4X-K9 محصولی جدید از شرکت سیسکو است که می تواند یک صفحه نمایش ساده را به یک مکان جهت برقراری جلسات کاری تبدیل نماید. از این سیستم کنفرانس می توانید در اتاق های ویدئو کنفرانس کوچک و بزرگ نیز استفاده

نمائید. کیفیت تصویری که سیستم کنفرانس SX20 ارائه می دهد Full HD بوده و دوربین در نظر گرفته شده بر روی دستگاه قابلیت زوم تا 4 برابر را دارد. سیستم کنفرانس سیسکو TelePresence SX20 قادر است که به صورت همزمان تصاویر را بر روی دو مانیتور به نمایش در آورد و همچنین قادر به

نمایش محتوای چند رسانه ای با رزولوشن فول اچ دی و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد.

Cisco SX20 بالاترین کیفیت ویدیویی را با یک راه حل کم مصرف و ساده برای استفاده ارائه می دهد. ویژگی های غنی از امکاناتی مانند نزدیکی هوشمند سیسکو برای به اشتراک گذاری محتوا با دستگاه های تلفن همراه و همکاری بی سیم از سیستم عامل مک و رایانه های شخصی، Cisco SX20

همچنین شامل قابلیت های چند جانبه تعبیه شده برای کنفرانس های چند منظوره است که به کاربران این امکان را می دهد تا سه شرکت کننده دیگر را به یک کنفرانس ویدیویی اضافه کنند ، بدون نیاز به MCU

سیستم کنفرانس سیسکو

مدل های دیگری نیز در گلیک بهترین نمایندگی خرید ویدئو کنفرانس موجود است برای بازدید و خرید به شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمایید.

در کنار این برند مدل های دیگری نیز وجود دارند با طراحی بهتر و سازگاری بهتر با محیط سالن کنفرانس با صدای بلند تر و کیفیت بهتر و قیمت متناسب با بودجه ی شما.

انتخاب سیستم کنفرانس اصلا کار ساده ای نیست و نیاز است حتما با تکنسین های مربوطه تماس حاصل نمایید که هزینه ی شما خیلی متناسب با حالت استفاده ای که در سالن دارین برای شما سیستم کنفراس را انتخاب و نصب کنند.

 

برای مشاوره و خرید سیستم های کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha