عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس

عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس

عوامل متعددی بر قیمت میکروفن کنفرانسی تأثیرگذار هستند.به طور کلی، این عوامل با هم تعیین‌کننده قیمت میکروفون‌های کنفرانس هستند که درباره این عوامل در مقاله صحبت شده است.

 

عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس

عوامل متعددی بر قیمت میکروفن کنفرانسی تأثیرگذار هستند. برای اینکه با عوامل موثر بر قیمت این نوع از میکروفون‌ها آشنا شویم، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد، انواع، اجزای سازنده و ویژگی‌ها و امکاناتی که انواع میکروفون اتاق کنفرانس با خود به همراه دارند، به دست بیاوریم. اگر شما هم قصد خرید میکروفون کنفرانس(خرید سیستم کنفرانس) را دارید و می‌خواهید با عوامل تأثیرگذار بر قیمت میکروفون کنفرانس آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها ما را همراهی کنید.

 

 

زمان تقریبی مطالعه 6 دقیقه

 

 

میکروفون کنفرانس چیست؟

میکروفون کنفرانس یکی از اجزای تشکیل دهنده ی سیستم کنفرانس است که همانند سایر میکروفون‌ها، وظیفه جمع‌آوری صدای محیط، تقویت سیگنال صوتی و ارسال سیگنال تقویت شده به بلندگوها را برعهده دارد. در کنار این وظیفه اصلی، میکروفون های سالن کنفرانس ویژگی‌ها و امکانات دیگری نیز دارند که به شما در کنترل و اداره کردن یک کنفرانس به نحو احسن کمک می‌کنند.

 

میکروفون کنفرانس چیست؟

اساس کار تمام میکروفون‌ها یکسان است. یک میکروفون باید صدای محیط را به عنوان ورودی دریافت کند، آن را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل کند، این سیگنال را تقویت کرده و نویزها و تداخل‌های مزاحم را فیلتر کند و در انتها، صدای تقویت شده شفاف، یکنواخت و بدون تغییر را در تمام نقاط سالن پخش کند. با این اوصاف، میکروفونی مطلوب است که تمام این کارها را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

سالن‌ کنفرانس معمولاً ابعاد بزرگتری نسبت به اتاق‌های دیگر دارند. با توجه به ابعاد بزرگ سالن‌های کنفرانس و با توجه به این موضوع که تعداد افراد زیادی قرار است در یک جلسه کنفرانس شرکت کنند، بدون شک برای برگزاری یک جلسه موثر و گرفتن خروجی دلخواه، به یک میکروفون خوب با ویژگی‌های مختلف نیازمند خواهیم بود.

 

 

 

 

با پیشرفت فناوری، میکروفون‌های امروزی بیش از یک میکروفون معمولی هستند که صرفاً صدای محیط را گرفته، تقویت و ارسال می‌کنند. میکروفون‌های امروزی عصای دست مدیران و سرپرستان برای برگزاری هرچه بهتر یک جلسه کنفرانس هستند.

 

امکانات و ویژگی‌های مهم میکروفون کنفرانس:

  • به کمک یک میکروفون کنفرانس خوب و مجهز، رئیس جلسه توانایی کنترل مسیر بحث را دارد. رئیس جلسه می‌تواند با پنلی که روی میکروفون خود در اختیار دارد، صدای حاضرین در جلسه را به منظور ایجاد تقدم و تأخر در سخرانی، قطع و وصل کند. رئیس جلسه همچنین می‌تواند مدت زمان صحبت کردن هر شخص را به کمک این گزینه، مشخص و کنترل کند.

  • با میکروفون کنفرانس، حاضرین قابلیت رأی ‌دادن دارند و رئیس جلسه می‌تواند از شرکت کنندگان نظرسنجی کند.

  • یک میکروفون کنفرانس خوب می‌تواند اعضاء جلسه را شناسایی کند.

  • امکان ترجمه همزمان صدای سخنران به چند زبان با استفاده از این میکروفون‌ها وجود دارد.

  • میکروفون سالن کنفرانس، امکان پخش صدای سخنران به صورت همزمان برای چند سالن و اتاق مجزا را دارد.

  • اگر در آینده می‌خواهید سیستم ویدئو کنفرانس را به سالن کنفرانس خود اضافه کنید، میکروفون‌های کنفرانس قابلیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌های ویدیو کنفرانس را دارند.

  • برخی از این میکروفون‌ها قابلیت‌های چند رسانه‌ای دارند. به این معنی که حاضرین در جلسه با استفاده از این میکروفون‌ها می‌توانند محتوای تصویری، محتوای صوتی، اسناد، فایل‌ها و صفحه نمایش سیستم خود را با دیگر افراد حاضر در کنفرانس به اشتراک بگذارند.

  • میکروفون‌های کنفرانس باید سیستم ASR (Automatic Speech Recognition یا سیستم بازشناسی گفتار خودکار به سیستمی گفته می‌شود که اطلاعات گفتاری را دریافت و متن و فرمان گوینده را استخراج و اجراء می‌کند)، سیستم نرم افزار مدیریت کنفرانس، سیستم ثبت حضور و سیستم پیجینگ را پشتیبانی کنند.

 

 

خرید میکروفون کنفرانس

 

 

این روزها انواع میکروفون‌ اتاق کنفرانس در تمام سازمان‌ها و ادارات مختلف به کار گرفته می‌شود. با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهایی که این میکروفون‌ها دارند، برگزاری یک جلسه کنفرانس موثر بدون در اختیار داشتن این میکروفون‌ها قابل تصور نیستند.

 

مکان‌هایی که از میکروفون‌ها در سالن‌های کنفرانس خود استفاده می کنند:

  • اتاق‌های کنفرانس

  • سالن‌های جلسات

  • کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها

  • اتاق‌های کنوانسیون

  • مراکز مطبوعاتی

  • هتل‌ها

  • مجموعه‌های دولتی

  • اداره‌ها

  • مراکز تجاری

  • مجموعه‌های پزشکی

  • آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی

  • بانک‌ها

 

خرید تجهیزات سالن کنفرانس

 

 

اجزای تشکیل‌دهنده میکروفون کنفرانس

اگر برای خرید میکروفون کنفرانس به مغازه‌ها یا وبسایت‌ها مراجعه کنید، متوجه خواهید که انواع بسیار مختلفی از این میکروفون‌ها طراحی شده و به فروش می‌رسند. این میکروفون‌ها در امکانات و ویژگی‌ها، جنس بدنه، کیفیت قطعات داخلی به کاررفته، ابعاد، اشکال، مدل‌ها و همچنین برند و شرکت سازنده با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند؛ اما از آنجایی که اساس کار یکسانی دارند، معمولاً از اجزای تشکیل‌دهنده مشخصی ساخته می‌شوند.

 

 

 اجزای ثابت تشکیل‌دهنده میکروفون سالن کنفرانس:

  • کپسول میکروفون

  • بدنه یونیت میکروفون

  • دکمه روشن و خاموش یونیت

  • چراغ نشانگر دور کپسول

  • میله اتصال میکروفون کنفرانس به بدنه یونیت

  • ولوم‌های تنظیم صدا

  • کانکتور اتصال یونیت به مرکز کنفرانس

  • کانکتور اتصال هدفون به یونیت

 

برای مطالعه بیشتر:   سیستم کنفرانس اتوترک

 

 

انواع میکروفون‌های سالن کنفرانس

میکروفون‌های کنفرانس با توجه به کارکردهایی که دارند و برای اینکه با محیط‌های مختلف سازگار باشند، در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. یکی از عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس، انواع مختلف آن است. در حالت کلی این میکروفون‌ها در ۲ نوع با سیم (آنالوگ) و بی سیم (دیجیتال) ساخته می‌شوند.

میکروفون‌های با سیم به وسیله سیم‌ها و کابل‌های مختلف به منبع تغذیه، سیستم مرکزی و بلندگوها متصل می‌شوند و سیگنال صوتی را پس از تقویت و فیلتر کردن، از درون سیم به بلندگوهای سالن ارسال می‌کنند. این در حالی است که میکروفون‌های بی سیم این کار را بدون کمک گرفتن از سیم و با استفاده از تکنولوژی wifi انجام می‌دهند. قیمت میکروفون کنفرانس بی سیم در حالت کلی، بالاتر از قیمت میکروفون کنفرانس باسیم است.

در ادامه با انواع مرسوم میکروفون‌های سالن کنفرانس آشنا خواهیم شد.

 

 

میکروفون کنفرانس باسیم(سیستم کنفرانس با سیم)

استفاده از سیم با پیشرفت فناوری در تضاد کامل است. استفاده از سیم و کابل در حال منسوخ شدن و جمع‌آوری است؛ اما با توجه به امکانات و مزایایی که سیم برای ما فراهم می‌کند، هنوز هم تجهیزات و ابزار سیمی طرفدار دارند.

 

میکروفون کنفرانس باسیم

 

در میکروفون‌های باسیم، ارتباط بین منبع تغذیه و بلندگوها با سیمکشی میسر می‌شود. سیمکشی اطمینان کار را بالاتر می‌برد، نویز کمتری از محیط می‌گیرد و تداخل را به طور کامل از بین می‌برد. میکروفون کنفرانس سیمی قیمت منطقی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد، طول عمر بالاتری دارد و هزینه تعمیرات و تعویض کمتری را روی دست سازمان می‌گذارد.

میکروفون‌های باسیم امکان حرکت کردن و منتقل شدن سخنران را از وی می‌گیرد و در مقایسه با میکروفون‌های وایرلس (Wireless) آزادی عمل کمتری به سخنران می‌دهد؛ اما در میکروفون سیمی خبری از تمام شدن باتری، نویز و تداخل فرکانسی وجود ندارد.

 

 

میکروفون کنفرانس بی سیم

 

میکروفون کنفرانس بی‌سیم(سیستم کنفرانس بی سیم)

میکروفون‌ کنفرانس بی سیم(میکروفون کنفرانس وایرلس)در نقطه مقابل میکروفون‌های سیمی قرار می‌گیرند. ارتباط بین میکروفون با منبع تغذیه، سیستم مرکزی و بلندگوهای سرتاسر سالن به وسیله امواج وایرلس و تکنولوژی wifi برقرار می‌شود. میکروفون‌های بی سیم آزادی عمل کامل را در اختیار فرد سخنران قرار می‌دهند. اگر در حین سخنرانی به حرکت و انتقال های طولی و عرضی فرد سخنران نیاز باشد، چاره‌ای جز استفاده از میکروفون‌های بی سیم نخواهید داشت.

در میکروفون‌های بی سیم امروزی دیگر خبری از برقراری ارتباط با امواج مادون قرمز نیست و این میکروفون‌ها برای انتقال داده از امواج wifi و کانال‌های ۲.۴ گیگاهرتز، ۵.۲ گیگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کنند. این کانال‌ها بسیار خلوت هستند و خبری از تداخل امواج و نویز شنیداری وجود ندارد. باتری‌های قابل شارژ انرژی مورد نیاز برای کار کردن این میکروفون‌ها را تأمین می‌کنند. همان طور که اشاره شد، قیمت میکروفون کنفرانس بی سیم اندکی بالاتر از قیمت میکروفون کنفرانس سیمی است.

 

برای مطالعه بیشتر:   سیستم ویدئو کنفرانس

 

میکروفون های گردن غازی (Gooseneck)

میکروفون‌های گردن غازی یکی از انواع میکروفون‌های باسیم است که کاربرد فراوانی در سالن‌های کنفرانس دارد. علت نام گذاری این نوع از میکروفون‌های سالن کنفرانس، شباهت طراحی ظاهری این میکروفون‌ها با گردن غاز است.

 

میکروفون کنفرانس گردن غازی

 

احتمالاً این میکروفون‌ها را در انواع سالن‌های کنفرانس دیده‌اید، چرا که موارد استفاده بالایی داشته و قیمت مناسب‌تری دارند. این میکروفون‌ها به صورت اختصاصی در اختیار هر کدام از حاضرین قرار می‌گیرد. این میکروفون‌ها توانایی بسیار بالایی در دریافت صدای محیط و فیلتر کردن نویزها و فرکانس‌های مزاحم دارند.

این میکروفون‌ها صدای فرد در حال صحبت را تشخیص داده و تمام صداهای دیگر را مسدود می‌کنند و ظاهری بسیار شیک و مدرن به میز کنفرانس می‌بخشند. تنها نقطه ضعف این میکروفون‌ها شلوغ کاری زیاد و استفاده از سیم‌های فراوان برای برقراری ارتباط است. قیمت میکروفون کنفرانس گردن غازی، منطقی‌تر از انواع دیگر این میکروفون‌ها است.

 

 

 

میکروفون کنفرانس سقفی

 

میکروفون های سقفی

میکروفون‌های سقفی نوع دیگری از میکروفون‌های اتاق کنفرانس هستند که طرفداران زیادی دارند. این میکروفون‌ها در سقف سالن کنفرانس و با رعایت فاصله استاندارد نسبت به ابعاد سالن و ارتفاع سقف نصب می‌شوند. اگر سقف سالن کنفرانس بیش از حد بلند باشد، می‌توان این بلندگوها را مانند لوستر نصب کرد و ارتفاع آن‌ها تا میز کنفرانس و محل نشیمن حاضرین را تنظیم نمود.

استفاده از میکروفون‌های سقفی ظاهری بسیار منظم و به دور از شلوغی را برای سالن کنفرانس به ارمغان می‌آورد. اگر این میکروفون‌های در ارتفاع مناسب و استانداردی نصب شوند، جای کوچکترین نگرانی نسب به میزان و کیفیت صدا وجود ندارد، چرا که حسگرهای صوتی این مدل از میکروفون‌ها، تمام صداهای محیط را در تمام زوایای ۳۶۰ درجه دریافت می‌کند.

تعداد میکروفون‌های مورد نیاز سقفی، تابعی از ابعاد سالن و ارتفاع سقف است و هیچ وابستگی به شکل ظاهری سالن و تعداد افراد شرکت کننده در کنفرانس ندارد. این مورد یکی از نقاط قوت بزرگ این نوع از میکروفون‌های کنفرانس است. قیمت میکروفون کنفرانس سقفی اندکی بالاتر از میکروفون‌های گردن غازی است.

 

 

میکروفون کنفرانس باندری (Boundary)

میکروفون‌های باندری یا مرزی نوع دیگری از میکروفون‌های ثابت هستند که قابلیت نصب بر روی میز، دیوار، کف و سقف اتاق کنفرانس را دارند. این میکروفون‌ها با توجه به شیوه و زاویه نصب، تنها زاویه خاصی از محیط اطراف خود را پوشش می‌دهند.

 

میکروفون کنفرانس باندری

 

 

 

 

قیمت میکروفون کنفرانس به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت میکروفون کنفرانس تابعی از برند و شرکت سازنده، کیفیت ساخت، ویژگی‌ها و امکانات تحت ساپورت، فناوری ساخت (با سیم یا بی سیم بودن)، سهولت استفاده و مدل‌های مختلف آن است. میکروفونی که کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد، ویژگی‌ها و امکانات متعدد و به‌روزتری در اختیار سخنران و رئیس جلسه قرار دهد و رابط کاربری آسان‌تری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. با این مقدمه، به سراغ بررسی عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس می‌رویم.

 

برند و شرکت سازنده

برندها و شرکت‌های سازنده مختلفی در بازار تولید میکروفون‌های سالن کنفرانس حضور داشته و با هم رقابت می‌کنند. اینکه میکروفون‌ کنفرانس توسط کدام برند ساخته یا مونتاژ شده باشد، بر قیمت میکروفون کنفرانس تاثیرگذار است. برخی از این برندها کیفیت ساخت و کیفیت قطعات بالاتری را نسبت به دیگر برندها در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

 

برای مطالعه بیشتر:   کنفرانس فون یالینک Yealink CP960

 

برندهای معروف تولیدکننده میکروفون سالن کنفرانس:

  • JVC

  • Grandview

  • Christie

  • Epson

  • Bosch

  • Tasker

  • Panasonic

  • Bose

  • Soliton

  • NIPROS

 

بی سیم یا با سیم بودن

بی سیم یا با سیم بودن میکروفون یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میکروفون کنفرانس است. همان طور که اشاره شد قیمت میکروفون کنفرانس بی سیم یا وایرلس، نسبت به نوع سیمی آن بالاتر است، چرا که فناوری ساخت بالاتر و به‌روزتری دارد و از اجزا و تجهیزات بیشتری برخوردار است. با این وجود به دلیل هزینه نگهداری بالا، نویز و تداخل و برخی از مسائل امنیتی، استفاده از میکروفون‌های بی سیم در برخی از نهادها و سازمان‌ها ممنوع است.

 

قابلیت رأی گیری

برخی از میکروفون‌های سالن کنفرانس به دلیل پشتیبانی از سیستم رأی‌گیری، نظرسنجی و سیستم حضور غیاب افراد حاضر در جلسه، از قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه که فاقد این امکانات هستند، برخوردار هستند. در حالت کلی قیمت میکروفون کنفرانس رأی گیردار نسبت به مدل‌های بدون رأی گیری بالاتر است.

 

قابلیت ترجمه

اگر میکروفون شما قابلیت ترجمه صدای شخص سخنران به صوتر همزمان به چند زبان مختلف را داشته باشد، بدون شک قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. تمام میکروفون‌های سالن کنفرانس موجود در بازازر از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای 

 

 

پشتیبانی از قابلیت چند رسانه‌ای

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت میکروفون کنفرانس، پشتیبانی از قابلیت چند رسانه‌ای است. میکروفونی که امکان به اشتراک گذاشتن اسناد، فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها و صفحه نمایش شخص سخنران را فراهم کند، قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

قابلیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌های ویدئو کنفرانس

قابلیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌ ویدئو کنفرانس یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس است. جلسات کنفرانس در حال حرکت به سمت جلسات ویدیویی و تصویری هستند و میکروفونی که قابلیت ادغام و یکپارچگی با سیستم کنفرانس ویدئویی را داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

 

 

خرید میکروفون کنفرانس

 

میکروفون کنفرانس باسیم بهتر است یا بی‌سیم؟

میکروفون کنفرانس باسیم بهتر است یا بی‌سیم؟ والی است که تقریباً ذهن تمام افرادی که قصد خرید دارند را به خود مشغول می‌کند. تا به اینجای مطلب با انواع میکروفون‌های کنفرانس و مزایا و معایب میکروفون‌های سیمی و بی سیم آشنا شده‌ایم.

قبل از اینکه دست به انتخاب و خرید بزنید، ابتدا باید نیازهای فنی و اجرایی سالن کنفرانس خود را در نظر بگیرید و سپس سطح خواسته‌های خود از میکروفون کنفرانس را مشخص کنید. برای مثال آیا شخص سخنران باید قابلیت حرکت به نقاط مختلف را داشته باشد؟ آیا شخص سخنران باید بتواند از هر ۲ دست خود استفاده کند؟ تعداد افراد حاضر در کنفرنس چند نفر خواهد بود؟ آیا خرید میکروفون کنفرانس متناسب با افراد حاضر منطقی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود (میکروفون‌هایی مانند میکروفون گردن غازی باید متناسب با تعداد افراد شرک کننده خریداری شود، چرا که هر شخص باید از میکروفون مستقل خود استفاده کند؛ ام میکروفون‌های سقفی و باندری هیچ وابستگی به تعداد افراد حاضر ندارند)؟

میکروفون‌های با سیم همان طور که اشاره شد با سیمکشی به هم و به بلندگوها متصل هستند و خبری از نویز اضافه و تداخل فرکانسی نیست. این در حالی است که میکروفون‌های بی سیم ممکن است تداخل فرکانسی بگیرند و باتری آن‌ها تمام شود؛ اما قابلیت جابه‌جایی و چینش سریع دارند و نیاز به سیمکشی‌های متعدد و شلوغی محیط کنفرانس را کاملاً از بین می‌برند.

 

خرید میکروفون کنفرانس

 

 

چطور میکروفون کنفرانس اصل بخرید نه تقلبی!

بازار سودجویی و تقلب این روزها در تمام تجهیزات صوتی و تصویری به راه است و متأسفانه جنس‌های تقلبی با نام جنس‌های اورجینال به مصرف کننده فروخته می‌شوند؛ اما در این بین راه‌هایی هستند که به ما در تشخیص جنس اصل و جنس تقلبی کمک می‌کنند. برخی از این روش‌ها از قرار زیر هستند.

  • برای خرید میکروفون کنفرانس تنها به نمایندگی‌های مجاز، باسابقه و معتبر اعتماد کنید.

  • قبل از خرید می‌توانید در مورد پروژه‌ها و نمونه کارهای قبلی اجراشده توسط آن شرکت رجوع کرده و کم و کیف کار را جویا شوید.

  • رجوع به سایت اصلی شرکت سازنده معمولاً گره‌گشا است. شرکت‌های سازنده برند و معروف معمولاً راهکارهایی برای تشخیص جنس اصل و جنس تقلبی را در وبسایت خود ارائه می‌دهند. راهکارهایی مانند ارسال کد درج‌شده روی بسته‌بندی کالا یا داشتن هولوگرام ضربی و مواردی از این قبیل.

 

 

 

چند نکته‌ مهم و تأثیرگذار برای خرید میکروفون کنفرانس

هدف از تهیه میکروفون کنفرانس، برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت‌تر جلسه کنفرانس است. بنابراین باید در انتخاب و خرید یک میکروفون کنفرانس خوب و باکیفیت، نهایت دقت و وسواس خود را به خرج دهید. نکاتی که در ادامه مطرح می‌شوند، می‌توانند دایره انتخاب‌های شما را محدودتر کرده و به شما در انتخاب یک میکروفون کنفرانس ایده‌آل، کمک کنند:

  • میکروفون سالن کنفرانس احتمالاً در یک زنجیره بزرگتر به نام سیستم کنفراس یا سیستم ویدیو کنفرانس قرار خواهد گرفت. طبق تجربه، اگر یکی از اعضای سیستم و زنجیره از کیفیت و یکپارچگی لازم برخوردار نباشد، تأثیر منفی خود را بر کل مجموعه خواهد گذاشت. بنابراین در انتخاب میکروفون کنفرانس، کیفیت را فدای قیمت نکنید. برای مثال برخی از میکروفون‌ها کلماتی که با س یا پ شروع می‌شوند را با قدرت بیشتری ادا می‌کنند و برخی دیگر صدای سوت و وزوز می‌دهند.

  • با توجه به همه‌گیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه، یک میکروفون کنفرانس خوب باید توانایی حذف و فیلتر کردن نویزهای مخصوص تلفن همراه را داشته باشد، وگرنه روند کنفرانس با مشکلات عدیده روبرو خواهد شد.

  • یک میکروفون خوب، صدای رد سخنران را تشخیص داده و صدای اضافی و فیدبک صدا را فیلتر می‌کند تا کیفیت صدای خروجی در بالاترین حد ممکن باشد.

  • میکروفونی کنفرانسی خوی است که از پاسخ فرکانسی مناسب و استاندادری پشتیبانی کند. میکروفونی که پاسخ فرکانسی استانداردی ندارد، کیفیت خروجی چندان مناسبی نخواهد داشت.

  • مرکز سیستم کنفرانس باید توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی میکروفون و شرکت کننده را داشته باشد، در غیر این صورت و با توسعه کار و افزایش تعداد یونیت‌های میکروفون، باید به فکر یک سیستم کنفرانس جدید باشید.

  • اگر از میکروفون‌های گردن غازی باری تجهیز کردن سالن کنفرانس خود استفاده می‌کنید، باید عرض و ارتفاع میز کنفرانس را در نظر بگیرید. قیمت میکروفون کنفرانس گردن غازی مناسب‌تر از نمونه‌های دیگر است؛ اما اگر در فاصله مناسبی نسبت به دهان فرد سخنران قرار نگیرد، کیفیت و میزان بلندی صدای خروجی، چنگی به دل نخواهد زد.

  • هر چه یک میکروفون کنفرانس از قابلیت و امکانات بیشتری برخوردار باشد، همان‌قدر شما را در هندل کردن یک کنفرانس به بهترین نحو ممکن، یاری خواهد رساند. در زمان انتخاب، ممکن است با قابلیت‌هایی برخورد کنید که شاید در زمان خرید برای شما مهم و ضروری نباشند؛ اما در آینده نزدیک قطعاً به آن قابلیت‌ها نیاز خواهید داشت.

 

 

 

خرید میکروفون سالن کنفرانس از شرکت ما

اگر قصد خرید و استعلام آخرین قیمت میکروفون کنفرانس را دارید، بهتر است تنها به شرکت‌ها و تولیدکنندگانی اعتماد کنید که سابقه حضور چندساله در این زمینه را دارند. شرکت توسعه ارتباطات گلیک مفتخر است که با یک کارنامه مشخص و تجربه بالا در این زمینه، شما را در امر انتخاب و خرید یک میکروفون متناسب با نیازهای خود، همراهی کند.

شرکت ما از یک تیم مشاوره حرفه‌ای و مجرب بهره می‌برد که در تمام مراحل نیازسنجی، انتخاب، خرید، اجراء و پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و تمام نیازهای شما را پوشش خواهد داد. اگر قصد خرید میکروفون کنفرانس اصل و متناسب با بودجه و نیازهای خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به شرکت ما اعتماد کرده و پاسخ اعتماد خود را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

 

 

قیمت خرید میکروفون سالن کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر خرید و فروش میکروفن کنفرانس، به خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید ویدئو کنفراس، خرید وب کم دست دوم، خرید وب کم لاجیتک و خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم کنفرانس، استعلام قیمت ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن سالن کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات سالن کنفرانس، استعلام قیمت وب کم، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech، استعلام قیمت تجهیزات سیستم کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات اتاق کنفرانس و سایرموارد می پردازد.

 

 

برای مطالعه بیشتر:   تجهیزات ویدئو کنفرانس

 

سخن پایانی درباره عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس

در این مقاله در مورد عوامل تأثیرگذار بر قیمت میکروفون کنفرانس صحبت کردیم و از نزدیک با انواع میکروفون کنفرانس و مزایا و معایب هرکدام آشنا شدیم. متوجه شدیم که قیمت نهایی میکروفون کنفرانس تابعی از برند، کیفیت ساخت، امکانات تحت ساپورت و فناوری ساخت آن است. میکروفون‌های گران‌قیمت‌تر، قطعاً از کیفیت ساخت و طول عمر بالاتری برخوردار هستند و امکانات فنی و اجرایی بیتشری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

برای مشاوره و خرید میکروفون کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس

سیستم کنفرانس

ویدئو کنفراس

ویدیوکنفرانس

گلیک

میکروفون کنفرانسی

بهترین میکروفون کنفرانسی

میکروفون کنفرانس بی سیم

قیمت میکروفون کنفرانسی

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون برای کنفرانس

میکروفون وب کنفرانس

سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفن بی سیم

میکروفون کنفرانس خرید

میکروفون‌ کنفرانس

میکروفون کنفرانس رئیس جلسه

نصب میکروفون کنفرانس

میکروفون سالن کنفرانس

میکروفون کنفرانس لاجیتک

مزایای میکروفون کنفرانس

مشاوره خرید میکروفون کنفرانس

سیستم رای گیری در میکروفون کنفرانس

خرید بهترین سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون

قیمت میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانسی

میکروفن‌ کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس با سیم

میکروفون کنفرانس باسیم

میکروفن کنفرانس با سیم

میکروفن کنفرانس بی سیم

سیستم کنفرانس بی سیم

سیستم کنفرانس باسیم

سیستم کنفرانس با سیم

اجزای تشکیل دهنده ی سیستم کنفرانس

میکروفون های سالن کنفرانس

میکروفون اتاق کنفرانس

میکروفن اتاق کنفرانس

میکروفون‌ سالن کنفرانس

میکروفن‌ سالن کنفرانس

میکروفون‌های سالن کنفرانس

سیستم‌ ویدئو کنفرانس

انواع میکروفون‌های کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس اتوترک

اتوترک

خرید سیستم کنفرانس

قیمت میکروفون میز کنفرانس

قیمت میکروفن میز کنفرانس

قیمت میکروفون ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

سیستم کنفرانس ایرانی

میکروفن کنفرانس وایرلس

میکروفون کنفرانس وایرلس

میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس

میکروفن کنفرانس پاناسونیک

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

میکروفن ویدئو کنفرانس

اسپیکر میکروفن کنفرانس

بلندگو میکروفون کنفرانس

بلندگو میکروفن کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

میکروفون میز کنفرانس

میکروفون های کنفرانس

میکروفن مخصوص کنفرانس

میکروفون ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

میکروفن میز کنفرانس

میکروفن کنفرانس صامع

قیمت میکروفن اتاق کنفرانس

قیمت میکروفن سالن کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

میکروفن کنفرانس لاجیتک

تجهیزات کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

سیستم اتاق کنفرانس

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید میکروفن اتاق کنفرانس

میکروفن رومیزی کنفرانس

سیستم میکروفن کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس هوراند

سیستم کنفرانس صامع

میکروفن کنفرانس قیمت

میکروفن کنفرانس سنهایزر

سیستم کنفرانس دیجیتال

میکروفن کنفرانسی هوراند

سیستم صوت کنفرانس

ابر میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

خرید وبکم

خرید وب کم دست دوم

خرید دوربین کنفرانس

خرید ویدئو کنفراس

خرید وبکم دست دوم

خرید وبکم لاجیتک

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وبکم برای استریم

ویدیو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

خرید وبکم کنفرانس

خرید وب کم کنفرانسی

وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانسی

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

قیمت میکروفون سالن کنفرانس

قیمت دستگاه ویدئو کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

محصولات ویدئو کنفرانس

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانسی

میکروفون کنفرانس چیست

MeetingEye 600

Yealink VC200

Yealink CP960

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha