ویژگی‌ها و مزایای ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ویژگی‌ها و مزایای ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

زوم خودکار از ویژگی مهم دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ است می توانید پنج نقطه را انتخاب کنید تا به صورت خودکار زوم انجام شود.

 

جلسه‌ آنلاینی را تصور کنید که در آن، تصویر همه اعضا دیده و صدای آن‌ها به خوبی شنیده می‌شود. لاجیتک گروپ امکان برگزاری چنین جلسه‌ای را با کیفیت ویدئویی فوق العاده واضح و یک بلندگوی باکیفیت و شفاف با طراحی استادانه ارائه می‌دهد. قابلیت USB Plug and Play در ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ، برگزاری جلسات ویدئویی را آسان می‌کند. شما می‌توانید برای برگزاری جلسه از دوربین روی میز استفاده کنید یا آن را روی دیوار نصب کنید. در ادامه می‌خواهیم در مورد ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ به طور مفصل صحبت کنیم. اگر شما هم می‌خواهید این ویدئو کنفرانس فوق العاده را خریداری کنید، بهتر است از قبل با تمام خصوصیات و ویژگی‌های آن آشنا باشید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. البته در ابتدا می‌خواهیم ببینیم که اصلاً ویدئو کنفرانس چیست؟

 

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

 

ویدئو کنفرانس چیست؟

کنفرانس ویدئویی یک ارتباط زنده و تصویری از راه دور و از طریق اینترنت، بین دو یا چند فرد است که یک ملاقات حضوری را شبیه‌سازی می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی و البته با گسترش ویروس کرونا، استفاده از کنفرانس ویدئویی بسیار افزایش یافت، زیرا زمانی که افراد قادر به حضور در محیط کار نیستند و به صورت دورکار مشغول به فعالیت هستند، از طریق ویدئو کنفرانس می‌توانند جلسات کاری برگزار کنند.

 

 

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ یک راه‌حل HD است که برای برگزاری جلسات آنلاین برای تعداد افراد حداکثر ۲۰ نفر طراحی شده است. قطعات این ویدئو کنفرانس شامل دوربین، بلندگو، هاب، کنترل از راه دور، پایه دیواری/رومیزی و میکروفون‌های EXPANSION است. این سیستم از طریق USB به رایانه کاربر متصل می‌شود تا اجزای صوتی و تصویری را برای جلسات آنلاین در نرم افزار کنفرانس وب کاربر ارائه دهد.

 

 

برای مطالعه بیشتر: تفاوت وبینار با ویدئو کنفرانس

 

 

  • ویژگی‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

 قابلیت‌ها و ویژگی‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ:

 

ویدئو کنفرانس لاجیتک توسعه ارتباطات گلیک
  1. امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی با تصویر و صدای باکیفیت

  2. قابلیت استفاده آسان

  3. ایده آل برای برگزاری جلسه‌ها در اتاق‌های بزرگ

  4. زاویه دید ۹۰ درجه

  5. دارای ریموت کنترل برای کنترل از راه دور

 

مزایای استفاده از سیستم کنفرانس ویدئویی لاجیتک:

سیستم کنفرانس ویدئویی لاجیتک، امکان برگزاری جلسات آنلاین در سطح جهانی را با ویژگی‌هایی مانند مقیاس‌پذیری بالا (تعداد کاربران زیاد) و ابزارهای انعطاف پذیر ارائه می‌دهد. با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک، کاربران می‌توانند کنفرانس‌های ویدئویی را با هزینه بسیار مقرون به صرفه، در هر کجا که هستند، برگزار کنند؛ البته تا زمانی که به یک شبکه اینترنتی پایدار متصل باشند.

 

 

قابلیت‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

خصوصیات و قابلیت‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک به شرح زیر هستند:

 

 

  • ایده آل برای شرکت‌کنندگان بیشتر

کنفرانس ویدئویی لاجیتک گروپ برای جلساتی با ظرفیت 14 تا 20 نفر، ویدئوی HD با کیفیت بالا و صدای شفاف را ارائه می‌دهد. با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف اکو آکوستیک، فناوری کاهش نویز و کنترل‌های بصری، شرکت‌دادن همه افراد در مکالمه آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

 

 

  • USB plug and play

قابلیتUSB plug and play امکان راه‌اندازی و استفاده از ویدئو کنفرانس لاجیتک را آسان می‌سازد. با این قابلیت می‌توانید به سادگی کامپیوتر اتاق کنفرانس یا لپ تاپ خود را از طریق USB به ویدئو کنفرانس لاجیتک متصل کرده و جلسه خود را برگزار کنید. با هر نرم افزار کنفرانس ویدئویی، می‌توانید از لاجیتک گروپ استفاده کنید. برای تماس‌های صوتی با صدای عالی می‌توانید دستگاه تلفن همراه خود را با فناوری بی‌سیم بلوتوث با بلندگوی لاجیتک گروپ متصل کنید.

 

 

  • امکان تطبیق‌پذیری

تنظیمات ویدئو کنفرانس را می‌توانید برای مطابقت با چیدمان و اندازه اتاق خود، تغییر دهید و سفارشی‌سازی کنید. دوربین را می‌توانید روی میز، سه پایه یا دیوار نصب کنید. میکروفون‌های EXPANSION پوشش صوتی را تا 8.5 متر افزایش می‌دهند. برای افزایش دسترسی بلندگو یا وب کم کنفرانسی می‌توانید از یک کابل 10 یا 15 متری استفاده کنید.

 

 

  • ویدئو با کیفیت بالا

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک قابلیت چرخش به صورت عمودی تا 130 درجه به بالا و پایین و به صورت افقی تا 260 درجه به چپ و راست را دارد. همچنین کیفیت فیلم برداری این دوربین به صورت فول اچ دی است و قابلیت زوم 10X را دارد.

 

برای مطالعه بیشتر: تلفن تصویری یالینک VP59

 

مشخصات دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک group:

 

  1. زاویه دید افقی +/- 90 درجه شیب دید عمودی + 35 ° / -45

  2. بزرگ‌نمایی 10 برابر بدون افت کیفیت HD

  3. میدان دید

  4. مورب: 90 درجه

  5. افقی: 82.1 درجه سانتی‌گراد

  6. عمودی: 52.2 درجه سانتی‌گراد

  7. کیفیت 1080P با نرخ 30 فریم بر ثانیه

  8. H.264 UVC 1.5 با کدگذاری ویدئویی مقیاس‌پذیر (SVC)

  9. فوکوس اتوماتیک

  10. دارای امکان تنظیم 5 نقطه پیش فرض

  11. دوربین (PTZ) با زوم 10 برابر

  12. شکاف امنیتی کنزینگتون

  13. نادیده گرفتن / نادیده گرفتن چراغ نشانگر

  14. دارای سه پایه استاندارد (به صورت آپشنال هست و در بسته بندی موجود نیست)

 

قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ توسعه ارتباطات گلیک

 

  • زاویه دید ۹۰ درجه دوربین

دوربین سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک دارای زاویه دید ۹۰ درجه است و امکان حضور ۱۴ نفر را در تصویر به ارمغان می‌آورد. اگر از دو میکروفون کوچک ویدئو کنفرانس استفاده کنید، این تعداد را می‌توانید به ۲۰ نفر هم افزایش دهید.

 

 

  • ویژگی‌های صوتی فوق العاده

با بلندگوی لاجیتک گروپ، صدای همه اعضا شنیده می‌شود. این بلندگوها صدایی واضح، شفاف و بسیار قابل درک را ارائه می‌دهند. فناوری حذف اکو و کاهش نویز، صدایی طبیعی را ارائه داده و در عین حال نویز محیط را کاهش می‌دهد.

 

برای مطالعه بیشتر: کنفرانس فون یالینک Yealink CP960

 

ویژگی‌های صوتی دوربین کنفرانس لاجیتک گروپ:

 

  1. ارائه صدای HD

  2. ارائه صدا با حذف نویزهای محیطی

  3. امکان کاهش و افزایش صدا با ریموت کنترل

  4. میکروفون 360 درجه

  5. دارای نمایشگر وضعیت وصل و قطع بودن صدا

  6. امکان اتصال صدا از طریق بلوتوث

 

 

 

 

  • اسپیکرفون با بلوتوث

با اسپیکرفون لاجیتک گروپ می‌توانید صدای همه اعضا را با وضوح بالا بشنوید، گویی که همه در یک اتاق جلسه هستید. بلندگوی لاجیتک گروپ با چهار میکروفون همه جهته، پوشش 360 درجه را فراهم می‌کند. فناوری Beamforming باعث کاهش نویز محیطی و سایر حواس پرتی‌های شنیداری می‌شود. حتی می‌توانید از طریق بلوتوث، لاجیتک گروپ را به تلفن هوشمند یا رایانه خود متصل کنید تا از وضوح صوتی فوق‌العاده بالا لذت ببرید.

 

مشخصات اسپیکرفون لاجیتک گروپ:

 

سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک توسعه ارتباطات گلیک
  1. ابعاد: ۲۴۰x65x240  میلی متر

  2. وزن: ۱۲۲۳ گرم

  3. عملکرد FullDuplex

  4. حذف آکوستیک

  5. فناوری کاهش صدا

  6. pair با دستگاه‌های تلفن همراه از طریق بلوتوث و اینفرارد (NFC)

  7. LCD برای شناسه تماس گیرنده، مدت زمان تماس و سایر پاسخ‌های کاربردی

  8. چراغ‌های LED برای پخش، نادیده گرفتن، نگه داشتن و بلوتوث بلندگو

  9. دکمه‌های لمسی برای پاسخ به تماس / پایان تماس، میزان صدا، بلوتوث و کنترل دوربین

  10. شکاف امنیتی کنزینگتون

 

 

  • دارای میکروفون‌های EXPANSION

دامنه میکروفون کنفرانس ویدئو گروهی لاجیتک را می‌توانید با میکروفون‌های EXPANSION لاجیتک گروپ گسترش دهید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک جلسه ۲۰ نفره برگزار کنید و مطمئن باشید که صدای همه اعضا با وضوح بالایی شنیده می‌شود. به سادگی می‌توانید میکروفون‌ها را به بلندگوی لاجیتک گروپ وصل کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای یالینک UVC84

 

مشخصات میکروفون لاجیتک گروپ:

 

  1. دامنه دریافت صدا: 6m / 20 فوت

  2. دامنه دریافت صدا با میکروفون‌های انبساط: 8.5 متر بر 28 فوت

  3. چهار میکروفن تابشی و همه کاره

  4. پاسخ فرکانس: 100Hz – 11KHz

  5. حساسیت: -28dB +/- 3DB

  6. تحریف: <5٪ از 200Hz

 

 

  • کنترل راحت

بلندگوی لاجیتک گروپ یک پایه مناسب برای ریموت کنترلر فراهم می‌کند و دارای صفحه نمایش LCD و دکمه‌های لمسی برای قطع صدا، تنظیم صدا، حرکت دوربین و موارد دیگر است.

 

 

  • با خیالی آسوده Mute کنید

دستگاه ویدئو کنفرانس logitech، دکمه‌های لمسی بی‌صدا روی بلندگو، کنترل از راه دور دستی و میکروفون‌های EXPANSION دارد تا شما بتوانید با خیالی آسوده صدا را Mute کنید. هنگامی که دستگاه Mute می‌شود، LED رینگِ وضعیت لاجیتک گروپ به رنگ قرمز درمی‌آید تا همه افراد حاضر در اتاق مطمئن شوند که دستگاه Mute است.

 

 

برای مطالعه بیشتر: ویدئو کنفرانس سخت افزاری

 

  • امکان به روز رسانی

لاجیتک با به‌ روز رسانی‌های منظم سیستم عامل، تجربه کنفرانس ویدئویی را به طور مداوم بهبود می‌بخشد. به ‌عنوان مثال، لاجیتک گروپ در به ‌روز رسانی‌های اخیر، پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در حذف خودکار اکو و افزایش کنترل داشته و به‌ علاوه، ارتقاء پرتودیسی و عملکرد دو طرفه هم ارائه شده است.

 

 

  • RIGHTSENSE

مجموعه فناوری فعال RightSense لاجیتک گروپ، جلسات ویدئویی را بهتر و باکیفیت‌تر برگزار می‌کنند. RightSound صدای انسان را بهینه می‌کند و وضوح مکالمه را افزایش می‌دهد و RightLight به همه کمک می‌کند، بدون توجه به شرایط نور، بهترین ظاهر خود را در دوربین داشته باشند. با استفاده از RightSense، جلسات ویدئویی به طور طبیعی بدون نیاز به کالیبراسیون، مداخله دستی یا پشتیبانی، کارآمدتر هستند.

 

 

پشتیبانی نرم‌افزاری Logitech Group

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ با بهره‌گیری از قابلیت Plug-and-Play بدون نیاز به نرم افزار و تنها با اتصال USB می‌توانید سیستم کنفرانس را به کامپیوتر خود متصل کنید. همچنین برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس به یک نرم افزار مانند زوم یا گوگل میت نیاز دارید. البته باید بگوییم که برای لاجیتک گروپ از هر نرم افزاری می‌توانید استفاده کنید و محدودیتی در این باره ندارید. از آنجایی که به طور مداوم برای ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ، به روز رسانی منتشر می‌شود، پس این سیستم هیچ وقت قدیمی نخواهد شد. همچنین برای دانلود و نصب این به روز رسانی‌ها می‌توانید به سایت رسمی پشتیبانی لاجیتک به آدرس Support.logitech.com مراجعه کنید و دستگاه خود را به روز نگه دارید.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات ویدئو کنفرانس

 

قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک

برای خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ و همچنین استعلام قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک می‌توانید با کارشناسان گلیک در تماس باشید. مجموعه ما ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با خرید این ویدئو کنفرانس از ما، خیالتان از بابت تضمین قیمت و اصالت کالا راحت خواهد بود.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای یالینک UVC86

 

خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویدیو کنفرانس لاجیتک می توانید مقالات نحوه استفاده از ویدئو کنفرانس، بهترین نرم افزار برای ویدئو کنفرانس، خرید دوربین ویدئو کنفرانس، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، بهترین برنامه ویدئو کنفرانس و تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس را مطالعه کنید. می توانید برای استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت میکروفون کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم با ما تماس بگیرید.

 

برای خرید سیستم کنفرانس و سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

سخن پایانی

ویدئو کنفرانس Group با ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارد، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای برگزاری جلسات آنلاین باشد. با خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ با هزینه‌ای مقرون به صرفه، یک دستگاه کارآمد خریداری کرده‌اید. در صورت وجود هرگونه سوالی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

برچسب ها :

ویدئو کنفراس

سیستم کنفرانس

سیستم اتوترک

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

USB plug and play

ویدئو با کیفیت بالا

ویژگی‌های صوتی فوق العاده

اسپیکرفون با بلوتوث

دارای میکروفون‌های EXPANSION

با خیالی آسوده Mute کنید

RIGHTSENSE

پشتیبانی نرم‌افزاری Logitech Group

قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک

قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ويدئو کنفرانس logitech گروپ لاجيتک

راه اندازی ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک

نرم افزار ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس چیست

ویدئو کنفرانس یعنی چی

چیست ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس قیمت

سیستم ویدئو کنفرانس قیمت

دوربین ویدئو کنفرانس قیمت

ويدئو کنفرانس لاجيتک گروپ logitech group

ویدئو کنفرانس لاجیتک logitech group

ویدئو کنفرانس هزینه

ویدئو کنفرانس یعنی چه

ویدئو کنفرانس لاجیتک

سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک

وب کم ویدئو کنفرانس لاجیتک

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک مدل group

دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک group

ويدئو کنفرانس logitech لاجيتک گروپ

ویدئو کنفرانس لاجیتک مدل group

خصوصیات و قابلیت‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک

کنفرانس ویدئویی لاجیتک گروپ

اسپیکرفون لاجیتک گروپ

بلندگوی لاجیتک گروپ

دستگاه ویدئو کنفرانس logitech

خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ویدئو کنفرانس

دوربین کنفرانس لاجیتک گروپ

دوربین کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس ابری

وب کم کنفرانسی

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

اتاق ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت شبکه

تفاوت وبینار با ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس YEALINK

وب کم کنفرانس

وب کم حرفه ای

خرید ویدئو کنفرانس

خرید سیستم ویدئو کنفرانس

میکروفن ویدئو کنفرانس

میکروفون ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزار

نحوه استفاده از ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی

آموزش راه اندازی ویدئو کنفرانس

بهترین نرم افزار برای ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس با اسکایپ

آموزش ویدئو کنفرانس با اسکایپ

دستگاه ویدیو کنفرانس

فروش ویدئو کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

محصولات ویدئو کنفرانس

سرویس ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس آنلاین

سیستم ویدیو کنفرانس

بهترین برنامه برای ویدئو کنفرانس

بهترین برنامه ویدئو کنفرانس

جلسه ویدئو کنفرانس

نرم افزار برای ویدئو کنفرانس

نرم افزار های ویدئو کنفرانس

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفراس

ویدیوکنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

دوربین های ویدئو کنفرانس

برنامه های ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس با موبایل

ویدئو کنفرانس CISCO

ویدئو کنفرانس adobe connect

ویدئو کنفرانس با skype

سایت ویدئو کنفرانس

برنامه ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس ایرانی

دوربین ویدئو کنفرانس

نصب ویدئو کنفرانس

خرید دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین های کنفرانس

برنامه برای ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس با adobe connect

برگزاری ویدئو کنفرانس

اپلیکیشن ویدئو کنفرانس

ويدئو كنفرانس

دوربین کنفرانسی پاناسونیک

دوربین کنفرانس پاناسونیک

دوربین کنفرانس سونی

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم

خرید دوربین کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم

قیمت وب کم لاجیتک

تجهیزات ویدیو کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

ویژگی‌ها و مزایای ویدئو کنفرانس

ویژگی‌های ویدئو کنفرانس

قابلیت های ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس چیست

Yealink VC200

Yealink CP960

تلفن تصویری یالینک VP59

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

وب کم حرفه ای یالینک UVC86

WebEx Room Kit Plus P60

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha