ویدئو کنفرانس پلیکام برای اتاق های بزرگ

ویدئو کنفرانس پلیکام برای اتاق های بزرگ

 

نوار ویدیوی همه کاره برای اتاق های بزرگ

  • دو لنز 4K

  • بلندگوهای استریو دو طرفه، توییترهای مخروطی آلومینیومی، و پورت های باس پیشرفته

  • فناوری دوربین هوشمند Poly DirectorAI

  • فناوری کاهش نویز NoiseBlockAI

  • تجربه یکپارچه بومی در خدمات ویدیوی ابری پیشرو

 

ویدئو کنفرانس Poly Studio X70

 

  جهان در اتاق کنفرانس شما

نوار ویدیوی 4K برای جلسات هیبریدی هوشمندتر

برای بهترین تجربه ملاقات با ویدئو کنفرانس آماده اید؟ ویدئو کنفرانس Poly Studio X70 طراحی خیره‌کننده را با ویدیوی 4K تیز و استریو پر از اتاق هیئت ترکیب می‌کند که به اتاق‌های جلسه بزرگ شما جان می‌بخشد. ساختار همه کاره آن به این معنی است که می توانید همه آن کابل های مزاحم را دور ریخته و از آزار دادن افراد IT خود برای کمک خودداری کنید. و با تجارب صوتی و تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی Poly Studio X70، هر تماس ویدیویی در اتاق بزرگ را به لذتی بدون دردسر تبدیل می‌کند.

 

ویدیوی شفاف

تعریف واقعی با لنزهای دوگانه و سنسورهای 4K

ویدئو کنفرانس Poly Studio X70 به طور یکپارچه بین لنزهای زاویه باز و باریک جابه‌جا می‌شود و همه افراد در فضاهای ملاقات متوسط ​​و بزرگ را با جزئیات واضح نشان می‌دهد.

 

لنزهای دوگانه و سنسورهای 4K Poly Studio X70

 

فناوری جدید دوربین هوشمند

از طریق POLY DIRECTORAI برابری جلسه را برای کارهای ترکیبی افزایش دهید

تجربه برگزاری جلسه مهندسی هنری Poly و هوش مصنوعی برای ایجاد فناوری دوربین هوشمند Poly DirectorAI گرد هم می آیند. برای ایجاد عادلانه‌ترین تجربه برای جلسات ترکیبی خود، بین قاب‌بندی گروهی، قاب‌بندی افراد یا قاب‌بندی بلندگو انتخاب کنید.

 

ابزارهایی که نیاز دارید

برترین برنامه‌های ویدیوی ابری دقیقاً در آن ساخته شده‌اند

ویدئو کنفرانس Poly Studio X70 با برنامه های بومی برای ارائه دهندگان ویدیوی ابری کلیدی مانند Zoom ارائه می شود. برنامه های بومی با رابط کاربری سازگار و آشنا در همه جا کار را برای کاربران آسان تر می کنند. ما فناوری Poly MeetingAI را با ویژگی‌های پلتفرم شریک برای تجربه سطح بعدی ترکیب می‌کنیم.

 

 

 

 

Poly Studio X70

 

ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس پلیکام کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. ویدئو کنفرانس سخت افزاری پلیکام Poly Studio X70 علاوه بر ویدئو کنفرانس مناسب برای جلسات سیستم کنفرانس نیز می باشد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

پخش صدای عالی در اتاق با پلیکام

صدا با کیفیت عالی

میکروفون های سفارشی و بلندگوهای استریو صدایی غنی ارائه می دهند

به لطف بلندگوهای استریو دو طرفه و درگاه‌های باس پیشرفته، از صدای شفاف و پر از صدایی که از Poly انتظار دارید، لذت ببرید. Poly Studio X70 آرایه میکروفون گرادیان مرتبه دوم پیشرفته را ارائه می‌کند، که به معنای تجربه صوتی در سطح بعدی است، مهم نیست که در کدام سمت تماس هستید.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس پلیکام با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha