استفاده از ویدئو کنفرانس در دفاتر حقوقی

استفاده از ویدئو کنفرانس در دفاتر حقوقی

استفاده از ویدئو کنفرانس در سیستم قضایی کشور می‌تواند به بهبود فرآیندها در مشاوره‌های حقوقی، دادگاه، ملاقات زندانیان و ....کمک نماید.

 

پیشرفت و گسترش تکنولوژی از یک سو و مزایای فراوان ویدئو کنفرانس از سوی دیگر سبب شده است در فعالیت های مختلف از این سیستم مفید و ارزشمند استفاده شود. یکی از حوزه‌هایی که استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس در آن توانسته است روند انجام امور را تسهیل و تسریع نماید، نظام حقوقی و قضایی است. البته استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس در کشور ما هنوز تازه و نوپاست اما تاثیر فراوان آن به گسترش روزافزون آن کمک خواهد کرد.

 

استفاده از ویدئو کنفرانس در مشاوره حقوقی

یکی از مواردی که افراد و کسب و کارها به کرات به آن نیاز خواهند داشت، مشاوره حقوقی است. تا پیش از این مشاوره‌های حقوقی به صورت حضوری برگزار می‌شود و تنها راه برای مشاوره غیر حضوری ارتباط تلفنی بود. اما نکته‌ای که وجود دارد، عدم انتقال دقیق اطلاعات در ارتباط تلفنی است. در ارتباط با ویدئو کنفرانس شما می‌توانید یک ارتباط موثر با مشاور خود داشته باشید و انتقال بهتر اطلاعات را تجربه نمایید. یکی دیگر از محاسن استفاده از ویدئو کنفرانس برای مشاوره حقوقی امنیت بالای مکالمه است. از دیگر مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس در مشاوره حقوقی صرفه‌جویی در زمان صرف شده برای مشاوره حقوقی است. کاهش رفت و آمد سبب تسریع در برگزاری جلسات مشاوره خواهد شد.

 

 

همکاری مشترک وکلا

در برخی از پرونده‌های قضایی نیاز به حضور و فعالیت بیش از یک وکیل خواهد بود. در این پرونده‌ها همکاری و هماهنگی وکلا با یکدیگر بسیار حائز اهمیت خواهد بود. این هماهنگی نیازمند برگزاری جلسات متعددی خواهد بود. برگزاری جلسات حضوری سخت و زمانبر خواهد بود از این رو ویدئو کنفرانس می‌تواند کمک‌رسان وکلا در برگزاری این جلسات باشد. وکلا بدون محدودیت مکانی به سادگی می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند. از سوی دیگر استفاده از ویدئو کنفرانس محدودیتی برای تعداد نفرات شرکت‌کننده ایجاد نخواهد کرد و هر تعداد از وکلا یا مشاوران می‌توانند به راحتی در جلسه شرکت کرده و اطلاعات خود را با دیگر همکاران به اشتراک بگذارند.

 

ملاقات با زندانیان

یکی از دغدغه های اصلی در زندان‌ها ملاقات زندانیان با خانواده خود است. گاه فاصله خانواده‌ها از محل نگهداری زندانیان به حدی است که آن‌ها امکان ملاقات حضوری با خانواده‌هایشان را ندارند. با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس می‌توان امکان مکالمه و ملاقات ویدئویی را برای زندانیان فراهم کرد.

 

برای مطالعه بیشتر: قیمت ویدیو کنفرانس

 

برگزاری جلسات مجازی قضات و مسئولان دادگستری

استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس آن‌قدر می‌تواند گسترده باشد که حتی در جلسات، میان قضات یا حتی در زمان برگزاری دادگاه نیز مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی می‌توان از حضور افراد مختلف به عنوان وکیل، شاهد یا با هر وظیفه دیگری در جهت پیشبرد پرونده و به نتیجه رسیدن دادگاه بهره برد. نکته مهم در استفاده از ویدئو کنفرانس در دادگاه عدم نادیده گرفته شدن نشانه‌های غیر کلامی است. از این رو می‌توان مشابه با یک جلسه حضوری، حتی زبان بدن افراد شرکت‌کننده را زیر نظر داشت و نسبت به آن نتیجه‌گیری کرد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

جم​ع بندی

استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس در ساختار قضایی می‌تواند فواید فراوانی را به همراه داشته باشد. کاهش زمان صرف‌شده برای انواع فعالیت‌ها و همچنین افزایش راندمان و بهره‌وری امور از نتایج استفاده از ویدئو کنفرانس در دفاتر قضایی است. شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید ویدئو کنفرانس، در زمینه های خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید webcam، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای تجهیز دفتر وکالت خود با سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

ویدئو کنفرانس در دفاتر حقوقی

ویدئو کنفراس

خرید ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

محاسن استفاده از ویدئو کنفرانس

دفتر حقوقی

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم کنفرانس

ویدئو کنفرانس در دادگاه

سیستم ویدئو کنفرانس در ساختار قضایی

وکیل

تجهیز دفتر وکالت

ویدیو کنفراس

خرید سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

میکروفن کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات سیستم کنفرانس

خرید webcam

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم لاجیتک

وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانسی

وب کم حرفه ای

قیمت ویدیو کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha