بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای مشاغل

بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای مشاغل

تجهیزات ویدئو کنفرانس به تجهیزاتی گفته می شود که به کاربر، مدیر شرکت، مدیر سازمان و غیره کمک میکند تا از راه دور یک ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا را تجربه کنند.

 

امروزه استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس تنها راه حل برگزاری جلسات از راه دور همراه با صرفه جویی در هزینه ها و زمان می باشد. فناوری های جدید ارتباطات ویدئو کنفرانس را برای مدیران بسیار آسان ساخته و از طرفی وب کم ها و دوربین های حرفه ای با قابلیت همخوانی با تمامی نرم افزارهای وب و ویدئو کنفرانس توانسته‌اند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای موجود باشند.

 

در طول سال گذشته به دلیل دور بودن تیم های دیگه، کسب‌وکارها بیشتر جلسات از راه دور برگزار کرده‌اند.

و یکی از پیشرفت‌هایی که در کنار این اتفاق می‌افتد، رشد نرم‌افزاری است که ارتباط بی‌وقفه و همکاری ویدیویی را ممکن می‌سازد.

تجهیزات ویدئو کنفرانس به آن دسته از تجهیزاتی گفته می‌شود که به‌صورت سخت افزاری و نرم افزاری به برقراری ارتباط صوتی و تصویری کمک می‌کنند. 

 

برای مشاوره و خرید انواع ویدیو کنفرانس گلیک تماس بگیرید

 

     

 

در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برای مشاغل می‌پردازیم. آیا می خواهید یک تجربه صوتی و تصویری عالی داشته باشید؟ به خواندن ادامه دهید.

 

چالش های متداول در یک اتاق جلسه مجازی

فضاهای ملاقات آنلاین، فناوری تیم‌ها را مؤثرتر از همیشه به هم متصل می‌کنند. اما مانند همه چیزهای خوب، اگر ویدئو کنفرانس تنظیم مناسب را نداشته باشد، با مشکل هایی روبرو می شود.

 

1. اتصال بد

نرم افزار ویدئو کنفرانس همکاری اعضای تیم شما راف از راه دور آسان می کند اما فقط در صورتی که اتصال اینترنتی خوبی داشته باشید. هیچ‌کس نمی‌خواهد از تأخیر یک تماس کنفرانسی رنج ببرد، بنابراین قبل از شروع، اینترنت خود را بررسی کنید.

کارمندان که به یک جلسه ویدیویی ملحق می شوند، ممکن است در دفتر مشکلی در اتصال نداشته باشند، زیرا مستقیماً از طریق شبکه شرکت متصل می شوند. اما از راه دور در اختیار دستگاه ها و تنظیمات خود هستند.

اگر از خانه کار می‌کنید و باید اینترنت خود را ارتقا دهید.

ویدئو کنفرانس آنلاین در گوشی و لپ تاب

2. نرم افزار ناسازگار

بر کسی پوشیده نیست که راه حل های ویدئو کنفرانس برای اتصال نیروی کار از راه دور و پراکنده عالی هستند. اما هرچه همه دستگاه‌های بیشتری استفاده کنند، هماهنگی سخت‌تر است.

این یک دلیل بزرگ برای محبوب شدن پلتفرم‌های «all in one» است. فقط بهتر است یک نرم افزاری داشته باشید که به شما امکان می دهد تماس تلفنی برقرار کنید، کنفرانس ویدیویی داشته باشید و به تیم خود پیامک ارسال کنید، همه در یک مکان. 

دیگر نیازی به جابجایی بین برنامه های مختلف و ورود به پنج ابزار مختلف نیست.

اکثر ابزارهای ویدئو کنفرانس به شما امکان می دهند از طریق مرورگر وب به یک جلسه آنلاین بپیوندید، که بسیار عالی است زیرا نیازی به دانلود چیزی ندارید.

اما آیا می‌دانستید برنامه‌های کنفرانس ویدیویی وجود دارند که حتی به شما اجازه می‌دهند یک جلسه را از یک مرورگر وب (با تمام عملکردهایی که می‌خواهید میزبانی کنید) در برنامه دسکتاپ یا تلفن همراه داشته باشید؟

بله، می توانید این کار را در Dialpad انجام دهید. مهم نیست که شما و تیمتان از چه دستگاه‌های دسکتاپ یا تلفن همراه استفاده می‌کنید، این برنامه مبتنی بر مرورگر گوگل است، به این معنی که تمام چیزی که برای برگزاری جلسه نیاز دارید فقط مرورگرتان است.

 

تجهیزات ویدئو کنفرانس
 

3. مناطق زمانی

یکی از بزرگترین چالش های تیم های راه دور، این است که در مناطق زمانی مختلف پراکنده شده اند. تماس‌های کنفرانس ویدیویی شما باید در زمانی برنامه‌ریزی شوند که برای همه (یا هر تعداد شرکت‌کننده که می‌توانید) مناسب باشد.

 

4. امنیت

کسب و کار شما باید از اطلاعات شرکت و مشتریان خود محافظت کند. و هر زمان که تجارت آنلاین انجام می دهید، داده های شما در خطر است.

چند قانون کلی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد (یا حداقل احتمال وقوع آن را به حداقل می رساند).

 

  • مطمئن شوید نرم افزار کنفرانس ویدیویی شما دارای ویژگی های امنیتی مانند جلسات محافظت شده با رمز عبور است.

  • به دنبال ویژگی هایی بگردید که به میزبان جلسه اجازه می دهد شرکت کنندگان را نادیده بگیرد، شرکت کنندگان ناخواسته را بوت کند و بعد از ورود شرکت کنندگان جلسه را قفل کند.

امنیت ویدئو کنفرانس آنلاین و قفل شدن برقراری ارتباط
 

این ویژگی‌های اساسی به شما این امکان را می‌دهد که افراد ناخوانده را از جلسات خود دور نگه دارید و سطح پایه خوبی از امنیت را حفظ کنید.

 

بسیار خوب، اکنون که ما آن را از سر راه برداشتیم، بیایید به تجهیزات و سخت افزاری که نیاز دارید نگاه کنیم.

 

تجهیزات ضروری برای ویدئو کنفرانس

اگر برای کار از ویدئو کنفرانس استفاده می کنید. به خصوص اگر نیاز به ملاقات با مشتریان دارید، قطعا به صدا و تصویر خوب نیز نیاز دارید. بالاخره این تماس معمولی Skype خانواده شما نیست. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید.

 

وب کم حرفه ای

احتمالا قبلا از وب کم استفاده کرده اید. و احتمالاً قبلاً ویدیوی متلاطم یا پیکسلی را نیز تجربه کرده اید که تجربه خوبی را ایجاد نکرده است.

اما زمانی که در حال کنفرانس ویدیویی با مشتری هستید، احتمالاً بهتر است کیفیت ویدیوی خود را به آن وب‌کم‌های لپ‌تاپ داخلی واگذار نکنید و از یک وب کم حرفه ای استفاده کنید.

بسته به ترجیحات شما و انتظارات مشتریان یا مشتریان احتمالی شما، حداقل ویدیوی HD و شاید حتی 4K را می خواهید.

برای آن دسته از ما که در محیط های هیبریدی زندگی می کنیم، دوربین های اتاق کنفرانس ویدئویی باید انعطاف پذیری خوبی در نحوه و مکان نصب آنها داشته باشند. اگر قصد خرید دوربین کنفرانس دارید، به دنبال مواردی مانند نماهای قابل تنظیم، زوایای باز و کنترل از راه دور باشید. (و مطمئن شوید که کابل‌ها و دانگل‌های مناسب برای اتاق کنفرانس دارید. نمی‌خواهید همه چیز را نصب و راه‌اندازی کنید و تازه متوجه شوید که یک کابل HDMI را از دست داده‌اید.)

 

هدفون و بلندگو

وقتی صحبت از هدفون به میان می‌آید، از نظر فنی لازم نیست. زیرا لپ‌تاپ یا رایانه شما احتمالاً بلندگوهای داخلی دارد.

اما اگر می‌خواهید از اتاق‌های شلوغ وارد و خارج شوید یا تماس‌های کنفرانس ویدیویی در حال حرکت داشته باشید، باید به فکر هدفون و بلندگو بهتری باشید.

 

 

میکروفون ها

در یک جلسه، بسیار مهم است که شخص دیگر در جلسه بتواند شما را به وضوح بشنود.

به طور معمول، شما برای فضاهای مختلف به میکروفون های مختلفی نیاز دارید. به عنوان مثال، میکروفون های سالن کنفرانس باید دارای برد 360 درجه باشند تا بتوانند صدای هر کسی را بدون توجه به جایی که در سالن نشسته اند، دریافت کنند.

برخی از هدست‌ها دارای میکروفون‌های عالی هستند که به‌طور خودکار نویز پس‌زمینه را سرکوب می‌کنند، بنابراین اگر نمی‌توانید همیشه جلسات خود را به مکانی نسبتاً ساکت ببرید، به دنبال این ویژگی باشید.

 

در مورد پس‌زمینه (از جنبه بصری)، اگر فرصتی برای تمیز کردن فضای اداری خود قبل از جلسه ندارید، پس‌زمینه مجازی و ویژگی محو کردن صفحه می‌تواند در این مورد کمک کند.

 
عوض کرن پس زمینه تصویر
 
 

کنترل از راه دور ویدئو کنفرانس

برای کنترل بهتر سیستم‌های اتاق کنفرانس، احتمالاً یک کنترل از راه دور می‌خواهید. اینها می توانند به شما اجازه دهند مواردی را تغییر دهید مثل اینکه چه کسی صفحه را به اشتراک می گذارد، به اسلاید بعدی ارائه بروید، بلندگوها را تنظیم کنید، و موارد دیگر.

 

بردهای هوشمند 

برد هوشمند اساساً یک تخته سفید الکترونیکی است و افزودنی عالی برای هر اتاق کنفرانس ویدیویی است که برای مواردی مانند جلسات (طوفان فکری) استفاده می شود. .

این ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی برای اتاق های کنفرانس کوچک و متوسط ​​عرضه می شوند.

اگر نمی توانید یک تخته فیزیکی را در اتاق جلسه خود قرار دهید، ابزارهای همکاری و برنامه های تخته سفید دیگری نیز وجود دارد. برای مثال، Miro اساساً به شما و تیمتان یک تخته سفید مجازی می‌دهد که همگی می‌توانید روی صفحه‌نمایش رایانه‌تان روی آن بکشید. و با ابزارهای مانند Dialpad ادغام می‌شود تا به تیم‌های توزیع‌شده اجازه دهد جلسات تخته سفید مجازی را به صورت آنلاین داشته باشند.

 

بهترین برند های ویدئو کنفرانس

 

1.برند ویدئو کنفرانس Polycom | پلی کام

 

polycom

 

پلیکام (Polycom) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که سرویس­ هایی برای به اشتراک گذاری صدا، ویدیو و محتوا ارائه می دهد. این برند در سال ۱۹۹۰ توسط برایان ال هین من و جفری رادمن با هدف تبدیل یک تلفن بلندگوی معمولی به یک سرویس ضروری و نوآورانه برای تجارت، تأسیس شد.

 

در حال حاضر پلیکام یکی از شناخته شده ترین رهبران جهانی در زمینه سرویس های صوتی، تصویری و محتوا تبدیل شده است.

این سرویس ها عبارتند از سیستم های اشتراک گذاری محتوای صوتی، تصویری و متنی، مانند برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه، سرویس های ویدئویی مبتنی بر مرورگر، خدمات ارائه‌شده در فضای ابری، سیستم‌های اتاق کنفرانس، سرویس ها و تلفن های اداری.

 

برند پلیکام (Polycom) سرویس های بی‌عیب و نقصی را برای تجربه کاربری طراحی و پیاده‌سازی می‌کند و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهند، نوآوری را تسریع کنند، آموزش را گسترش دهند و خدمات شگفت‌انگیزی به مشتریان ارائه دهند.

 

2.برند ویدئو کنفرانس cisco | سیسکو

 

cisco

کمپانی سیسکو به عنوان پیشرو در صنعت شبکه برای تمامی فعالان در حوزه ویدئو کنفراس و سیستم کنفرانس و به طور کل فعالان در حوزه شبکه آشنا می باشد و بسیاری از متخصصان در زمینه های مختلف با این کمپانی و محصولات آن سروکار دارند. کمپانی سیسکو هم چنین در موضوع ویدئو کنفرانس نیز جزء رهبران این صنعت می باشد و با راه کارهایی که در زمینه ویدئو کنفرانس ارائه می دهد خودش را کاملا از دیگر رقبا جدا نموده است. کمپانی سیسکو راه کارهای متفاوتی برای اتاق های کنفرانس کوچک تا بزرگ ارائه نموده است و شما با استفاده از این راه کارهای ارائه شده می توانید تمامی نیازهای ویدئو کنفرانس خود را برطرف نمایید.

 

راه کارهای کمپانی سیسکو شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، راه کارهای On-Premise و وب کم های حرفه ای می باشد که همه این محصولات به منظور استفاده در اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا خیلی بزرگ طراحی شده اند.

 

3. برند ویدئو کنفرانس Yealink | یالینک

 

yealink

 

 

کمپانی یالینک Yealink یک شرکت تولید کننده تجهیزات پیشرفته در زمینه VoIP شامل تلفن های تصویری IP یالینک، تلفن های IP، وب کم های حرفه ای یالینک و دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می باشد که در بیش از 140 کشور جهان دارای شبکه خدمات می باشد. 

 

کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتریان از اولویت های مهم کمپانی یالینکYealink  می باشد. کمپانی یالینک با بهره گیری از تیمی بسیار با تجربه از توسعه دهندگان و مهندسان در زمینه طراحی، خود را به یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه VoIP  و Video Conference  تبدیل کرده است. 

 

راه کارهای کمپانی یالینکYealink  شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، تلفن های تحت شبکه، اسپیکروفن های سالن کنفرانس یالینک و... می باشد که به منظور استفاده در اتاق های جلسات با اندازه کوچک تا خیلی بزرگ طراحی شده اند.

 

 

برخی از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس موجود در بازار

 

وقتی صحبت از تجهیزات ویدئو کنفرانس به میان می‌آید، قطعاً "یک اندازه برای همه نیست." هر کسب و کاری باید مزایا و معایب برندها و مدل های مختلف را بسند. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما آورده شده است.

 

پلی (پولیکام سابق) استودیو X30 و X50

Poly (که قبلاً Polycom نامیده می شد) یکی از رهبران جهان در تجهیزات ویدئو کنفرانس است. و وب کم های Studio X30 و X50 هم برای فضاهای کوچک و هم برای ویدئو کنفرانس اتاق کنفرانس های بزرگ طراحی شده اند.

 

وب کم و ویدئو کنفرانس پلیکام
 

برخی از ویژگی های کلیدی:

  • میدان دید 120 درجه باورنکردنی برای ثبت کل اتاق جلسه

  • X30 برای اتاق هایی با حداکثر شش نفر ایده آل است، در حالی که X50 می تواند گروه های بزرگتر تا 10 نفر را در خود جای دهد.

  • به ترتیب زوم 4 برابر و 5 برابر

  • پیکاپ میکروفون 15 فوتی و 25 فوتی به ترتیب

  • NoiseBlock AI نویز پس زمینه را حذف و کاهش می دهد

  • وایت برد و حاشیه نویسی با Poly Pano برای چهار کاربر برای اشتراک گذاری بی سیم

 

طراحی با کارایی بالا و انعطاف پذیر برای اتاق های جلسه بزرگتر و مشاغلی که به شدت به کنفرانس های ویدئویی و وبینارها متکی هستند، بهینه است. قیمت از 16999 دلار شروع می شود و احتمالاً برای بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​مناسب نخواهد بود (اما سرمایه گذاری ممکن است در دراز مدت به دلیل قابلیت های بسیار انعطاف پذیر آن ارزش آن را داشته باشد).

 

طرفداران:

  • ویدئو کنفرانس در سطح سازمانی با قیمت مقرون به صرفه تر

  • ردیابی و کادربندی خودکار نسل بعدی برای اینکه اسپیکر همیشه در فوکوس باشد

  • ضد آینده

  • به اشتراک گذاری آسان صفحه نمایش (سیمی یا بی سیم) از هر دستگاهی

  • به طور کامل با Dialpad Meetings' پلت فرم کنفرانس ویدئویی یکپارچه شده است

 

معایب:

 

 

Poly RealPresence Group 700

یکی از پیشنهادات برتر پلی، سری Group 700 است. هدف RealPresence Group 700 ارائه انعطاف‌پذیری نهایی با همکاری ویدیو، صدا و محتوا در سطح سازمانی است. این شامل ویدیوی 1080p همزمان با دوربین فیلمبرداری EagleEye و به اشتراک گذاری محتوا است.

 

برخی از ویژگی های کلیدی:

 

  • دوربین ویدیویی تصاویری با کیفیت بالا در اندازه واقعی را با زوم باورنکردنی 12 برابر و آداپتور لنز زاویه باز اختیاری برای راه حل اتاق کنفرانس عالی ارائه می دهد.

  • Poly EagleEye Producer از الگوریتم‌های ردیابی چهره برای کادربندی همه شرکت‌کنندگان یا هر کسی که در اتاق صحبت می‌کند، استفاده می‌کند.

  • EagleEye Director II به شما ردیابی بلندگوی با کارایی بالا را می‌دهد که حالت‌های چهره و زبان بدن دقیق‌تر را برای وضوح زمینه و همکاری سازنده‌تر ارائه می‌دهد.

  • شماره گیری تک لمسی از یک تقویم یکپارچه

  • همچنین دارای NoiseBlock AI است که نویز پس زمینه را حذف و کاهش می دهد

  • وایت برد و حاشیه نویسی با Poly Pano برای چهار کاربر برای اشتراک گذاری بی سیم

 

طراحی با کارایی بالا و انعطاف پذیر برای اتاق های جلسه بزرگتر و مشاغلی که به شدت به کنفرانس های ویدئویی و وبینارها متکی هستند، بهینه است. قیمت از 16999 دلار شروع می شود و احتمالاً برای بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​مناسب نخواهد بود (اما سرمایه گذاری ممکن است در دراز مدت به دلیل قابلیت های بسیار انعطاف پذیر آن ارزش آن را داشته باشد).

 

طرفداران:

  • ویدئو کنفرانس در سطح سازمانی

  • انعطاف پذیری عالی و ابزارهای همکاری

  • ضد آینده

  • برای اتاق های کنفرانس بزرگ عالی است

 

معایب:

  • به طرز چشمگیری گران است

  • فقط چهار تا هشت شرکت کننده ویدیو بسته به گزینه ها

 

دوربین لاجیتک MeetUp

 

Logitech Meetup یک دوربین کنفرانس بصری و زیبا طراحی شده است که برای فضاهای کوچکتر مانند اتاق های جمع طراحی شده است:

 

دوربین لاجیتک MeetUp

 

آن را با اندازه اش قضاوت نکنید! بسته بندی شده در یک فرم کوچک، یک سیستم قدرتمند است که یک تجربه صوتی و تصویری با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

 

امکانات:

  • دوربین 4K Ultra HD با زوم 5 برابر سازگار با 1080p و 720p برای بهترین پشتیبانی از برنامه و مانیتور شما

  • دوربین دارای میدان دید 120 درجه از یک لنز فوق عریض است تا همه را در یک اتاق کوچک در قاب نگه دارد.

  • فناوری لاجیتک RightSound شامل یک آرایه میکروفون تشکیل دهنده پرتو است که گفتار را ضبط می کند، میزان صدا را به صورت خودکار سطح می کند و نویز را سرکوب می کند.

  • هدست بلوتوث برای تماس های صوتی

 

طراحی جمع و جور Logitech Meetup برای شرکت هایی که نیاز به اتصال تیم های کوچک دارند عالی است. قیمت 899 دلار بسیار قابل کنترل تر از سری 700 Polycom است و برای کیفیت ویدیو و صدایی که دریافت می کنید ارزش خوبی دارد. اگر فقط به دنبال یک ابزار اساسی همکاری ویدیویی هستید که این کار را انجام دهد، این یکی است.

 

طرفداران:

  • فضای کاری زیادی را اشغال نمی کند

  • ویدیو با کیفیت فوق العاده بالا

  • سازگار با نرم افزارهای مختلف

 

معایب:

  • ممکن است نیاز به خرید پایه تلویزیون داشته باشد

  • نه برای فضاهای متوسط ​​و بزرگ

 

 

 

Panasonic KX-VC300

 

سیستم ویدئو کنفرانس KX-VC300 ارتباط نقطه به نقطه با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این بدان معناست که می توان جلسات را به راحتی از یک دستگاه پاناسونیک به دستگاه دیگر ترتیب داد.

 

با KX0-VC300، مکالمه استریو دو طرفه روان و یک MCU قابل ارتقا تا چهار اتصال را خواهید داشت. این سیستم دارای یک رابط کاربر پسند و گزینه های قابل تنظیم است.

 

امکانات:

  • ویدئو کنفرانس با کیفیت 1080i یا 720p

  • صدای دوطرفه کامل با حذف اکو و همچنین نصب اختیاری کاهش نویز

  • به خوبی با دوربین های پاناسونیک، میکروفون ها و سایر دستگاه ها ادغام می شود

  • یک کنترل از راه دور برای همه دستگاه ها

  • قابلیت همکاری با سایر سیستم های ویدئو کنفرانس را دارد

  • بسیاری از گزینه های چیدمان صفحه نمایش، به طور کامل از طریق کنترل از راه دور قابل کنترل هستند

 

سیستم کنفرانس Panasonic KX-VC300 برای کسب و کارهایی که به دنبال کنفرانس ویدیویی امن نقطه به نقطه هستند عالی است. راه‌اندازی و استفاده از آن آسان است، اما با زنگ‌ها و سوت‌های زیادی همراه نیست. هزینه سیستم به تجهیزات موجود شما بستگی دارد، زیرا برای شرکت‌هایی که از قبل از پاناسونیک استفاده می‌کنند بهتر است و برای اطلاع از قیمت باید با پاناسونیک تماس بگیرید.

 

طرفداران:

  • تجهیزات ویدئو کنفرانس نقطه به نقطه

  • طرح صفحه نمایش انعطاف پذیر

  • قابلیت همکاری

 

معایب:

  • می تواند گران شود

  • اگر قبلاً یک فروشگاه پاناسونیک باشید، بهترین کار را دارد

  • برای شرکت ها طراحی شده است، نه برای کارگران از راه دور

  • بدون گزینه ویدیوی 1080p

 

لاجیتک BCC950

 

BCC950 یکی از مقرون به صرفه ترین تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک است. این سیستم کنفرانس همه‌جانبه دارای یک وب‌کم و بلندگوی plug-and-play است و راه‌اندازی آن برای اتاق‌های ویدئو کنفرانس کوچک یا تیم‌های یک تا چهار نفره ایده‌آل است:

 

وبکم و میکروفون کنفرانس لاجیتک BCC950
 

اندازه جمع و جور استفاده از آن را بر روی هر میز اداری یا میز کنفرانس (و در خانه) آسان می کند.

 

در نگاه اول، BCCC950 ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما دوربین موتوردار برای فیلم‌برداری HD کاملاً در سطح چشم قرار گرفته است و یک بلندگوی همه‌جهت اطمینان می‌دهد که همه افراد در اتاق می‌توانند به وضوح بشنوند.

 

این به عنوان بخشی از یک سیستم اتاق کنفرانس خوب است و برای کار با اکثر برنامه های کاربردی ویدئو کنفرانس محبوب طراحی شده است.

 

امکانات:

  • Full HD 1080p 30fps با میدان دید 78 درجه و زوم 1.2x در HD یا 4x در SD

  • فناوری Rightlight 2 برای وضوح کامل، حتی در محیط های کم نور

  • میکروفون حذف نویز با برد 2.4 متر

  • بدون نیاز به نصب، فقط با هر مک یا رایانه شخصی به آن متصل و بازی کنید

  • اتصال بلوتوث برای هدفون

  • کنترل از راه دور دستی برای دوربین، صدای بلندگو و بی صدا کردن میکروفون

  • سازگار با اکثر برنامه های ویدئو کنفرانس

 

لاجیتک BCC950 با قیمت 419.95 دلار عرضه می‌شود که با توجه به طراحی خوب آن برای ویدئو کنفرانس در اتاق‌های کوچک با گروه‌های کوچک، اصلا بد نیست. این یک سیستم همه کاره خوب است که می تواند برای هر جلسه کوچک در دفتر جابجا شود.

 

طرفداران:

  • Plug-and-play

  • بسیار قابل حمل

  • همراه با ریموت کنترل

 

معایب:

  • برای فضاهای بزرگتر مناسب نیست

  • فقط برای یک تا چهار کاربر در نظر گرفته شده است

 

تماس با گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha