قیمت وب کم و دوربین کنفرانس لاجیتک logitech

قیمت وب کم و دوربین کنفرانس لاجیتک logitech

امروزه سیستم دیجیتال بسیار پیشرفت داشته و این پیشرف شامل تمامی قطعات سیستم کنفرانس دیجیتال میشوند از جمله میکرون کنفرانس و سیستم های ویدیویی که به کمک وب کم ها و دوربین ها این امکان ایجاد شده در سالن های کنفرانس حرفه ای که امروز با قیمت و بهترین دوربین کنفرانس و وب کم کنفرانس های لاجیتک آشنا میشوید.

سیستم‌ ویدیو کنفرانس لاجیتک Logitech شامل ابزارهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند جلسات تصویری و تلفنی را در محیط‌های کاری یا آموزشی برگزار کنید. این سیستم‌ها شامل تجهیزات تصویری، صوتی، دستگاه‌های ورودی و خروجی و نرم‌افزارهای مرتبط با جلسات تصویری هستند.

این شرکت تولید کننده محصولات صفحه کلید، ماوس، کیبورد، هدست، وب کم، دسته بازی، بلندگو، ابزار صوتی وایرلس، ام پی تری پلیر می باشد و محصولات سیستم کنفرانس نیز تولید کرده است.

دوربین‌های تصویری لاجیتک با قابلیت‌های پیشرفته مانند وضوح بالا، زوم، پان و تیلت، تصویر تصاویر ویدئویی با کیفیت واقعی را ارائه می‌دهند.

دوربین کنفرانس لاجیتک سازگار با اغلب نرم افزارهای کنفرانس از جمله Skype for Business certified, Microsoft Cortana® certified, Cisco Jabber® and WebEx.

 

 

 

سیستم ویدیو کنفرانس

 

 

برای مشاوره بیشتر و خرید انواع سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید


 

وبکم لاجیتک برای اتاق کنفرانس

همه افراد حاضر در کنفرانس ویدئویی می توانند با بلندگوی تمام دوبلکس GROUP صداها را به وضوح بشنوند. لاجیتک گروپ با میکروفون، صدایی واضح، شفاف و بسیار قابل فهم ارائه می دهد. فن آوری لغو اکو آکوستیک و کاهش نویز مکالمات را طبیعی تر می کند و در عین حال طنین و نویز محیط را کاهش می دهد.

دوربین کنفرانس لاجیتک GROUP

  • دوربین Full HD  با فوکوس اتوماتیک
  • زوم 10 (5X  دیجیتال و 5X  اپتیکال)
  • میکروفون گروهی با برد 3 متر
  • دارای تکنولوژی بلوتوث و NFC برای ارتباط با موبایل
  • دارای دکمه ها و تنظمیات برای مدیریت تماس
  • سازگار با ویندوز و مکینتاش

 

وبکم لاجیتک GROUP دارای دوربین با قابلیت چرخش عمودی با 130 درجه و افقی 260 درجه می باشد. کیفیت تصویر برداری Full HD و دارای قابلیت زوم ۱۰X و زاویه دید 90 درجه است.

از مهم ترین ویژگی های این دوربین کنفرانس می توان به حذف نویز و اکو محیط توسط اسپیکرفون آن اشاره کرد.

همچنین امکان برقراری تماس تلفنی توسط اسپیکرفون وجود دارد که از طریق NFC و بلوتوث به موبایل متصل می شود.

این اسپیکرفون مجهز یه یک LCD برای Caller ID است و دارای امکاناتی از قبیل Hold، Mute، مدت زمان تماس و صفحه کلید جهت پاسخگویی به تماس، قطع تماس، تنظیم صدا، قطع صدا، بلوتوث و دکمه های برای کنترل دوربین می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به نصب و راه اندازی آن اشاره کرد.

قیمت این محصول از 30 میلیون تومان شروع میشود.

 

دوربین کنفرانس لاجیتک گروپ

 

 

خرید سیستم ویدیو کنفرانس

 

ویدیو کنفرانس لاجیتک MeetUp

دوربین کنفرانس مدل (Meetup) از تولیدات برند معتبر لاجیتک با بهره مندی از دوربینی با رزولوشن واقعی (2160×3840) dpi قادر است تصاویری شفاف و با کیفیت (4K Ultra HD) ثبت کند، همچنین امکاناتی از قبیل فیلمبرداری با کیفیت با سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین تجهیز به میکروفون داخلی جهت ثبت صدا در حین فیلمبرداری با قابلیت حذف نویز جزئی از مزایای کاربردی این محصول کارآمد و کاربردی محسوب می شود، با ذکر این مقدمه کوتاه در ادامه بطور مفصل به دیگر خصوصیات فنی این وبکم جدید و پرکاربرد خواهیم پرداخت.

این دوربین کنفرانس یا بهتر بگوییم وبکم کنفرانس با بهره مندی از قابلیت چرخش افقی و عمودی قادر است به پوشش کامل محیط جلسات و ویدیو کنفرانس‌های آنلاین بپردازد، درحالیکه در مدل های پیشین امکان چرخش تمام طرفه وبکم های وجود نداشت، بنابراین می توان گفن کاربران این دوربین به این ترتیب، می توانند هر زاویه و هر نمایی که می خواهند را به مخاطبان خود نشان دهند.

مشخصات وب کم – ویدئو کنفرانس

  • وضوح تماس تصویری : ۴K
  • سرعت تصویربرداری : ۳۰ فریم بر ثانیه
  • فرمت فشرده سازی (کدگذاری ویدیو) : MJPEG
  • نوع لنز : Glass (شیشه)
  • محدوده زاویه دید لنز : ۹۰ درجه و بالاتر
  • زاویه دید لنز : ۱۲۰ درجه

تشخیص و تفکیک گفتار انسان از سایر صداها، AEC (لغو اکو آکوستیک)، VAD (ردیاب فعالیت صوتی)، حذف نویز پس زمینه، هم سطح سازس خودکار صداهای بلند و ملایم، دارای الگوریتم peak-limiting ، محفظه ضد ویبره)

قیمت این محصول از 34 میلیون شروع میشود.

 

سیستم ویدیو کنفرانس لاجینک میت آپ

 

دوربین کنفرانس لاجیتک مدل Rally 

  • نوع اتصال: باسیم
  • نوع رابط : USB | پورت شبکه RJ45
  • مقدار زوم: 15Xپ
  • رزولوشن فیلم: Full HD 1080p
  • سرعت فیلمبرداری : 30 فریم بر ثانیه

با سیستم تصویربرداری Ultra-HD ، Rally ویدئوی بسیار واضح، رنگ برجسته و دقت نوری استثنایی را در رزولوشن 4K ارائه می دهد.

صدای شفاف و واضح برای کنفرانس ویدیویی در یک کنفرانس تصویری ضروری است و Rally در ارائه صدایی طبیعی و واضح بسیار عالی عمل می کند.

همچنین فناوری Logitech RightSound by با سرکوب نویز پس زمینه ، تراز کردن خودکار صداها و تمرکز روی بلندگوهای فعال وضوح صدا را افزایش می دهد.

حسگرهای میکروفون کاملاً حساس است و این اطمینان را ایجاد می کنند که در جلسه می توانند به وضوح صدای همه افراد را بشنوند.

 

سیستم ویدیو کنفرانس لاجیتک رالی

 

 

تکنولوژی بکار رفته در دوربین لاجیتک Logitech کنترل RightSight1 به طور خودکار لنز را حرکت می هد. تا به راحتی شرکت کنندگان در سالن کنفرانس را از هر شکل و اندازه ای تنظیم کند و به وضوح نشان دهد.

حتی در اتاق های با پنجره های روشن فناوری Logitech RightLight با Wide Dynamic Range (WDR) چهره ها و شکل های انسانی را نسبت به اشیا و سطوح در اولویت قرار می دهد.

سرعت چرخش و شیب دوربین به طور خودکار با سطح بزرگنمایی سازگار می شود. نتیجه حرکت سریعتر دوربین کنفرانس هنگام بزرگنمایی برای کادربندی سریع و حرکت دوربین کندتر هنگام بزرگنمایی برای کنترل بیشتراست.

با هماهنگی بلندگوها با صفحه نمایش صدا و فیلم شخص هر دو از یک مکان می آیند بنابراین مکالمات طبیعی تر و زنده تر به نظر می رسند.

 

 

برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha