آنچه راکه باید درباره ی تلفن تصویری بدانید

آنچه راکه باید درباره ی تلفن تصویری بدانید

تلفن های تصویری دارای صفحه نمایشگر و دوربین می باشند که به واسطه این قابلیت تصاویر را بر روی شبکه و اینترنت انتقال می دهند و نوعی ویدئو کنفرانس هستند.

 

 

 

تاریخچه تلفن تصویری

تلفن تصویری در ابتدا به دلیل نیاز صدا و تصویر همزمان به صورت ابتدایی ساخته شد که تصاویر به شکل تک فریم بوده و هر چند ثانیه تصاویر تعویض می شدند که در نهایت نسخه ریل تایم طراحی شد که تصاویر در زمان واقعی رو ثبت می کرد و در نهایت طی سال های 1950 تا 1990 تبدیل به ویدئو کنفرانس شد.

 

قیمت تلفن تصویری در سایت توسعه ارتباطات گلیک

 

 

 آنچه راکه باید درباره ی تلفن تصویری بدانید  

تلفن های تصویری دارای صفحه نمایشگر و دوربین می باشند که به واسطه این قابلیت تصاویر را بر روی شبکه و اینترنت انتقال می دهند.

قابلیت اینترنتی بودن تلفن تصویری نیز بدین صورت است که از پروتکل IP برای انتقال صوت و تصویر  استفاده می کند؛ IP Phone  ها از پروتکل و استاندارد هایی مانند SIP, H.323 و IAX  که بر اساس IP و یا  internet protocol می باشند استفاده می کنند و علاوه بر اتصال وای فای، درگاه بلوتوث هم یکی از راه های انتقال تصاویر و اتصال به سیستم های دیگر می باشند. تلفن تصویری دارای ویژگی کنفرانس صوتی و ویدئو کنفرانس می باشد که گفتگوی تصویری و صوتی را در فضا های کنفرانسی و تریبون های سخنرانی به صورت سریع و با کیفیت فراهم می کند.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

برند های معتبر تلفن تصویری:

 

تلفن تصویری  Yealink SIP VP-T49G

تلفن تصویری سیسکو  Cisco Unified IP Phone 7985G

تلفن تصویری Polycom VVX 1500

 

برای مطالعه بیشتر:قیمت ویدئو کنفرانس

 

 

تلفن تصویری در سایت توسعه ارتباطات گلیک

قابلیت های تلفن تصویری و تغییر در روند کاری شما

به طور مثال شرکت ها و سازمان هایی که طبق روال گذشته خود در حال کار می باشند، به دلایل مختلفی همچون فقدان وقت یا محیط و تعدد نفراتشان دچار مشکلاتی برای برقراری ارتباطات درون سازمانی یا کنفرانس ها می شوند؛ تلفن تصویری یکی از تجهیزاتی است که می تواند بخش اعظم مشکلات ارتباطیشان را حل کند، تلفن تصویری متناسب، جهت قرار گیری در سالن و اتاق های کنفرانس تعبیه شده اند؛ از تلفن تصویری رومیزی نیز می توان در اتاق های کوچک ادارات استفاده کرد و سخنرانی و کنفرانس رو به سهولت انجام داد.

 

امکانات تلفن های تصویری

به نسبت پیشرفت روند تکامل تکنولوژی و سیستم عامل های روز دنیا، تلفن های تصویری هم سخت افزار قدرتمندی را می طلبد تا بتواند هم در بازار های حوزه فناوری رقابت  و پیشرفت کند، هم در سهولت و آسایش کار متقاضیان خود کوشش کند. با توجه به این روند، تلفن های تصویری دارای پردازنده هسته ای قدرتمند و رم و هارد متناسب با مدل خود است و برای این تلفن تصویری ورودی های کارت SD و USB و یک خروجی HDMI تعبیه شده است.

برای برقراری تماس های تصویری با کیفیت و وضوح بالا از صفحات نمایشگر اکثرا 7 اینچی با رزولیشن 600*1024 استفاده شده و دوربین های قرار گرفته در تلفن های تصویری معمولا 720 پیکسل هستند که کیفیت تصاویر و سهولت کار  به نسبت سری های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند.

 

 

مزایای تلفن تصویری

از قابلیت ها و مزایای بسیار عالی تلفن های تصویری بهره گیری از سیستم عامل اندروید 7 می باشد که در حال حاضر از سیستم عامل های بروز  و با کارایی بالاست.

استفاده از اپلیکیشن های کاربردی بر روی اکثر تلفن های تصویری بروز شده و امکان برقراری تماس با بیش از 15 لاین و ایجاد اکانت SIP.

ایجاد برقراری کنفرانس بالای 6 نفر به صورت صوتی و 3 نفره به صورت تصویری در سری های آپدیت شده تلفن های تصویری.

امکان برقراری ارتباط بی سیم و با سیم از طریق بلوتوث و وای فای و اتصال به سخت افزار های خارجی مانند هدست.

قابلیت Auto sense که امکان تشخیص سرعت شبکه محلی را به صورت خودکار  به تلفن های تصویری می دهد و ایجاد اسپیکرهای با کیفیت HD و آکوستیک به همراه اکو کنسلر فضای صوتی تلفن تصویری را کنترل می کند تا به بهترین کیفیت اجرا شود.

بهبود پروتکل های امنیتی در تلفن های تصویری نسل جدید به جذابیت محصول و اطمینان خاطر متقاضی خود افزوده است.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم ویدیو کنفرانس

 

نمونه هایی از پروتکل های امنیتی استفاده شده در تلفن های تصویری:

 

  • User and administrator level passwords

  • MD5 and MD5-sess based authentication

  • 256-bit AES encrypted configuration file

  • TLS

  • SRTP

  • HTTPS

  • 802.1x media access control

 

 

تلفن تصویری ویپ Voip

تلفن تصویری viop یا تلفن تصویری Video phone دارای صفحه نمایشگر و دوربین می باشد.

تلفن اینترنتی یا بهتر است بگوییم Voice over IP به تجهیزاتی اطلاق می گردد که فرقی با تلفن های معمولی ندارند به استثنای قابلیت استفاده از پروتکل IP که برای انتقال صوت و تصویر استفاده می شود.

تلفن تصویری کنفرانس صوتی و کنفرانس تصویری را پشتیبانی می کند و بعضی اوقات در موارد ویدیویی علاوه بر ترمینال ویدیویی احتیاج به سرور دارد.

 

تلفن تصویری ویپ Voip در سایت توسعه ارتباطات گلیک

ویژگی های تلفن تصویری voip

 

  • نصب آسان

تجهیزات ویپ در بستر شبکه کار می کنند. برای استفاده از خدمات و قابلیت های تجهیزات ویپ اعم از گیت وی‌ها، تلفن‌ها و دیگر انواع آن‌ها، باید توسط متخصصان فنی، نصب و پیاده سازی می شوند. برای نصب این دسته از محصولات مخابراتی به سیم کشی نیاز نیست که همین امر علاوه بر آسانی در نصب، سبب کاهش هزینه کاربران می شود. در واقع تجهیزات ویپ توسط شبکه اینترنت و شبکه های داخلی قابلیت اتصال درون سازمانی در یک محدوده جغرافیایی و یا با شعب دیگر سازمان را پشتیبانی می کنند.

 

  • ایجاد ارتباط صوتی و تصویری

تکنولوژی ویپ بر روی سیستم های تلفن، امکان برقراری ارتباط‌های صوتی و تصویری تحت شبکه را به وجود آورده است. به بیان دیگر امکان برقراری ارتباطات صوتی و مخصوصا تصویری تحت شبکه، تنها توسط سیستم های VOIP پشتیبانی می شوند.
 

  • اتصال تلفن ویپ به کامپیوتر

تلفن های ویپ به دلیل اینکه در بستر شبکه کار می کنند، قابلیت اتصال به سیستم های کامپیوتر را دارند. با اتصال تلفن ویپ به سیستم کامپیوتر، کاربران می تواند با نرم افزار های جایگزین IP-PHONE با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در بسیاری از مواقع به دلیل نوع کاربری کارمندان مرکز تماس، استفاده از نرم افزارهایی که امکان پاسخگویی به مخاطبان بر روی سیستم کامپیوتر از طریق اتصال به تلفن ویپ را پشتیبانی می کنند، کیفیت مکالمه و افزایش سهولت در برقراری ارتباط را تقویت می کند.
 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

 

  • برقرار ارتباط به صورت رایگان

با استفاده ازامکان تحت شبکه کار کردن تلفن voip سازمان هایی که دارای چندین شعب در همه جای دنیا هستند می توانند به صورت تحت شبکه و کاملا رایگان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. کاهش هزینه سازمان های کوچک و بزرگ در برقراری ارتباط از جمله مهم ترین علل برای رواج سیستم های تحت شبکه است.
 

  • کنفرانس تلفنی توسط VOIP

از جمله دیگر مزایای پرکاربرد برای سازمان‌های دارای شعب، امکان کنفرانس‌های تلفنی می باشد. با استفاده از کنفرانس های تلفنی، برقراری ارتباط چندین کاربر به صورت همزمان ایجاد می شود. پیش از سیستم های تحت شبکه ویپ امکان برقراری ارتباط توسط کارت سانترال های مرتبط بر روی مرکز تلفن ها امکان پذیر بوده است اما با ورود فناوری ویپ و پیاده سازی سیستم های مخابراتی داخلی به صورت تحت شبکه، استفاده از تجهیزات مخابراتی ویپ بر روی کیفیت مکالمه و افزایش سهولت ایجاد کنفرانس با تعداد نا محدود کاربران، تاثیر مستقیم گذاشته است.
 

  • افزودن کاربر

یکی از دغدغه های مدیران و صاحبان کسب و کار افزایش کاربران در یک سازمان است. از جمله مزایای سیستم های تحت شبکه ویپ افزایش سهولت در گسترش کاربران را نام برد. همچنین به این سبب که با استفاده از نرم افزار های مرتبط و بدون نیاز به کابل کشی و در نتیجه کاهش قیمت، بستر مناسبی برای افزایش کاربران ایجاد می شود.
 

  • مزایای گیت وی VOIP

یکی از عمده مزایای گیت وی ویپ به عنوان تجهیزات مهم در سیستم های تحت شبکه مخابراتی، کنترل تماس ها می باشد. این در حالی می باشد که در سیستم های مخابراتی سنتی کنترل تماس بر عهده مرکز مخابراتی است و هر گونه اطلاعات تماس به درخواست سازمان ها ارائه می شود.
 

  • مزایای تلفن VOIP

همانطور که می دانید سرعت و کیفیت اطلاعات صوتی و تصویری به صورت آنالوگ کمتر است. یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی تلفن های ویپ، تکنولوژی سیپ می باشد.

در واقع SIP یک پروتکل به شمار می آید که بر روی سیستم های مخابراتی قرار می گیرد.

با استفاده از این پروتکل ، اطلاعاتی که به صورت آنالوگ از مرکز مخابراتی دریافت می شود به اطلاعات دیجیتال تبدیل شده و به شبکه ویپ منتقل می شود

با توضیحات ارائه شده در مورد مزایای سیستم های ویپ و سانترال ، امکان بررسی سطح انتظارات سازمان جهت پیاده سازی یک مرکز تماس فراهم می شود.

شناخت و تجزیه و تحلیل مزایا یکی از راه ها برای انتخاب و خرید کالای مورد نظر به شمار می آید. مطالعه مزایای هر کدام از انواع فناوری ها و تکنولوژی های جدید در سیستم های مخابراتی، چشم اندازی از سیستم مرکز تماس ایده آل برای هر سازمان ارائه می دهد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم کنفرانسی

 

قیمت تلفن تصویری

قیمت تلفن های تصویری تحت شبکه با توجه به فرم ظاهری، امکانات و قابلیت های خود از 1 میلیون تومان آغاز می شود و مطابق با تعدد قابلیت ها و امکانات رو به افزایش می رود.

به طور مثال برقراری ارتباط تصویری 7 طرفه در کنفرانس ها قابلیتی است که بر ارزش محصول می افزاید و موجب ارزشمندتر شدن آن نسخه نسبت به باقی تلفن های تصویری می شود.

 

 

خرید تلفن تصویری

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید تلفن تصویری، در زمینه های خرید ویدیو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات اتاق ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم لاجیتک و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

 

برای خرید تلفن تصویری با گلیک تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

تلفن تصویری

تلفن ویپ

تلفن تحت شبکه

تلفن های تصویری

تلفن تصویری یالینک

تلفن تصویری سیسکو

تلفن تصویری پولیکام

تلفن تصویری yealink

اولین تلفن تصویری

قیمت تلفن تصویری

بازی تلفن تصویری

برنامه تلفن تصویری

زنگ تلفن تصویری

فروش تلفن تصویری

تلفن تصویری ویپ Voip

برند های معتبر تلفن تصویری

تجهیزات ویپ

تکنولوژی ویپ

تلفن voip

فناوری ویپ

شبکه ویپ

گیت وی ویپ

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفون ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم

وب کم حرفه ای

سیستم ویدیو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

وب کم کنفرانسی

قیمت ویدئو کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

قیمت وب کم لاجیتک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha