راهنمای خرید وب کم لاجیتک

راهنمای خرید وب کم لاجیتک

 

لاجیتک، به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان وبکم، محصولات با کیفیتی را برای تجربه‌ی تماس‌های تصویری و استفاده از دوربین در کامپیوترها ارائه می‌دهد. وبکم‌های این شرکت، به لحاظ کیفیت تصویر بالا، فناوری‌های حسگر پیشرفته و ویژگی‌هایی همچون نورپردازی اتوماتیک و عملکرد عالی در شرایط نوری مختلف مشهورند. در زیر به برخی از محصولات معروف این برند اشاره می‌شود:

 

وب کم لاجیتک رالی یک وب کم حرفه‌ای از خانواده Rally است. این وب کم ، با یک دوربین و ریموت کنترل در یک پکیج ارائه می‌شود. این وب کم برای اتاق‌های کنفرانس متوسط تا بزرگ طراحی شده است و با نرم‌افزارهای ارتباط تصویری مانند Microsoft Teams، Skype، Skype for Business، Zoom، TrueConf و Adobe Connect سازگار می‌باشد.این وب‌کم حرفه‌ای قابلیت استفاده در جلسات ویدئو کنفرانس را داراست و با میکروفن کنفرانس مناسب عرضه می‌شود.

 

 با دوربینی قابل چرخش تا 130 درجه عمودی و 260 درجه افقی عرضه شده است. با کیفیت تصویر Full HD و قابلیت زوم 10X و زاویه دید 90 درجه، این دوربین ویدئو کنفرانس از حذف نویز و صداهای محیطی توسط اسپیکرفون استفاده می‌کند. همچنین، این اسپیکرفون دارای یک صفحه نمایش LCD برای شناسایی تماس‌ها، همراه با امکاناتی از جمله Hold، Mute، کنترل صدا، و دکمه‌های کنترل دوربین است. علاوه بر این، این اسپیکرفون قادر است به واسطه NFC و بلوتوث به موبایل متصل شود و امکان برقراری تماس تلفنی را فراهم کند. نصب و راه‌اندازی آسان این دستگاه و  سازگاری با انواع نرم‌افزارهای کنفرانس نیز یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. وب کم لاجیتک گروپ برای اتاق هایی با ظرفیت 14 تا 20 نفر طراحی شده است. این وب‌کم با عملکردی بی‌نقص، تجربه‌ی بی‌نظیری از تماس‌های تصویری را ارائه می‌دهد.

 

راهنمای خرید وب کم / وبکم لاجیتک گروپ

 

  • وب کم لاجیتک مدل C922 Pro

 

وب‌کم لاجیتک مدل C922 Pro که در سال 2019 به بازار عرضه شد، همچنان یکی از مجهزترین و کاربردی‌ترین وب کم‌های موجود در بازار است. این وب‌کم قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن Full-HD 1080p با سرعت 30 fps و همچنین با رزولوشن HD 720p با سرعت 60 fps را داراست. همچنین دو میکروفون داخلی برای صدابرداری به صورت استریو دارد.

یکی از مزایای بارز وب‌کم لاجیتک مدل C922 Pro نسبت به سایر وب‌کم‌ها، قابلیت نصب آسان آن در بالای هر مانیتور یا سطحی است، به واسطه‌ی طراحی پایه‌ی خود. علاوه بر این، این وب‌کم دارای قابلیت تنظیم نورپردازی خودکار، امکان تغییر پس‌زمینه‌ی تصویر بدون نیاز به استفاده از پرده‌ی سبز و همراهی با لایسنس 3 ماهه‌ی نرم‌افزار XSplit نسخه‌ی Premium می‌باشد.

 

وب کم لاجیتک / C922 Pro

  • وب کم لاجیتک مدل C310 HD

وب کم لاجیتک مدل C310 HD دارای رزولوشن 720p و دارای سرعت 30fps فوکوس خودکار و میکروفون قدرتمندی است که صدای شما را با شفافیت بالا منتقل می‌کند. این وب کم، جزئیات بالا تصاویر را ضبط می‌کند، از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می‌شود و در نرم‌افزارهای مختلف چت و ویدیوکنفرانس مانند Skype عملکرد عالی دارد. علاوه بر این، وب‌کم C310 امکاناتی مانند دنبال کردن چهره و اضافه کردن افکت‌های تصویری را نیز داراست.

 

وب‌کم لاجیتک مدل C310

  • وب کم لاجیتک مدل B525

وب کم لاجیتک مدل B525 مناسب برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌هاست، با کابل USB 1.5 متری و طراحی پایه‌ی قابل چرخش، انعطاف پذیری بالایی را ارائه می‌دهد. با کیفیت تصویر HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه، این وب‌کم دارای میکروفون داخلی و قابلیت فوکوس خودکار است. با حداقل فاصله‌ی فوکوس 10 سانتی‌متری، امکان نزدیک کردن اسناد به دوربین و ارائه آنها به دیگران وجود دارد. سازگاری با برنامه‌ی Skype نیز یکی از ویژگی‌های این وب‌کم است.

 

وب کم لاجیتک مدل B525

 

  • وب‌کم لاجیتک BRIO

وب‌کم لاجیتک BRIO یکی از حرفه‌ای‌ترین وب‌کم‌های ارائه شده است. این وب‌کم قابلیت فیلمبرداری با دو رزولوشن مختلف را داراست: 4K Ultra-HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه و Full-HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه. همچنین، این وب‌کم از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین تصاویر خروجی آن برای تولید محتوای ویدئویی حرفه‌ای بسیار مناسب است.

 

وب‌کم لاجیتک BRIO

 

  • وب کم لاجیتک مدل C925e

وب کم لاجیتک مدل C925e با ویدیوی HD با کیفیت ۱۰۸۰p و ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون فوکوس خودکار و تصحیح نور، ارتباطات تصویری را به سطح بالایی از وضوح و روشنایی می‌رساند. این وب کم به راحتی از طریق پلاگین USB به ویندوز PC یا Mac متصل می‌شود و با استفاده از رمزگذاری UVC H.264، پهنای باند سیستم را بهینه می‌کند و جریان فیلم را به صورت روان‌تری ارائه می‌دهد. با میدان دید ۷۸ درجه، نیازی به تنظیمات مجدد دوربین نیست و تصاویر بیشتری را در صفحه عریض مشاهده می‌کنید. میکروفون‌های همه جهته داخلی باعث بلند شدن صدای شفاف می‌شوند و شاتر محرمانه مناسب امکان حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کند. همچنین، با گزینه‌های نصب چندگانه، نصب و استفاده از این وب کم بسیار آسان است.

 

وب کم لاجیتک مدل C925e

  • وب کم لاجیتک مدل BCC950

 وب کم لاجیتک مدل BCC950 با ظاهری جذاب و کیفیت بالا، در بین کاربران بسیار محبوب است. این وب کم متحرک دارای زاویه دید تا ۷۸ درجه و امکانات چرخش افقی و عمودی تا زاویه ۱۸۰ درجه است. با کیفیت دوربین ۳ مگاپیکسل و پشتیبانی از بلندگوی دو طرفه، BCC950 گزینه‌ی مناسبی برای جلسات کاری آنلاین است. این وب کم با کنترل از راه دور، دسترسی را آسان‌تر می‌کند و از اپتیک با کیفیت بالا برخوردار است، بنابراین ارائه‌ی تصاویر با وضوح بالا را فراهم می‌کند. همچنین، برای استفاده در دفاتر شخصی، دفاتر خانگی یا فضاهای نیمه‌خصوصی طراحی شده است و با فناوری‌های حذف اکو و نویز، صداهای واضح و طبیعی را ارائه می‌دهد.

وب کم لاجیتک مدل BCC950

 

 نکته پایانی:

توجه داشته باشید که انتخاب وبکم مناسب بستگی به نیازهای شما دارد. برای تماس‌های تصویری عمومی و استفاده روزمره، مدل‌های با کیفیت HD ممکن است کافی باشند. HLH اگر قصد استفاده حرفه‌ای تر برای تماس‌های تجاری یا استریمینگ دارد،به مدل‌هایی با کیفیت بالا با قابلیت‌های ویژه نیاز خواهید داشت.

برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید

 

     
راهنمای خرید وب کم لاجیتک