ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت این گونه نیست.

 

ویدئو کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی چیست؟

کنفراس ویدئویی یا همان ویدئو کنفرانس ارتباط زنده، از راه دور و در لحظه ی میان صوت و تصویر است. ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات است، چرا که در آن همه مزایا حفظ شده و کلیه معایب از بین می رود. لازم به ذکر است با شیوع ویروس واگیر دار کرونا، کلیه جلسات با اهمیت جهانی نیز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شوند.

 

 

 اتاق ویدئو کنفرانس

قبل از پر رنگ شدن ویدئو کنفرانس، در همه جای دنیا، همواره برای طرح مسائل مهم و مذاکرات رسمی، طرفین مذاکره کننده ترجیح می دهند در یک جلسه حضوری مسائل را مطرح کنند ولو اینکه نیاز به گذاشتن وقت و هزینه بسیار برای آن ملاقات حضوری داشته باشند. چرا که این نوع برگزاری جلسه را تاثیر گذار می دانند که البته تا قبل از امکان ویدئو کنفرانس، همینطور هم بود. این مورد بر اساس تحقیقات علمی کاملا تایید می شود. در یک جلسه حضوری میمیک صورت، حرکت دست و چشم بیشترین مفهموم را به دیگری منتقل می کند که در حقیقت همان زمان بدن است و در ویدئو کنفرانس هم این امکان وجود دارد که تاثیر جلسات با ویدئو کنفرانس را برابر با جلسات حضوری قرار داده است. دانشمندان 70 درصد، که عدد چشم گیری است را سهم زبان بدن در انتقال مفهوم، محاسبه کرده اند و در حقیقت لحن و گفتار شما در مراحل بعد قرار می گیرد. بنابر این حقایق، کاملا طبیعی است که عموم مردم جلسات حضوری و یا ویدئو کنفرانسی را جایگزین تماس تلفنی یا ایمیل و پیامک کنند. حال این سوال مطرح می گردد که آیا همیشه امکان برگزاری جلسات حضوری وجود دارد؟! درست در همین لحظه، مزایای ویدئو کنفرانس مشکل گشای معذوریت های ما می شود چرا که برگزاری جلسات حضوری آنقدری هم ساده و بی دردسر نیست، شما برای رفتن به هر جلسه حضوری هزینه ای جهت سفر به محل جلسه، ریسک سفر و هزینه زمان از دست رفته در طی رفت و برگشت را خواهید داشت و همچنین افزایش ریسک بیمار شدن، مخصوصا در زمانی که بیماری های واگیر دار ماننده کرونا گریبان گیر مردم شده را نیز به همراه دارد که در عوض برگزاری جلسات با ویدئو کنفرانس این معایب را ندارد. حال با قرار دادن مزایا و معایب جلسات حضوری در کفه ترازو، باید به دنبال راهی برای داشتن مزایا و کاهش اثرات منفی گشت، بله در اینجا به نقطه اصلی ماجرا دست خواهیم یافت، ویدئو کنفرانس یعنی همان ارتباط صوتی و تصویری به صورت همزمان. اگر اندکی باهوش باشید، در فیلم هایی که در گذشته پخش میشد، متوجه این نکته شده اید که این راهکار ارتباط ویدئویی از دیرباز وجود داشته است و اما امروزه ویدئو کنفرانس امکان ارتباط صوتی و تصویری را در لحظه از سمت تمام طرفین ملزم به حضور در جلسه ایجاد کرده است.

 

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس

از بدو حضور ویدئو کنفرانس در بازارهای جهانی، هر روز میزان استقبال از ویدئو کنفرانس نرم افزاری و ویدئو کنفرانس سخت افزاری بیشتر و بیشتر می شود و از دلایل پر طرفدار شدن انواع ویدئو کنفرانس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سیستم کنفرانس و نحوه راه اندازی ویدئو کنفرانس های گلیک

 

حذف هزینه های سفر در استفاده از ویدئو کنفرانس

سفر کردن به هر نقطه ای دور و طولانی و حتی کوتاه و نه چندان دور، هزینه هایی را بر دوش مجموعه می گذارد، اگر راهکار ویدئو کنفرانس برای کاهش هزینه ها نمی آمد، با افزایش سفرها و افزایش تعداد نفرات شرکت کننده در جلسات، هزینه ها هر روز و هر روز به صورت تصاعدی بالا می رفت و به مبالغ هنگفتی می رسید، شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی، سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.

برای نمونه، بخش تحقیقات ایران خودرو در سال 1385 یک دستگاه ویدیو کنفرانس Tandberg 6000 MXP را با شصت میلیون تومان خریداری نمود و در عرض شش ماه 9 میلیارد تومان از طریق صرفه جویی در هزینه های سفرهای کاری به کارخانه پژو فرانسه و استفاده از ویدئو کنفرانس به جای سفر بدست آورد.

 

جلوگیری از اتلاف زمان در استفاده از ویدئو کنفرانس

زمان سرمایه بی بازگشت برای هر شخص و یا سازمانی است. اغلب زمانی که در مسیر رسیدن به محل جلسه تلف می شود بیشتر از زمان خود جلسه است، و زمانی که صرف ملاقات حضوری می کنیم به مراتب می تواند برای کار با ارزش تری تبدیل شود، پس بدانید و آگاه باشد: با ویدئو کنفرانس می توانید با چشم به هم زدنی در جلسه حاضر شوید و طی یک ثانیه به محل کار خود بازگردید.

 

حذف ریسک سفر با ویدئو کنفرانس

سفرها، خطرات احتمالی خود را به همراه دارند، و این خطرات می تواند بسیار جدی و غیر قابل جبران باشند. در بین مشتری هایمان کسی را داشتیم که یکی از بهترین نیروهایش را در همین سفرهای کاری از دست داد و وقتی می خواستیم از مزایای ویدئو کنفرانس و به صرف بودن جلسات آنلاین نسبت به هزینه های جلسات حضوری برایش بگوییم، با اندوه و خشم گفت، هزینه در برابر جان آن نیرو برایم بی ارزش است، و البته در دوران شیوع بیماری کرونا، جابجایی افراد، خطر گسترش کرونا را نیز افزایش می دهد و همین ویروس کرونا به تنهایی قادر بود تا شکل جلسات در سطح بین الملل را به استفاده از ویدئو کنفرانس تبدیل کند.

 

خستگی ناشی از سفر در نبود ویدئو کنفرانس

برای سفر به شهری نزدیک یا حتی از یک طرف به طرف دیگر شهر به جز زمان، خستگی هم باعث می شود که پرفرمنس فرد در باقی ساعت روز کاهش یابد. ویدئو کنفرانس حتی برای فواصلی در این حد نیز، هزینه های پنهان زیادی را می کاهد.

 

دوری از منابع در نبود ویدئو کنفرانس

با ویدئو کنفرانس در محل کار خود هستید و همه منابع از جمله فایل، چارت، سند و یا هرچیز دیگری که مورد نیاز در جلسه باشد را می توانید توسط امکانات ویدئو کنفرانس در دسترس دیگر افراد حاضر در جلسه قرار دهید.

 

حضور در چند نقطه با استفاده از ویدئو کنفرانس

در دنیای واقعی حضور فیزیکی در یک زمان و در چند نقطه امری غیر ممکن است. اما با استفاده از ویدئو کنفرانس چند نقطه، عملا می توان در یک لحظه، در چند نقطه حاضر شوید.

 

حضور همه شرکت کنندگان در زمان مقرر توسط امکانات ویدئو کنفرانس

هماهنگی بین تعداد زیادی از افراد برای حضور به موقع در محل قرار، سخت ترین کار برای برگزارکنندگان جلسه است. با ویدئو کنفرانس این دغدغه به طور کل از بین می رود چرا که حضور در جلسه تنها به چند ثانیه وقت نیاز دارد.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

کاربرد های ویدئو کنفرانس

کاربردهای ویدئو کنفرانس بسیار است. هیچ صنف و فعالیتی نیست که نیازی به ارتباطات نداشته باشد. نیاز به ارتباطات راه دور در ایام قرنطینه کرونا، حتی به ارتباطات بین افراد خانواده هم رسیده است. تعدادی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از سیستم کنفرانس را عنوان می کنیم. بدین ترتیب شما می توانید در هر زمینه ای، کاربرد ویدئو کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی را بدانید.

 

ویدئو کنفرانس در تجارت

اگر تاجر باشید، ویدئو کنفرانس برای شما پر فایده است.

بیشترین فعالیت تجاری، استفاده از ویدئو کنفرانس در مذاکرات تامین یا فروش کالا است. گسترش تجارت امروز محدود به زمان و مکان مشخص نیست.

 

ویدئو کنفرانس در آموزش

با استفاده از ویدئو کنفرانس آموزش از راه دور ارتقاء پیدا کرده و دیگر هیچ حد و مرزی ندارد. سیستم کنفرانس ها با استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری محتوا توسط بسیاری از برندهای ویدئو کنفرانس پشتیبانی می شود.

 

ویدئو کنفرانس در پزشکی

با استفاده از ویدئو کنفرانس، پزشک می تواند مانند حضور فیزیکی بر بالین بیمار، شرایط جسمی و روحی و علائم بیماری را مشاهده و دستورات لازم را صادر کند و پس از آن با یک چشم بر هم زدن، در بیمارستان دیگری ویزیت دیگری انجام دهد. کاری که بدون ویدئو کنفرانس محال است. ویدیو کنفرانس می تواند امکان حضور پزشکان متخصص در نقاط دورافتاده فراهم کند. به ارائه خدمات پزشکی از راه دور Telemedicine گفته می شود.

 

ویدئو کنفرانس در صنعت

یک سازه یا را نمی توان با تلفن، عکس و یا حتی فیلم به خوبی تشریح کرد. در این موضوع سیستم کنفرانس می تواند بالاترین نقش را در بهره وری مجموعه ایفا کند. در پروژه های پل سازی و سد سازی ویدئو کنفرانس می تواند مشکل دسترسی و دوری راه را حل کند.

 

ویدئو کنفرانس در مراکز دولتی

ویدئو کنفرانس در استانداری ها و فرمانداری ها با استفاده از ویدئو کنفرانس شهروندان و سیاست گذاران به طور یکسان خواستار شفافیت و دسترسی آسان به جلسات رسمی هستند.

 

ویدئو کنفرانس در دستگاه های قضایی

با استفاده از ویدئو کنفرانس ملاقات غیر حضوری با زندندانی امکان پذیر می شود. برگزاری دادگاه ها بدون حضور زندانی از طریق ویدئو کنفرانس که هزینه ها و خطرات مرتبط با حمل و نقل زندانیان را به حداقل می رساند

اخیرا شاهد این بوده ایم که تجهیزات ویدیو کنفرانس با شیوع ویروس کرونا در ایران، به خصوص برای بخش های سیاسی و مهم کشور به وفور استفاده شده است.

مدیریت بحران با استفاده از ویدئو کنفرانس اهمیت مشاهده زنده منطقه بحران زده توسط ویدئو کنفرانس برای اتخاذ تصمیم اهمیت فوق العاده ای در مدیریت بحران دارد.

 

ویدیو کنفرانس در انرژی

یکی از مزایایی ویدئو کنفرانس، مدیریت انرژی است:

• نظارت ایمنی از راه دور از طریق ویدیو کنفرانس

• مشاوره با کارشناسان جهانی از طریق ویدیو کنفرانس

• ارائه گزارش های وضعیت به موقع از طریق ویدیو کنفرانس

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم ویدئو کنفرانس

 

انواع ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس ها تنها یک نوع نیستند و به چندین مدل می توانند پیاده سازی شوند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خودشان را دارند، جهت مشاوره بهترین مدل ویدئو کنفرانس که مناسب بیزینس شماست می توانید با یک کارشناس خبره در انواع ویدئو کنفرانس ها جهت انجام بهترین خرید، مشورت کنید. در ادامه با انواع ویدئو کنفراس آشنا می شویم.

 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

خرید ویدئو کنفرانس سخت افزاری توسعه ارتباطات گلیک

ویدئو کنفرانس سخت افزاری برای برگزاری جلسات از راه دور امری کاربردی است، مشاوران توسعه ارتباطات گلیک با 15 سال سابقه در حوزه ی ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس ها، قادر به نصب بهترین ویدئو کنفرانس، متناسب با فضای بیزینس شما هستند. برای دریافت کاتالوگ و مشاوره با کارشناسان گلیک با 15 سال سابقه، اینجا را کلیک کنید.

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

خرید ویدئو کنفرانس نرم افزاری توسعه ارتباطات گلیک

با آکاهی از انواع مدل های ویدئو کنفرانس نرم افزاری مثل ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام و ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک و همچنین زیر ساخت هایی نظیر skype for business و zoom و همچنین مطالعه کاتالوگ و مشاوره گرفتن از کارشناسان گلیک، بهترین انتخاب را برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس سازمان خود داشته باشید.

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری یا در اصطلاح پایانه های ویدئو کنفرانس دارای تنوع بسیار زیاد به منظور برطرف کردن نیازهای کاربران مختلف می باشند. طراحی و ساخت پایانه های ویدئو کنفرانس براساس نوع ارتباط و اندازه اتاق کنفرانس کاربران انجام شده است، اتاق هایی با اندازه کوچک یا در اصطلاح Huddle Room  تا سالن های کنفرانس با اندازه خیلی بزرگ. ارتباطات ویدئو کنفرانسی سخت افزاری به دو نوع ویدئو کنفرانس نقطه به نقطه یا در اصطلاح Point-to-Point و ویدئو کنفرانس چند نقطه ای یا در اصطلاح Multipoint  تقسیم بندی می شوند. ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری بر پایه پروتکل های ارتباطی H.323 و SIP می باشند که این دو پروتکل ارتباطی کاربران را از محدود بودن به یک برند خاص ویدئو کنفرانس، رها می کند و کاربران بدون توجه به برند دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری می توانند ارتباطات تصویری خود را برقرار نمایند و از بهترین کیفیت ارتباطی برخوردار باشند. از جمله مهم ترین مزیت ویدئو کنفرانس های سخت افزاری عملکرد آن ها به صورت On-Premise  و عدم نیاز به سرویس های تحت کلود (Cloud) می باشد. همانطور که گفته شد ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری به 2 دسته : Point-to-Point  و Multipoint  تقسیم بندی می شود که زمانی که ارتباط مابین دو نقطه (2 مکان مختلف ) باشد آن ارتباط ویدئو کنفرانسی را پوینت تو پوینت و زمانی که نقطه سوم به ارتباط اضافه شود آن ارتباط ویدئو کنفرانسی را مالتی پوینت می نامند. در زمانی که ارتباطات در اتاق ویدئو کنفرانسی به صورت مالتی پوینت باشد نیازی به تجهیزاتی به نام MCU  (Multipoint Control Unit) می باشد که MCU یا به صورت Embedded در داخل دستگاه های سخت افزاری و یا برای تعداد بالای نقاط همزمانی به صورت دستگاهی جداگانه ارائه می شود که در بخش زیرساخت ویدئو کنفرانس توضیحات کامل دراین مورد داده شده است.   

 

چگونه ویدئو کنفرانس درست کنیم

 ویدئو کنفرانس یک راه عالی برای برقراری ارتباط با همکاران، شرکای تجاری و مشتریان می باشد اما راه اندازی جلسه آنلاین با ویدئو کنفرانس می تواند در مجموعه شما به یک چالش تبدیل شود. سیاست ها در مجموعه ها، متفاوت تعرف شده است و سیاست های مربوط به منع استفاده از دستگاه های شخصی مانند لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و سایرموارد می تواند حداقل پیش نیاز ها را برای یک ارتباط ویدئو کنفرانس سخت نماید. معمولا در تمامی مجموعه ها، نرم افزارها و سخت افزارهای ابتدایی وجود دارد که می تواند ارتباط صوتی و تصویری قابل قبولی را برای شما فراهم کند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا به چه صورت یک چک لیست برای داشتن یک ارتباط ویدئو کنفرانس آماده کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: دوربین کنفرانس

 

پیش نیازهای اولیه به منظور راه اندازی ویدئو کنفرانس 

 قبل از اینکه به سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز شما برای یک ارتباط ویدئو کنفرانس اشاره کنیم بیایید و در مورد نیازمندی های اولیه شما که شامل شبکه ارتباطی شما و  وب کم می باشد اشاره کنیم. راه کارهای ویدئو کنفرانس امروزی در واقع رابط میان دستگاه های شخصی شما و دستگاه های ویدئو کنفرانس مستقر در سالن ها می باشد. زمانی که شما از زیرساخت مناسبی در مجموعه خود بهره مند نباشید حتی بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات اتاق ویدئو کنفرانس و به روز ترین زیرساخت های ویدئو کنفرانس هم نمی توانند برای شما یک ارتباط مطلوب را فراهم کنند.

 

وبکم با وضوح بالا اولین پیش نیاز برای ویدئو کنفرانس 

وضوح چهره ها و زبان بدن در ارتباطات ویدئو کنفرانس بسیار مهم می باشد. اگر از کنار این جزئیات به راحتی بگذرید در واقع نتایجی که از یک ارتباط ویدئو کنفرانس انتظار دارید حاصل نمی شود مانند ارتباطات واقعی و چهره به چهره. کیفیت ارتباطی شما کاملا به زیرساخت شما بستگی دارد و شما می توانید از وب کم حرفه ای و دوربین های ویدئو کنفرانسی با رزولوشن ۷۲۰P تا 4k برای برقراری ارتباطات ویدئو کنفرانس استفاده نمایید.

وبکم حرفه ای یالینک لاجیتک در راه اندازی ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس توسعه ارتباطات گلیک

 

پردازشگر کامپیوتر دومین پیش نیاز برای ویدئو کنفرانس 

اگر کامپیوتر شما قدرت پردازش کافی نداشته باشد کیفیت ارتباط صوتی و تصویری شما در ویدئو کنفرانس پایین می آید. به منظور برقراری ارتباطات تصویری مدرن امروزی یا همان ویدئو کنفرانس، کامپیوتر شما حداقل باید یک پردازنده چهار هسته ای به همراه ۲ گیگابایت رم داشته باشد تا پیش نیازهای یک ویدئو کنفرانس فراهم شود.

 

پهنای باند سومین پیش نیاز برای ویدئو کنفرانس 

 در واقع اثر یک شبکه با پهنای باند پایین مانند یک کامپیوتر با پردازنده ضعیف می باشد. در یک ارتباط ویدئو کنفرانس کیفیت ارتباطی شما با توجه به پهنای باند شما به صورت پویا تنظیم می شود تا بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان آورد. پهنای باند مورد نیاز در واقع به وضوح و نرخ فریم مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال پهنای باند ۱ مگابیت در ثانیه به منظور برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی به وضوح 720P  کافی می باشد در حالی که به منظور برقراری یک ارتباط  ویدئو کنفرانسی با وضوح 4k شما به حداقل ۴ مگابیت در ثانیه پهنای باند نیاز دارید. در حالت کلی هرچقدر که تعداد شرکت کنندگان در ویدئو کنفرانس بیشتر باشد شما به پهنای باند بیشتری نیاز دارید.

 

پیش نیازهای سخت افزاری به منظور برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس

اکنون که شما حداقل نیازهای ویدئو کنفرانس، یعنی: شبکه، پردازشگر و وضوح تصویر را به منظور برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس می دانید. وقت آن رسیده است که تمام تجهیزات مناسب را در محل خود قرار دهید. نوع تجهیزات ویدئو کنفرانسی موردنیاز برای اتاق کنفرانس شما کاملا به تعداد افراد و سایز اتاق شما بستگی دارد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم کنفرانسی

 

دستگاه ویدئو کنفرانس

 تمام ارتباطات ویدئویی با کیفیت نیاز به استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس خوب و مناسب را دارند. دستگاه ها با قابلیت های متنوعی برای استفاده در اتاق های بزرگ تا اتاق های کوچک وجود دارد و می توان از زیرساخت های مبتنی بر ابر یا زیرساخت های مستقر در مجموعه برای برقراری ارتباطات ویدئو کنفرانس استفاده کرد.

 

صفحه نمایش سالن کنفرانس

 اندازه و نوع صفحه نمایش سالن کنفرانس در درجه اول بستگی به اندازه اتاق و تعداد نفرات دارد. یک نمایشگر با وضوح 4k برای یک اتاق معمولی کنفرانس مناسب می باشد. درسالن های کنفرانس متوسط یا بزرگ میبایست از ۲ نمایشگر به صورت همزمان یا از دیتا پروژکتور استفاده کرد.

 

مشخصات میکروفن کنفرانس گانزین:

 

سیستم کنفرانس دیجیتال گانزین سری TL-3300

 

میکروفون کنفرانس  و راه اندازی سیستم کنفرانس در توسعه ارتباطات گلیک

میکروفون کنفرانس

در سالن های کنفرانس کوچک تا بزرگ می توان از انواع اسپیکرفون ها استفاده کرد. اسپیکرفون هایی با صفحات لمسی که قابلیت این را دارند که دوربین ویدئو کنفرانس شما را کنترل کنند در واقع این اسپیکرفون ها با میکروفن های قوی تعبیه شده در آن ها امکان حذف اکو، کنترل خودکار افزایش و کاهش نویز را برای شما فراهم می کند. به منظور استفاده از این اسپیکرفون ها در سالن های بزرگ شما می توانید از میکروفن های اضافه که به این اسپیکرفون ها وصل می شود استفاده کنید تا بتوانید کل سالن خود را پوشش دهید یا می توانید به سراغ سیستم کنفرانس رفته و آن را با سیستم ویدئو کنفرانس خود همکام سازید.

 

 

خرید ویدئو کنفرانس:

برای خرید ویدیو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید ویدئو کنفرانس، در زمینه های خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

پایانه ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس گلیک از برندهای سیسکو، یالینک، لاجیتک، پولیکام، تروکانف

پیشنهاد میکنیم با صفحه اینستاگرام توسعه ارتباطات گلیک آشنا شوید

 

 

 

برچسب ها :

ویدئو کنفرانس

فن آوری ویدئو کنفرانس

سیستم کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

معایب جلسات حضوری

مزایای ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی چیست؟

حضور در چند نقطه با استفاده از ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدئو کنفرانس لاجیتک

ویدئو کنفرانس با اسکایپ

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ویدئو کنفرانس ایرانی

ویدئو کنفرانس adobe connect

ویدئو کنفرانس اسکایپ

ویدئو کنفرانس ابری

ویدئو کنفرانس با ادوب کانکت

ویدئو کنفرانس پلیکام

راهکار ارتباط ویدئویی

ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات

ویدئو کنفرانس مالتی پوینت

وبکم با وضوح بالا

راه اندازی ویدئو کنفرانس

چگونه ویدئو کنفرانس درست کنیم

پیش نیاز برای ویدئو کنفرانس

پیش نیازهای سخت افزاری به منظور برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس

حداقل نیازهای ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس CISCO

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک

صفحه نمایش سالن کنفرانس

میکروفن کنفرانس

سیستم میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانسی

خرید میکروفن کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

گلیک

گلیک نماینده رسمی فروش دستگاه ویدئو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

میکروفون کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

زیرساخت ویدئو کنفرانس

انواع ویدئو کنفرانس

انواع ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

تجهیزات ویدیو کنفرانس

کاربرد ویدئو کنفرانس

وب کم

خرید ویدیو کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

خرید سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید وب کم

خرید دوربین کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدیو کنفرانس

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم

وبکم حرفه ای

راه اندازی ویدیو کنفرانس

وب کم کنفرانسی

وب کم کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha