ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برای افرادی طراحی شده اند که یا دائما در حال سفر هستند یا از خانه و به صورت دورکاری مشغول فعالیت می باشند و یا از پشت میز خود می خواهند در جلسات ویدئو کنفرانس سازمان و یا شرکت خود با استفاده از وب کم حرفه ای  و میکروفون کنفرانس حضور داشته باشند. ویدئو کنفرانس های نرم افزاری زیادی در این زمینه از برندهای مختلف وجود دارد، که از مهمترین این ویدئو کنفرانس های نرم افزاری می توان به نرم افزارهای وی سی دسکتاپ یلینک Yealink VC Desktop، ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک مدل وی سی مبایل Yealink VC Mobile، ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام مدل realpresence دسکتاپ، Polycom RealPresence Desktop و ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام برای موبایل Polycom RealPresence Mobile  اشاره کرد. 

 

 

قابلیت ویدئو کنفرانس نرم افزاری:

بیشتر این نرم افزارهای ویدئو کنفرانس قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز، لینوکس، iOS ،Android و سایرموارد را دارا می باشند. نرم افزارهای ویدئو کنفرانس یا در اصطلاح پایانه های نرم افزاری ویدئو کنفرانس که همان ویدئو کنفرانس نرم افزاری هستند، به دلیل پشتیبانی از پروتکل های استاندارد ویدئویی نظیر H.323 و SIP قابلیت این را دارند تا هم به صورت مستقل عمل نمایند و هم می توانند به زیرساخت های ویدئو کنفرانس از برندهای مختلف که از پروتکل استاندارد SIP و H.323 پشتیبانی می کنند، متصل شوند. در واقع توضیحاتی که در این قسمت داده شد، فرق اصلی بین ویدئو کنفرانس های نرم افزاری و زیرساخت هایی نظیر اسکایپ و زوم Skype for Business، Zoom و سایرموارد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین برنامه ویدئو کنفرانس می توانید با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

 

تفاوت ویدئو کنفرانس نرم افزاری و زیرساخت هایی نظیر Skype for Business:

اگر بخواهیم فرق بین ویدئو کنفرانس نرم افزاری و زیرساخت هایی نظیر Skype for Business را به صورت کاملتری توضیح دهیم می توانیم به این صورت مطلب را بیان کنیم که زیرساخت هایی مانند Skype for Business یا در اصطلاح وب کنفرانس هایی مانند Skype for Business مصرف کننده را مجبور به استفاده از کلاینت مورد نظر خود یعنی SFB Client می کند ولی در نرم افزارهای ویدئو کنفرانس به این صورت نمی باشد، و شما می توانید با استفاده از نرم افزار روی گوشی یا دسکتاپ خود به هر ویدئو کنفرانس سخت افزاری یا نرم افزاری که از پروتکل های H.323 و SIP پشتیبانی می نماید متصل و در جلسات ویدئو کنفرانس شرکت نمایید. برای خرید ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس یالینک با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری
برچسب ها :

ویدئو کنفراس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

H.323

Skype for Business

Zoom

نرم افزار یالینک

نرم افزار ویدئو کنفراس دسکتاپ

نرم افزار ویدئو کنفراس مبایل

نرم افزار ویدئو کنفراس پلیکام

ویدئو کنفرانس با zoom

یالینک

پلیکام

جلسات آنلاین

نرم افزار ویدئو کنفرانس

دانلود نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم برای ویندوز

اسکایپ

زوم

نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی

خرید ویدئو کنفرانس

خرید نرم افزار ویدئو کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس زوم

خرید وب کم

نرم افزارهای وی سی دسکتاپ یلینک

Yealink VC Desktop

ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام

ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام برای مبایل

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری

ویدئو کنفرانس نرم افزاری اسکایپ

اسکایپ فور بیزینس

تجهیزات zoom

جلسات ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

قابلیت ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تفاوت ویدئو کنفرانس نرم افزاری و زیرساخت هایی نظیر Skype for Business

وب کم حرفه ای

میکروفون کنفرانس

سیستم کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

گلیک

بهترین برنامه ویدئو کنفرانس