خرید ویدئو کنفرانس: تجهیزات ویدیو کنفرانس

گلیک بهترین نمایندگی خرید ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام و تروکان. شما می توانید با گرفتن مشاوره رایگان از مشاورین گلیک مناسب و بهترین ویدئو کنفرانس را خریداری کنید.

درخواست مشاوره

راهکارهای ویدئو کنفرانس

 

برای نصب ویدئو کنفرانس سخت افزاری با مشاوران گلیک تماس بگیرید

 

     
 
 
 

مشاهده و خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس

 
ویدئو کنفرانس گلیک

 

سیستم ویدئ​و کنفرانس چیست؟

کنفراس ویدئویی یا همان ویدئو کنفرانس ارتباط زنده، از راه دور و در لحظه ی میان صوت و تصویر است. ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات است، چرا که در آن  همه مزایا حفظ شده و کلیه معایب از بین می رود. لازم به ذکر است با شیوع ویروس واگیر دار کرونا، کلیه جلسات با اهمیت جهانی نیز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شوند. شما می توانید برای خرید بهترین ویدئو کنفرانس ها از طریق سایت ما اقدام کنید.

 

 

کاربردهای ویدئو کنفرانس چیست؟

از ویدئو کنفرانس برای مقاصد مختلف آموزشی، اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. برگزاری جلسات ویدئویی، مشاوره‌های پزشکی و تجاری، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی و ... تنها بخش کوچکی از کاربردهای سیستم ویدئو کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

 

 

انواع ویدئو کنفرانس

 

  • ویدئو کنفرانس سخت افزاری

  • ویدئو کنفرانس نرم افزاری

 

در کنار این دو نوع ویدئو کنفرانس، زیرساخت های ویدئو کنفرانس قرار دارند که در واقع می توان گفت ترکیبی از ویدئو کنفرانس های نرم افزاری و ویدئو کنفرانس های سخت افزاری هستند.

 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری از چه اجزایی تشکیل شده است؟

 

  • کدک یا Codec که در واقع هسته اصلی دستگاه ویدئو کنفرانس است و سیستم عامل دستگاه بر روی آن می باشد که تمامی پردازش ها بر روی کدک انجام می شود. 

  • دوربین دستگاه ویدئو کنفرانس که در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد که می تواند دارای زوم دیجیتال یا زوم اپتیکال باشد که این موضوع بستگی به نیاز کاربر و نوع مکان، استفاده دارد. 

  • میکروفن های دستگاه های ویدئو کنفرانس که دارای انواع مختلفی از جمله میکروفون بی سیم، با سیم، رومیزی، سقفی می باشند.

  • اسپیکر ویدئو کنفرانس های سخت افزاری که صدای سمت مقابل را برای نفرات حاضر در اتاق یا سالن کنفرانس پخش می کنند. 

  • دانگل و یا هاب ارسال محتوا یاPresentation  که هر دو طرف در ارتباطات ویدئوکنفرانس می توانند محتواهای مختلف شامل فایل های PDF، Word و اکسل را  برای یکدیگر به اشتراک بگذارند.

  • ریموت کنترل برای کنترل وب کم، تنظیمات دستگاه و برقراری ارتباط

  • پنل لمسی جهت مدیریت جلسه، برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی و فراخوانی دوربین

 

بعد از اجزای تشکیل دهنده ویدئو کنفرانس های سخت افزاری سراغ قابلیت های دستگاه های مختلف می رویم که هر دستگاه بر اساس برند آن دارای امکانات مختلفی می باشد.

 

 

اجزای ویدئو کنفرانس

 

امکانات ویدئو کنفرانس های گلیک

 

  • پشتیبانی از ارتباطات نقطه به نقطه و یا Point-to-Point  که در این حالت فقط 2 نقطه یا مکان می توانند در ارتباط ویدئو کنفرانسی حضور داشته باشند. 

  • پشتیبانی از ارتباطات چند نقطه ای و یا بیشتر از 2 نقطه (Multipoint) می شود که در این حالت نیازمند به تجهیزاتی به نام MCU می باشد که در واقع برقرار کننده ارتباطات چند نقطه ای در ویدئو کنفرانس است. 

  • دارا بودن MCU یا Multipoint Control Unit به صورت داخلی یا Embedded و یا اتصال به MCU اکسترنال جهت برقراری ارتباطات چند نقطه ای در ویدئو کنفرانس

  • امکان جداسازی نفرات شرکت کننده در ارتباطات ویدئو کنفرانسی چند نقطه ای در 2 اتاق مجازی

  • دارا بودن دوربین های مختلف با زوم ها و زاویه دیدهای مختلف برای استفاده در اتاق ها و سالن های کنفرانس متفاوت به منظور برآورده کردن نیازهای مختلف کاربر.  دوربین هایی با زوم های دیجیتال و پایین برای سالن های ویدئو کنفرانس کوچک و دوربین هایی با زوم های هیبریدی ترکیبی از اپتیکال و دیجیتال برای اتاق ها و سالن های کنفرانس بزرگ

  • امکان استفاده از نقاط از پیش تعریف شده با Preset به منظور استفاده راحت تر و فراخوانی دوربین در زمان برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس

  • امکان استفاده از میکروفون ها و اسپیکرهای متعدد برای پوشش دهی کامل فضای مورد استفاده در جلسات ویدئو کنفرانس

  • پنل تاچ کنترلی با ابعاد بزرگ برای مدیریت جلسه ویدئو کنفرانسی، ارسال محتوا، برقراری تماس و مدیریت دوربین

  • پشتیبانی از جدیدترین کدک های تصویری شامل H.265 و پشتیبانی از تکنولوژی Anti-Packet Loss

  • امکان برقراری ارتباطات تصویری در ویدئو کنفرانس به صورت همزمان به استفاده از پروتکل های H.323  وSIP  به صورت همزمان

  • پشتیبانی از ورودی و خروجی های مختلف به منظور اتصال به دستگاه های جانبی مختلف شامل میکروفن، اسپیکر، دوربین کنفرانس

  • پشتیبانی از تعداد دوربین و وب کم های بالاتر به منظور پوشش دهی بیشتر اتاق ها و سالن های کنفرانس بزرگتر در جلسات ویدئو کنفرانس

  • امکان برقراری تماس ویدئو کنفرانسی و اتصال به زیرساخت های Cloud و On-Premise مانندSkype for Business، Skype،Zoom 

  • امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت با سیم و با استفاده از دانگل به صورت مستقیم و به صورت کابلی با استفاده از هاب در دستگاه های ویدئو کنفرانس

  • پشتیبانی ازSpeaker Tracking  به منظور تشخیص نفر صحبت کننده در ویدئو کنفرانس و ارسال تصویر آن نفر برای سمت مقابل

  • پشتیبانی از Auto-Framing به منظور تنظیم Frame تصویر به اندازه نفرات شرکت کننده در ارتباط ویدئو کنفرانسی

  • پشتیابنی از حالت Auto Answer برای پاسخ گویی اتوماتیک به تماس ها، اتصال به LDAP سرور، برقراری گروهی تماس ها، حالت DND یا Do Not Disturb و حالت های مختلف چیدمان تصاویر بسته به نیاز کاربر ویدئو کنفرانس

 

 

مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس:

 

  • حذف هزینه های سفر  در استفاده از ویدئو کنفرانس

  • جلوگیری از اتلاف زمان در استفاده از ویدئو کنفرانس

  •  حذف ریسک سفر با ویدئو کنفرانس

  • خستگی ناشی از سفر در نبود ویدئو کنفرانس

  • دوری از منابع در نبود ویدئو کنفرانس

  • حضور در چند نقطه با استفاده  از ویدئو کنفرانس

  • حضور همه شرکت کنندگان در زمان مقرر توسط امکانات ویدئو کنفرانس

 

بودجه سازمان یا شرکت برای خرید ویدئو کنفرانس:

 

در انتخاب تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباطات تصویری یا ویدئو کنفرانس در یک مجموعه، بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته شده است بسیار مهم می باشد. از آن جایی این موضوع مهم می باشد که هزینه راه کارهای مختلف مانند راه کارهای ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، راه کارهای ویدئو کنفرانس نرم افزاری و سایر راه کارها در برقراری ارتباطات تصویری بسیار مختلف می باشد و بستگی به انتخاب نوع ارتباط، نوع زیرساخت و هم چنین نوع دستگاه انتخابی این هزینه ها دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستن. بسیاری از مجموعه ها به منظور خرید این تجهیزات قبل از بررسی تمامی نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس بودجه مشخصی را برای این کار در نظر می گیرند که با توجه به تنوع و کارایی های مختلف راه کارها این موضوع قبل از موارد ذکر شده کار کاملا اشتباهی می باشد. به این دلیل که راه کارهای متنوع در این حوزه هرکدام دارای مزیت و معایب خود نسبت به راه کارهای دیگر می باشند که این موضوع می بایست توسط کاربران، مدیریت و نفرات تصمیم گیرنده در یک مجموعه که استفاده کننده از این راه کارها می باشند به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند و به این نتیجه برسند که کدام راه کار برای آن ها مناسب می باشد و سپس بودجه مربوط این موضوع را تامین کنند.

 

انتخاب نوع دستگاه ویدئو کنفرانس و خرید ویدئو کنفرانس

بعد از بررسی موارد ذکر شده نوبت به انتخاب نوع دستگاه به منظور استفاده در اتاق های کنفرانس، سالن های جلسات، اتاق مدیریت و سالن های آمفی تئاتر می شود که چه در مراحل قبل راه کارهای سخت افزاری انتخاب شود و چه راه کارهای نرم افزاری می بایست از تجهیزاتی برای تجهیز موارد ذکر شده (اتاق های کنفرانس و ... )  استفاده نمود. تجهیزات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که بسته به اندازه اتاق، تعداد نفرات حاضر در ارتباط ویدئو کنفرانس، نیاز به ارتباطات نقطه به نقطه یا چند نقطه ای و بسیاری موارد دیگر، نوع تجهیزات متفاوت می باشد که حتی می توان از تجهیزات موجود در آن سازمان یا شرکت به منظور کامل کردن سناریو های مورد نظر برای پیاده سازی استفاده نمود.

 

برای خرید سیستم کنفرانس و خرید ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

 

  • تلفن کنفرانس تصویری یالینک چیست؟

 تلفن های تصویری یالینک در مدل های متنوع و با ارائه دادن امکانات بی شماری مانند امکان برقراری تماس صوتی، تصویری، امکان برقراری ارتباط با نرم افزارها و سخت افزارهای ویدئو کنفرانس، صفحه نمایش لمسی، پشتیبانی از کدک های تصویری و صوتی متنوع تنها قسمتی از امکاناتی است که تلفن های تصویری برند Yealink در اختیار کاربر قرار می دهد.
 
  • هزینه برای خرید ویدئو کنفرانس خوب چقدر است؟ 

هزینه دستگاه ها و یا زیرساخت های ویدئو کنفرانس به عوامل بسیاری وابسته می باشد از نوع دستگاه گرفته تا نوع ارتباطات.  هرکدام از دستگاه های ویدئو کنفرانس تولید شده و موجود در بازار با توجه به نیازهای کاربران و بررسی های اجمالی تولید و وارد بازار شده اند.  به دلیل تنوع در نیاز کاربران و محیط های مورد استفاده و نوع کاربری و نیازهای سازمانی دستگاه ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که هرکدام از آن ها در قیمت دستگاه تاثیر گذار می باشد.  ممکن است یه مجموعه فقط به ارتباطات نقطه به نقطه یا Point-to-Point  نیاز داشته باشد و محیط مورد استفاده یک اتاق جلسه کوچک باشد که در این صورت دستگاه مورد نیاز این مجموعه یک دستگاه با زوم دوربین کم و حداقل امکانات است و در مقابل شاید سازمانی به دلیل تعدد نقاط و مکان های مورد نیاز برای ارتباطات ویدئو کنفرانس و هم چنین بزرگ بودن سالن یا اتاق کنفرانس نیاز به دستگاهی با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات مالتی پوینت یا Multipoint  و دوربین یا زوم بیشتر داشته باشد که به جز این موارد کلی جزئیات بسیاری زیادی نیز وجود دارد که همگی در قیمت دستگاه و یا زیرساخت مورد نیاز آن مجموعه تاثیر گذار می باشد. یکی از مهمترین نقاط قوت برند یالینک  و دستگاه های این برند قابلیت شخصی سازی این دستگاه ها بر اساس نیاز کاربر می باشد که یکی از نقاط قوت این برند نسبت به سایر برندها می باشد.
 
  • آیا نصب ویدئو کنفرانس هزینه دارد؟

نصب و راه اندازی تجهیزات ویدئو کنفرانس در صورت آماده بودن زیرساخت ارتباطی مورد نیاز بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن و حتی به صورت ریموتی (از راه دور) قابل انجام می باشد ولی به دلیل اینکه شاید آن سازمان و یا مجموعه به تازگی این تکنولوژی را خریداری و قصد استفاده در مجموعه خود را دارند توصیه می شود کارشناسان این حوزه در ابتدای راه اندازی در کنار آن مجموعه حضور داشته باشند و مسلما به دلیل اینکه این تکنولوژی به منظور ارتباطات از راه دور می باشد و ممکن هست بعضی از نقاطی که به این تکنولوژی نیاز دارند در فواصل خیلی دور باشند معمولا هزینه ایاب ذهاب کارشناس به عهده کارفرما می باشد.

 

  • کدام برند برای خرید ویدئو کنفرانس خوب است؟

برندها و شرکت هایی که در این حوزه یعنی ارتباطات ویدئو کنفرانس فعالیت می کنند زیاد نیست و پرچمداران این حوزه کاملا برای کاربرانی که با این حوزه آشنا هستند مشخص است.  تعدادی از این شرکت ها در حوزه ویدئو کنفرانس های نرم افزاری و تعدادی در حوزه ویدئو کنفرانس سخت افزاری و تعدادی هم به صورت مشترک در هر 2 زمینه فعالیت می کنند و دارای راه کارها و دستگاه های متنوعی برای برطرف کردن نیاز کاربران هستند.  از جمله شرکت های معتبری که در زمینه ویدئو کنفرانس های نرم افزاری فعالیت می کنند میتوان به مایکروسافت با محصولات Skype، Skype for Business  و  Microsoft Teams ، Zoom و TrueConf  اشاره کرد و هم چنین از جمله برندها و شرکت های معتبر در زمینه ویدئو کنفرانس های سهت افزاری می توان به کمپانی های Polycom، Cisco  و Yealink  اشاره کرد.

 

  • آیا وب کم 720p برای ویدئو کنفرانس کافی است؟

مهم بودن کیفیت در وب کم ها کاملا بستگی به نوع استفاده از آن ها دارد.  در ارتباطات ویدئو کنفرانس کیفیت وب کم کاملا بسته به بستر ارتباطی دارد که آیا آن بستر ارتباطی که برای ارتباطات تصویری استفاده می شود امکان پشتیبانی از کیفیت های مختلف ویدئو کنفرانس را دارد یا خیر. راه کارهایی مانند Skype، Zoom و ...  بسته به نوع پلن مورد استفاده کیفیت های مختلف تصویری را در اختیار کاربر قرار می دهند.  در کل یک وب کم با کیفیت HD می تواند برای ارتباطات ویدئو کنفرانس کافی باشد ولی مطمئنا اگر زیرساخت برای برقراری ارتباطات با کیفیت بهتر نیز آماده باشد جلسات ویدئو کنفرانس با کیفیت بهتر و نزدیکتری به ارتباط رودرو انجام می گیرد به دلیل اینکه هدف از ارتباطات ویدئو کنفرانس نزدیک تر کردن این ارتباطات به جلسات حضوری می باشد.

 

  • برند یالینک برای ویدئو کنفرانس بهتر است یا برند لاجیتک؟

برندهای یالینک  و لاجیتک از معتبرترین برندهای فعال در حوزه تجهیزات ارتباط تصویری یا ویدئو کنفرانس می باشند و نمی توان این 2 برند را به این صورت که کدام از دیگری بهتر می باشد مورد بررسی قرار داد.  هر کدام از این 2 برند دارای تنوع کالایی بسیار زیادی در این حوزه می باشند که هر کدام از این محصولات با توجه به نیازها و درخواست های کاربران تولید و به بازار عرضه شده اند.  در یک مقایسه کلی می توان گفت تنوع محصولات لاجیتک  برای کاربران شخصی یا Personal Use  بیشتر از برند یالینک است ولی در مقابل برند یالینک  دارای راه کارهای متنوع تری برای اتاق ها یا سالن های جلسات می باشد که امکانات بی شماری را در اختیار کاربر سیستم قرار می دهد.

 

  • دوربین ویدئو کنفرانس چیست؟

دوربین ویدئو کنفرانس که اصطلاحی بسیار عامیانه می باشد در واقع یا یک  محصول مستقل می باشد و یا قسمتی از یک محصول یا کالای ارتباطات تصویری یا ویدئو کنفرانس سخت افزاری هست که دقت در انتخاب آن با توجه به نیاز کاربر و نوع محیط مورد استفاده یکی از مهمترین مراحل انتخاب یک محصول به منظور برطرف کردن نیازهای کاربر است که توصیه می شود در انتخاب دوربین حتما از کارشناسان متخصص این کار کمک گرفته شود.
 

 

 

 

بهترین مدل های سیستم کنفرانس:

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

 

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینکYealink VC800  نسل دوم پایانه های ویدئو کنفرانسFull-HD  کمپانیYealink  می باشد که علاوه بر عملکرد به عنوان یک پایانه یا Endpoint  می تواند باMCU  داخلی تعبیه شده در این دستگاه تا 24 نقطه را نیز در ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ می باشد. از جمله مزیت های دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می توان به تنوع لایسنس مالتی پوینت بر روی این دستگاه که شامل لایسنس های 8، 16و 24 نقطه ای، امکان پشتیبانی از 9 وب کم حرفه ای (1+8) به صورت همزمان و امکان ارائه این محصول در پکیج های متنوع بر اساس نوع نیاز مشتری اشاره کرد.

 

ویژگی های فنی و مشخصات کامل پایانه ویدئو کنفرانس یالینک VC800

  • دوربین فول اچ دی Full-HD PTZ در سیستم ویدئو کنفرانس یالینک VC800

  • رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

  • ۶۰ فریم ریت

  • زوم تا ۱۲ برابر در دوربین PTZ

  • دید افقی دوربین دستگاه: ۷۰ درجه

  • دید عمودی دوربین دستگاه: ۴۲ درجه

  • زاویه پان: +/- ۱۰۰ درجه

  • زاویه چرخش: +/- ۳۰ درجه

  • تصویر برداری زیبا (Beauty shot)

 

قابلیت های Multipoint در سیستم ویدئو کنفرانس Yealink VC800

  • قابلیت multipoint با قابلیت برقراری ارتباط با تا ۲۴ مکان در ۱۰۸۰p30

  • لایسنس Multipoint تا ۸/۱۶/۲۴ مکان

  • پشتیبانی از دو روم مجازی برای برقراری جلسات تصویری

  • قابلیت برقراری تماس صوتی پنج طرفه

  • دارای پروتکل ها، کدک ها، پهنای باند ها، رزولوشن ها و فریم ریت های مختلف

 

 

پروتکل های ارتباطی استاندارد سیستم ویدیو کنفرانس یالینک VC800

  • H.323/SIP

  • دو پروتکل جریان: H.239 (H.323)/BFCP (SIP)

  • FECC: H.224/H.281, Sony VISCA and PELCO D/P

  • H.323 protocol suite: H.245, H.225, H.235, H.241

  • اکانت Gatekeeper  و اکانت SIP

 

قابلیت ها و پلتفرم های تحت کلود در سیستم VC800

  • پشتیبانی از سرویس Yealink Cloud Management

  • Yealink Meeting Server

  • StarLeaf/UC OpenCloud, supports QCP code

  • Pexip/Mind/Zoom/BlueJeans

 

اتصالات سیستم ویدئو کنفرانس VC800

  • ۲ عدد HDMI output (supporting CEC function)

  • ۱ عدد Line-in (3.5mm)

  • ۱ عدد Line-out (3.5mm)

  • ۱ عدد پورت گسترش یالینک (RJ-45) برای اتصال به تلفن های VCH50  یا CP960

  • ۱ عدد پورت اترنت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰M

  • ۲ عدد پورت یو اس بی نسخه ۲٫۰

  • ۱ عدد پورت اتصال جریان برق

  • ۱ عدد اسلات قفل امنیتی

  • ۱ عدد اسلات ریست کردن VCH50

  • ۱ عدد پورت RJ45 برای اتصال به کدک VC800

  • ۱ عدد پورت RJ45 برای اتصال به CP960

  • ۱ عدد پورت HDMI ورودی برای به اشتراک گذاری محتوا (با صوت)

  • ۱ عدد پورت Mini-DP برای به اشتراک گذاری محتوا (با صوت)

  • ۱ عدد USB 2.0 برای ضبط جلسات

 

پکیج ویدئو کنفرانس Yealink VC800 شامل موارد زیر خواهد بود:

  • کدک VC800 یالینک (دوربین)

  • ویدئو کنفرانس فون CP960

  • دو میکروفون گسترس محدوده دریافت صدا بی سیم CPW90 (دو عدد) یا میکروفون گسترش محدوده دریافت صدا سیمی CPE90 (دو عدد)

  • هاب کابل اتصال VCH50

  • ریموت کنترل مدل VCR11

  • کابل باندل

 
 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink MeetingEye 400

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink MeetingEye 400

 

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink MeetingEye 400  که در واقع نسل جدید پایانه های ویدئو کنفرانس می باشد یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه کوچک است.

 

مشخصات فنی ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink MeetingEye 400

  • دوربین با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ

  •  ارسال محتوا به صورت بی سیم

  •  قابلیت Auto Framing

  • قابلیت Speaker Tracking

  • قابلیت AI Face Enhancement 

  • پشتیبانی از پروتکل های H.323و SIP

  • قابلیت پشتیبانی از میکروفن های بی سیم و با سیم

  • پنل تاچ جهت مدیریت جلسات

 

 

همه محصولات ویدئو کنفرانس

برچسب ها :

ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس CISCO

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

فن آوری ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس YEALINK

ویدئو کنفرانس یالینک

سیستم ویدئو کنفرانس

انواع ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس چیست

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو

کاربرد ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

کیفیت صدا خوب در ویدئو کنفرانس

کیفیت ویدئو کنفرانس

ارتباط ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

اسپیکر ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس یالینک

دستگاه ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

سامانه ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس با کیفیت صدا و تصویر بالا

کیفیت 1080p30 ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس با اسکایپ

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

ویدئو کنفرانس ایرانی

ویدئو کنفرانس ابری

ویدئو کنفرانس adobe connect

ویدئو کنفرانس انلاین

ویدئو کنفرانس با ادوب کانکت

وب کم ویدئو کنفرانس لاجیتک

ویدئو کنفرانس وب

ویدئو کنفرانس پلیکام

ویدئو کنفرانس پاناسونیک

ویدئو کنفرانس تجهیزات

ویدئو کنفرانس تحت شبکه

ویدئو کنفرانس جلسه

جلسات ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس حرفه ای

خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک

خرید ویدئو کنفرانس سونی

ویدئو کنفرانس قیمت

فروش ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس لاجیتک

برنامه ویدئو کنفرانس

هزینه ویدئو کنفرانس

نحوه برگزاری ویدئو کنفرانس

مزایای ویدئو کنفرانس

تنظیمات ویدئو کنفرانس

میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس

خرید بهترین ویدئو کنفرانس

قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمت ویدئو کنفرانس یالینک

قیمت ویدئو کنفرانس سخت افزاری

تماس ویدئو کنفرانسی

زیرساخت ویدئو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

گلیک

محصولات ویدئوکنفرانس

Yealink Device Management Platform

ویدئو کنفرانس

پلتفرم مدیریت دستگاه Yealink

سیستم کنفرانس

Meeting Bar A10

Yealink Meeting Bar A10

ویژگی های Yealink Meeting Bar A10

وب کم حرفه ای

میکروفون کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

میکروفون بی سیم

Yealink CPW90

میکروفون CPW90

میکروفن کنفرانس

میکروفون وایرلس یالینک

میکروفون وایرلس

ویدئو کنفراس

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

یالینک

Yealink

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

VideoConference

ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو کنفرانس YEALINK

خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس یالینک

دستگاه ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

سامانه ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

میکروفن

تجهیزات جانبی

میکروفن یالینک

یالینک VCM34

میکروفون شرکت کننده

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانسی

کمپانیYealink

قیمت میکروفون کنفرانس

میکروفون اتاق کنفرانس

نصب میکروفن

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس

میکروفن اتاق کنفرانس

سیستم میکروفن کنفرانس

منبع تغذیه میکروفن کنفرانس

قیمت میکروفن میز کنفرانس

سیستم های میکروفون کنفرانس

میکروفن های با سیم

میکروفن های بی سیم

میکروفن CPW90

وبکم یالینک

Yealink VC500

Yealink VC800

میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس

قیمت میکروفن اتاق کنفرانس

میکروفون برای کنفرانس

میکروفون کنفرانس خرید

میکروفن میز کنفرانس

میکروفن مخصوص کنفرانس

میکروفون ویدئو کنفرانس

میکروفون

ویدئو کنفرانسی

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانسی

وب کم

میکروفون یالینک

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس

تلفن تصویری

تلفن تصویری تحت شبکه

تلفن تصویری ایران

تلفن بیسیم یالینک

تلفن یالینک قیمت

نمایندگی تلفن یالینک

فروش تلفن یالینک

راهنمای تلفن یالینک

تلفن شبکه یالینک

فروش یالینک

نمایندگی فروش یالینک

سیستم کنفرانس تلفنی

تلفن تصویری برند Yealink

تلفن ویدئویی هوشمند

تلفن تصویری یالینک مدل Yealink VP59

محصولات سیستم کنفرانس

محصولات وب کم حرفه ای

اسکاییپ

Skype for Business

کنفرانس فون

کنفرانس فون یالینک

تجهیزات اتاق کنفرانس یالینک

تجهیزات یالینک

قیمت تجهیزات اتاق کنفرانس یالینک

تلفن یالینک

تجهیز سالن جلسات

تجهیز سالن کنفرانس

تجهیز اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس

برند یالینک

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

خرید تجهیزات جانبی

کنفرانس فون حرفه ای

اتصال به اسپیکر اکسترنال

اسپیکرفون

Star Connection کنفرانس فون

اسپیکر 10 وات

اسپیکر اکسترنال

خرید فون کنفرانس

سیستم کنفرانس با سیم

سیستم اتاق کنفرانس

سیستم صوتی کنفرانس

سیستم صوتی سالن جلسات

خرید سیستم کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس بی سیم

سیستم صوتی اتاق کنفرانس

سیستم صوتی سالن کنفرانس

سیستم صوتی اتاق کنفرانس قیمت

conference phone speaker

conference phone system

Yealink CP960

کنفرانس فون یالینک CP960

میکروفن‌ کنفرانس

کنفرانس فون یالینک CP960

اسپیکرفونCP960 از برند یالینک

محصولات میکروفون کنفرانس

ویدئو کنفرانس یالینک VC200

Yealink VC200

قیمت ویدئو کنفرانس یالینک

یالینک VC200

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک

سیسکو

Cisco

Cisco WebEx

ویدئو کنفرانس سیسکو P60

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمت ویدئو کنفرانس سیسکو P60

سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

فروش ویدئو کنفرانس سیسکو

تجهیزات ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس در سیسکو

دستگاه ویدئو کنفرانس سیسکو

تجهیز سالن های کنفرانس

نمایندگی سیسکو

قیمت ویدئو کنفرانس

سیسکو P60

WebEx Room Kit Plus P60

ویدئو کنفرانس با گارانتی

وبکم

خرید وب کم حرفه ای

وب کم یالینک

محصولات کمپانی Yealink

یالینک مدل UVC86

پشتیبانی از 4K

Speaker Tracking

Presenter Tracking

وب کم مناسب برای اتاق کنفرانس

وب کم سالن کنفرانس

وب کم سقفی

نصب وب کم

دوربین آپشنال

دوربین Full HD

دوربین با کیفیت full hd

دوربین 4 گانه

جلسات ویدئو کنفرانسی

وب کم کنفرانس

خرید وب کم کنفرانسی

خرید وب کم

وب کم برای اتاق کنفرانس

قیمت وب کم کنفرانس

وب کم دارای ریموت کنترل

وب کم دارای لنز 4K

وب کم با پشتیبانی از فریم ریت 30

وب کم دارای زاویه دید 90 درجه

وب کم با پشتبانی از Preset

وب کم قابلیت با اتصال به میکروفن های با سیم

وب کم با قابلیت اتصال به میکروفون های بی سیم

وب کم اتاق کنفرانس یالینک مدل

وب کم یالینک مدل

گلیک نماینده رسمی فروش دستگاه ویدئو کنفرانس

اسپیکر

ویدئو کنفراس سازمان

سیستم میکروفون کنفرانس

وب کم حرفه ای یالینک

خرید وب کم کنفرانس

به چه نکاتی در خرید وب کم کنفرانس باید توجه کرد؟

نکات مهم خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس لاجیتک

وب کم ویدئو کنفرانس لاجیتک

قابلیت وب کم های اتاق کنفرانس

وبکم با وضوح بالا

فروش وب کم حرفه ای

وب کم های حرفه ای

نرم افزار وب کم حرفه ای

انواع وب کم

وب كم حرفه اي

قیمت وب کم حرفه ای

زوم 12 برابری اپتیکال

زوم 3 برابری دیجیتال

دوربین USB

دوربین

دوربین ویدئو کنفرانس

موقعیت نصب دوربین کنفرانس

دوربین 4 گانه ویدئو کنفرانس

دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانسی

دوربین کنفرانس لاجیتک

خرید دوربین کنفرانس

ماژولار بودن دوربین کنفرانس

دوربین سالن کنفرانس

دوربین‌های تحت شبکه

دوربین با کیفیت 4k

دوربین با کیفیت hd

دوربین با کیفیت sd

دوربین اتاق کنفرانس

کاربرد دوربین کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

مشخصات فنی دوربین کنفرانس

میدان دید دوربین کنفرانس

عوامل موثر در انتخاب دوربین کنفرانس مناسب

دوربین قابل چرخش

مزایای دوربین چرخشی

زوم دوربین

ردیاب خودکار دوربین کنفرانس

دوربین با کیفیت تصویر 4K

دوربین کنفرانس و رابط اتوترک

تغییر موقعیت دوربین

قابلیت کنترل چند دوربین

سیستم ردیاب خودکار دوربین

مزایای سیستم ردیاب خودکار دوربین

امکان سوئیچ بین دوربین ها

اسپیکر کنفرانس

اسپیکر سالن کنفرانس

اسپیکر اتاق کنفرانس

اسپیکر مخصوص اتاق کنفرانس

انواع اسپیکر کنفرانس

میز کنفرانس

دوربین میز کنفرانس

میکروفون کنفرانس بی سیم

میکروفون رومیزی کنفرانس

میکروفون کنفرانس اتوترک

میکروفون‌ کنفرانس

طراحی سالن کنفرانس

طراحی و تجهیز سالن کنفرانس

طراحی و اجرای سالن کنفرانس

مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ

دارای لنز 4K

زوم 36 برابری هیبریدی

زاویه دید 80 درجه

پشتیبانی از Auto-Framing

پشتیبانی ازPreset

ریموت کنترل

پورت Line-Out

gelick

galick

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک به عنوان وب کم

استعلام قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

قابلیت نصب وب کم حرفه ای UVC84

مزایای استفاده از وب کم حرفه ای یالینک UVC84

قیمت وب کم ویدئو کنفرانس

هزینه ویدئو کنفرانس

میکروفن یالینک VCM38

میکروفن بی سیم

میکروفون سقفی

میکروفن ویدئو کنفرانس

تعداد میکرفون کنفرانس

بهترین میکروفون کنفرانسی

قابلیت های میکروفن یالینک VCM38

قابلیت های میکروفن یالینک VCM38

کیفیت پخش صدا

ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس CISCO

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

ویدئو کنفرانس با کیفیت

اتاق جلسات

صفحه لمسی کنترل جلسات

پشتیبانی از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان

اشتراک گذاری محتوا به صورت 4K

ارسال محتوا به صورت بی سیم

ارسال محتوا به صورت با سیم

ارتباطات تصویری

قابلیت Auto Framing

قابلیت Speaker Tracking

قیمت ویدئو کنفرانس سیسکو

ارتباط از راه

جلسات آنلاین

جلسات ویدئو کنفرانس

قیمت خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمت WebEx Room Kit Plus

ویدئو کنفرانس قیمت

قیمیت ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

Cisco WebEx Room Kit Plus

امکانات ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Plus

قابلیت های دیگر ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Plus

Cisco WebEx Room Kit Mini

سیسکو مینی

ویدئو کنفرانس سیسکو Mini

ویدئو کنفرانس سیسکو Pro

Cisco WebEx Room Kit Pro

سیسکو Pro

فن آوری ویدئو کنفرانس

ویدئوکنفرانس

ویدیوکنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

استعلام قیمت وب کم ویدئو کنفرانس

قابلیت های ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Pro

webcam

Meeting Room

وب کم یالینک UVC80

Microsoft Teams

TrueConf

Zoom

Adobe Connect

خرید وب کم ویدئو کنفرانس

قابلیت های وب کم یالینک UVC80

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات سالن همایش

ویدئو کنفرانس تجهیزات

سیسکو Cisco WebEx Room Kit

استعلام قیمت ویدئو کنفرانس

قابلیت های ویدئو کنفرانس سیسکو Room Kit

ویژگی های ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit

ویژگی های ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit

Logitech Rally Camera

وب کم لاجیتک

مشخصات یک وب کم خوب

وب کم با قابلیت چرخش

وب کم با قابلیت زوم

وب کم حرفه ای لاجیتک مدل رالی

اسکایپ فور بیزینس

ماکروسافت تیمز

تروکانف

قیمت وب کم

وبکم لاجیتک

یالینک VC880

نماینده رسمی فروش ویدئو کنفرانس

گارانتی فروش ویدئو کنفرانس

طراحی اتاق های کنفرانس

فروش ویدئو کنفرانس

قابلیت ویدئو کنفرانس یالینک VC880

H.323

تجهیزات اتاق کنفرانس

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری برند یالینک

قابلیت های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC800

مایکروسافت

مایکروسافت تیمز

Microsoft

Skype

نماینده رسمی فروش تجهیزات یالینک

تجهیزات یالینک MVC500

Yealink MVC500 II

تجهیزات سالن کنفرانس یالینک Yealink MVC500 II

طراحی اتاق های جلسات

تجهیزات سالن کنفرانس یالینک

مزایای تجهیزات اتاق کنفرانس یالینک

ارتباط ویدئو کنفرانسی

وب کم UVC50

قابلیت مهم تجهیزات سالن کنفرانس یالینک Yealink MVC500

سالن کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

اسکایپ بیزینس

تروکانف TrueConf

امکانات وب کم یالینک Yealink UVC30 Room

سالن کنفرانس

تجهیزات بی سیم اتاق کنفرانس

سیستم تصویری اتاق کنفرانس

نرم افزار مایکروسافت تیمز

تجهیزات مربوط به Microsoft Teams

برقراری ارتباط تصویری

اسپیکرفون با کیفیت صدای HD

مینی پیسی

رزولوشن 4K

پشتیبانی از Auto Framing

امکان کنترل دستگاه به صورت ریموت

استفاده همزمان از 2 نمایشگر

پشتیبانی skype for business

نرم افزار Room Connect

امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس سری MVC

تجهیز اتاق جلسات

دوربین UVC30 Room

اسپیکرفون CP900

اتاق کنفرانس یالینک

اتاق کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

نمایندگی محصولات یالینک

ادوبی کانکت

نرم افزار

ویدیو کنفرانس نرم افزاری

Software

نرم افزار یالینک

ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک

امکانات ویدئو کنفرانس دسکتاپ یالینک

پنج ویدئو کنفرانس نرم افزاری برتر 2021

وب کم یالینک مدل UVC40

وب کم یالینک UVC40

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک

ملزومات ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom

ویدئو کنفرانس زوم

اسکایپ

وب کم ریموت دار

وب کم با زاویه دید بالا

مزایای وب کم حرفه ای یالینک UVC40

پکیج اتاق کنفرانس

Auto Framing

اسپیکرفون 360 درجه

Yealink VC Mobile

یالینک VC Mobile

ویدئو کنفرانس مبایل یالینک

امکانات نرم افزار ویدئو کنفرانس یالینک Yealink VC Mobile

سیستم اتوترک

خرید سیستم کنفرانس با سیم

سیستم کنفرانس اتوترک

میکروفن کنفرانس اتوترک

میکروفون سیستم کنفرانس

گانزین

میکروفون کنفرانس گانزین

قیمت میکروفون کنفرانسی

اتوترک

اتوترک دیجیتال گانزین

دیجیتال

سیستم میکروفون کنفرانس گانزین

میکروفون مقاوم در برابر نویز

میکروفون وب کنفرانس

میکروفون برای سالن همایش

سیستم کنفرانس گانزین

پشتیبانی از سیستم اتوترک

سیستم میکرفون کنفرانس

قابلیت تنظیم تعداد میکرفون

میکروفون قابلیت ترجمه همزمان

خرید میکروفن اتاق کنفرانس

نصب سیستم کنفرانس

هزینه راه اندازی سیستم کنفرانس

مجهز کردن سالن کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین

تجهیزات ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو آموزشی

زیرساخت ویدئو کنفرانس

سرویس Stream

Point-to-Point

Multipoint

LDAP/Active Directory

پایانه های SIP

پایانه های H.323

کلاینت مبایل

کلاینت دسکتاپ

امنیت

زیر ساخت شبکه داخلی

سرورهای داخلی

نصب زیر ساخت ویدئو کنفرانس

محصولات ویدئو کنفرانس

MeetingEye

محصولات ویدئوکنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفراس دسکتاپ

نرم افزار ویدئو کنفراس مبایل

نرم افزار ویدئو کنفراس پلیکام

ویدئو کنفرانس با zoom

پلیکام

نرم افزار ویدئو کنفرانس

دانلود نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم برای ویندوز

زوم

نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی

خرید نرم افزار ویدئو کنفرانس

نرم افزارهای وی سی دسکتاپ یلینک

Yealink VC Desktop

ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام

ویدئو کنفرانس نرم افزاری پلیکام برای مبایل

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری

ویدئو کنفرانس نرم افزاری اسکایپ

تجهیزات zoom

قابلیت ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تفاوت ویدئو کنفرانس نرم افزاری و زیرساخت هایی نظیر Skype for Business

بهترین برنامه ویدئو کنفرانس

سرویس ویدئو کنفرانس ابری

Yealink Meeting

TrueConf Online

جلسات مالتی پوینت

امکان ضبط جلسات

سرویس ویدئو کنفرانس ابری رایگان

تجهیز کردن سالن کنفرانس

وب کم کنفرانسی

و‌ب‌کم حرفه ای

سیستم‌ کنفرانس

استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس

راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

ارتقا سیستم کنفرانس و تبدیل آن به ویدئو کنفرانس با وب کم حرفه ای

کاربرد دوربین‌های اتوترک

قابلیت دوربین‌های اتوترک

microsoft teams download

microsoft teams دانلود

microsoft teams چیست

microsoft teams login

microsoft teams اموزش

microsoft teams ابزار

microsoft teams نصب

microsoft teams راه اندازی

microsoft teams meeting

microsoft teams برنامه

microsoft teams در ایران

logitech

hp

Crestron

تلفن های کنفرانسی

تلفن های رومیزی

هدست

MVC از برند Yealink

تجهیزات sfb

تجهیزات ارتباط تصویری

تلفن کنفرانسی

تلفن رومیزی

سری MVC یالینک Yealink

لایسنس شرکت ماکروسافت

اتاق های کنفرانس

تلفن کنفرانس

تجهیزات Microsoft Teams و SFB شامل چه مواردی هستند؟

قیمت ویدئو کنفرانس

SIP

ویدئو کنفرانس چیست

انواع ویدئو کنفرانس

کاربرد ویدئو کنفرانس

نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس سخت افزاری

خرید ویدئو کنفرانس سونی

خرید ویدئو کنفرانس لاجیتک

چگونه ویدئو کنفرانس درست کنیم

خرید بهترین ویدئو کنفرانس

خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس چیست؟

توسعه ارتباط گلیک

ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری

دسته بندی ویدئو کنفرانس سخت افزاری

لاجیتک

پلی کام

نرم افزارهای مدیریت ابری

خرید لایسنس

تلفن های تصویری