بهترین قیمت و خرید وب کم کنفرانس

بهترین قیمت و خرید وب کم کنفرانس

در این مطلب شما را با بهترین مدل های وب کم کنفرانس آشنا خواهیم کرد و معیار های یک وب کم کنفرانس خوب بررسی میشود که بهترین خرید وب کم کنفرانس را متناسب با بودجه خود را داشته باشید

 

تنوع وب کم هایی که برای ارتباطات تصویری یا همان ویدئو کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند بسیار زیاد می باشد.

  از وب کم هایی که برای استفاده شخصی هستند تا وب کم ها یا وب کم کنفرانس هایی که برای استفاده در سالن ها و اتاق های کنفرانس با اندازه های مختلف طراحی و تولید شده اند. 

 وب کم های حرفه ای که به منظور استفاده در اتاق های کنفرانس طراحی شده اند دارای ماهیت متفاوت نسبت به وب کم هایی می باشد که به منظور استفاده شخصی طراحی شده اند.

به عنوان مثال معمولا وب کم هایی که برای استفاده شخصی می باشند دارای چرخش یا زوم بالا دوربین یا امکانات بخصوصی نیستند.

 

خرید انواع سیستم ویدیو کنفرانس

 

ویژگی‌های اصلی وب کم کنفرانس

  • زاویه دید گسترده: وب کم کنفرانس دارای لنز با زاویه دید گسترده است تا بتواند تمام اعضای جلسه را به طور مناسب در تصویر قرار دهد.

  • کیفیت تصویر بالا: تصویر ارائه شده توسط وب کم کنفرانس به صورت با کیفیت و واضح باشد تا افراد در جلسه تصویر را به خوبی مشاهده کنند.

  • لغو نویز تصویری: فناوری‌هایی در وب کم کنفرانس وجود دارند که به کاهش نویز و اشکال در تصویر کمک می‌کنند.

  • پشتیبانی از نرم‌افزارهای کنفرانس: این نوع از وب‌کم‌ها معمولاً با نرم‌افزارهای کنفرانسی مختلف هماهنگ هستند تا به شما امکان دهند به راحتی در جلسات آنلاین شرکت کنید.

  • اتصالات متنوع: وب کم کنفرانس به انواع دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها متصل می‌شوند.

 

ویژگی های اصلی وب کم کنفرانس

 

نحوه کار سیستم اتوترک

سیستم تصویربرداری خودکار در سالن‌های مختلف باید توسط کارشناسان خبره و متخصص به کار گرفته شود. ابتدای کار به این صورت است که کارشناسان، دوربین‌های سیستم اتوترکینگ را در بخش‌های مختلف و مورد نیاز سالن قرار می‌دهند.

باید توجه شود که دوربین‌ها به نحوی قرار بگیرند که تمام افراد حاضر در سالن را به نمایش در بیاورند. در مرحله بعدی باید میکروفن‌های کنفرانس موجود در سالن را به این سیستم متصل کرد.

حال در زمان شروع جلسات، هر شخصی که شروع به صحبت از طریق میکروفن کنفرانس نماید، دوربین به طور خودکار به سمت او می‌چرخد و شروع به فیلمبرداری می‌کند. هیچ وقفه‌ و فاصله‌ای بین ضبط یا نمایش صدا و تصویر وجود ندارد و همه چیز کاملا هماهنگ پیش خواهد رفت. 

در واقع روش کار این سیستم از طریق آی پی می‌باشد و روند کار به این صورت است که هر میکروفن کنفرانس دارای یک IP اختصاصی است و این IP توسط کارشناسان نصب در دوربین اتوترک تعریف می‌شود و زمانی که شخصی در حال صحبت با میکروفن باشد، دوربین اتوترک موجود در سالن کنفرانس به

سمت میکروفن کنفرانس با آی پی مشخص شده چرخیده و به طور خودکار شروع به فیلم برداری از شخص درحال صحبت خواهد کرد.

 

تفاوت وب کم کنفرانس با ویدیو کنفرانس 

وبکم کنفرانس: وبکم کنفرانس در واقع نوعی دوربین وب است که به صورت مستقیم به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شود و برای برقراری تماس های ویدئویی در برنامه های مانند Skype، Zoom، Microsoft Teams و غیره استفاده می شود.

وبکم کنفرانس بیشتر برای استفاده شخصی و کوچک به کارمی رود و قیمت آن نسبتاً کمتر است.

دوربین ویدئو کنفرانس: دوربین ویدئو کنفرانس یک دوربین بیشتر حرفه ای است که برای استفاده در جلسات کنفرانس بزرگتر و با تعداد کاربران بیشتر به کار می رود. این دوربین ها اغلب دارای کیفیت تصویر بالاتر و قابلیت های پیشرفته تری مانند زوم، چرخش، کنترل از راه دور و غیره هستند.

دوربین وب کنفرانس: دوربین وب کنفرانس بین وبکم کنفرانس و دوربین ویدئو کنفرانس قرار دارد و به صورت میانبر بین دو دسته قرار می گیرد. دوربین وب کنفرانس به عنوان یک دوربین وب قابل حمل و سبک با کیفیت تصویر خوب و محدودیت هایی مانند عدم قابلیت چرخش و زوم می باشد. اما با قیمت

بسیارپایین تر از دوربین ویدئو کنفرانس قابل دسترسی می باشد.

 

تماس با گلیک

 

تفاوت بین این سه نوع دوربین

کاربرد: وبکم کنفرانس بیشتر برای استفاده شخصی و کوچک، دوربین ویدئو کنفرانس برای استفاده در جلسات بزرگتر و با تعداد کاربران بیشتر، و دوربین وب کنفرانس به عنوان یک گزینه میانبر برای کاربرانی که نیاز به دوربین با کیفیت تصویر خوب و قابل حمل دارند، اما قیمت بالای دوربین ویدئو کنفرانس را نمی

 

توانند تحمل کنند.

 

کیفیت تصویر: دوربین ویدئو کنفرانس بیشترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد و اغلب دارای ویژگی های پیشرفته تری مانند زوم، چرخش، کنترل از راه دور و غیره هستند. در مقابل، وبکم کنفرانس و دوربین وب کنفرانس معمولاً دارای کیفیت تصویر پایین تری هستند.

 

قابلیت های پیشرفته: دوربین ویدئو کنفرانس اغلب دارای ویژگی های پیشرفته تری نظیر پشتیبانی از صدای استریو، صدای بلندگوی قوی تر، و پشتیبانی از چندین دوربین به صورت همزمان است. در مقابل، وبکم کنفرانس و دوربین وب کنفرانس این قابلیت های پیشرفته را ندارند.

 

هزینه: هزینه دوربین ویدئو کنفرانس بیشتر از دوربین وب کنفرانس و وبکم کنفرانس است. دوربین ویدئو کنفرانس معمولاً برای استفاده در جلسات کنفرانس بزرگتر و با تعداد کاربران بیشتر به کار می رود.

 

 ۴ رزولوشن اصلی در سیستم‌های سخت افزاری ویدئو کنفرانس 

  • (CIF (352×288
  • (4SIF (704×576
  • (HD (HighDefinition – 1280×720
  • (FullHD (1920×1080

 

تفاوت وب کم کنفرانس با ویدیو کنفرانس

 

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC86

وب کم حرفه ای هوشمند یالینک مدل UVC86 که دارای 2 دوربین می باشد یکی از جدیدترین محصولات کمپانی Yealink در حوزه ویدئو کنفرانس است. 

این دوربین یو اس بی با پشتیبانی از 4K و قابلیت های هوشمندی نظیر Auto-Framing، Speaker Tracking و Presenter Tracking یک وب کم مناسب برای اتاق ها یا سالن های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ می باشد. 

زاویه دید 90 درجه، تشخیص شرکت کنندگان در اتاق یا سالن کنفرانس، زوم 12 برابری اپتیکال تنها قسمتی از مشخصات این وب کم USB می باشد.

کاربر می تواند این وب کم را بر روی نمایشگر، بر روی میز کنفرانس و بر روی سقف نصب نماید و جلسه ویدئو کنفرانس خود را در کمتر از چند دقیقه شروع نماید. 

  • دارای لنز 4K

  • پشتیبانی از فریم ریت 30 

  • دارای زوم هیبریدی 20.4 برابری 

  • دارای زاویه دید 90 درجه 

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC86

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

وب کم حرفه ای UVC84 از برند Yealink یک دوربین USB با سنسور 4K می باشد. زوم 12 برابری اپتیکال به همراه زوم 3 برابری دیجیتال این وب کم حرفه ای را تبدیل به یک دوربین USB مناسب برای سالن ها یا اتاق ویدیو کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ کرده است.

زاویه دید 80 درجه، پشتیبانی از قابلیت Auto-Framing، پشتیبانی از میکروفون های با سیم و بی سیم از برند یالینک و  پورت خروجی 3.5 میلیمتری برای اتصال به اسپیکرهای جانبی تنها قسمتی از قابلیت های این وب کم حرفه ای می باشد.

قابلیت اتو فریمینگ (Auto-Framing) که در این وب کم حرفه ای و دوربین قابل چرخش استفاده شده است این امکان را به دستگاه می دهد تا تصویر خود را به اندازه نفرات شرکت کننده در جلسه ویدئو کنفرانس تنظیم کند و تصاویر نقاط اضافی در اتاق یا سالن کنفرانس را در ارتباط ویدئو کنفرانس برای سمت

مقابل ارسال نکند.

  • مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط تا بزرگ  

  • دارای لنز 4K

  • زوم 36 برابری هیبریدی 

  • زاویه دید 80 درجه 

  • پشتیبانی از Auto-Framing

 

وب کم حرفه ای یالینک UVC84

 

وب کم حرفه ای یالینک Yealink UVC30 Room

وب کم حرفه ای یالینک مدلUVC30  Yealink توسط کمپانی یالینکYealink  در 2 ورژن مختلف به منظور استفاده برای سناربوهای مختلف ارائه شده است.

ورژن روم وب کم حرفه ای یالینک مدل UVC30 به منظور استفاده در اتاق های جلسات کوچک یا در اصطلاح Small and Huddle Meeting Room طراحی شده است که با بیشتر نرم افزارهای ارتباط تصویری مانند Microsoft Teams، Skype، اسکایپ فور بیزینس Skype for Business، زوم Zoom،

تروکانف TrueConf و Adobe Connect  سازگار می باشد.

از جمله مهمترین امکانات این دوربینUSB  می توان به امکان ارائه تصاویر با کیفیت 4K UHD، قابلیت زوم 3 برابری دیجیتال، تشخیص چهره، زاویه دید بالا و امکان حرکت دوربین با استفاده از نرم افزار یالینک Yealink Room Connect و هم چنین نرم افزارهایی که این وب کم توسط آن ها تایید شده است، می
باشد.
 
وب کم حرفه ای یالینکYealink UVC30 Room  قابلیت این را دارد که به طرف مختلف نصب شود، به عنوان مثال شما می توانید این کنفرانس کم را بالای مانیتور بدون پایه اضافه و یا با استفاده از پایه دیواری آن را بر روی دیوار نصب نمایید.

 

وب کم حرفه ای یالینک Yealink UVC30 Room

 

سیستم اتوترکینگ به عنوان سیستمی کاربردی و بسیار مناسب برای انواع سالن‌های کنفرانس و جلسات به شمار می‌رود.

در صورتی که بخواهید ضبط جلسه یا پخش همزمان آن روی نمایشگر، با دقت، سرعت و البته کیفیتی بسیار عالی صورت بگیرد انتخاب این سیستم تصویربرداری خودکار بسیار هوشمندانه و مناسب است.

در این سیستم دخالت هیچ اپراتوری وجود نخواهد داشت و همه چیز کاملا هوشمند و بر اساس صوت و تصویر سالن رخ می‌دهد که خود مزیت بسیار بزرگی به شمار می‌رود.

 

 

برای خرید انواع وب کم کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha