قیمت و خرید انواع دوربین کنفرانس

قیمت و خرید انواع دوربین کنفرانس

قیمت وب کم های حرفه ای ویدیو کنفرانس با توجه به نیاز کاربران قابلیت شخصی سازی را دارند و هر کدام برای سالن با تعداد محدود و با توجه به قیمت وب کم ها بایدقبل از خریداری دوربین کنفرانس بررسی کرد و دوربین کنفرانس متناسب با ابعاد سالن خود را خریداری کنید.

تفاوت دوربین سالن کنفرانس حرفه ای با وب کم معمولی

  وب کم هایی که برای استفاده شخصی هستند با وب کم کنفرانس هایی که برای استفاده در سالن ها و اتاق های کنفرانس با اندازه های مختلف طراحی و تولید شده اند تفاوت هایی دارند.

وب کم های حرفه ای که به منظور استفاده در اتاق های کنفرانس طراحی شده اند دارای ماهیت متفاوت نسبت به وب کم هایی می باشد که به منظور استفاده شخصی طراحی شده اند.

به عنوان مثال معمولا وب کم هایی که برای استفاده شخصی می باشند دارای چرخش یا زوم بالا دوربین یا امکانات بخصوصی نیستند ولی در عوض وب کم کنفرانس ها دارای دوربین با زوم بالا، چرخش دوربین، میکروفن های متعدد، اسپیکر و بسیاری امکانات دیگر می باشند.

 تمامی اتاق کنفرانس را پوشش می دهند و باعث می شوند که تعدادی نفرات بتوانند به راحتی در یک جلسه ویدئو کنفرانس شرکت نمایند. 

 

قیمت و خرید دوربین کنفرانس

 

تنوع وب کم های حرفه ای که برای ارتباطات تصویری یا همان ویدیو کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند بسیار زیاد می باشد.

وب کم های حرفه ای یا در اصطلاح کنفرانس کم های USB  با تنوعی که دارند کار را برای کاربران راحت نموده و کاربران نهایی میتوانند به راحتی نیازهای ویدیو کنفرانس خود را مرتفع نمایند. 

کاربران می توانند سالن های جلسات کوچک تا بزرگ خود را به راحتی تجهیز نمایند. تمامی وب کم های حرفه ای با بیشتر راه کارهای نرم افزاری، چه به صورت کلود و چه به صورت لوکال و یا وب بیس سازگاری دارند، نرم افزارهای نظیر:

 Zoom، Skype، Skype for Business، Lifesize، Cisco WebEx، Microsoft Lync، WebRTC ، TrueConf، Adobe Connect .

فقط کافی است وب کم کنفرانس حرفه ای و بروز خود را با استفاده از کابلUSB  به لپ تاپ یا کامپیوتری که نرم افزار ارتباط تصویری شما در حال اجرا می باشد وصل کرده و جلسات خود را با بهترین کیفیت برگزار نمایید. 

 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک  Yealink VC200

 این دوربین کنفرانس مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس کوچک می باشد.

ویدئو کنفرانس یالینک VC200 یک دستگاه Point-to-Point یا نقطه به نقطه می باشد که می تواند جزئی از ارتباطات مالتی پوینت نیز باشد و در ارتباطات چند نقطه ای شرکت نماید.

سیستم عامل اندروید 7.1، دارای وب کم حرفه ای 4K با قایلیت زوم 4 برابری e-PTZ، طراحی یکپارچه، لنز واید، سازگاری با صفحه های نمایش لمسی تنها برخی از قابلیت های این پایانه ویدئو کنفرانس یالینک می باشند.

از قابلیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس می توان به پشتیبانی از پروتکل ویدئویی H.265، 6 میکروفن کنفرانس داخلی، امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم، وای فای و بلوتوث داخلی، پشتیبانی از 5 تماس صوتی و  ذخیره جلسات اشاره کرد. 

 

میکروفن قدرتمند ویدیو کنفرانس Yealink VC200

  • دارای شش میکروفون داخلی که در مکان های مناسب قرار داده شده اند تا صدا را به بهترین شکل از محیط دریافت کنند
  • میکروفون ها قادر هستند تا ۵ متر فاصله صدا را دریافت کنند و به سمت مقابل ارسال کنند
  • قابلیت اتصال میکروفون وایرلس (به صورت اختیاری)
  • برقراری ارتباط با کنفرانس فون CP960 (به صورت اختیاری)

 

سیستم دوربین کنفرانس یالنک وی سی 200

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

ویدیو کنفرانس یالینک Yealink MVC500 II

دستگاه ویدیو کنفرانس یالینک Yealink MVC500 II جزء دومین نسل از دستگاه های ویدئو کنفرانس سری MVC از کمپانی یالینک می باشد و از بهترین گزینه ها برای تجهیز اتاق کنفرانس.

دستگاه های نسل 2 یالینک سری MVC با دارا بودن نرم افزار مایکروسافت تیمز به صورت Native مناسب ترین راه کار برای کاربرانی می باشد که در سازمان یا مجموعه خود از Microsoft Teams به منظور برقراری ارتباطات ویدئو کنفرانس خود استفاده می نمایند.

از جمله قابلیت های مهم این دستگاه می توان به رزولوشن 1920 در 1080، پشتیبانی از قابلیت Auto Framing، ارسال محتوا به صورت بی سیم، میکروفون کنفرانس 6 جهته و  امکان کنترل دستگاه به صورت ریموت اشاره نمود.

این دستگاه علاوه بر جلسات ویدئو کنفرانس، برای جلسات سیستم کنفرانس هم مناسب می باشد.

 

  • دارای دوربین UVC50 USB PTZ
  • دارای 2 × میکروفون بی سیم CPW90
  • پشتیبانی برنامه Microsoft Teams Rooms، از Skype for Business
  • دارای حافظه: 8 گیگابایت 
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD

 

سیستم کنفرانس یالینک mvc500

 

 

ویدیو کنفرانس سخت افزاری سیسکو  Cisco WebEx Room Kit mini

دستگاه ویدیو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه کوچک تا متوسط می باشد. 

ویدیو کنفرانس سخت افزاری سیسکو تمامی انتطاراتی را که کاربران از برند معتبر سیسکو و یک ارتباط ویدئو کنفرانس با کیفیت صدا و تصویر حرفه ای را دارند، در اختیار کاربران قرار می دهد.

ویدیو کنفرانس سخت افزاری سیسکو | Cisco یک دستگاه مناسب برای سالن های کنفرانس تا 7 نفر بوده و از قابلیت Auto Framing و Speaker Tracking پشتیبانی می کند که انجام جلسات ویدئو کنفرانس را برای کاربران بسیار لذت بخش می کند.

 

● پشتیبانی از صفحه نمایش دوگانه برای ویدئو و محتوا

● از منابع محتوای دوگانه برای جلسات محلی پشتیبانی می کند

● مشاهده محتوای هیئت مدیره سفید و حاشیه نویسی به اشتراک گذاشته شده از سیسکو webex هیئت مدیره، سیسکو webex DX80، و یا برنامه تیم webex سیسکو. در جلسات سفارشی سفری از طریق برنامه تیم webex سیسکو شرکت 

● به اشتراک گذاری محتوای ۴K (محلی ۳۰ فریم در ثانیه، از راه دور ۵ فریم در ثانیه)

● به اشتراک گذاری محتوای سیمی یا بی سیم (فقط دو سیم مورد نیاز – برق و HDMI

 

سیستم کنفرانس سیسکو webex room kit mini

خرید انواع ویدیو کنفرانس

 

ویدئو کنفرانس سیسکو WebEx Room Kit Plus P60

وب کم حرفه ای P60 یک دوربین هیبرید با زوم 10 برابری اپتیکال و مجموع زوم 20 برابری می باشد. دستگاه های سری Webex با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند.

Packet Integrator Room Kit Plus P60 یک تجربه صوتی و تصویری بی نظیر ارائه می دهد که مشتریان از سیسکو انتظار دارند. علاوه بر این، بسته فراهم می کند انعطاف پذیری برای اتاق هایی که می توانند از یک دوربین بزرگ زاویه ای استفاده کنند.

دوربین دقت 60 نه تنها تجربه تصویربرداری برتر را با قدرت 10 برابر زوم اپتیکال و 20 برابر کامل ارائه می دهد، بلکه همچنین انعطاف پذیری بالایی را برای یکپارچگی های سفارشی و تخصصی ارائه می دهد.

این دستگاه ویدیو کنفرانس سخت افزاری از پروتکل های H.323، SIP، Cisco Webex به منظور برقراری ارتباطات تصویری استفاده می نماید.

 

  • صوتی با کیفیت بالا 20 کیلوهرتز
  • خروجی ساب ووفر
  • برای حلقه های القایی آماده شده (خط خارج)
  • کنترل دستیابی خودکار (AGC)
  • کاهش نویز خودکار
  • هماهنگ سازی لب فعال

 

ویدیو کنفرانس سیسکو webex room kit plus

دوربین کنفرانس حرفه ای لاجیتک مدل رالی | Logitech Rally Camera

با طراحی صنعتی برتر و سیستم تصویربرداری فوق العاده HD، دوربین Rally در صدر دوربین های فیلمبرداری مستقل از Logitech قرار دارد. بسته بندی شده با اپتیک پیشرفته و فن آوری های دستیابی به موفقیت، رالی دوربین عملکرد برتر در فضاهای جلسات حرفه ای از تمام اشکال و اندازه ارائه می دهد.

وب کم کنفرانس لاجیتک مدل رالی Logitech Rally Camera که از خانواده Rally می باشد، در پکیجی شامل دوربین و ریموت کنترل ارائه می گردد.

این دوربین کنفرانس به منظور استفاده در جلسات ویدئو کنفرانس برای اتاق های بزرگ طراحی شده است.

هنگامی که دوربین Rally در حال استفاده نیست، لنزها به حالت پارک شده در جایی که لنز مستقیم به پایین خم شود، پیش فرض می کند.

دوربین ویدئو کنفرانس Rally شامل استاندارد طراحی Logitech در کلاس جهانی و سنسور 4K در یک طراحی صنعتی با کیفیت عالی و مناسب برای هر محیط حرفه ای است.

 

  • مدیریت دستگاه: همگام سازی Logitech
  • نمایشگرهای پشتیبانی شده: 2
  • وضوح صفحه نمایش: 1080p
  • پشتیبانی از پروتکل شبکه: IPv4 ، IPv6
  • پشتیبانی پروکسی: پروکسی مبتنی بر IP ، پروکسی مبتنی بر FQDN ، پروکسی با استفاده از فایل PAC

 

سیستم کنفرانس لاجیتک رالی

 

دسته بندی دوربین ویدئو کنفرانس سخت افزاری:Point-to-Point  وMultipoint  تقسیم بندی می شود که زمانی که ارتباط مابین دو نقطه (2 مکان مختلف ) باشد، آن ارتباط را پوینت تو پوینت و زمانی که نقطه سوم به ارتباط اضافه شود، آن را مالتی پوینت می نامند.

در زمانی که ارتباطات به صورت مالتی پوینت باشد، نیازی به تجهیزاتی به نام MCU  (Multipoint Control Unit) می باشد که MCU  یا به صورت Embedded در داخل دستگاه های سخت افزاری و یا برای تعداد بالای نقاط همزمانی به صورت دستگاهی جداگانه ارائه می شود که در بخش زیرساخت ویدئو کنفرانس توضیحات کامل دراین مورد داده شده است.

 

برای مشاوره و خرید ویدیو کنفرانس گلیک تماس بگیرید

 

     

 

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha