وب کم های مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه بزرگ

وب کم های مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه بزرگ

معمولا تمامی وب کم ها از جمله وب کم هایی برای استفاده شخصی و وب کم های مناسب اتاق کنفرانس یا سالن جلسات استفاده می شود.

 

وب کم های مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه بزرگ

بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ، تفاوت چشمگیری در کیفیت و جریان جلسات مجازی ایجاد می‌کند. با توجه به رایج‌ شدن کار در منزل و ارتباط از راه دور کسب‌وکارها در سراسر جهان، ایده برگزاری کنفرانس‌های آنلاین برای جلسات سطح بالا، مدت‌ها می‌شود که روی بورس آمده است. اگر شما هم در کنفرانس‌های آنلاین بسیاری شرکت می‌کنید یا مسئولیت برگزاری جلسات را برعهده دارید، ارزشش را دارد که به خرید یک وب کم حرفه‌ای فکر کنید. بسیاری از رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها با وب‌کم‌های داخلی عرضه می‌شوند؛ اما کیفیت این دوربین‌ها خیلی خوب نیست و اگر بخواهید حرفه‌ای به نظر برسید، استفاده از یک وبکم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به همین دلیل ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین وب کم های بازار برای اتاق کنفرانس‌های بزرگ صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید یک وب کم مناسب برای خود خریداری کنید. اما در ابتدای کار بیایید ببینیم که وبکم اصلاً چیست؟

 

 

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

 

 

وبکم چیست؟

وبکم‌ها دوربین‌های کوچکی هستند که به کامپیوتر شما وصل شده و تصاویر شما را به صفحات وب ارسال می‌کنند. این تصاویر ارسال‌شده را سایر افراد می‌توانند ببینند. از آنجایی که این روزها، اکثر جلسات به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و به دلیل دور بودن مسیرها و مشغله کاری، بیشتر ارتباطات به شکل آنلاین شده‌اند، داشتن یک وبکم حرفه‌ای می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

 

مشخصات بهترین وب کم برای ویدیو کنفرانس

از جمله مشخصات بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. قابلیت تنظیم نور در شرایط نوری کم

  2. دارای فناوری بلوتوث و  NFC

  3. توانایی فیلم برداری تا سقف کیفیت  FULL HD

  4. حذف هرگونه پرش و تکه تکه شدن تصویر

  5. مخابره صدایی شفاف به مدد میکروفون استریو

  6. امکان چت تصویری

  7. وجود موتور جهت چرخش وب کم و تغییر زاویه دید لنز

  8. دارای ریموت با قابلیت زوم و قطع و وصل تماس 

  9. قیمت اقتصادی و ارزان

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس حرفه ای توسعه ارتباطات بزرگ

 

نکات مهمی که باید هنگام خرید وبکم در نظر بگیرید

در این قسمت ۵ نکته را بیان خواهیم کرد که باید هنگام خرید بهترین وب کم های موجود در بازار به این نکات توجه داشته باشید:

 

 

  • کیفیت ضبط تصاویر و ویدئو

کیفیت عالی ضبط تصاویر و ویدئو، مهم‌ترین ویژگی‌ است که باید در یک دوربین به دنبال آن بگردید! اگر به دنبال یک وب کم قدیمی با کیفیت 480p هستید، بهتر است آن را دور بیندازید و به یک وبکم با کیفیت HD فکر کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که اتصالات اینترنتی مخاطب شما به قدری خوب باشد که تصویر شما را با وضوح بالا تماشا کند؛ اما این دلیل نمی‌شود که شما هم دوربینی با کیفیت پایینی خریداری کنید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم در کنار یک وبکم حرفه ای، اینترنت باکیفیت هم داشته باشید.

 

 

  • ضبط تصاویر در مقابل پخش آنلاین

بین ضبط فایلی که قرار است بعداً مورد استفاده قرار بگیرد و پخش جلسه آنلاین در زمان واقعی، مرز بسیار ظریفی وجود دارد. به این دلیل که یک دوربین می‌تواند تصاویر را با وضوح 1080p ضبط کند، به این معنی نیست که می‌تواند تصاویر را با همین وضوح پخش هم کند. پس باید حواستان باشد که کیفیت تصویر وبکم در پخش آنلاین هم عالی باشد.

 

 

  • کیفیت میکروفون

کیفیت میکروفون کنفرانس یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برای هر کاربر است. میکروفون‌ها باید صدا را به خوبی منتقل کنند و در مقابل نویز محیط را هم کاهش دهند. اگر در محیطی کار می‌کنید که اغلب نویز پس ‌زمینه بسیار زیاد است، حواستان باشد که میکروفون شما دارای فناوری کاهش نویز است.

 

 

  • کیفیت زوم تصاویر

بزرگ نمایی تصویر می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت فیلم، وبینار یا جلسه آنلاین شما داشته باشد. اگر می‌خواهید تصاویر را بزرگ نمایی کنید و کیفیت تصویر پایین نیاید، داشتن دوربینی با فوکوس خودکار و کیفیت عالی می‌تواند به جلوگیری از تار شدن بیش از حد تصاویر کمک کند.

 

 

  • میدان دید

میدان دید وسیع بسیار مهم است؛ فرقی هم ندارد که برای مخاطبان یوتیوب خود ویدئو ضبط می‌کنید یا برای یک کنفرانس ویدئویی نیاز به حضور چند نفر در یک فریم دارید. البته همه افراد نگران این موضوع نخواهند بود؛ اما ارزشش را دارد که هنگام خرید بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ، این موضوع را هم در نظر بگیرید.

 

 

بهترین وبکم برای اتاق کنفرانس بزرگ

در ادامه می‌خواهیم لیستی از بهترین وبکم های اتاق کنفرانس بزرگ را ارائه دهیم:

 

 

  • وب کم لاجیتک C925e

وب ‌کم لاجیتک C925e، یک وب‌ کم مناسب برای کسب‌وکارها است که اگرچه ظاهر حرفه‌ای مایکروسافت استودیو را ندارد؛ اما یک وب کم واقعاً قدرتمند را در اختیار حرفه‌ای‌ها قرار می‌دهد. ویدیوی 1080p به شما امکان ضبط، پخش و برگزاری کنفرانس را با وضوح HD می‌دهد. همچنین با فوکوس خودکار داخلی و فناوری پیشرفته تصحیح نور، به یک وبکم حرفه ای دسترسی خواهید داشت. فشرده‌سازی ویدیوی H.246 باعث می‌شود که آپلود ویدئو سریع‌تر انجام شود که برای افرادی که باید گزارش‌های ویدئویی را به موقع ارسال کنند، ایده‌آل است. یک نکته بسیار مهم، زاویه دید وسیع دوربین است. این وبکم با زاویه دید 78 درجه، تصویر بزرگی را در هر محیطی برای شما فراهم می‌کند. میکروفون‌های استریو داخلی، صدای شما را بدون خش و بسیار شفاف انتقال می‌دهند. وجود میکروفون داخلی در وبکم، از جمله ویژگی‌هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، زیر شما را از خرید میکروفون‌های جداگانه و گران قیمت راحت می‌کند. اگر به دنبال یک وب کم قدرتمند و حرفه‌ای برای اتاق کنفرانس بزرگ می‌خواهید، وب ‌کم لاجیتک C925e می‌تواند انتخاب بسیار عالی باشد.

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس چیه توسعه ارتباطات گلیک
  • مشخصات وبکم لاجیتک C925e:

 

  • وزن: ۱۷۰ گرم

  • درگاه‌های ارتباطی: USB ۲.۰ و USB

  • نوع حسگر تصویر: CMOS

  • سرعت فیلم‌برداری: ۳۰

  • قابلیت‌های لنز: زوم

  • زاویه دید لنز: ۷۸ درجه

  • گستره‌ی رزولوشن فیلم: 720p تا 1080p

 

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 

  • بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ لاجیتک BCC950

وب کم کنفرانس ویدیویی Logitech Conference Cam BCC950، بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ است. از آنجایی که کار کردن با وب کم در میانه کنفرانس دشوار است، BCC950 دارای یک ریموت کنترل است که به شما امکان می‌دهد سطوح ورودی صدا را تنظیم کنید و همچنین زاویه دید دوربین را تغییر دهید. این وب کم با رزولوشن 1080p دارای لنز دوربین گسترده‌ای است که می‌توانید آن را 180 درجه به چپ و راست بچرخانید و زاویه دید عمودی لنز را تا 55 درجه به سمت بالا و پایین تغییر دهید. با این کار می‌توانید این فرصت را برای همه فراهم کنید که در جلسه حضور داشته باشند و تصویر آن‌ها دیده شود. علاوه بر این، BCC950 یک اسپیکر داخلی هم دارد که می‌تواند کنفرانس‌های گروهی کوچک را برگزار کند و به میکروفون خارجی نیازی ندارد. این میکروفون داخلی با قابلیت حذف نویز همراه است و صدای شما را کاملاً شفاف و بدون خش منتقل می‌کند. BCC950 برای Skype، Microsoft Lync و چندین محصول نرم افزار پخش ویدئوی دیگر بهینه شده و برای مشاغل کوچک و بزرگ در سراسر جهان ایده‌آل است.

  • مشخصات وبکم لاجیتک BCC950:

 

  1. وزن: بدون ساقه افزایش‌دهنده ۴۶۸ گرم و با ساقه افزایش‌دهنده ۵۶۸ گرم

  2. قابلیت‌های لنز: زوم

  3. مقدار چرخش عمودی (Tilt): ۵۵ درجه

  4. مقدار چرخش افقی (Pan): ۱۸۰ درجه

  5. گستره‌ی میدان دید لنز: ۷۰ تا ۹۰ درجه

  6. گستره‌ی رزولوشن عکس: سه تا پنج مگاپیکسل

  7. گستره‌ی رزولوشن فیلم: 720p تا 1080p

  8. منبع انرژی: آداپتور DC

  9. فرمت ذخیره فیلم: mp۴. با کدک H.۲۶۴

  10. درگاه‌های ارتباطی: USB ۲.۰

  11. میدان دید لنز: ۷۸ درجه

  12. رزولوشن واقعی عکس: ۳ مگاپیکسل

  13. توضیحات ریموت کنترل: دارای ریموت کنترل با برد ۱۰ متر

  14. سرعت فیلم‌برداری: ۳۰

  15. فاصله کانونی: ۳.۶۷ میلی‌متر

  16. نوع لنز: کارل زایس (Carl Zeiss)

  17. سایر مشخصات: قابلیت Pan و Tilt و زوم مکانیکی و بدون دخالت مستقیم دست قابلیت شروع به فعالیت بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافی پشتیبانی از UVC اسپیکر با فرکانس پاسخ‌گویی ۲۲۰ هرتز تا ۲۲ کیلوهرتز میکروفون با فرکانس پاسخ‌گویی ۲۲۰ هرتز تا ۸ کیلوهرتز دارای گواهینامه سازگاری با: - Skype for Business - Cisco Jabber - WebEx - Skype سازگاری کامل با Microsoft Lync و Skype

  18. کیفیت فیلمبرداری: Full HD

  19. قابلیت‌های وب کم: ریموت کنترل

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس چیست توسعه ارتباطات گلیک

 

  • وب کم لاجیتک C930e

لاجیتک گروپ همواره یکی از بهترین برندهای سیستم کنفرانس بوده و هست و وبکم C930e لاجیتک هم یکی دیگر از بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ است. هر آنچه که از یک وبکم حرفه ای انتظار داشته باشید، می‌توانید در این وبکم پیدا کنید: ضبط و پخش آنلاین 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، رمزگذاری UVC H.264 برای محدود کردن استفاده از پهنای باند و سازگاری با جدیدترین نرم‌افزارهای Skype و Microsoft Lync. با زاویه دید 90 درجه‌ای که این وبکم ارائه می‌دهد، حتی می‌توانید از آن برای کنفرانس‌های ویدئویی چند نفره استفاده کنید. C930e یک وبکم عالی است و شما را ناامید نخواهد کرد. سیستم مورد نیاز شما برای استفاده از این وب کم عبارت‌ است از: ویندوز ۷، ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰، macOS ۱۰.۱۰ یا بالاتر، 2 گیگابایت رم یا بالاتر و فضای هارد دیسک کافی برای فیلم‌های ضبط شده.

  • مشخصات فنی وبکم C930e:

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس پروژه توسعه ارتباطات گلیک
  1. وزن: ۱۶۲ گرم

  2. درگاه‌های ارتباطی: USB ۲.۰ و USB

  3. کیفیت فیلمبرداری: Full HD

  4. نوع لنز: کارل زایس (Carl Zeiss)

  5. سرعت فیلم‌برداری: ۳۰

  6. رزولوشن واقعی فیلم: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

  7. رزولوشن واقعی عکس: ۳ مگاپیکسل

  8. میدان دید لنز: ۹۰ درجه

  9. نوع میکروفون: دو عدد میکروفون استریو

  10. فرمت ذخیره فیلم: H.264 / SVC

  11. قابلیت‌های لنز:‌ زوم

  12. گستره‌ی رزولوشن فیلم:‌ 720p تا 1080p

  13. گستره‌ی رزولوشن عکس: سه تا پنج مگاپیکسل

  14. گستره‌ی میدان دید لنز: ۷۰ تا ۹۰ درجه

 

 

  • وبکم Microsoft LifeCam Studio for Business

وبکم Microsoft LifeCam Studio for Business انتخاب خوبی است، به خصوص اگر از آن برای کنفرانس های تجاری استفاده می‌کنید. با این حال، سنسور CMOS دوربین، تصویری واضح و دلپذیر با دقت رنگ عالی در سراسر صفحه تولید می‌کند. این وبکم یک میکروفون داخلی هم دارد که شما را از خرید میکروفون جداگانه بی‌نیاز می‌سازد.

  • مشخصات فنی وبکم Microsoft LifeCam Studio for Business:

 

  1. وزن: ۱۲۸ گرم

  2. توضیحات قابلیت زوم: ۳ مرحله زوم دیجیتال

  3. مقدار چرخش افقی (Pan): ۳۶۰ درجه

  4. فاصله فوکوس: فوکوس خودکار از فاصله ۱۰ سانتی‌متر تا ۱۰ متر

  5. گستره‌ی میدان دید لنز: ۷۰ تا ۹۰ درجه

  6. گستره‌ی رزولوشن عکس: دو تا سه مگاپیکسل

  7. گستره‌ی رزولوشن فیلم: 720p تا 1080p

  8. قابلیت‌های لنز: زوم

  9. درگاه‌های ارتباطی: USB ۲.۰ و USB

  10. میدان دید لنز: ۷۵ درجه به صورت قطری

  11. رزولوشن افزایش یافته عکس: ۵ مگاپیکسل

  12. رزولوشن واقعی عکس: ۲ مگاپیکسل

  13. سرعت فیلم‌برداری: ۳۰

  14. نوع حسگر تصویر: CMOS

  15. سایر مشخصات: میکروفون با وضوح صدای عالی قابلیت چت تصویری با کیفیت ۷۲۰p تکنولوژی ClearFrame برای شفاف سازی جزئیات تصاویر دارای لنز شیشه ای با زاویه دید وسیع و دقت بالا تکنولوژی TrueColor برای داشتن تصاویر روشن رنگارنگ پشتیبانی از Microsoft Lync و Skype for Business

  16. کیفیت فیلمبرداری: Full HD

  17. مقدار چرخش عمودی (Tilt): ۳۶۰ درجه

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس برای ویدئو توسعه ارتباطات گلیک

 

  • بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ Genius WideCam F100

اگر تیم بزرگی دارید و اغلب جلسه آنلاین برگزار می‌کنید، وب کم Genius WideCam F100 وب کم کاملی است که می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. وب کم Genius دارای یک لنز فوق عریض است؛ به این معنی که زاویه دید ۱۲۰ درجه دارد. از آنجایی که زاویه بسیار گسترده‌تری نسبت به وب‌کم معمولی دارد، همه افراد حاضر در جلسه در تصویر دیده خواهند شد. WideCam F100 دارای یک میکروفون استریو داخلی است که برای کنفرانس‌های ویدئویی کاملاً مناسب است. به علاوه، لنز با کیفیت بالای این وبکم، تصویر بهتری را در حین استریم تولید می‌کند. همچنین F100 دارای یک کابل USB است که ۳ متر طول دارد. ضبط تصاویر با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، تصویری عالی به شما ارائه می‌دهد.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات ویدئو کنفرانس

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس برای توسعه ارتباطات گلیک
  • مشخصات فنی وبکم Genius WideCam F100:

 

  1. وزن: ۵۰ گرم

  2. درگاه‌های ارتباطی: USB ۲.۰ و USB

  3. رزولوشن واقعی فیلم: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

  4. رزولوشن واقعی عکس: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ مگاپیکسل

  5. گستره‌ی رزولوشن عکس: دو تا سه مگاپیکسل                 

  6. وبکم Logitech ConferenceCam Connect

 

 

 

چرا هنوز از وب کم Logitech ConferenceCam Connect استفاده می شود؟

اگرچه اکنون چند سال از عرضه وبکم Logitech ConferenceCam Connect می‌گذرد؛ اما هنوز هم پاسخگوی اکثر نیازهای اتاق کنفرانس است و ویدئوی Full HD با کیفیت عالی و صدای کاملاً واضح را ارائه می‌دهد. شکل لوله‌ای آن کمی غیرعادی است که البته حمل و نقل آن را آسان می‌کند؛ اگرچه نسبت به سایر وب‌کم‌ها با پایه‌های ایمن‌تر، کمی آسیب‌پذیرتر است و باید مراقب آن باشید. استفاده این وبکم بسیار آسان بوده و سازگاری قابل توجهی با نرم افزار ویدئو کنفرانس مانند زوم و اسکایپ دارد. همچنین یک باتری داخلی دارد که تا ۳ ساعت دوام می‌آورد.

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات سیستم کنفرانس

 

مشخصات فنی وبکم Logitech ConferenceCam Connect:

 

  1. وزن: دوربین: ۷۶۶، ریموت: ۳۲ گرم

  2. سایر مشخصات: رزولوشون فیلم ۱۹۲۰×۱۰۸۰, Full HD فاصله فوکوس اتوماتیک رزولوشون تصویر ۳ مگاپیکسل نوع میکروفون داخلی رزولوشون فیلم ۱۹۲۰×۱۰۸۰, Full HD فاصله فوکوس اتوماتیک رزولوشون تصویر ۳ مگاپیکسل نوع میکروفون داخلی زوم وبکم قابلیت زوم تا ۴ برابر سایر ویژگی های وبکم دارای گواهینامه سازگاری با: Skype for Business – Cisco Jabber – WebEx, فرکانس اسپیکر ۱۴۰Hz – ۱۶KHz, مناسب برای میزهای کنفرانس ۵ تا ۶ نفره, میکروفون با قابلیت دریافت صدای ۳۶۰ درجه

  3. قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های: ویندوز ۷ و بالاتر، macOS ۱۰.۱۰ و بالاتر

  4. نوع حسگر تصویر: CMOS

  5. منبع انرژی: آداپتور برق، باتری

  6. گستره‌ی رزولوشن عکس: دو تا سه مگاپیکسل

 

وب کم مناسب اتاق کنفرانس توعه ارتباطات گلیک

 

 

برای مطالعه بیشتر: تجهیزات ویدئو کنفرانس

 

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین وبکم برای اتاق کنفرانس بزرگ را به شما معرفی کنیم. تعداد بی‌شماری وبکم در بازار وجود دارد که قیمت آن‌ها متفاوت بوده و کیفیت متفاوتی هم دارند. با این حال، برخی از وبکم‌ها از سایرین بهتر هستند که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بتوانید بهترین وبکم را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم، خرید تجهیزات اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت میکروفون کنفرانس، استعلام قیمت وب کم لاجیتک، استعلام قیمت دوربین کنفرانس و سایرموارد می توانید با مشاوران توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

برای مشاوره و خرید وب کم ویدیو کنفرانس با ما تماس بگیرید

     

 

 

 

 

برچسب ها :

اتاق کنفرانس

سیستم کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانس

بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ

ویدئو کنفراس

وب کم حرفه ای

وبکم

وب کم

میکروفن

میکروفون اتاق کنفرانس

میکروفون برای کنفرانس

سیستم اتاق کنفرانس

وب کم مناسب اتاق کنفرانس

وب کم های مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه بزرگ

مشخصات بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس

کیفیت ضبط تصاویر و ویدئو

کیفیت میکروفون

بهترین وبکم برای اتاق کنفرانس بزرگ

وب کم لاجیتک C925e

مشخصات وبکم لاجیتک C925e

بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس بزرگ لاجیتک BCC950

مشخصات وبکم لاجیتک BCC950

وب کم لاجیتک C930e

مشخصات فنی وبکم C930e

وبکم Microsoft LifeCam Studio for Business

مشخصات فنی وبکم Genius WideCam F100

بهترین وبکم

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

وب کم Genius WideCam F100

وب ‌کم لاجیتک C925e

بهترین وبکم های اتاق کنفرانس

وب کم برای اتاق کنفرانس

وبکم حرفه ای

بهترین وب کم های موجود

بهترین وب کم

وب کم مناسب اتاق کنفرانس برای ویدئو

وب کم مناسب اتاق کنفرانس پروژه

وب کم مناسب اتاق کنفرانس چیست

وب کم مناسب اتاق کنفرانس چیه

وب کم مناسب اتاق کنفرانس حرفه ای

وب کم مناسب اتاق کنفرانس حرفه ایی

وب کم مناسب اتاق کنفرانس قیمت

وب کم مناسب اتاق کنفرانس های بین المللی

وب کم مناسب اتاق کنفرانس بین المللی

وب کم چیست

وب کم چی بخرم

وب کم چی بخریم

وب کم چه کاربردی دارد

وب کم چگونه است

ویژگی وب کم خوب

مشخصات وب کم خوب

خرید وب کم

خرید وبکم

ویدئوکنفرانس

ویدئو کنفرانس

وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانسی

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

تجهیزات ویدیو کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت میکروفن کنفرانس

قیمت وب کم لاجیتک

قیمت وب کم

قیمت دوربین کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

وبکم چیست

Cisco WebEx Room Kit Mini

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha