زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس​ TrueConf

زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس​ TrueConf

زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس​ TrueConf و کلیه تجهیزات ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک 02191002921

 

برند TrueConf

کمپانی TrueConf در سال ۲۰۰۳ تاسیس و تا به امروز خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده در حوزه ویدئو کنفرانس و محصولات مشابه در اروپای شرقی معرفی کرده است. محصولات کمپانی TrueConf با گستردگی زیاد قابلیت این را دارد تا ارتباطات ویدئویی با کیفیت بالا را در سالن های کنفرانس، دسکتاپ و حتی دستگاه تلفن همراه شما فراهم کند. همچنین راه کارهای ارائه شده توسط این کمپانی سازگاری کامل را با تجهیزات ۳۲۳٫H / SIP دارا می باشد و ده ها هزار شرکت در جهان به منظور برقراری ارتباطات ویدئو کنفرانس به این شرکت اعتماد کرده اند. راهکارهای کمپانی TrueConf با قابلیت مقیاس پذیری به صورت Premises-On و Cloud قابل استفاده می باشد.

 

قابلیت های نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf

  •  نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف با قابلیت نصب و راه اندازی به صورت On-Premise

  • برقراری ارتباط با کیفیت ۴K تا ۲۵۰ کاربر با نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف

  • قابلیت ادغام شدن با AD و تجهیزات H.323 و SIP

  • برقراری ارتباط از طریق WebRTC جهت جلسات وب کنفرانس

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم ویدیو کنفرانس

 

زیرساخت ویدیو کنفرانس نرم افزاری TrueConf

زیرساخت ویدئو کنفرانس نرم افزاری TrueConf یک زیرساخت قدرتمند با کیفیت بالا و بسیار امن می باشد. این زیرساخت برای کار بر روی شبکه های LAN و WAN برای حداکثر ۲۵۰ کاربر شرکت کننده در ارتباط ویدئویی طراحی شده است و به هیچ سخت افزاری خاصی احتیاج ندارد و به راحتی در تمامی پلتفرم های محبوب قابل استفاده می باشد و یه همین دلیل زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf به یک راه حل ساده یکپارچه تبدیل شده است.

 

زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf

ویژگی های زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس TrueConf

  • عدم نیاز به اینترنت

  • قابلیت برقراری کنفرانس تا ۲۵۰ کاربر

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

طرح شماتیک زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس TrueConf

 

طرح شماتیک زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf

 

 

با استفاده از زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس TrueConf و با استفاده از پروتکل RTSP شما می توانید بینندگان جلسات خود را به میلیون ها نفر گسترش دهید. با استفاده از زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس TrueConf شما می توانید جلسات خود را برنامه ریزی کرده و وبینارهای خود را برگزار کنید، شرکت کنندگان را مشخص و کاربران میهمان را فعال یا غیر فعال نمایید. با استفاده از Gateway موجود در زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf امکان برقراری با پایانه ها و زیرساخت ها ویدئو کنفرانس از طریق پروتکل ۳۲۳٫H و SIP به راحتی امکان پذیر می باشد و فقط کافی است دستگاه ویدئو کنفرانس خود را در زیرساخت TrueConfرجیستر کرده و مانند یک کاربر عادی وارد ارتباط ویدئو کنفرانس شوید. با استفاده از زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf امکان تماس با تمامی دستگاه های VoIP رجیستر شده دراین سرور وجود دارد و همچنین شما می توانید به راحتی آن ها را به جلسات خود دعوت نمایید. تمامی کاربران PBX و PSTN شامل این قابلیت می شوند. با استفاده از زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf می توانید با استفاده از دسترسی های کامل و یا محدود شبکه ویدئو کنفرانس خود را رصد کرده و از امینت شبکه خود مطمئن شوید. مسئول شبکه مجموعه شما می تواند به راحتی تمامی اتفاقات را تحت نظر داشه باشد و می تواند به راحتی آن ها را ذخیره و مورد استفاده قرار دهد. زیرساخت نرم افزاری ویدئو کنفرانس TrueConf به راحتی با سرویس Business for Skype قابلیت ادغام و سازگاری را دارد و شما می توانید به راحتی کاربران SFB را به جلسات خود دعوت و با آن ها ارتباط ویدئو کنفرانس داشته باشید. از جمله مزیت های این سازگاری، امکان برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس از سمت کاربران SFB با پایانه های ویدئو کنفرانس می باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

قابلیت پشتیبانی از راه کارهای ترکیبی

تمامی کاربرانی که در زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf رجیستر شده اند می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند، فرقی نمی کند این کاربران در سرویس Premise-On رجیسترشده باشند یا در سرویس Cloud .همه چیز تحت کنترل شما می باشد و شما مشخص می کنید که کدام کاربر به کدام زیرساخت یا سرور دسترسی داشته باشد. 

 

 

خرید ویدئو کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید ویدئو کنفرانس، در زمینه های خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

 

برچسب ها :

TrueConf

ویدئو کنفرانس TrueConf

نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf

تروکانف TrueConf

زیرساخت ویدئو کنفرانس TrueConf

ویدئو کنفراس

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

زیرساخت ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

دوربین کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانسی

دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم

سیستم ویدیو کنفرانس

وب کم کنفرانسی

وب کم کنفرانس

وب کم حرفه ای

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha