در خرید سیستم کنفرانس یا میکروفون کنفرانس دقت به چه نکاتی ضروری است؟

خرید سیستم کنفرانس و نکاتی که باید به آن توجه کرد!

در خرید سیستم کنفرانس یا میکروفون کنفرانس دقت به چه نکاتی ضروری است؟

برای خرید سیستم میکروفون کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس خود، علاوه بر اطلاع از نکات فوق، با مشاوران گلیک تماس بگیرید 02191002921

امروزه وجود سیستم کنفرانس به همراه میکروفون گردن غازی در هر سالن یا اتاق کنفرانس به یک امر بسیار مهم تبدیل شده است. در حال حاضر سیستم های کنفرانس جدید به صورت دیجیتال می باشند که امکانات متنوع تری نسبت به سیستم های کنفرانس آنالوگ در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

امکانات سیستم کنفرانس دیجیتال

  • امکان رای گیری در میکروفون مخصوص کنفرانس دیجیتال

  • ترجمه همزمان

  • اتو ترکAuto Tracking

  • خروجی هدفون بر روی کنسول های ریاست و شرکت کننده

  • و ...  این امکانات میکروفون کنفرانس در قالب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در اختیار کاربران قرار می گیرند. 

خرید میگروفن کنفرانس

در زمان انتخاب یک سیستم کنفرانس به همراه میکروفون های گردن غازی توجه کردن به نکاتی از جمله عملکرد کنسول ها، عملکرد در مقابل نویز، فیدبک، قابلیت ها و امکانات میکروفن های شرکت کننده و ریاست، کیفیت و طراحی کنسول ها، برداشت صدا توسط میکروفن و قیمت آن ها از جمله مواردی است که می بایست مد نظر قرار بگیرد. 

عملکرد کنسول های شرکت کننده و ریاست در سیستم کنفرانس:

اصلی ترین و مهمترین مشخصه یک سیستم مخصوص کنفرانس با کیفیت عملکرد کنسول های آن سیستم می باشد. بدین ترتیب که کنسول ها می بایست بتوانند صدای فرد سخنران را با بهترین کیفیت انتقال داده و نیازی به بلند صحبت کردن فرد سخنران نباشد و صدا به صورت کاملا رسا انتقال پیدا کند. 

 

سیستم کنفرانس اتوترک و میکروفون کنفرانس گردن غازی گلیک

عملکرد کنسول های میکروفون کنفرانس در مقابل نویز:

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد سیستم کنفرانس ها به 2 دسته سیستم کنفرانس آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند که امروزه تمامی سیستم های کنفرانس جدید به صورت دیجیتال بوده و مقاومت در برابر نویز در آن ها کاملا رعایت شده است و دیگر کاربران با مشکل نویز مواجه نیستند. مشکل مقاومت در برابر نویز بیشتر در سیستم کنفرانس های آنالوگ، کاربران را با چالش روبرو می کند. نویزها در سالن های کنفرانس می توانند شامل نویزهای محیطی و نویزهایی باشند که توسط خود سیستم کنفرانس ایجاد می شود که مواردی هم چون طراحی مدار میکروفن های سیستم کنفرانس و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها میتواند در عملکرد کنسول ها در مقابل نویز بسیار تاثیر گذار باشد. 

 

عملکرد سیستم کنفرانس در مقابل فیدبک: 

یکی از مهمترین مواردی که می بایست در راه اندازی سیستم های صوت در سالن کنفرانس ها در نظر گرفت عملکرد این سیستم ها در مقابل فیدبکی است که توسط بلندگوهای کنسول ها یا بلندگوهای جانبی در سالن های کنفرانس ایجاد می شود که این فیدبک می تواند به موارد بسیار زیاد دیگری نیز بستگی داشته باشد که حتما در هنگام انتخاب سیستم صوتی مد نظر می بایست تمامی موارد ها در نظر گرفته شود.

 

برای مطالعه بیشتر:وب کم حرفه ای 

 

قابلیت ها و امکانات کنسول های شرکت کننده، ریاست و منبع تغذیه در سیستم کنفرانس:  

در زمان انتخاب سیستم کنفرانس مناسب برای طراحی سالن کنفرانس می بایست به مواردی هم چون بی سیم یا با سیم بودن کنسول های شرکت کننده و ریاست، دارا بودن قابلیت رای گیری در سیستم میکروفون کنفرانس، امکان استفاده از قابلیت ترجمه همزمان، دارا بودن قابلیت مدیریت نرم افزاری، قابلیت هایی نظیر امکان اتصال به دوربین های اتو ترک، امکان اتصال به دستگاه های ضبط تصاویر، امکان اتصال هدفون به کنسول های شرکت کننده و ریاست و امکان تغییر حجم صدا از روی کنسول ها و سایرموارد دقت کرد. تمامی موارد ذکر شده می توانند در نوع و برند دستگاه انتخابی تاثیر گذار باشند. 

 

قابلیت کنسول شرکت کننده، ریاست و منبع تغذیه در سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس گلیک

 

کیفیت و طراحی کنسول های میکروفون کنفرانس

کیفیت و طراحی کنسول های شرکت کننده و ریاست در سیستم مخصوص کنفرانس از جمله مواردی می باشد که حتما توجه به آن ها نکته ای بسیار ضروری است. 

به جز منبع تغذیه که معمولا به صورت رک مونت بوده و در دید کاربران سیستم نمی باشد کنسول های شرکت کننده و ریاست سیستم کنفرانس دائما در دید کاربران می باشد و اگر در انتخاب آن ها سلیقه به خرج داده شود مطمئنا حس رضایت بیشتری را به کاربران و ادمین این سیستم ها می دهد. سیستم کنفرانس  ها معمولا جزو آن دسته از سیستم هایی هستند که در سازمان ها و شرکت ها سالیان سال مورد استفاده قرار می گیرند پس در انتخاب این سیستم ها سلیقه و دقت به خرج  دهید و سیستم میکروفون کنفرانسی را انتخاب نمایید که دارای کیفیت و طراحی مناسبی باشد.

 

 

محدوده برداشت صدا توسط میکروفون گردن غازی:

 یکی دیگر از مسائل مهم در انتخاب میکروفون گردن غازی محدوده پوشش دهی این میکروفن ها می باشد به دلیل اینکه معمولا این میکروفن ها به صورت ثابت بر روی میز نصب و راه اندازی می شوند باید حالت های مختلف نشستن شرکت کننده ها را در نظر گرفت که آیا در حالت های مختلف این میکروفن ها صدای نفرات به صورت کامل برداشت می کنند یا خیر. 

 

قیمت سیستم کنفرانس:

یکی از مهمترین چالش هایی که سازمان ها و شرکت ها برای خرید دستگاه های جدید از جمله سیستم کنفرانس با آن روبرو هستند مسئله قیمت می باشد که در خریدن یا نخریدن آن سیستم بسیار دخیل می باشد. در خرید سیستم کنفرانس می بایست دستگاه و برندی خریداری شود که در کنار قیمت مناسب امکانات مناسبی را نیز در اختیار ادمین و کاربران سیستم قرار دهد. صرفا قیمت بالا نشان دهنده خوب بودن یک محصول نمی باشد.  پس دقت کنید محصولی را بخرید که ارزش خرید بالایی نسبت به امکاناتش داشته باشد.  

 

خرید سیستم کنفرانس:

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید سیستم کنفرانس، در زمینه های خرید ویدیو کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

 

 

برچسب ها :

سیستم کنفرانس

میکروفن

میکروفن سالن کنفرانس

میکروفون گردن غازی

سالن کنفرانس

اتاق کنفرانس

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس اتوترک

ترجمه همزمان در سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون نویز گیر

عملکرد کنسول های میکروفون کنفرانس در مقابل نویز

قیمت سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس با سیم

سیستم کنفرانس بی سیم

هزینه راه اندازی سیستم کنفرانس

محدوده برداشت صدا در میکروفون گردن غازی

امکانات سیستم کنفرانس

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانس

قیمت میکروفون کنفرانسی

میکروفون اتاق کنفرانس

میکروفون سالن کنفرانس

گلیک

میکروفن کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

دستگاه ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

میکروفون محصولات ویدئوکنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha