اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

با آگاهی از ویژگی های سیستم کنفرانس اتوترک، سالن کنفرانس خود را تجهیز کنید | گلیک، نماینده فروش انواع سیستم میکروفون کنفرانس با 15 سال تجربه

 در واقع، سیستم کنفرانس مجموعه کاملی از تجهیزات صوتی است برای کمک به برقراری ارتباط راحت شرکت کنندگان در یک جلسه، به طوری که هر کسی که در اتاق کنفرانس حضور دارد بتواند با کیفیت مطلوب "بشنود" و "صحبت" کند. مهمترین بخش در یک سیستم کنفرانس، میکروفون است، بنابراین اکثرا" سیستم کنفرانس را "سیستم میکروفون کنفرانس" نیز می نامند.

سیستم های آنالوگ مدل قدیمی تر می باشند که امروزه با سیستم های کنفرانس دیجیتال جایگزین شده اند. سیستم های کنفرانس آنالوگ دارای امکاناتی نظیر دریافت، ارسال و تقویت صدا می باشند که این امکانات در سیستم های کنفرانس دیجیتال به روز شده است.

تقسیم بندی کلی سیستم کنفرانس ها

 

  • آنالوگ

  • دیجیتال 

 

 

مزایای میکروفون کنفرانس دیجیتال نسبت به سیستم کنفرانس آنالوگ

 

سیستم میکروفون کنفرانس، سیستم کنفرانس با قابلیت اتوترک، میکروفون کنفرانس با ترجمه همزمان | گلیک نمایندگی فروش سیستم میکروفون کنفرانس

 

در این مقاله قصد داریم اجزا مختلف سیستم کنفرانس را با یکدیگر بررسی کنیم و هرکدام از اجزا را به صورت جداگانه معرفی کنیم که برای خرید میکروفون کنفرانس خود بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

 

اجزا پایه تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

 

  • منبع تغذیه یا Central Control Unit میکروفون کنفرانس

  •  کنسول یا میکروفون ریاست جلسه Chairman Unit

  • کابل های ارتباطی سیستم کنفرانس

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

منبع تغذیه میکروفون کنفرانس یا Central Control Unit 

 

سیستم کنترل مرکزی یا منبع تغذیه سیستم کنفرانس در واقع دستگاه اصلی یا هسته سیستم کنفرانس می باشد که تمامی کنسول های شرکت کننده و ریاست به این دستگاه متصل شده و از طریق این دستگاه کنترل می شوند. تنطیماتی شامل ارسال صدا به سیستم صوتی موجود در سالن کنفرانس، شماره گذاری کنسول ها، تعیین نوع کارکرد کنسول ها شامل حالت های Auto، FIFO، Operator و Request، تنظیمات مربوط به دوربین های اتوترک Auto Tracking  در صورت استفاده و سایرموارد همگی از طریق سیستم مرکزی یا منبع تغذیه انجام میگرد. معمولا منبع تغذیه سیستم کنفرانس به صورت رک مونت Rack Mount بوده و در داخل سالن های کنفرانس در داخل رک قرار میگیرد. 

 

منبع تغذیه میکروفون کنفرانس یا Central Control Unit | خرید سیستم کنفرانس اتوترک گانزین

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی اتاق ویدیو کنفرانس

 

کنسول یا میکروفن ریاست جلسه Chairman Unit:        

کنسول یا میکروفن ریاست جلسه همانطور که از نام آن پیدا است مختص به ریاست جلسه می باشد و بستگی به مدل دستگاه انتخابی می تواند تعداد آن از 1 تا چند عدد باشد. این کنسول تمام قابلیت های کنسول شرکت کننده را دارا می باشد و علاوه بر آن امکانات بیشتری را در اختیار رییس جلسه می گذارد.

 

 

امکانات میکروفون ریاست جلسه نسبت به میکروفون شرکت کننده

 

  • غیر فعال کردن کنسول های شرکت کننده

  • اجازه سخنرای به شرکت کننده ها

  • و سایر امکاناتی که بر روی کنسول یا میکروفون ریاست وجود دارد باعث می شود که رییس جلسه بتواند روند جلسه را در دست گرفته و کنترل نماید.

کنسول یا میکروفون شرکت کننده Delegate Unit :

کنسول های شرکت کننده معمولا دارای قابلیت های کمتری نسبت به کنسول ریاست می باشند و از لحاظ ظاهری با کنسول ریاست متفاوت هستند.  کنسول های شرکت کننده معمولا به تعداد نفرات حاضر در سالن های کنفرانس در نظر گرفته می شوند که در صورت نیاز به صرفه جویی اقتصادی و با توجه به نوع میز و چیدمان نفرات می توان از هر کنسول برای 2 شرکت کننده  نیز استفاده کرد. این میکروفن ها دارای امکانات کمتری نسبت به کنسول ریاست در کنترل جلسه هستند.  

 

کابل های ارتباطی:

 تمامی سیستم کنفرانس های با سیم دارای کابل های ارتباطی به منظور اتصال کنسول های شرکت کننده و ریاست به یکدیگر و به منبع تغذیه می باشند که بستگی به نوع دستگاه انتخابی این اتصالات دارای انواع گوناگونی هستند و انتقال سیگنال های صدا از طریق این کابا ها صورت می گیرد.

 

 

قیمت خرید میکروفون کنفرانس:

شرکت توسعه ارتباطات گلیک دارای  14 سال تجربه در زمینه ی خرید و فروش سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می باشد، علاوه بر موارد ذکرشده هم اکنون در زمینه های خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم کنفرانس، خرید تجهیزات اتاق کنفرانس، خرید وب کم برای استریم و خرید میکروفون کنفرانس مشغول به فعالیت می باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :

سیستم کنفرانس

گانزین

میکروفن کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

منبع تغذیه میکروفون کنفرانس

سیستم کنترل مرکزی

سیستم کنفرانس گانزین

خرید سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس با سیم

سیستم کنفرانس بی سیم

قیمت سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس باسیم

سالن کنفرانس

میکروفن ریاست

مزایای میکروفون کنفرانس

سیستم کنفرانس چیست؟

سیستم رای گیری در میکروفون کنفرانس

ترجمه همزمان در سیستم کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

خرید سیستم میکروفون کنفرانس

میکروفون ریاست

کنسول یا میکروفن ریاست جلسه

گلیک

گلیک نماینده رسمی فروش دستگاه ویدئو کنفرانس

میکروفون کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

وب کم حرفه ای

راه اندازی ویدیو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

خرید وب کم برای استریم

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha