ویدئو کنفرانس ایرانی

ویدئو کنفرانس ایرانی

گلیک بهترین نمایندگی خرید انواع ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام و تروکان. شما می توانید با گرفتن مشاوره رایگان از مشاورین گلیک مناسب و بهترین ویدئو کنفرانس را خریداری کنید.

 

کنفراس ویدئویی یا همان ویدئو کنفرانس ارتباط زنده، از راه دور و در لحظه ی میان صوت و تصویر است. ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات است، چرا که در آن  همه مزایا حفظ شده و کلیه معایب از بین می رود. شما می توانید برای خرید انواع ویدئو کنفرانس ایرانی و خارجی از طریق سایت ما اقدام کنید.

از مدیریت تیم‌های راه دور گرفته تا بستن معاملات تجاری در خارج از کشور، ویدئو کنفرانس به یک نیاز حیاتی برای مشاغل در هر اندازه و عملکرد تبدیل شده است. این بدان معنی است که شرکت ها و آژانس های موفق باید راه حل مناسبی را برای کنفرانس های ویدئویی با کیفیت بالا که اوج کار و ارتباطات از راه دور است به مشتریان و کارمندان خود ارائه دهند.

دیگر شرکت‌ها مجبور نیستند مشتریان یا کارمندان خود را در معرض تعاملات فرعی قرار دهند. با پخش ویدیوی HD و صدای شفاف و کاهش‌دهنده نویز، بهترین فناوری کنفرانس ویدیویی می‌تواند با ارائه تجربه حضوری در جلسات دیجیتال شما، عملیات تجاری شما را متحول کند.

 

مشاوره و خرید انواع سیستم ویدیوکنفرانس ایرانی و خارنی

 

انواع ویدئو کنفرانس

 
  • ویدئو کنفرانس ایرانی سخت افزاری

  • ویدئو کنفرانس ایرانی نرم افزاری

در کنار این دو نوع ویدئو کنفرانس ایرانی، زیرساخت های ویدئو کنفرانس قرار دارند که در واقع می توان گفت ترکیبی از ویدئو کنفرانس های نرم افزاری و ویدئو کنفرانس های سخت افزاری هستند.

 

اجزایی تشکیل دهنده ویدئو کنفرانس سخت افزاری

  • کدک یا Codec که در واقع هسته اصلی دستگاه ویدئو کنفرانس ایرانی است و سیستم عامل دستگاه بر روی آن می باشد که تمامی پردازش ها بر روی کدک انجام می شود. 
  • دوربین دستگاه ویدئو کنفرانس که در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد که می تواند دارای زوم دیجیتال یا زوم اپتیکال باشد که این موضوع بستگی به نیاز کاربر و نوع مکان، استفاده دارد. 
  • میکروفن های دستگاه های ویدئو کنفرانس ایرانی که دارای انواع مختلفی از جمله میکروفون بی سیم، با سیم، رومیزی، سقفی می باشند.

 

برای مطالعه بیشتر: ویدئو کنفرانس سخت افزاری

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برای افرادی طراحی شده اند که یا دائما در حال سفر هستند یا از خانه و به صورت دورکاری مشغول فعالیت می باشند و یا از پشت میز خود می خواهند در جلسات ویدئو کنفرانس سازمان و یا شرکت خود با استفاده از وب کم حرفه ای  و میکروفون کنفرانس حضور داشته باشند.

 

ویدیو کنفرانس ایرانی نرم افزاری

 

مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس:

 

  • حذف هزینه های سفر  در استفاده از ویدئو کنفرانس
  • جلوگیری از اتلاف زمان در استفاده از ویدئو کنفرانس
  •  حذف ریسک سفر با ویدئو کنفرانس
  • خستگی ناشی از سفر در نبود ویدئو کنفرانس
  • دوری از منابع در نبود ویدئو کنفرانس
  • حضور در چند نقطه با استفاده  از ویدئو کنفرانس ایرانی
  • حضور همه شرکت کنندگان در زمان مقرر توسط امکانات ویدئو کنفرانس ایرانی و خارجی

بودجه سازمان برای خرید ویدئو کنفرانس ایرانی:

 

در انتخاب تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباطات تصویری یا ویدئو کنفرانس ایرانی در یک مجموعه، بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته شده است بسیار مهم می باشد. از آن جایی این موضوع مهم می باشد که هزینه راه کارهای مختلف مانند راه کارهای ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، راه کارهای ویدئو کنفرانس نرم افزاری و سایر راه کارها در برقراری ارتباطات تصویری بسیار مختلف می باشد و بستگی به انتخاب نوع ارتباط، نوع زیرساخت و هم چنین نوع دستگاه انتخابی این هزینه ها دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستن. بسیاری از مجموعه ها به منظور خرید این تجهیزات قبل از بررسی تمامی نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس  ایرانی و خارجی بودجه مشخصی را برای این کار در نظر می گیرند که با توجه به تنوع و کارایی های مختلف راه کارها این موضوع قبل از موارد ذکر شده کار کاملا اشتباهی می باشد. به این دلیل که راه کارهای متنوع در این حوزه هرکدام دارای مزیت و معایب خود نسبت به راه کارهای دیگر می باشند.

 

خرید ویدیو کنفرانس ایرانی

 

امکانات ویدئو کنفرانس ایرانی و خارجی گلیک

 

  • پشتیبانی از ارتباطات نقطه به نقطه و یا Point-to-Point  که در این حالت فقط 2 نقطه یا مکان می توانند در ارتباط ویدئو کنفرانسی حضور داشته باشند. 
  • پشتیبانی از ارتباطات چند نقطه ای و یا بیشتر از 2 نقطه (Multipoint) می شود که در این حالت نیازمند به تجهیزاتی به نام MCU می باشد که در واقع برقرار کننده ارتباطات چند نقطه ای در ویدئو کنفرانس است. 
  • دارا بودن MCU یا Multipoint Control Unit به صورت داخلی یا Embedded و یا اتصال به MCU اکسترنال جهت برقراری ارتباطات چند نقطه ای در ویدئو کنفرانس
  • امکان جداسازی نفرات شرکت کننده در ارتباطات ویدئو کنفرانسی چند نقطه ای در 2 اتاق مجازی
  • دارا بودن دوربین های مختلف با زوم ها و زاویه دیدهای مختلف برای استفاده در اتاق ها و سالن های کنفرانس متفاوت به منظور برآورده کردن نیازهای مختلف کاربر.  دوربین هایی با زوم های دیجیتال و پایین برای سالن های ویدئو کنفرانس کوچک و دوربین هایی با زوم های هیبریدی ترکیبی از اپتیکال و دیجیتال برای اتاق ها و سالن های کنفرانس بزرگ
  • امکان استفاده از نقاط از پیش تعریف شده با Preset به منظور استفاده راحت تر و فراخوانی دوربین در زمان برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس
  • امکان استفاده از میکروفون ها و اسپیکرهای متعدد برای پوشش دهی کامل فضای مورد استفاده در جلسات ویدئو کنفرانس
  • پنل تاچ کنترلی با ابعاد بزرگ برای مدیریت جلسه ویدئو کنفرانسی، ارسال محتوا، برقراری تماس و مدیریت دوربین
  • پشتیبانی از جدیدترین کدک های تصویری شامل H.265 و پشتیبانی از تکنولوژی Anti-Packet Loss
  • امکان برقراری ارتباطات تصویری در ویدئو کنفرانس ایرانی به صورت همزمان به استفاده از پروتکل های H.323  وSIP  به صورت همزمان
  • پشتیبانی از ورودی و خروجی های مختلف به منظور اتصال به دستگاه های جانبی مختلف شامل میکروفن، اسپیکر، دوربین کنفرانس
  • پشتیبانی از تعداد دوربین و وب کم های بالاتر به منظور پوشش دهی بیشتر اتاق ها و سالن های کنفرانس بزرگتر در جلسات ویدئو کنفرانس
  • امکان برقراری تماس ویدئو کنفرانسی و اتصال به زیرساخت های Cloud و On-Premise مانندSkype for Business، Skype،Zoom 
  • امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت با سیم و با استفاده از دانگل به صورت مستقیم و به صورت کابلی با استفاده از هاب در دستگاه های ویدئو کنفرانس
  • پشتیبانی ازSpeaker Tracking  به منظور تشخیص نفر صحبت کننده در ویدئو کنفرانس و ارسال تصویر آن نفر برای سمت مقابل
  • پشتیبانی از Auto-Framing به منظور تنظیم Frame تصویر به اندازه نفرات شرکت کننده در ارتباط ویدئو کنفرانسی
  • پشتیابنی از حالت Auto Answer برای پاسخ گویی اتوماتیک به تماس ها، اتصال به LDAP سرور، برقراری گروهی تماس ها، حالت DND یا Do Not Disturb و حالت های مختلف چیدمان تصاویر بسته به نیاز کاربر ویدئو کنفرانس ایرانی

 

برای مشاوره و خرید انواع ویدیو کنفرانس گلیک تماس بگیرید

 

     

 

انتخاب نوع دستگاه ویدئو کنفرانس و خرید ویدئو کنفرانس ایرانی

بعد از بررسی موارد ذکر شده نوبت به انتخاب نوع دستگاه به منظور استفاده در اتاق های کنفرانس، سالن های جلسات، اتاق مدیریت و سالن های آمفی تئاتر می شود که چه در مراحل قبل راه کارهای سخت افزاری انتخاب شود و چه راه کارهای نرم افزاری می بایست از تجهیزاتی برای تجهیز موارد ذکر شده (اتاق های کنفرانس و ... )  استفاده نمود. تجهیزات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که بسته به اندازه اتاق، تعداد نفرات حاضر در ارتباط ویدئو کنفرانس ایرانی، نیاز به ارتباطات نقطه به نقطه یا چند نقطه ای و بسیاری موارد دیگر، نوع تجهیزات متفاوت می باشد که حتی می توان از تجهیزات موجود در آن سازمان یا شرکت به منظور کامل کردن سناریو های مورد نظر برای پیاده سازی استفاده نمود.

 

کدام برند برای خرید ویدئو کنفرانس ایرانی خوب است؟

برندها و شرکت هایی که در این حوزه یعنی ارتباطات ویدئو کنفرانس ایرانی فعالیت می کنند زیاد نیست و پرچمداران این حوزه کاملا برای کاربرانی که با این حوزه آشنا هستند مشخص است.  تعدادی از این شرکت ها در حوزه ویدئو کنفرانس های نرم افزاری و تعدادی در حوزه ویدئو کنفرانس سخت افزاری و تعدادی هم به صورت مشترک در هر 2 زمینه فعالیت می کنند و دارای راه کارها و دستگاه های متنوعی برای برطرف کردن نیاز کاربران هستند.  از جمله شرکت های معتبری که در زمینه ویدئو کنفرانس های نرم افزاری فعالیت می کنند میتوان به مایکروسافت با محصولات Skype، Skype for Business  و  Microsoft Teams ، Zoom و TrueConf  اشاره کرد و هم چنین از جمله برندها و شرکت های معتبر در زمینه ویدئو کنفرانس های سهت افزاری می توان به کمپانی های Polycom، Cisco  و Yealink و صدرا اشاره کرد.

 

سیستم ویدیو کنفرانس یالینک

 

 

برند یالینک برای ویدئو کنفرانس بهتر است یا ویدئو کنفرانس ایرانی؟

برند یالینک از معتبرترین برندهای فعال در حوزه تجهیزات ارتباط تصویری یا ویدئو کنفرانس می باشند و نمی توان این 2 را به این صورتی که کدام از دیگری بهتر می باشد مورد بررسی قرار داد. ویدئو کنفرانس ایرانی تنوع کالایی بسیار کمی در این حوزه دارد که از این نظر محصولات یالینک با توجه به براورده کردن نیازها و درخواست های کاربران تولید و به بازار عرضه شده است بسیار بصرفه تر است در یک مقایسه کلی می توان گفت تنوع محصولات ویدئو کنفرانس ایرانی  برای کاربران شخصی یا Personal Use  کمتر از برند یالینک است ولی در مقابل برند یالینک  دارای راه کارهای متنوع تری برای اتاق ها یا سالن های جلسات می باشد که امکانات بی شماری را در اختیار کاربر سیستم قرار می دهد.

 

مشاوره و خرید انواع ویدیو کنفرانس

 

 

برچسب ها :

ویدئو کنفراس

ویدئوکنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

سیستم ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس YEALINK

خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس یالینک

دستگاه ویدئو کنفرانس

زیرساخت ویدئو کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس

ارتباط ویدئو کنفرانس

عدم نویز در سیستم کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس سیسکو

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit

قیمیت ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو

خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

قیمت خرید ویدئو کنفرانس سیسکو

تجهیزات ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس سیسکو

اسپیکر ویدئو کنفرانس

وب کم کنفرانسی تلویزیون

وب کم کنفرانس جهت ویدئو

انواع کیفیت تصویر وب کم کنفرانسی

وضوح تصویر وب کم کنفرانسی

قیمت ویدئو کنفرانس یالینک

ویدئو کنفرانس یالینک Yealink VC880

ویدئو کنفرانس یالینک VC200

ویدئو کنفرانس یالینکVC800

ویدئو کنفراس سازمان

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha