قیمت ویدیو کنفرانس پاناسونیک

قیمت ویدیو کنفرانس پاناسونیک

بررسی قیمت ویدیو کنفرانس های پاناسونیک به شما در این مطلب کمک خواهیم کرد در انتخاب انواع سیستم های ویدیو کنفرانس متناسب با بودجه شما و اندازه سالن کنفرانس شما بهترین بهره بری و خرید بهترین سیستم های ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس پاناسونیک

 

سیستم‌های کنفرانس پاناسونیک شامل مجموعه‌ای از تجهیزات و فناوری‌ها هستند که برای برگزاری جلسات ویدیو کنفرانس و تبادل اطلاعات در فضاهای مجازی و واقعی استفاده می‌شوند.

این سیستم‌ها به شرکت‌کنندگان جلسات امکان ارتباط صوتی و تصویری در زمان واقعی را می‌دهند. این سیستم‌ها می‌توانند از محل‌های مختلف و با استفاده از تجهیزات مختلف اجرا شوند،

از جمله کامپیوترها، تلفن‌ها، دستگاه‌های تبلت، دوربین‌ها، میکروفون‌ها و نمایشگرها.

پاناسونیک مجموعه‌ای از تجهیزات ویدیو کنفرانس با کیفیت بالا و امکانات متنوع ارائه می‌دهد. این تجهیزات معمولاً شامل دوربین‌های وب با کیفیت تصویر عالی، صفحات نمایش بزرگ، میکروفون‌ها و نرم‌افزارهای تخصصی برای مدیریت جلسات کنفرانس هستند.

 

خرید سیستم ویدیو کنفرانس

 

ویدئو کنفرانس و تجهیزات ویدیو کنفرانس

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری یا در اصطلاح پایانه های ویدئو کنفرانس دارای تنوع بسیار زیاد به منظور برطرف کردن نیازهای کاربران مختلف با استفاده از وب کم حرفه ای می باشند.

طراحی و ساخت پایانه های ویدئو کنفرانس براساس نوع ارتباط و اندازه اتاق کنفرانس کاربران انجام شده است، اتاق هایی با اندازه کوچک یا در اصطلاح Huddle Room تا سالن های کنفرانس با اندازه خیلی بزرگ.

ارتباطات ویدئو کنفرانس سخت افزاری به دو نوع نقطه به نقطه یا در اصطلاح Point-to-Point و چند نقطه ای یا در اصطلاح Multipoint تقسیم بندی می شوند.

از ویدئو کنفرانس برای مقاصد مختلف آموزشی، اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. برگزاری جلسات ویدئویی، مشاوره‌های پزشکی و تجاری، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی و ... تنها بخش کوچکی از کاربردهای سیستم ویدئو کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

در انتخاب تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباطات تصویری یا ویدئو کنفرانس در یک مجموعه، بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته شده است بسیار مهم می باشد.

از آن جایی این موضوع مهم می باشد که هزینه راه کارهای مختلف مانند راه کارهای ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، راه کارهای ویدئو کنفرانس نرم افزاری و سایر راه کارها در برقراری ارتباطات تصویری بسیار مختلف می باشد و بستگی به انتخاب نوع ارتباط، نوع زیرساخت و هم چنین نوع دستگاه

انتخابی این هزینه ها دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستن.

 

سیستم ویدیو کنفرانس

 

سیستم کنفرانس پاناسونیک KX-VC1300

سیستم کنفرانس پاناسونیک مدل KX-VC1300 یک سیستم صوتی و تصویری است که بصورت زنده می توان در جلسات و سالن های کنفرانس از راه دور بصورت غیر حضوری نیز استفاده می گردد 

امکان برقراری ارتباط تا 6 تماس همزمان با بکارگیری MCU داخلی را دارد و همچنین می توان با استفاده از لایسنس تا 16 نقطه را افزایش داد. این دستگاه قابلیت فشرده سازی تصویر با فرمت H,261, H.263, H,263+, H,263++,  H.264 و صدا با فرمت های G.711, G722, G722.1, MPEG-4 AAC-LC

Mono/Stereo را دارد و قادر است تصاویر را با کیفیت 60 فریم بر ثانیه ارسال نماید و از 3 خروجی تصویر HDMI نیز بهره می برد.

این مدل از  سیستم کنفرانس برای اتصال به دوربین از دو ورودی HDMI بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از کلیه پروتکل های شبکه  TCP, UDP, DHCP, DNS,HTTP, HTTPS, TELNET, NTP را دارد و برای ارسال و دریافت تصاویر از کیفیت فول اچ دی و QCIF بهره می برد و جهت ارسال تصاویر دوگانه از پروتکل
 
SIP و H.239 نیز پشتیبانی می کند و حداکثر فریم در حالت ارسال تصاویر دو گانه 30 فریم بر ثانیه با رزولوشن فول اچ دی می باشد و با وزنی معادل 2 کیلو گرم به بازار ارائه می گردد.

 

  • قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت : 60 فریم بر ثانیه
  • نوع نمایش در حالت ارسال تصاویر ( Dual Stream ) دوگانه : 2 مانیتور
  • خروجی تصویر : HDMI x 3
  • دارای خروجی صدا : HDMI, Stereo x 1 , RCA x 1 (Stereo)

 

سیستم ویدیو کنفرانس پاناسونیک KX-VC1300

 

 

سیستم ویدئوکنفرانس پاناسونیک Panasonic  KX-VC1600

استفاده از ویدیو کنفرانس پاناسونیک مدل KX-VC1600 امکانات بسیاری زیادی دارد که در این بخش قصد داریم شرح دهیم.

هنگامی که توسط این دستگاه مشغول به برگزاری جلسات هستید، می توانید عکس کاربر و اطلاعات موجود در رایانه که قصد ارائه آن را دارید، بر روی سه مانیتور نمایش دهید.

کمپانی پاناسونیک در قسمت روی دستگاه یک پورت USB قرا داده که با اتصال فلش مموری، توانایی ضبط جلسه در حال حاضر را خواهید داشت. یکی از وظایف آن ادغام سازی کنفرانس وب با تصویری جهت بهره برداری از کیفت بهتر است.

این محصول از فناوری Rate Control برخوردار است که عملکرد آن ترافیک های شبکه را برنامه ریزی و کنترل می نمایید.

 

کیفیت

همانطور که در بخش اول ذکر شد، این محصول از دوربین، دستگاه DVR، میکروفون و ریموت کنترل تشکیل شده است.

دوربین آن دارای یک لنز با کیفیت است و تمام فیلم ها را با کیفیت 1080 مگاپیکسل معادلfull HD ، به ما نمایش می دهد.

میکروفون موجود به صورت دوبلکس ساخته شده تا درکت بهتری از کنفرانس داشته باشید. در ساخت این میکروفون فناوری Echo Canceller اعمال گردید تا مکالمه به صورت روان با صدای رسا انجام شود.

 

مزایا و معایب

ویدیو کنفرانس پاناسونیک مدل KX-VC1600 از پهنای باند کم ارتباطات، دستگاه های تجاری و سیستم MCV پشتیبانی می کند. MCV در اصل یک سیستم مدیرت کنترل به حساب می آید با فعال سازی آن، مدیریت و کنترل برای چند کاربر فراهم می شود.

اگر قصد اشتراک گذاری تصاویر ثابت یا زوم را دارید، می توانید یک دوربین فرعی نیز به سیستم متصل و از آن استفاده کنید. پشتیبانی از سیستمHDCP یکی از مزایای استفاده از این دستگاه است.

از معایب دستگاه می توان به عدم پشتیبانی همزمان HDMI1 و HDMI2 اشاره کرد. منبع تغذیه دستگاه با قدرت 5 ولت برابر با 500 میلی آمپر قادر تامین برق می باشد.

بهتر است بدانید، در زمانی که با پروتکل اینترنتی IPv6 مشغول به فعالیت باشد، بهره برداری از بعضی از امکانات دستگاه میسر نمی باشد.

هنگامی که سمینار برگزار می شود و شرایط لازم برای رد و بدل شدن صدا مهیا نباشد، سمینار با صدای شخصی که از میکروفون استفاده می کند، ادامه خواهد یافت. مکالمه های تصویری که توسط این دستگاه برقرار می شود، همگی تحت کنترل سیستم HVAC است وبا پروتکل SIP به سرعت 1.8

مگابایت بر ثانیه مشغول به فعالیت است. میکروفون های که به این دستگاه متصل می شود، KX-VCA002 و KX-VCA001 نام دارد که تشکیل دهنده سیستم استریو است و به صورت خودکار با سیستم MCV تحت کنترل و برنامه ریزی می باشد.

 

سیستم ویدیو کنفرانس KX-VC1600

 

برای مشاوره بیشتر و خرید انواع سیستم ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید


 

دوربین رباتیک AW-HE۱۳۰ پاناسونیک

با قابلیت پن، تیلت و زوم با سنسور 1/3 اینچی خود، حتی در شرایط نوری بسیار ضعیف قادر به ثبت تصاویری خیره‌کننده است.

با نسبت سیگنال به نویز استثنایی 60db و رزولوشن 1000 TV Line، HE130 سطح استاندارد دوربین‌های رباتیک مجتمع را ارتقا داده است.

با استفاده از لنزی سریع با دیافراگم F1.6 و زوم 20 برابری، بعلاوه زوم دیجیتال 1.4 برابری، دوربین رباتیک HE130 برای استفاده در رویدادهای ورزشی و ویدئوهای تجاری و سازمانی بسیار ایدئال است.

استانداردهای خروجی ازجمله HD/SD-SDI، HDMI و SD composite، همانند ۳G-SDI قادر به ارسال تصویر با کیفیت بالا تا حداکثر ۱۰۸۰/۶۰p خواهید بود. دوربین رباتیک HE۱۳۰ برای هماهنگی با نسل قبلی دوربین‌های کنترل از راه دور پاناسونیک، به‌طور هم‌زمان قادر به پشتیبانی از کنترل از راه دور با IP

مستقیم و IP بر اساس محیط وب است.

خروجی استریم ویدئو از HE۱۳۰ به شکل‌ها و فرمت‌های مختلف و در محدوده وسیعی از سرعت‌های انتقال در دسترس است.

این دوربین قادر به ثبت تصاویر با حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰/۶۰p در حداکثر بیت‌ریت ۲۵Mbps است. برای کنترل از راه دور و مانیتورینگ IP-Live در یک صفحه از مرورگر در کامپیوتر قادربه نمایش تصویر ۱۶ دوربین خواهید بود.

لنز HE۱۳۰ با قابلیت زوم اپتیکال قادر به پوشش گستره وسیعی از شرایط تصویری است.

فیلتر ND ۴ پله‌ای این دوربین به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند در شرایطی که نور شدیدی در محیط وجود دارد، قادر به ارائه تصاویر با کیفیتی مطلوب باشد.

 

دوربین کنفرانس پاناسونیک Panasonic AW-HE۱۳۰

 

این دلیل که راه کارهای متنوع در این حوزه هرکدام دارای مزیت و معایب خود نسبت به راه کارهای دیگر می باشند که این موضوع می بایست توسط کاربران، مدیریت و نفرات تصمیم گیرنده در یک مجموعه که استفاده کننده از این راه کارها می باشند به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند و به این نتیجه

برسند که کدام راه کار برای آن ها مناسب می باشد و سپس بودجه مربوط این موضوع را تامین کنند.

تجهیزات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که بسته به اندازه اتاق، تعداد نفرات حاضر در ارتباط ویدئو کنفرانس، نیاز به ارتباطات نقطه به نقطه یا چند نقطه ای و بسیاری موارد دیگر، نوع تجهیزات متفاوت می باشد که حتی می توان از تجهیزات موجود در آن سازمان یا شرکت به منظور کامل کردن سناریو

های مورد نظر برای پیاده سازی استفاده نمود.

 

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha