قیمت ویدیو کنفرانس پلیکام

قیمت ویدیو کنفرانس پلیکام

خرید سیستم ویدیو کنفرانس پلیکام با پایین ترین قیمت و انتخاب بهترین مدل برای سالن کنفرانس شما این سیستم ویدئو کنفرانس از برند های تولید کننده بهترین مدل ها در بازار ویدیو کنفرانس هست که شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

 

در عصر حاضر شرکت­های مختلفی در زمینه طراحی و تولید سیستم­ های ویدئو کنفرانس فعال هستند. شرکت پلیکام یکی از پرچم­داران تولید سیستم ویدئو کنفرانس در دنیا بوده و تاکنون توانسته با ارائه محصولات بسیار کاربردی، بخش مهمی از بازار جهانی را در اختیار  بگیرد.

هم­چنین این شرکت آمریکایی را می­توان یکی از قدیمی­ترین کمپانی­ها در عرصه تولید محصولات صوتی و تصویری دانست.

یک نمونه از محصولات مطرح و پرکاربرد پلیکام، ویدئو کنفرانس است. کمپانی Poly متعهد به ارائه بهترین تجربیات از نظر ویدئویی است.

پلیکام با ارائه نوآوری­های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی، ردیابی بلندگو­ها، حالت مکالمه پیشرفته و… می­تواند بهترین انتخاب برای تجهیز سالن­های کنفرانس به سیستم ویدئو کنفرانس باشد.

یک نمونه از ویژگی­های برتر ویدئو کنفرانس­های این کمپانی قاب بندی شرکت کنندگان حاضر در جلسه است.

این نوآوری به­ منظور ارائه دید بهینه­تر طراحی شده و تصویر هر یک از افراد حاضر در جلسه فارغ از فاصله دور یا نزدیک آن­ها از دوربین، به­صورت یک مربع کوچک بر روی سیستم به­نمایش گذاشته می­شود.

 

تماس با گلیک

 

کمپانی پلیکام polycom

 

شرکت Poly تاکنون ویدئو کنفرانس­ های بسیار متنوع با کاربردها و عملکردهای مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

هرکدام از این محصولات دارای امکانات و ویژگی­های منحصربه­فرد خود بوده و در تولید آن­ها از فناوری­های خاصی استفاده شده است.

این شرکت به منظور ارائه بهتر محصولات خود، دارای ۶۵۰۰ کارمند در ۷۵ دفتر در سراسر جهان است.

ویدئو کنفرانس پلیکام این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده تا برای انجام کارهای خود محدود به مکان خاصی نباشند و در هر مکان و هر لحظه بتوانند با استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس به امور مربوطه بپردازند. در ادامه به معرفی محبوب­ترین سیستم ویدئو کنفرانس Poly می­پردازیم.

 

سیستم ویدئو کنفرانس پلیکام RealPresence Group 700

جدید ترین تولید از خانواده ویدئو کنفرانس RealPresence Group کمپانی پلیکام است و توانایی های بی نظیری در زمینه ایجاد و کنترل جلسات ویدئو کنفرانس دارد.

با توانایی ها و امکانات بی نظیری که دارد، سیستم ویدئو کنفرانس پلیکام RealPresence Group 700 برای استفاده در هر اتاقی و هر شرکتی مناسب است؛ اما بهترین عملکرد را در اتاق ها و سالن های بزرگ ویدئو کنفرانس از خود ارائه خواهد کرد.

این سیستم ویدئو کنفرانس تولید شده توسط کمپانی پلیکام، مانند سایر تجهیزات سری RealPresence Group قادر است تا به سادگی با سرویس های کمپانی میاکروسافت مانند اسکایپ برای بیزینس و آفیس ۳۶۵ همکاری کند و به کمک آن ها امکانات فوق العاده ای برای مدیریت و ایجاد جلسات در اختیارمشتریان قرار دهد. قابلیت ادغام با سیستم های مختلف، به شدت مورد توجه سازندگان این سیستم ویدئو کنفرانس قرار داشته است.

دارای کیفیت تصویر بسیار فوق العاده ای است. این سیستم قادر است تا تصاویر را با کیفیت فول اچ دی و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کرده و با امنیت کامل به طرف مقابل ارسال کند.

همچنین پخش محتوای تصویری با کیفیت فول اچ دی توسط این سیستم ویدئو کنفرانس امکان پذیر است. البته کیفیت تصویر با استفاده از سیستم های نرم افزاری ویرایش تصویر که توسط کمپانی پلیکام در این سیستم به کار رفته است بسیار بهبود یافته و حرکات اشخاص نیز به حالت طبیعی آن ها

بسیار نزدیک است.

 

سیستم ویدیو کنفرانس پلیکام realpresence group 700

 

 

سیستم ویدیوکنفرانس Polycom HDX8000

برای سالن های بزرگ طراحی شده است چراکه می توان دو دوربین پلیکام و سه میکروفن را به صورت سریال به آن متصل نمود. کدک این دستگاه دارای یک پورت خط شهری است که از طریق آن یک شخص که در جلسات حضور ندارد می تواند از طریق تماس با یک تلفن آنالوگ معمولی وارد جلسه

ویدیوکنفرانس شود. این دستگاه کیفیت تصویری بسیار بالا (Full HD) را پشتیبانی می کند.

کدک سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 8000 دارای 2 پورت ورودی دوربین است و به طور کلی علاوه بر تجهیزات موجود در کارتن خود، قابلیت افزودن 2 میکروفن و یک دوربین دیگر برای سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 8000 وجود دارد . 

بنابراین خرید ویدئو کنفرانس HDX8000 برای سیستم سالن های بزرگ پیشنهاد میشود. قابلیت ارتقا سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 8000 توسط لایسنس های مختلف وجود دارد. لایسنهای مختلف ویدئو کنفرانس را میتوانید از ادمین کالا بخرید. خرید ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 8000 به طور پیشفرض قابلیت ارائه کیفیت ویدئویی HD 720p را در پهنای باند 512 کیلوبایت در صورتی که اختصاصی و متقارن باشد را دارد.

با خرید لایسنس ارتقاء ویدئو کنفرانس برای HDX 8000 ، این دستگاه می تواند کیفیت HD 1080p (Full HD ) را فراهم نماید.

 

سیستم کنفرانس پلیکام HDX 8000

 

Polycom HDX 6000-ویدئو کنفرانس پلیکام

سیستم Polycom HDX6000 دستگاهی مقرون به صرفه برای کاربردهای ویدئوکنفرانس با کیفیت بالا (HD) است. این دستگاه یک خروجی، یک مایکروفن، و یک دوربین HD را پشتیبانی میکند.

دوربین ویدئو کنفرانس پلیکام Polycom HDX 6000 دارای قدرت زوم 12x اپتیکال می باشد و قابلیت برنامه ریزی 100 موقعیت را دارد. حرکت دوربین به چپ و راست از مرز 180 درجه عبور می کند و 60 درجه به بالا و پایین حرکت می کند. زاویه دید لنز 72 درجه است.

ویدئو کنفرانس پلیکام Polycom HDX 6000 با داشتن یک خروجی HDMI قابلیت اتصال به یک نمایشگر (LCD، LED یا ویدئوپروژکتور) را دارد.

همچنین میتوان یک فایل پرزنتیشن را از طریق ورودی صدای 3.5 میلیمتری و ورودی تصویر DVI از یک کامپیوتر یا لپ تاپ به کدک سیستم ویدئوکنفرانس HDX 6000 متصل نمود.

تنها در برند Polycom است که می توان صدای فایل پرزنتیشن را نیز به همراه تصویرش به طور همزمان ارائه داد.از طریق ریموت کنترل ویدئو کنفرانس پلیکام می توان حالت های نمایش مختلفی را انتخاب کرد.

به عنوان مثال: فقط سایت مقابل نمایش داده شود، سایت خودی و سایت مقابل در کنارهم نمایش داده شوند و یا سایت مقابل و فایل پرزنتیشن را در نمایشگر ببینیم.

 

سیستم کنفرانس HDX6000

 

Polycom HDX 9000- ویدئوکنفرانس پلیکام

مدل Polycom HDX 9000 بالاترین قیمت ویدئو کنفرانس در بین مدل های پلیکام را داراست برای اتاق های بزرگ طراحی شده است و شامل کدک، میکروفن، ریموت کنترل و کابل های لازم است .

باتوجه به اینکه قابلیت افزودن 3 میکروفن و 2 دوربین به سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 9000 وجود دارد سالن های بزرگ را پوشش می دهد.

همه این این امکانات باعث افزایش قیمت خرید ویدئو کنفرانس HDX9000 شده است. با این وجود همچنان قابلیت ارتقا  Polycom HDX 9000 توسط لایسنس های مختلف وجود دارد که به قیمت ویدئو کنفرانس اضافه میکند.

سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 9000 با داشتن خروجی های DVI ، S-Video و BNCمی تواند به 3 نمایشگر (LCD، LED یا ویدئوپروژکتور) که ورودی های مربوطه را داشته باشند متصل گردد.

یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت ویدئو کنفرانس HDX9000 همین قابلیت پشتیبانی از سه صفحه نمایش است. به عبارت دیگر قیمت خرید ویدئو کنفرانس HDX9000  پلیکام را باید با ویدئو کنفرانس های سیسکو مانند CTS3000 مقایسه کرد.

سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 9000 به طور پیشفرض قابلیت ارائه کیفیت ویدئویی HD 720p را در پهنای باند 512 کیلوبایت در صورتی که اختصاصی و متقارن باشد را دارد.

امامی تواند کیفیت HD 1080p (Full HD ) را فراهم نماید.  کیفیت تصویر HDX9000 به حدی است که زیاد بودن قیمت این ویدئو کنفرانس قابل انتظار به نظر می رسد.

 

سیستم کنفرانس HDX 9000

 

با گسترش اینترنت بسیاری از راه‌هار ارتباطی تغییر کردند. در این میان سیستم ویدئو کنفرانس یکی از بزرگترین تغییرات را در شیوه برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات ایجاد کرده است.

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تجهیزاتی که برای راه اندازی ویدئو کنفرانس مهم است، آشنا کنیم تا در زمان خرید با مشکل مواجه نشوید.

شما نیز اگر جلساتی را با استفاده از این سیستم کنفرانسی برگزار کرده‌اید، تجربه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha