بهترین دوربین های اتاق کنفرانس

بهترین دوربین های اتاق کنفرانس

امروزه تماس تصویری در کنفرانس ها یک بحث بسیار ضروری شده است گلیک نمایندگی رسمی ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف و فروش بهترین دوربین های ویدئو کنفرانس و انتخاب دوربین کنفرانس مناسب برای انواع سالن ها

انتخاب دوربین کنفرانس مناسب برای اتاق جلسات بسیار حائز اهمیت است. امروزه همزمان با رشد تکنولوژی‌ مرتبط با دوربین‌ اتوترک، سطح توقع عموم مردم از کیفیت ضبط و پخش ویدیوی جلسات نیز بیشتر از گذشته شده است. تا جاییکه دیگر انتظار شنیدن برخی جملات از زبان افراد حاضر در جلسه نظیر

متاسفانه جلسه ضبط نشده است یا ما جلسه را بدون تصویر ضبط کرده‌ایم بسیار است، اکثر مدیران و مهمانان یک کنفرانس انتظار دارند که در کنار امکان ضبط جلساتشان به صورت تصویری با دوربین اتوترک مهیا باشد بلکه با استفاده از تجهیزات سیستم و دوربین کنفرانس حرفه ای حتی با قابلیت ضبط Full HD باشد.

قبل از خرید دوربین های کنفرانس موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

اگر از دوربینی بدون کیفیت استفاده کنید، حتی در نتیجه کنفرانس نیز تاثیر منفی می‌گذارد، قبل از خرید دوربین جلسات آنلاین، لازم است تا فاکتور‌های مهم دوربین ویدئو کنفرانس مناسب را بشناسید.

 

 

 ویژگی دوربین های ویدئو کنفرانس

برگزاری جلسات آنلاین امروزه در بیشتر حوزه‌های شغلی، کاربرد دارد. از مزایا های استفاده از ویدئو کنفرانس، ارتباط راحت بین افراد در سراسر دنیا است ، اما اگر قصد داشته باشید تا این ارتباط به‌خوبی برقرار شود، بهتر است قبل از خرید دوربین کنفرانس با ویژگی‌های  دوربین برای جلسات آنلاین آشنا شوید.

  • کیفیت تصویر

720p پیکسل، پایین ترین حد رزولوشن تصاویر ویدئو کنفرانس است که تصویری با کیفیت معمولی نمایش می‌دهد. در‌حالی دوربین‌های ویدئو کنفرانس جدید امکان پشتیبانی از رزولوشن 1080p یا Full HD و حتی 4K را نیز دارند. هرچقدر کیفیت دوربین بیشتر باشد، تصویر نمایش داده‌شده واضح‌تر خواهند بود. 

 دوربین کنفرانس ویدئویی با کیفیت تصویر بالا، قیمت بیشتری خواهد داشت.

  • عملکرد ۳۶۰ درجه

برای تماس های کنفرانسی همیشه مهم است که مطمئن شوید همه افراد حاضر در جلسه می توانند دیده و شنیده شوند.

با استفاده از دوربین کنفرانس پانوراما یا لنز wide، نگران پوشش همه سالن نخواهید بود. با عملکرد دوربین های PTZ تصویر تمام افراد حاضر در سالن را بصورت ۳۶۰ درجه خواهید داشت و نیازی نیست که افراد برای حضور در تصویر جابه‌جا شوند یا یک‌نفر ارائه را در دست داشته باشد.

  • راحتی استفاده

دوربین های کنفرانس به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند به آسانی در تماس های تصویری استفاده شوند و اتصال ساده با یک کابل آماده استفاده است.

  • فوکوس خودکار

در جلسات ویدیویی که تعداد افراد زیادی حضور دارند تشخیص اینکه چه کسی  در حال صحبت است دشوار خواهد بود.

با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی Speaker Tracking، هنگامی که شخص شروع به صحبت می‌کند، تصویر روی او زوم می‌شود تا افراد آنلاین به‌راحتی شخصی که در حال صحبت‌ هست را دنبال کنند.

 

تماس برای مشاوره و خرید

 

بهترین دوربین اتاق کنفرانس

کمپانی لاجیتک Logitech یک شرکت مبتنی بر نوآوری و کیفیت می باشد که فعالیت خود را در سال 1981 در حوزه ویدئو کنفرانس، دوربین کنفرانس و سیستم کنفرانس و به طور کلی تجهیزات اتاق کنفرانس در لوزان سوئیس آغاز نموده است. 

دوربین کنفرانس لاجیتک Logitech PTZ Pro 2 از آخرین تولیدات مخصوص اتاق کنفرانس هست.

این دوربین کنفرانس با زاویه دید 90 درجه‌ ای و زوم 10 برابر لنز آن می‌توانید بر روی افراد، صفحات نمایش و یا هر نقطه‌ای که نیاز باشد زوم کنید و فوکوس خودکار این دوربین تصویر را برای شما متمرکز می‌کند روی سوژه و تصویری شفاف با جزئیات بالا را به شما ارائه دهد.

از همان روزهای اولیه کمپانی لاجیتک Logitech فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش داد. دوربین های کنفرانس و راه کارهای اتاق های کنفرانس کمپانی لاجینک با تنوعی گسترده نیازهای هیچ مشتری را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 

 

دوربین کنفرانس لاجیتک

 

دوربین کنفرانس Polycom پلی کام

کمپانی پلی کام که به نام پلی تغییر پیدا کرده است در سال 1969 متولد شده است و بیش از 50 سال است که در زمینه محصولات صوتی و تصویری کنفرانس در حال فعالیت می باشد و در زمینه انواع تجهیزات و سیستم ویدئو کنفرانسی پیشتاز است. طراحی محصولات پلیکام  Polycom با نهایت ظرافت و

مهندسی باعث می شود تا شما بدون توجه به موقعیت مکانی و در هر کجا که قرار دارید با وضوح باورنکردنی دیده و شنیده شوید.

این دوربین با ارائه کیفیت 720pتا 1080p را ساپرت میکند و قدرت زوم 4 برابری با کیفیت عالی مناسب برای سالن های کنفرانس هست این دوربین کنفرانس شامل قابلیت فوکوس خودکار میباشد.

با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دقیق، شما را فراتر از یک اتصال ساده می برد.

 

دوربین کنفرانس پلی کام

 

دوربین کنفرانس TrueConf تروکانف

سرویس ویدیو کنفرانس تروکانف یکی از قوی‌ترین راهکارهای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس مبتنی بر نرم‌افزار می‌باشد و در کنار سازگاری با نرمافزار ها تولیدات خوبی در زمینه دوربین های کنفرانس هست.

کمپانی TrueConf در سال 2003 تاسیس و تا به امروز خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده در حوزه ویدئو کنفرانس و محصولات مشابه در اروپای شرقی معرفی کرده است.  محصولات کمپانی TrueConf  با گستردگی زیاد قابلیت این را دارد تا ارتباطات ویدئویی با کیفیت بالا را در سالن های کنفرانس، دسکتاپ و 

حتی دستگاه تلفن همراه شما فراهم کند.

 

 

دوربین تروکانف

 

دوربین کنفرانس Yealink یالینک

دوربین کنفرانس UVC86 جدیدترین محصول شرکت یالینک است.

کمپانی یالینک Yealink یک شرکت تولید کننده تجهیزات پیشرفته در زمینه VoIP شامل تلفن های تصویری IP یالینک، تلفن های IP، وب کم های حرفه ای یالینک و سیستم های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک می باشد که در بیش از 140 کشور جهان دارای شبکه خدمات می باشد. 

کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتریان از اولویت های مهم کمپانی سیستم کنفرانس یالینکYealink  می باشد. کمپانی یالینک با بهره گیری از تیمی بسیار با تجربه از توسعه دهندگان و مهندسان در زمینه طراحی، خود را به یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه VoIP  و Video

Conference  تبدیل کرده است.

 

دوربن کنفرانس یالینک

 

 

دوربین کنفرانس cisco سیسکو

برند سیسکو cisco هم در بازاز دوربین های کنفرانس بسیار بازتاب خوبی از خود نشان داده در کیفیت ساخت و کارایی دوربین ویدئو کنفرانس سیسکو SpeakerTrack 60 و Tandberg 6000 MXP از آخرین تولیدات اخیر شرکت سیسکو هستند.

 کمپانی سیسکو هم چنین در موضوع ویدئو کنفرانس نیز جزء رهبران این صنعت می باشد و با راه کارهایی که در زمینه ویدئو کنفرانس ارائه می دهد خودش را کاملا از دیگر رقبا جدا نموده است. کمپانی سیسکو راه کارهای متفاوتی برای اتاق های کنفرانس کوچک تا بزرگ ارائه نموده است.

راه کارهای کمپانی سیسکو شامل: ویدئو کنفرانس های سخت افزاری، اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل، راه کارهای مبتنی بر کلود، راه کارهای On-Premise و وب کم های حرفه ای می باشد.

 

دوربین کنفرانس سیسکو

 

تصمیم نهایی برای خرید دوربین ویدئو کنفرانس

شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک بهترین دوربین کنفرانس است، نحوه استفاده از آن و نوع اتصال ویدئو کنفرانس بسیار مهم است ، در حال حاضر انواع مختلفی از دوربین‌ها در بازار موجود است که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارند. 

بنابراین قبل از تصمیم‌گیری در مورد این قابلیت ها و حالت کاربرد خود ، کمی زمان بگذارید!

گلیک نمایندگی رسمی ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند.

 

 

برای خرید وب کم حرفه ای و دوربین ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha