دلایل استفاده سازمان ها دولتی و خصوصی از سیستم ویدئو کنفرانس

دلایل استفاده سازمان ها دولتی و خصوصی از سیستم ویدئو کنفرانس

از سیستم ویدئو کنفرانس برای مقاصد مختلف آموزشی، اداری و تجاری در سازمان های دولتی و خصوصی می‌توان استفاده کرد.

 

در یک سازمان برای امور مختلف جلسات متعددی برگزار می‌شود، خروجی این جلسات تصمیمات مهمی را برای سازمان به دنبال خواهد داشت. از جلسات درون تیمی کارکنان برای هماهنگی کارهای کوچک گرفته تا جلسات بزرگ با حضور مشتریان، سهام‌داران و اعضای هیئت‌مدیره در سازمان‌ها برگزار می‌‌گردد.  همه این جلسات نیاز به یک فضای مشخص با طراحی و تجهیزات مناسب خواهند داشت. از این رو سازمان‌ها مطابق با نیاز خود تجهیزات سیستم کنفرانس را برای استفاده بهینه تهیه خواهند کرد. در میان این تجهیزات و ملزومات، سیستم ویدئو کنفرانس از اهمیت بیشتری برخوردار است. به‌طور مثال شاید در سالن کنفرانس بسیاری از سازمان‌ها به سیستم مترجم همزمان نیازی نباشد اما تجهیزات ویدئو کنفرانس برای همه سازمان‌ها مورد نیاز خواهد بود. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا باید سازمان‌ها از سیستم ویدئو کنفرانس استفاده نمایند.

 

سیستم ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدیو کنفرانس به معنای استفاده از اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری برای برگزاری جلسه، کنفرانس و همایش بدون در نظر گرفتن محدودیت مکانی افراد است. انواع مختلفی از این تجهیزات وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند از این رو باید متناسب با نیاز و ویژگی جلسات و کنفرانس‌هایی که قصد برگزاری آن‌ها را دارید، نسبت به تهیه و نصب آن‌ها اقدام نمایید.

 

برای مطالعه بیشتر: انواع ویدئو کنفرانس

 

کاربردهای ویدئو کنفرانس چیست؟

از ویدئو کنفرانس برای مقاصد مختلف آموزشی، اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. برگزاری جلسات ویدئویی، مشاوره‌های پزشکی و تجاری، برگزاری دوره‌های آموزشی، حضور در چند نقطه با استفاده از ویدئو کنفرانس، برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی و سایرموارد تنها بخش کوچکی از کاربردهای سیستم ویدئو کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

 

دلایل نیاز سازمان‌ها به سیستم ویدئو کنفرانس

موارد متعددی نیاز سازمان‌ها به سیستم ویدئو کنفراس را توجیه می‌کنند که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان

  هر ساله سازمان‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای سفرهای درون و برون‌شهری کارمندان و مدیران خود جهت شرکت در جلسات مختلف پرداخت می‌کنند. استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس منجربه ذخیره‌سازی تمام این هزینه‌ها خواهد شد. از سوی دیگر رفت‌وآمد در مسیرهای پرترافیک و طولانی زمان زیادی را نیاز دارد. بهره‌گیری از سیستم ویدیو کنفرانس از اتلاف زمان نیز جلوگیری خواهد کرد تا از این زمان در جهت منافع شرکت بهره‌برداری گردد. در نتیجه همه این موارد بهره‌وری کارکنان و در نتیجه سازمان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

  • کاهش مخاطرات ایمنی

در سال‌های اخیر با همه‌گیری بیماری کرونا اهمیت سلامت افراد بیش از پیش آشکار شد. استفاده از ویدیو کنفرانس در برگزاری جلسات بدون نگرانی از به خطر افتادن سلامت افراد تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

 

برای مطالعه بیشتر: بهترین برند های ویدئو کنفرانس

 

خرید سیستم ویدئو کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید سیستم ویدئو کنفرانس، در زمینه های خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید وب کم دست دوم، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم لاجیتک و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

 

جمع‌بندی

در دنیای امروز که به معنای حقیقی کلمه همه ما در دهکده جهانی زندگی می‌کنیم و فاصله‌های فیزیکی بی‌معنا شده‌ است نمی‌توان از مزایای تعامل و ارتباط با افراد مختلف گذشت. استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس می‌تواند به سازمان‌ها کمک نماید بر بعد مسافت غلبه کرده و آن را شکست دهند. با استفاده از سیستم‌های ویدئو کنفرانس می‌توان به سادگی به این مهم دست پیدا کرد. کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری سازمان و جلوگیری از هدر رفتن زمان تنها بخش کوچکی از دلایلی است که مدیران و صاحبان سازمان‌ها را متقاعد می‌سازد نسبت به خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم ویدئو کنفرانس اقدام نمایند.

 

برای خرید سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس و برگزاری جلسات از راه دور با ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

سیستم ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

کاربرد ویدئو کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

سالن کنفرانس

سیستم مترجم همزمان

کنفرانس

برگزاری جلسه

برگزاری جلسات ویدئویی

مشاوره‌ پزشکی و تجاری

برگزاری دوره‌های آموزشی

برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی

خرید ویدئو کنفرانس

نصب ویدئو کنفرانس

مزایای سیستم‌ کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

اتوترک

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

خرید سیستم ویدئو کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

وب کم

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

خرید وب کم دست دوم

راه اندازی ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین ویدیو کنفرانس

قیمت وب کم

وب کم حرفه ای

گلیک

قیمت وب کم لاجیتک

حضور در چند نقطه با استفاده از ویدئو کنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha