ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک Yealink VC Desktop

پایانه نرم افزاری ویدئو کنفرانس یالینک دسکتاپ Yealink VC Desktop یک راه کار تمام عیار برای کسانی می باشد که دائما در حال سفر می باشند و یا در خانه می خواهند در جلسات ویدئو کنفرانس شرکت یا سازمان خود حضور داشته باشند و یا می خواهند از پشت میز خود در جلسات تصویری با استفاده از وب کم حرفه ای و میکروفن کنفرانس شرکت نمایند.

 

 

امکانات ویدئو کنفرانس دسکتاپ یالینک:

از جمله امکانات ویدئو کنفرانس دسکتاپ یالینک | Yealink، می توان به پشتیبانی از پروتکل های SIP و H.323، پشتیبانی از ویندوز 7 و بالاتر، پشتیبانی ازMAC OS X  و بالاتر، پشتیبانی از NAT و امکان برقراری ارتباط با کیفیت HD  و اشتراک گذاری محتوا با کیفیت Full-HD اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار یالینک VC Desktop شما به راحتی و با استفاده از 1 کلیک می توانید به سرویس های Yealink Meeting Server  یا YMS و Yealink Cloud Management متصل و ارتباطات خود را به کیفیت HD برگزار نمایید. از جمله دیگر قابلیت های کلیدی ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک می توان به پشتیبانی از استاندارد ویدئویی H.264 HP، کدک های صوتی ARES، OPUS و G.722.1C اشاره نمود. این دستگاه برای برگزاری جلسات سیستم کنفرانس مناسب نمی باشد. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

 فروش تجهیزات ویدئو کنفرانس

سیستم‌های ویدیو کنفرانس ابزارهایی هستند که به افراد و گروه‌ها امکان برقراری ارتباط تصویری و صوتی در زمان واقعی را از راه دور فراهم می‌کنند.

این سیستم‌ها به شما اجازه می‌دهند که با افراد در مکان‌های دور از شما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به صورت صوتی و تصویری به اشتراک بگذارید.

یکی از رایج ترین موارد استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس ، برقراری ارتباط زنده و تصویری در بین نقاط مختلف جغرفیایی است.

از طریق ویدئو کنفرانس می توانید به صورت زنده، در جلسات شرکت کنید و بدین گونه در وقت، هزینه های سفر، اقامت و… صرفه جویی می شود.

اکثر سازمان ها، شرکت ها دانشگاهها و… در سطح جهان مجهز به این تکنولوژی پیشرفته هستند و به راحتی می توانند برای برقراری ارتباط با آن استفاده کنند.

 

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

فرم مشاوره خرید بهترین مدل ویدئو کنفرانس یالینک

 

خرید ویدئو کنفرانس یالینک لاجیتک پولیکام - توسعه ارتباطات گلیک

خرید ویدئو کنفرانس

برای دیدن انواع مدلهای ویدئو کنفرانس و تجربه بهترین خرید اینجا کلیک کنید

 

  • پشتیبانی از صدا و تصویر با کیفیت HD
  • امکان اتصال به YMS و Yealink Cloud Management
  • پشتیبانی از پروتکل های H.323  و SIP
  • اشتراک گذاری محتوا با کیفیت Full-HD

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس سخت افزاری با مشاوران گلیک تماس بگیرید

  


     

 

 

  • پشتیبانی از صدا و تصویر با کیفیت HD
  • امکان اتصال به YMS و Yealink Cloud Management
  • پشتیبانی از پروتکل های H.323  و SIP
  • اشتراک گذاری محتوا با کیفیت Full-HD