آنچه باید در مورد اتاق جلسه ویدئو کنفرانس بدانید

آنچه باید در مورد اتاق جلسه ویدئو کنفرانس بدانید

اتاق های ویدئو کنفرانس برای محیط های کاری ضروری است. کار از راه دور و هیبرید از آن مطمئن شده است. مزایای زیادی وجود دارد، اما هر فضای اداری یا اتاق جلسه الزامات منحصر به فرد خود را دارد.

 

بیایید آنچه را که باید در مورد اتاق های جلسه کنفرانس ویدیویی امروز بدانید را پوشش دهیم. یا اگر از قبل مزایای بسیاری را می‌دانید و می‌خواهید فضای خود را تنظیم کنید…

 

اتاق های کنفرانس ویدئویی چیست؟

اتاق های کنفرانس ویدئویی دقیقاً همان چیزی است که روی قلع می گویند. این در حال تنظیم فضای جلسه شما برای کنفرانس ویدیویی است.

 

این اتاق مجهز به فناوری لازم است تا به شرکت کنندگان اجازه دهد تا با هم ارتباط برقرار کنند و یک جلسه با کیفیت بالا ایجاد کنند... گویی حضوری است.

 

 *در صورت راه اندازی درست، اتاق جلسه ویدئو کنفرانس شما دقیقاً مانند یک جلسه حضوری است*

 

 راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از اتاق های شلوغ گرفته تا اتاق های کنفرانس بزرگتر. این همه به نیازهای فردی شما و مشخصات اتاق بستگی دارد.

 

چگونه یک اتاق کنفرانس ویدئویی راه اندازی کنم؟

اتاق کنفرانس ویدئویی راه بسیار خوبی برای برگزاری جلسات با مردم از سراسر جهان است. با این حال، راه اندازی چیزی بیش از یک لپ تاپ روی میز است. برای راه‌اندازی صحیح اتاق جلسه ویدیو کنفرانس، به موارد زیر نیاز دارید:

 

  • نرم افزار اتاق کنفرانس ویدئویی

  • یک وب کم

  • یک میکروفون

  • نمایشگر با کیفیت بالا

  • اسپیکر یا هدفون

 

نرم افزارهای مختلف ویدئو کنفرانس از Zoom Rooms گرفته تا Microsoft Teams Rooms وجود دارد. دانستن اینکه چه چیزی را انتخاب کنید به نیازهای اتاق جلسه شما بستگی دارد. در این مرحله، ما همکاری با یک شرکت صوتی تصویری مورد اعتماد مانند Meritec را برای طراحی مناسب فضای خود پیشنهاد می کنیم.

 

بیشتر مردم از اتاق جلسه کنفرانس ویدیویی برای چه استفاده می کنند؟

اتاق های کنفرانس ویدئویی کاربردهای زیادی دارند از جمله:

 

  • ملاقات با همکاران یا مشتریان از مکان های دیگر

  • برگزاری جلسات آموزشی یا وبینار

  • تماس های کنفرانسی با گروه های بزرگی از مردم

  • ارائه به گروهی از افراد در مکان دیگری

  • دور هم جمع کردن کارگران در محل و از راه دور به راحتی

 

این گزینه ها چه معنایی برای شما و شرکت شما می تواند داشته باشد؟ جلسات و گردش کار شما چقدر بهتر خواهد بود؟ این سوالات در عصر دوردست/هیبرید ارزش بررسی دارند.

 

چرا اتاق های کنفرانس ویدئویی اینقدر محبوب هستند؟

همه گیری نقش مهمی ایفا کرده است. افزایش جستجوهای جهانی در سراسر جهان در سال های اخیر برای کنفرانس ویدئویی را بررسی کنید.

 

اتاق جلسه ویدئو کنفرانس
 
 

و جای تعجب نیست که ما اکنون در سطوح بالاتری از علاقه برای کنفرانس ویدیویی هستیم، سپس قبل از همه‌گیری. همانطور که در بالا ذکر شد، کاربردهای زیادی برای کنفرانس ویدیویی در اتاق های جلسه شما وجود دارد. اما از نظر انتقادی، آنچه ما از کار می‌خواهیم، ​​طی 2 سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. و این انعطاف پذیری از طریق قدرت کار از راه دور و ترکیبی است. و این، به جایی نمی رسد.

 

به زبان ساده، ویدئو کنفرانس آینده است.

 

اتاق جلسه ویدئو کنفرانس چه مزایایی دارد؟

بیایید مزایای قدرتمند را باز کنیم. به عنوان مثال، آنها به افراد از مکان های مختلف اجازه می دهند تا در یک فضای مجازی با هم ملاقات کنند. برای تیم ها یا سازمان های راه دور با دفاتر متعدد - این یک کار بزرگ است. آنها همچنین تجربه شخصی تری نسبت به کنفرانس های تلفنی ارائه می دهند. همه شرکت کنندگان می توانند چهره و زبان بدن یکدیگر را ببینند. این لمس انسانی، شخصی سازی جلسات شما را افزایش می دهد.

 

به طور خلاصه، اتاق های جلسه کنفرانس ویدئویی (در صورت تنظیم صحیح):

 

  • انتظارات نیروی کار در سال 2022 را برآورده کنید (به عنوان مثال، دفاتر مجهز برای کار از راه دور و ترکیبی)

  • افزایش رضایت و بهره وری کارکنان بدون اتلاف وقت

  • ظاهر حرفه ای تری نسبت به محیط خانه یا لابی هتل ببخشید.

  • بازار بین المللی را به روی شما باز کنید.

  • تجربه شخصی تری را نسبت به تلفن یا هر دستگاه اصلی ارائه دهید.

  • ارتباط و همکاری را آسان کنید.

  • شما را از سردردهای فنی نجات دهد. (برای آداپتورها نباید هیچ سیم یا درهم آمیزی وجود داشته باشد. یک دکمه را لمس کنید و آماده حرکت هستید).

  • شهرت خود را به عنوان یک شرکت آینده نگر بسازید.

 
اتاق جلسه ویدئو کنفرانس
 
 

خوب… بنابراین، راه اندازی اتاق جلسه شما مزایای زیادی دارد. اما آیا ما در زمینه ایرلندی به آن نیاز داریم؟

 

آیا کارمندان ایرلندی می خواهند به کار از راه دور ادامه دهند؟

به گفته CSO، این یک بله قاطع است - با حدود 88٪ از افرادی که می توانند از راه دور کار کنند، مایلند وقتی همه محدودیت های بیماری همه گیر برداشته شوند، این کار را انجام دهند. انتظارات ما از فرهنگ کار تغییر کرده است. کار از راه دور و ترکیبی برای کارگران ایرلندی راه به جایی نمی برد. بنابراین از هر جهتی که به آن نگاه کنید (چه در محل باشد، چه ترکیبی یا کاملاً از راه دور) - اگر فضای جلسات اداری دارید - کنفرانس ویدیویی بخشی از معادله خواهد بود. و رسیدن آن اتاق به استانداردهای مدرن، یک سرمایه گذاری استراتژیک کوتاه و بلند مدت است.

ویدئو کنفرانس مبتنی بر اتاق چیست؟

ویدئو کنفرانس مبتنی بر اتاق یک سیستم ویدئو کنفرانس است که از دوربین های ویدئویی و نمایشگرهای نصب شده در اتاق های کنفرانس استفاده می کند.

 

(این همان فرض بالا است.)

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس به کاربر امکان کنترل ویدئو کنفرانس را می دهد. کاربر می تواند کنفرانس های ویدئویی را شروع و متوقف کند، محتوای ویدئویی را به اشتراک بگذارد و میزان صدا را کنترل کند. همه آنها استفاده از آن را در ایجاد جلسات عالی ساده می کنند

 

اتاق جلسه ویدئو کنفرانس
 

برای ساده کردن جلسات خود آماده اید؟ یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید

اتاق های کنفرانس ویدئویی می توانند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشند که شما نیاز دارید. با این حال، برای بازسازی یک فضای ملاقات مجازی، به گونه‌ای که انگار همه در یک اتاق هستند... ابزارهای مناسب برای این کار لازم است. اگر در مورد جلسات خود جدی هستید و می خواهید بهترین ها را از فضای خود بگیرید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

تماس با گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha