بهترین قیمت و خرید سیستم اتوترک

بهترین قیمت و خرید سیستم اتوترک

در این مطلب بهترین سیستم های اتوترک را معرفی میکنیم و شما را در خرید یک سیستم اتوترکینگ مناسب با بهترین قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد و به شما اطلاعاتی در باره ملاک های خرید بهترین سیستم اتوترک خواهیم داد

 

سالن‌های کنفرانس به منظور بهبود کیفیت جلسات از تجهیزات مختلفی برخوردار هستند و یکی از این تجهیزات برخورداری از سیستم اتوترکینگ است.

سیستم اتوترک درحقیقت سیستمی است که امکان تصویربرداری خودکار را در جلسات فراهم می‌کند. اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟

در جلسات حین سخنرانی افراد مختلف، در حالت معمول برای این که فیلم جلسات ضبط شود یا به طور همزمان تصویر افراد و به خصوص فرد سخنران روی صفحه نمایش بیفتد، از اپراتورها استفاده می‌شود.

اما در صورتی که تعداد نفرات و البته مساحت سالن بزرگ باشد، انجام این کار توسط اپراتورها سخت‌تر می‌شود و گاه کیفیت کار نیز پایین می‌آید.

در چنین حالتی سیستم تصویربرداری اتوماتیک یا همان سیستم اتوترکینگ گزینه ایده‌آلی است. این سیستم البته تنها در سالن‌های کنفرانس کاربرد ندارد و در مکانی که نیاز به ضبط یا پخش همزمان تصاویر وجود دارد، می‌توان از این امکانات به‌روز بهره برد.

 

 

نحوه کار سیستم اتوترک

سیستم تصویربرداری خودکار در سالن‌های مختلف باید توسط کارشناسان خبره و متخصص به کار گرفته شود. ابتدای کار به این صورت است که کارشناسان، دوربین‌های سیستم اتوترکینگ را در بخش‌های مختلف و مورد نیاز سالن قرار می‌دهند.

باید توجه شود که دوربین‌ کنفرانس به نحوی قرار بگیرد که تمام افراد حاضر در سالن را به نمایش در بیاورد. در مرحله بعدی باید میکروفن‌ کنفرانس موجود در سالن را به این سیستم متصل کرد.

حال در زمان شروع جلسات، هر شخصی که شروع به صحبت از طریق میکروفن کنفرانس نماید، دوربین به طور خودکار به سمت او می‌چرخد و شروع به فیلمبرداری می‌کند.

هیچ وقفه‌ و فاصله‌ای بین ضبط یا نمایش صدا و تصویر وجود ندارد و همه چیز کاملا هماهنگ پیش خواهد رفت. 

این موضوع که چه نوع دوربینی با چه نوع از قابلیت‌هایی نیاز خواهد بود، بستگی به پارامتر‌های مختلفی از جمله ابعاد سالن کنفرانس، تعداد نفرات، فاصله دوربین از میز کنفرانس و سایرموارد خواهد داشت.

اینجاست که باز هم حضور شرکت‌ تجهیزکننده اتاق کنفرانس الزامی ‌می‌گردد. متخصصین توسعه ارتباطات گلیک با دانش و تخصص خود نسبت به بررسی و شناخت نیاز‌های سازمان، بهترین و بهینه‌ترین دوربین را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

 

سیستم اتوترکینگ

 

راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

از سوی دیگر اگر قصد راه‌اندازی سیستم ویدئو کنفرانس را دارید با اضافه کردن برخی تجهیزات مانند دوربین کنفرانس ‌به سیستم میکروفون کنفرانس خود، می‌توانید به این مهم دست یابید.

البته باید در نظر داشته باشید تامین زیرساخت‌های نرم‌افزاری مورد نیاز برای وب‌ کنفرانس نیز باید در دستور کار قرار گیرد. برای خرید ویدئو کنفرانس، وب کم کنفرانس، استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس و وب کم کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

 

تجهیزات تصویر برداری با کیفیت سالن کنفرانس

فارغ از موضوع کیفیت، نوع تجهیزات تصویربرداری موجود در یک سالن متفاوت است. این تفاوت بیشتر به نحوه‌ی کاربری تجهیزات مربوط است.

برخی با استفاده از دوربین تصویربرداری حرفه ای قابل حمل این کار را انجام می دهند و برخی دیگر با استفاده از دوربین‌های اتوترک PTZ

یکی از مشکلات دوربین تصویربرداری قابل حمل که دوربین پرتابل نیز گفته می‌شود، لزوم حضور تصویربردار در سالن است که به لحاظ محرمانگی برخی جلسات و یا حتی شلوغ شدن فضا چندان مطلوب نیست.

ضمن اینکه جمعیت برخی سالن‌ها را نمی‌توان با یک دوربین پوشش داد و حضور تصویربردار و دوربین‌های تصویربرداری قابل حمل متعدد، موجب شلوغی بیش از حد می‌شود. از طرف دیگر استفاده از چند دوربین، موجب لزوم تدوین تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها با نرم‌افزارهای تدوین خواهد شد که علاوه

بر زمان، نیازمند تجهیزات حرفه‌ای و کاربر متخصص نیز هست

 

استفاده از سیستم اتوترک سیستم کنفرانس به عنوان وب کم سالن کنفرانس

گسترش برگزاری جلسات و کنفرانس‌های آنلاین باعث پرطرفدار شدن سیستم‌ ویدئو کنفرانس شده است.

استفاده از این سیستم‌ها به طوری زیاد شده است که این روزها اکثر شرکت‌ها، یک سالن مجهز به تجهیزات کنفرانس ویدئویی دارند و جلسات خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

با توجه به گسترش و استفاده بسیار از سیستم کنفرانس ویدئویی، تنوع بسیار زیادی در این سیستم‌های دیجیتالی وجود دارد که یکی از دیگری بهتر هستند! در این بین، سیستم اتوترکینگ یکی از جدیدترین و بهترین تجهیزات در حوزه ویدئو کنفرانس است که کارایی و کیفیت جلسات غیرحضوری را بسیار

افزایش می‌دهد. 

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، دوربین‌ها مهم‌ترین وسیله در میان تجهیزات کنفرانس ویدیویی هستند که برای ضبط و پخش تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امروزه با روی کار آمدن سیستم اتوترکینگ، از این سیستم به عنوان وبکم کنفرانسی استفاده می‌شود؛ اما اتوترک چیست؟

آیا می‌توان از این سیستم به عنوان وبکم سالن کنفرانس استفاده کرد؟ اتوترک چه کارایی دارد؟ در این مقاله می‌خواهیم به این سؤالات پاسخ داده و سیستم اتوترک را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. 

 

دوربین اتوترک

 

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک دیجیتال سری 30000S از برند گانزین با ترمینال های DCS-3024C-W به عنوان میکروفون رئیس و DCS-3024D-W به عنوان میکروفن شرکت کننده قابل ارائه می باشد.

این سیستم کنفرانس از فناوری ارتباط بی سیم تمام دیجیتال پشتیبانی کرده و کاملا در مقابل نور و مادون قرمز مقاوم می باشد و می تواند به صورت کاملا پایدار مورد استفاده قرار بگیرد.

هر کدام از میکروفن های این سیستم کنفرانس دارای شناسه منحصر به فرد می باشند که تخصیص شناسه ها می تواند به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک صورت پذیرد.

تنظیم حساسیت در میکروفن های سری 30000S را می توان در 3 وضعیت مختلف بسته به نوع محیط تنظیم نمود.

قابلیت های میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

از جمله دیگر قابلیت های سری 30000S می توان به نشانگر LED به منظور نشان دادن وضعیت ارتباط میکروفون کنفرانس و وضعیت باتری، باتری لیتیومی قابل شارژ با امکان جابه جایی و زمان شارژ دهی 10 ساعت به صورت متوالی، بلندگو یا اسپیکر داخلی با کیفیت بالا، سوکت 3.5 میلیمتری، میکروفن

رئیس با دکمه قطع کردن سخنرانان، وب کم حرفه ای و سایرموارد اشاره کرد. برای خرید سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

 

دوربین  PTZ مخفف Pan به معنای حرکت افقی دوربین، Tilt به معنای حرکت عمودی دوربین و Zoom به معنی زوم و زوم بک همزمان با حرکات فوق است.

این دوربین‌ها کاربری مشابه دوربین‌های امنیتی دارند و لذا نیازمند به حضور تصویربردار در سالن نیستند. از طرف دیگر چند دوربین توسط یک کنترلر قابل کنترل هستند.

روشن شدن هر میکروفن کنفرانس موجب چرخش یکی از دوربین‌های تصویربرداری به سمت آن شده و تصویر سخنران در نمایشگرهای داخل سالن پخش خواهد شد.

به همین دلیل به این نوع دوربین‌ها دوربین اتوماتیک یا دوربین اتوترک می‌گویند. نتیجه نهایی نیز بطور همزمان با خروجی سیستم کنفرانس صوتی و سیستم صوت حرفه‌ای روی مدیاهای مختلف از جمله هارد یا DVD در دستگاه هایی که توانایی ضبط حرفه‌ای ویدئو را داشته باشند ضبط می‌شود.

 

مزایای استفاده از دوربین ویدئو کنفرانس اتوترک

با استفاده از دوربین اتوترک، دیگر نیازی به اپراتور برای کنترل دوربین و تغییر زاویه دوربین با تغییر فرد سخنران نیست.

دوربین‌های اتوترک، هوشمند هستند و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌توانند تمام کارهای اپراتور را انجام دهند.

از این دوربین‌ها می‌توان به عنوان وبکم حرفه ای اتاق کنفرانس استفاده کرد و خدمات بی‌نظیری را در اختیار داشت.

این دوربین‌های مناسب ویدیو کنفرانس به صورت هوشمند با روشن‌شدن میکروفون هریک از افراد حاضر در جلسه، زاویه دوربین را به سمت چهره فرد تغییر می‌دهند.

همچنین اگر وضوح تصویر خوب نباشد، دوربین اتوترک عملیات زوم و فوکوس را به طور خودکار انجام می‌دهد. 

 

تماس با گلیک

 

واقعیت این است که هر کدام از دوربین‌های تصویربرداری حرفه‌ای دارای مشخصات فنی ویژه‌ای هستند که آنها را برای کاربری خاصی از سایرین متمایز می‌کند و فرآیند انتخاب را تخصصی‌تر می‌کند.

همچنین شرایط فیزیکی نظیر ابعاد سالن و شرایط نوری آن بسیار در تصمیم‌گیری برای انتخاب تعداد، مدل و برند دوربین تصویربرداری مناسب اهمیت دارند.

 

 

برای مشاوره و خرید سیستم اتوترکینگ ویدئو کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha