کاربرد آمپلی فایر

کاربرد آمپلی فایر

وظیفه اصلی آمپلی‌فایر تقویت صدای خروجی از اسپیکر‌هاست، آمپلی‌فایر ولتی در مکان‌هایی با مساحت زیاد که تعداد اسپیکر‌ها زیاد است کاربرد دارد.

 

آمپلی‌ فایر چیست؟

شاید بارها در سالن‌های همایش یا در زمان برگزاری مراسم‌های مختلف با افت کیفیت صدا یا وجود نویز در آن برخورد کرده باشید. آمپلی‌فایر یکی از اصلی‌ترین تجهیزات در راه‌اندازی سیستم‌های صوتی برای جلوگیری و رفع این مشکل است. وظیفه اصلی آمپلی فایر تقویت صدا و حذف نویز آن قبل از ارسال به بلندگوها بوده تا از این طریق صدای خروجی با کیفیتی بالا و بدون نویز و قطع و وصلی داشته باشد.

 

آمپلی فایر در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

اکثر افراد با شنیدن نام آمپلی فایر به یاد سیستم‌های صوتی نصب شده بر روی خودروها می‌افتند. اگرچه این مورد یکی از شناخته‌شده‌ترین کاربردهای آمپلی‌فایر است اما این دستگاه در مکان‌هایی دیگر نیز کاربردهای فراوان دارد. امروزه از آمپلی‌فایرها در تمام مراکز عمومی اعم از بانک‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو، فروشگاه‌های بزرگ و حتی در مواردی در مراکز شهر و پیاده رو‌ها برای تقویت صدا استفاده می‌شود. در سالن‌های همایش و کنفرانس نیز از این تجهیزات برای افزایش کیفیت صدا استفاده می‌شود.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم کنفرانس

 

انواع آمپلی فایر

 

  • آمپلی فایر ولتی

آمپلی‌فایر ولتی در مکان‌هایی با مساحت زیاد که تعداد اسپیکر‌ها زیاد است کاربرد دارد. از این رو یکی از بهترین استفاده از این نوع در سیستم‌های پیجینگ خواهد بود.

 

  • آمپلی فایر اهمی

در بسیاری از فضاها مانند سالن‌های کنفرانس و همایش به کیفیت صدای بالاتری نسبت به سایر فضاها و به‌اصطلاح صدای گرم نیاز است. کیفیت صدای مورد نظر در این فضا با استفاده از آمپلی‌فایر اهمی به‌دست خواهد آمد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

انتخاب آمپلی‌ فایر مناسب

آمپلی‌فایرها از هر نوع اهمی یا ولتی بر مبنای نوع توان خروجی صدا و تعداد کانال‌های خروجی نیز مدل‌های متفاوتی دارد. در زمان انتخاب آمپلی فایر مناسب باید در کنار توجه به ویژگی‌های مکانی که قصد استفاده از آمپلی‌فایر در آن را دارید، به ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه نیز توجه نمایید. به‌طور مثال در فضایی که نیاز به 1000 وات خروجی صدا است باید از یک آمپلی فایر 1000 وات استفاده نماییم.  البته باید در نظر داشته باشید امکان اتصال آمپلی‌فایرها به صورت سری به یکدیگر نیز وجود خواهد داشت. بنابراین اگر در یک سالن همایش 300 وات خروجی صدا مورد نیاز است، می‌توان از 3 آمپلی فایر 100 وات در کنار یکدیگر استفاده کرد.

 

 

خرید تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات جانبی ویدیو کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای خرید انواع تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس با ما تماس بگیرید

     

 

جم​ع‌بندی

همان‌طور که گفته شد وظیفه اصلی آمپلی‌فایر تقویت صدای خروجی از اسپیکر‌ها است. این دستگاه با تقویت و تفکیک صداهای دریافتی و ارسال آن‌ها در کانال‌های متناسب به اسپیکرها صدای با کیفیت و رسایی را در فضای مورد نظر ایجاد خواهد کرد. تاثیر آمپلی‌فایر در کیفیت صدای خروجی به‌قدری زیاد و مهم است که می‌توان گفت استفاده از سیستم صوتی بدون آمپلی‌فایر امکان‌پذیر نخواهد بود. از آن‌جایی که انوع متفاوتی از آمپلی فایر وجود دارد، برای انتخاب آمپلی‌فایر مناسب باید با توجه به نیاز خود، دستگاهی با توان خروجی مناسب تهیه نماید.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

برچسب ها :

کاربرد آمپلی‌فایر

سیستم کنفرانس

آمپلی‌ فایر چیست؟

آمپلی فایر در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

انواع آمپلی فایر

آمپلی فایر ولتی

آمپلی فایر اهمی

انتخاب آمپلی‌ فایر مناسب

وظیفه اصلی آمپلی فایر

تقویت صدا و حذف نویز

تقویت صدا

حذف نویز

سیستم‌ پیجینگ

آمپلی فایر چیست

آمپلی فایر کوچک

آمپلی فایر گیتار

آمپلی فایر خانگی

آمپلی فایر ماشین

آمپلی فایر استریو

آمپلی فایر اکو

آمپلی فایر اسپیکر سقفی

آمپلی فایر بوستر

آمپلی فایر اینفینیتی

آمپلی فایر بلوتوث دار

آمپلی فایر برای ساب

آمپلی فایر تحت شبکه

آمپلی فایر ترانزیستوری

آمپلی فایر حرفه ای

کاربرد آمپلی فایر

راه اندازی ویدئو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

گلیک

خرید تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

تجهیزات جانبی ویدیو کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدیو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم

وب کم حرفه ای

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha