چگونگی محاسبه هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس  | قسمت اول

چگونگی محاسبه هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس | قسمت اول

یکی از نکات مهم در خرید ویدئوکنفرانس، قیمت ویدئوکنفرانس و هزینه راه اندازی آن است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان گلیک تماس بگیرید.

( قسمت اول )

           

در مقاله ای دیگر با عنوان نکات مهم در خرید ویدئو کنفرانس به بررسی انواع ویدئو کنفرانس ها پرداختیم و نکات مهم در خرید انواع ویدئو کنفرانس را در آن جا بررسی کردیم. در این مقاله به صورت تخصصی تر و جامع تر به بررسی ویدئو کنفرانس های سخت افزاری و برآورد هزینه در راه اندازی این سیستم ها میپردازیم. در ابتدا توضیحی در مورد ویدئو کنفرانس های سخت افزاری و انواع آن و نکاتی در مورد نحوه ارتباطات و پروتکل های مورد استفاده می دهیم. 

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدئو کنفرانس

 

ارتباط در ویدئو کنفرانس سخت افزاری:

ویدئو کنفرانس های سخت افزاری به صورت مستقل و یا در اصطلاح Stand-Alone عمل می کنند و به منظور برقراری ارتباطات تصویری به هیچ زیرساخت یا کلاینت نرم افزاری نیاز ندارند. ارتباطات در ویدئو کنفرانس های سخت افزاری بر پایه IP  می باشد به این معنا که هرکدام از سخت افزارها IP  مخصوص به خود را در شبکه دارند و آی پی هایی که هم دیگر را ببینند می توانند با یکدیگر ارتباط تصویری یا ویدئو کنفرانس برقرار نمایند که البته این به این معنی نمی باشد که ویدئو کنفرانس های سخت افزاری فقط بر روی شبکه داخلی عمل می نمایند و با استفاده از یک IP پابلیک می توان از تجهیزات ویدیو کنفرانس به صورت همزمان هم بر روی شبکه داخلی و هم بر روی اینترنت استفاده کرد. تمامی تنظیمات مربوط به NAT، IP Forward  و سایرموارد روی دستگاه های سخت افزاری ویدئو کنفرانس وجود دارد.

 

 

مزایای ویدیو کنفرانس سخت افزاری:

از جمله مزیت های ویدئو کنفرانس های سخت افزاری عملکرد همزمان آن ها بر روی شبکه داخلی و اینترنت به صورت همزمان می باشد که بیشتر مجموعه ها با داشتن شبکه داخلی بین نقاط مختلف خود مانند دفتر مرکزی، کارخانه و دفاتر مختلف در نقاط مختلف می توانند از این قابلیت استفاده کرده و بدون نیاز به اینترنت و مشکلات آن شامل قطعی و وصلی، پایدار نبودن و سایرموارد ارتباطات ویدئو کنفرانس خود را با بهترین کیفیت داشته باشند. پروتکل های ارتباطی در ویدئو کنفرانس های سخت فزاری شامل پروتکل های H.323  و SIP می باشد که این 2 پروتکل در همه سخت افزارهای ویدئو کنفرانس از هر برندی مشترک می باشد یعنی اگر بخواهیم به صورت کامل تر توضیح بدهیم در ویدئو کنفرانس های سخت افزاری شما محدود به برند و مجبور به استفاده از یک برند خاص در مجموعه خود به منظور برقراری ارتباطات تصویری نیستید و بستگی به نوع نیاز، نوع سالن کنفرانس که در مقاله نکات مهم در خرید ویدیو کنفرانس به آن ها اشاره شد می توانید از دستگاه های مختلف با برندهای مختلف استفاده نمایید. 

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

انواع برندهای معتبر در تولید دستگاه سخت افزاری ویدئو کنفرانس:

برندهای معتبر در زمینه تولید دستگاه های سخت افزاری ویدئو کنفرانس شامل برند هایی مانند : Polycom، Cisco، Yealink  و سایرموارد می باشند که هرکدام در سبد محصولات خود دارای دستگاه های مختلف با قابلیت های مختلف می باشند که نیاز هر کاربر را بستگی به نوع نیاز برطرف می کنند. در کنار پروتکل های H.323 و SIP دستگاه های سخت افزاری ویدئو کنفرانس از استانداردهای ویدئویی و صوتی به منظور Compress و Decompress  کردن پکت ها نیز استفاده می کنند که مسلما این استانداردها در دستگاه های جدیدتر به روز تر شده و ارتباطی با کیفیت بهتر و پهنای باند کمتر را در اختیار کاربران قرار می دهند که معمولا این استانداردها حتی اگر قدمت بیشتری داشته باشند در دستگاه های جدید نیز پشتیبانی می شوند. از این استانداردها برای ویدئو می توان به H.263، H.264، H.264HP و H.265 و برای Audio میتوان به استاندردهای G.722، G711 اشاره کرد. در اصطلاح به این استاندردها کدک Codec  نیز گفته می شود. در این مقاله مقدمات ویدئو کنفرانس های سخت افزاری را بررسی کردیم و در قسمت دوم  مقاله هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس بیشتر راجب برآورد هزینه ها به منظور تهیه ویدئو کنفرانس های سخت افزاری می پردازیم. 

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

خرید ویدئو کنفرانس سخت افزاری:

شرکت توسعه ارتباطات گلیک دارای 14 سال تجربه در زمینه ی خرید و فروش سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می باشد، علاوه بر موارد ذکرشده هم اکنون در زمینه های خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای خرید انواع ویدئو کنفرانس سخت افزاری با ما تماس بگیرید

  


     

فرم مشاوره خرید بهترین ویدئو کنفرانس سخت افزاری

 

 

سیستم کنفرانس | میکروفون کنفرانس | گلیک

 

سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس مجموعه کاملی از تجهیزات صوتی است | برای خرید بهترین سیستم کنفرانس با کارشناسان گلیک با 15 سال سابقه تماس بگیرید 02191002921

 

برچسب ها :

ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس قیمت

هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس

زیرساخت ویدئو کنفرانس

سوال از ویدئو کنفرانس

خرید نرم افزار ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس های نرم افزاری

خرید ویدئو کنفرانس

برقراری ارتباطات تصویری

مزیت ویدئو کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس سخت افزاری

قیمت ویدئو کنفرانس سخت افزاری

انواع ویدئو کنفرانس سخت افزاری

ویدیو کنفرانس

تجهیزات ویدیو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

هزینه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدیو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha