تجهیزات سیستم کنفرانس Restmoment

تجهیزات سیستم کنفرانس Restmoment

در واقع، سیستم کنفرانس Restmoment مجموعه کاملی از تجهیزات صوتی برای کمک به برقراری ارتباط راحت شرکت کنندگان در یک جلسه می باشد.

 

برند Restmoment

کمپانی Restmoment در سال ۱۹۹۳ تاسیس و در زمینه های فروش سیستم کنفرانس دیجیتال، تجهیزات ارتباطی بی سیم و سیستم پیجینگ فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به دارا بودن تیم فنی، کنترل کیفیت و مدیریت بسیار قوی این شرکت به سرعت موفق به کسب گواهینامه های معتبری هم چون ۳C ،۲۰۰۰-۹۰۰۱ ISO را اخذ نمود. سیستم ترجمه دیجیتال، سیستم رای گیری دیجیتال و … به عنوان اصلی ترین محصولات در حال توسعه در کمپانی Restmoment می باشند. کمپانی رستمونت به صورت گسترده در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده است و با بسیاری از شرکت های بین المللی در این زمینه همکاری داشته است.

 

برای خرید سیستم پیجینگ با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

تجهیزات سیستم کنفرانس Restmoment توسعه ارتباطات گلیک
 

 

سیستم کنفرانس صوتی ۲۷۰۰-Restmoment RX

این سیستم کنفرانس صوتی به منظور استفاده رومیزی طراحی شده است و قابلیت اتصال به ۸ دوربین را به صورت همزمان دارا می باشد. استفاده از تکنولوژی انتقال صوت دیجیتال این امکان را مهیا کرده است تا فاصله دو جایگاه تا ۱۰۰ متر هم قابل افزایش باشد. جایگاه ها دارای LED و بلندگوی ۲ وات می باشند و امکان اتصال به هدفون هم در جایگاه ها مهیا شده است. از جمله قابلیت های مهم این مدل از سیستم کنفرانس امکان اتصال تا ۶۰ جایگاه به یک منبع تغذیه و تامین ولتاژ مورد نیاز سیستم از طریق همان منبع تغذیه میباشد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

سیستم کنفرانس صوتی ۲۳۰۵-Restmoment RX

این سیستم کنفرانس صوتی به منظور استفاده رومیزی طراحی شده است و قابلیت اتصال به ۸ دوربین را به صورت همزمان دارا می باشد. استفاده از تکنولوژی انتقال صوت دیجیتال این امکان را مهیا کرده است تا فاصله دو جایگاه تا ۱۰۰ متر هم قابل افزایش باشد. جایگاه ها دارای نمایشگر LED و بلندگوی ۲ وات می باشند و امکان اتصال به هدفون هم در جایگاه ها مهیا شده است. از جمله قابلیت های مهم این مدل سیستم تصویربرداری خودکار Track Auto ،دو خروجی صدای استریو برای باال بردن حجم صدا و امکان اتصال ۱۵۰ جایگاه به یک منبع تغذیه می باشد.

 

مشاوره و خرید میکروفن کنفرانس

 

سیستم کنفرانس صوتی ۳۵۰۰-Restmoment RX

این سیستم کنفرانس صوتی با طراحی با دوام و مستحکم به منظور استفاده رومیزی طراحی شده است و امکان استفاده از کارت هوشمند جهت مدیریت دسترسی در ان فراهم شده است. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به استفاده از سیستم تکنولوژی استفال صوت دیجیتال، تامین ولتاژ سیستم توسط منبع تغذیه، میکروفن گردن غازی با LED ،امکان اتصال حداکثر ۱۵۰ جایگاه به یک منبع تغذیه اشاره نمود. هم چنین تمامی قابلیت های مدل های ۲۳۰۵ و ۲۷۰۰ در این دستگاه گنجانده شده است. تنها قابلیت این دستگاه که آن را از بقیه متمایز می نماید امکان اتصال به نرم افزار مدیریت هوشمند جهت رای گیری، ترجمه همزمان و کنترل سیستم می باشد.

 

 

خرید سیستم کنفرانس restmoment

برای خرید سیستم کنفرانس restmoment می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی سیستم کنفرانس restmoment، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید تجهیزات سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس، خرید تجهیزات سالن کنفرانس، خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس، خرید تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای مشاوره خرید سیستم کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس بی سیم

خرید سیستم کنفرانس با سیم

سیستم کنفرانس با سیم

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس دیجیتال

میکروفون کنفرانس

Restmoment

رستمومنت

رای گیری

ترجمه همزمان

تجهیزات سیستم کنفرانس Restmoment توسعه ارتباطات گلیک

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

وب کم

خرید ویدئو کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

تجهیزات سیستم کنفرانس

تجهیزات مورد نیاز ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق کنفرانس

خرید تجهیزات لازم برای ویدئو کنفرانس

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم

گلیک

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha