ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو WebEx Room Kit Plus P60

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit Plus P60 یک دستگاه مناسب برای سالن های کنفرانس با اندازه بزرگ می باشد. این دستگاه تمامی انتظاراتی که کاربران از برند معتبر سیسکو دارند را در اختبار آن های می گذارد.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

مزایای ویدئو کنفرانس سیسکو P60:

وب کم حرفه ای P60 یک دوربین هیبرید با زوم 10 برابری اپتیکال و مجموع زوم 20 برابری می باشد. دستگاه های سری Webex با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند، علاوه بر تجربه یک ویدئو کنفرانس حرفه ای و بدون نقص تجربه ی سیستم کنفرانس را نیز با استفاده از میکروفن کنفرانس خود فراهم می کنند. دوربین P60 با تطایق دادن خود با شرایط نوری موجود بهترین کیفیت تصویر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

برای مطالعه بیشتر: میکروفن کنفرانس

 

امکانات ویدئو کنفرانس سیسکو P60:

پشتیبانی از صفحه لمسی کنترل جلسات Cisco Touch 10، پشتیبانی از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان به منظور ارائه محتوا و تصویر ارتباط در 2 نمایشگر مختلف، اشتراک گذاری محتوا با کیفیت 4K و ارسال محتوا به صورت بی سیم و باسیم و پشتیبانی از استاندارد ویدئویی H.265 تنها برخی از امکانات دستگاه قدرتمند و حرفه ای ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو P60 می باشد. این دستگاه ویدیو کنفرانس سخت افزاری از پروتکل های H.323، SIP، Cisco Webex به منظور برقراری ارتباطات تصویری استفاده می نماید و هم چنین با استفاده از لایسنس می تواند تا 3 نقطه با کیفیت 1080p30 و 4 نقطه با کیفیت 720p30 را به منظور برقراری ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. 

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 


 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.