ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک | Yealink VC880

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC880 یک دستگاه مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس بزرگ تا خیلی بزرگ می باشد. این دستگاه ویدئو کنفرانس یالینک در حالت Basic به صورت Codec Only ارائه می شود و از لحاظ عمکرد مشابه با دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری VC800 از برند یالینک | Yealink می باشد با این تفاوت که این دستگاه می تواند از دوربین های 3rd Party پشتیبانی نماید. هم چنین امکان پشتیبانی از وب کم حرفه ای VCC22 از برند یالینک تا تعداد 9 عدد، دستگاه Yealink VC880 را در بالاترین سطح ممکن از امکانات قرار می دهد. تنها با اتصال دوربین های 3rd Party از طریق پورت HDMI به این دستگاه می توان از آن در ارتباطات ویدئو کنفرانس با بهترین کیفیت استفاده نمود.

 

 

قابلیت ویدئو کنفرانس یالینک VC880:

پشتیبانی از MCU تا 24 نقطه، پشتیبانی از 2 اتاق کنفرانس به صورت مجزا، ورودی و خروجی RCA، پشتیبانی از صفحه کنترل لمسی جهت کنترل جلسات، پشتیبانی از ارسال محتوا به صورت با سیم و بی سیم تنها قسمتی از قابلیت های این دستگاه می باشد. ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. این دستگاه برای جلسات سیستم کنفرانس مناسب نمی باشد، زیرا دارای میکروفون کنفرانس مناسب نمی باشد. برای خرید تجهیزات اتاق ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. 

 

برای خرید انواع وب کم حرفه ای یالینک، با ما تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.