بهترین مدل های سیستم کنفرانس

بهترین مدل های سیستم کنفرانس

امروزه بروز بودن سیستم کنفرانس شما بسیار مهم است ما به شما در انتخاب بهترین مدل های سیستم کنفرانس کمک خواهیم کرد و شما را با معیار های یک سیستم کنفرانس مختلف آشنا خواهیم کرد

امروز در اکثر سازمان ها و اداره ها  برای پذیرایی و میزبانی از میهمان ها و برگزاری جلسات مهم تاثیر گذار در سالن‌ کنفرانس و همایش‌های بزرگ مانند زمان گذشته برگزار نمی‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی و همچنین بروز شدن تمام شرکت ها، دیگر کنفرانس‌ها و همایش‌ها  به شکل پیشرفته‌ترو حرفه ای تر برگزار می‌شوند.

امروزه سالن‌ها از سیستم‌های کنفرانس دیجیتال استفاده می‌کنند، با کمک این سیستم همه چیز ساده تر، دقیق‌تر و حرفه ای تر برگزار می‌شود.اما سیستم کنفرانس چیست؟

 

برای مشاوره و خرید انواع سیستم های کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

سیستم کنفرانس دیجیتال

یکی از ویژگی‌های جدید در سیستم‌های کنفرانس استفاده از قابلیت NDI است. با این قابلیت، در این سیستم‌ کنفرانس ها در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه اطلاعات ذخیره و می‌شوند. در این روش تمامی تنظیمات و تجهیزات سیستم‌ کنفرانس های بی سیم از طریق اینترنت و بدون نیاز به هیچ سیمی راه اندازی می‌شود پیشرفت تکنولوژی در سیستم‌های کنفرانس به حدی بوده است که همه شرکت ها و کمپانی ها را دچار تغییرات کرده است‌ باید دلیل اصلی برگزاری جلسات را کاملا مشخص کرد تا بتوان طبق بودجه بهترین انتخاب را انجام داد.

 به طور مثال برخی از آن‌ها دارای امکان رای‌گیری هستند و برخی دیگر نمایشگری روی خود دارند که تصاویر مدنظر روی آن‌ها به نمایش در می‌آید. در کل سیستم کنفرانس تمامی ابزار و تجهیزاتی است که در مکان مدنظر نصب شده و امکان برقراری ارتباط را فراهم می‌کند.

 

 

نکاتی برای خرید سیستم کنفرانس

یکی از نکته های بسیار مهم در تجهیز سالن کنفرانس طراحی حرفه ای سالن های کنفرانس می باشد.

قبل از خرید لازم است به نکات مهمی دقت داشته باشید و موارد زیر می‌تواند در انتخاب یک سیستم کنفرانس مناسب کمک کند:

بهتر است تمامی قطعات میکروفن ها بلند گو ها و سیستم های مادر بهتر است از بهترین کیفیت برخوردار باشند کوچک ترین نقص یا مشکل در یک قطعه ممکن است که کل سیستم را دچار اشکال و ایجاد نویز یا باعث خرابی پر هزینه ای شود ودر کنار ای موضع میز سایز مناسب محل قرار گیری و کوتاهی بلندی میکروفن مهم است

اما وجود هر نوع سیستم کنفرانسی لزوما نمی‌تواند باعث بالا رفتن کارایی و راندمان محیط شود. سیستم کنفرانس باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و همچنین تمامی قطعات و تجهیزات همراه آن نیز توانایی پخش صدا به صورت مطلوب را داشته باشند.

 

سیستم کنفرانس با صوت جانبی

بلندی صداو  وضوح بلندگو ها برای بهتر شنیده شدن موضوع بسیار مهم است و وقتی میکروفون های سیستم کنفرانس نتواند صدا را با کیفیت به شرکت کنندگان را برساند و یا اینکه احتیاج است در سالن ها نکته ویژه ای مانند یک صدا یا یک موزیک پخش شود باید از سیستم صوت جانبی استفاده شود.

داشتن سیستم صوتی جانبی نیاز حتمی همه سالن ها نیست وقتی تکنسین ها و کارشناسان به سالن ها اعزام میشوند متراژ سالن و تجهیزات مورد نیاز بررسی میشود و بعد از بررسی اعلام میشود. 

وجود سیستم جانبی همیشه نیاز نیست و برای زمانی بیشتر استفاده میشود که صدای بیشتر از حد معمول نیاز باشد یا سیستم صوتی اصلی دچار اشکال یا خرابی شده باشد.

 

سیستم کنفرانس

 

نمایش تصاویر در سالن های کنفرانس

یکی از قابلیت هایی که به شدت به چشم میاید در سالن های کنفرانس پخش کردن تصاویر بر روی مانیتور های سالن است در کنار سیستم کنفرانس.

افراد میتوانند به راحتی از طریق پنل های  VSP که روی میز ها قرار دارد اطلاعات مد نظر تصاویر مد نظر خود را بر روی مانیتور ها بفرستند که برای همگان قابل مشاهده می باشد.

این قابلیت بسیار امروزه مهم شده است زیرا بیشتر جلساتی که در سالن ها امروزه برگذار میشوند برای فهم بهتر موضوع مطرح شده از پخش تصویر مربوط استفاده میکنند و این سیستم به سادگی قابل اجرا نیست.

 

نمایشگر های سالن کنفرانس

 

یکی از مهم ترین انتخاب هایی که باید روی جنس و کیفیت آن دقت زیادی داشت، سیستم کنفرانس در نمایشگر تصویر سالن های کنفرانس می باشد.  باید دقت کرد که سیستم نمایش تصویری که برای سالن کنفرانس انتخاب می شود.

از لحاظ اندازه و ابعاد باید متناسب با کاربری سالن مورد نظر باشد مانتور های کوچک برای یک نفر یا دو نفر کنار هم میتواند پاسخگو باشد مانیتور های کوچک برای خواندن فونت های ریز بهتر است

مانتیور های بزرگ و دیتا پروژکتور ها برای سالن هایی و جلساتی که نیاز هیت یک تصویر رو همه افراد مشاهده کنند استفاده میشود این مدل سیستم کنفرانس بسیار مهم و پر استفاده شده است.

 

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL-4200

میکروفون کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین سری 4200 یک محصول کامل برای اتاق های کنفرانس است.

منبع تغذیه این سیستم کنفرانس TL-ZB4 می باشد، یک مرکز کنترل قدرتمند است که قابلیت پشتیبانی از 80 جایگاه را بطور همزمان دارد. در این سیستم کنفرانس، میکرفون ها بعد از چند ثانیه بدون استفاده خاموش می گردد. این سیستم کنفرانس قابلیت تنظیم تعداد میکروفون کنفرانس فعال از 1 تا 4 عدد را بصورت همزمان داراست.

 

مزایای سیستم کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین سری 4200

  • رای گیری

  • اتوترک (ردیابی خودکار دوربین )

  • ضبط دیجیتال

  • ترجمه همزمان

  • کنترل سیستم از طریق نرم افزار را دارا می باشد.

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL-4200

برای خرید انواع سیستم کنفرانس با ما تماس بگیرید


 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL 3300

سیستم کنفرانس دیجیتال گانزین GONSIN سری TL-3300 یک تجربه حرفه ای استفاده از میکروفون کنفرانس می باشد. که با یک طراحی بسیار شکیل و زیبا حس بسیار خوبی را هنگام استفاده به کاربران می دهد. این سری شامل میکروفون کنفرانس، ردیابی وب کم حرفه ای ( اتوترک ) و ضبط دیجیتال می باشد.

 

قابلیت وکاربرد سیستم کنفرانس

مهمترین کاربرد سیستم صوتی کنفرانس دریافت، تقویت و بازپخش صدای سخنرانان می باشد. در یک سیستم سالن کنفرانس در مقابل هر نفر یک کنسول (میکروفن کنفرانس) و نمایشگر قرار می گیرد.

اگر نظارتی روی میکروفون ها نباشد هر یک از شرکت کنندگان می توانند شروع به صحبت کنند و این شرایط نظم جلسه را بر هم می زند. بنابراین علاوه بر کاربردهای ذکر شده، مدیریت میکروفون ها از جمله کاربردهای مهم این سیستم محسوب می شود.

 

مزایای میکروفون های کنفرانس سری TL-3300 گانزین:

  • به کاربران اجازه می دهد تا صحبت کنند

  • درخواست صحبت داشته باشند

  • به سخنرانی گوش دهند

  • همچنین از قابلیت های بارز این سری قابلیت اتوترک یا همان ردیابی دوربین است که کاربران با فشردن دکمه روی میکروفون سیستم کنفرانس و آماده شدن برای سخنرانی، دوربین بر اساس آدرس های از قبل تعیین شده به سمت آن شخص چرخش می کند.

 

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL 3300

خرید انواع سیستم اتوترک

 

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک دیجیتال سری 30000S از برند گانزین با ترمینال های DCS-3024C-W به عنوان میکروفون رئیس و DCS-3024D-W به عنوان میکروفن شرکت کننده قابل ارائه می باشد. این سیستم کنفرانس از فناوری ارتباط بی سیم تمام دیجیتال پشتیبانی کرده و کاملا در مقابل نور و مادون قرمز مقاوم می باشد و می تواند به صورت کاملا پایدار مورد استفاده قرار بگیرد. هر کدام از میکروفن های این سیستم کنفرانس دارای شناسه منحصر به فرد می باشند که تخصیص شناسه ها می تواند به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک صورت پذیرد. تنظیم حساسیت در میکروفن های سری 30000S را می توان در 3 وضعیت مختلف بسته به نوع محیط تنظیم نمود.

 

قابلیت های میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S:

از جمله دیگر قابلیت های سری 30000S می توان به نشانگر LED به منظور نشان دادن وضعیت ارتباط میکروفون مخصوص کنفرانس و وضعیت باتری، باتری لیتیومی قابل شارژ با امکان جابه جایی و زمان شارژ دهی 10 ساعت به صورت متوالی، بلندگو یا اسپیکر داخلی با کیفیت بالا، سوکت 3.5 میلیمتری، میکروفن رئیس با دکمه قطع کردن سخنرانان، وب کم حرفه ای و سایرموارد اشاره کرد. برای خرید سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S:

  • دارای مد های Auto، FIFO و  VOX برای میکروفون های سیستم کنفرانس

  • امکان روشن بودن 4 میکروفن کنفرانس به صورت همزمان شامل 1 کنسول رئیس و 3 شرکت کننده

  • امکان افزایش تعداد میکروفون های همزمان تا 8 عدد با استفاده از WAP Cascading

  • پشتیبانی از اتوترک در سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

  • این سیستم کنفرانس دارای نشانگر LED  جهت نشان دادن وضعیت میکروفن و باتری است

  • امکان انتخاب اندازه میکروفون گردن غازی در اندازه های مختلف

  • استفاده از رمز نگاری 32 بیتی در این سیستم کنفرانس

  • دارای حساسیت -24 ±3 dBFs/Pa

 

میکروفون سیستم کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

 

نکات کلی خرید سیستم کنفرانس

یکی از نکته های بسیار مهم در تجهیز سالن کنفرانس طراحی حرفه ای سالن های کنفرانس می باشد.

قبل از خرید لازم است به نکات مهمی دقت داشته باشید و موارد زیر می‌تواند در خرید سیستم کنفرانس مناسب کمک کند:

بهتر است تمامی قطعات میکروفن ها بلند گو ها و سیستم های مادر بهتر است از بهترین کیفیت برخوردار باشند کوچک ترین نقص یا مشکل در یک قطعه ممکن است که کل سیستم را دچار اشکال و ایجاد نویز یا باعث خرابی پر هزینه ای شود ودر کنار ای موضع میز سایز مناسب محل قرار گیری و کوتاهی بلندی میکروفن مهم است

اما وجود هر نوع سیستم کنفرانسی لزوما نمی‌تواند باعث بالا رفتن کارایی و راندمان محیط شود. سیستم کنفرانس باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و همچنین تمامی قطعات و تجهیزات همراه آن نیز توانایی پخش صدا به صورت مطلوب را داشته باشند.

 

 

برای مشاوره سیستم های کنفرانس با ما تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha