کاربرد ویدئو وال در سالن کنفرانس

کاربرد ویدئو وال در سالن کنفرانس

استفاده از ویدئو وال در سالن‌ کنفرانس برای نمایش محتوای تصویری به برگزارکنندگان امکان تعامل با شرکت‌کنندگان را خواهد داد.

 

یکی از مهم‌ترین موارد در برگزاری همایش و کنفرانس در سالن‌های کنفرانس، نمایش محتوای تصویری به‌گونه‌ای است که همه حاضران و شرکت‌کنندگان بتوانند به تماشای تصویری باکیفیت بالا بنشینند. نمایشگرهای بزرگ و ویدیو وال‌ها راه‌حل مناسبی برای این مهم هستند. استفاده از ویدئو وال در سالن‌های کنفرانس برای نمایش محتوای تصویری به برگزارکنندگان امکان تعامل با شرکت‌کنندگان را خواهد داد. از سوی دیگر شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند با تماشای محتوای با کیفیت داده‌های ارائه شده توسط سخنران را تماشا نمایند.

 

ویدئووال چیست؟

ویدیووال مجموعه‌ای از نمایشگرها است که برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر و عریض‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویدیو وال انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و نکات مثبت و منفی مختص به خود را دارند.

برای آشنایی بیشتر با ویدئو وال پیشنهاد می‌شود مقاله “ویدئو وال چیست” را مطالعه نمایید.

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدئو کنفرانس

 

کاربرد ویدئو وال در سالن کنفرانس

ویدیو وال‌ها توانایی نمایش تصویر یکپارچه در ابعاد بزرگ و یا چندین تصویر به طور همزمان در ابعاد مختلف را دارند. از این رو در سالن‌های کنفرانس برای نمایش محتواهای تصویری مختلف قابل استفاده است. انواع مختلف محتواهای تصویری، از انواع ویدیو‌های تلبیغاتی گرفته تا انواع نمودار و اطلاعات مهم، قابل نمایش در ویدئو وال‌ها هستند. کیفیت بالای تصویر نمایش داده شده بر روی ویدئو وال‌ها سبب می‌شود شرکت‌کنندکان بتوانند جزئیات تصاویر را نیز به خوبی مشاهده نمایند. البته باید در نظر داشت استفاده از ویدئو وال نمی‌تواند جایگزین مانیتور کنفرانس شود.

همان‌طور که اشاره شد می‌توان چند تصویر و محتوا را به طور همزمان بر روی ویدئو وال به نمایش گذاشت، از این رو این سیستم می‌تواند در کنفرانس‌های تصویری(ویدئو کنفرانس) نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم ویدئو کنفرانس

 

خرید ویدئو وال

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی خرید ویدئو وال، در زمینه های خرید سیستم کنفرانس، خرید ویدئو کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم، استعلام قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، استعلام قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت سیستم کنفرانس، استعلام قیمت دوربین ویدئو کنفرانس، استعلام قیمت دوربین کنفرانس، استعلام قیمت وب کم logitech و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

جم​ع بندی

ویدئو وال یکی از اجزای مهم و کاربردی در سالن‌های کنفرانس است. استفاده از سیستم ویدئو وال می‌تواند در بالا بردن کیفیت برگزاری جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها تاثیر به‌سزایی داشته باشد. از آن‌جایی که ویدئو وال ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار است لازم بوده تا پس از شناسایی دقیق نیازها، نسبت به تهیه و نصب آن اقدام نمود. شرکت‌های تجهیز‌کننده سالن‌های کنفرانس می‌توانند در انتخاب محصولی مناسب مطابق با نیاز شما یاری‌رسان باشند. با بهره‌گیری از تجربه متخصصان این شرکت‌ها، می‌توان علاوه بر نصب یک ویدیو وال مناسب و باکیفیت، در هزینه نیز صرفه‌جویی شود.

 

برای تجهیز سالن کنفرانس های خود با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

کاربرد ویدیو وال در سالن کنفرانس

سالن کنفرانس

ویدیو وال

ویدئو وال چیست؟

انواع ویدئو وال

تجهیز سالن کنفرانس

طراحی و تجهیز سالن کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس

سیستم کنفرانس

نصب ویدیو وال

نصب ویدئو وال

ویدئو وال چیست

کاربرد ویدئو وال در سالن کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

مانیتور کنفرانس

ویدئو وال قیمت

ویدئو وال صنعتی

پایه ویدئو وال

پنل ویدئو وال

تعمیرات ویدئو وال

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید ویدئو وال

خرید سیستم کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید webcam

خرید Webcam

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانسی

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

قیمت میکروفن ویدئو کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت دوربین ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس

قیمت ویدیو کنفرانس

قیمت دوربین کنفرانس

قیمت وب کم logitech

قیمت وب کم

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

وب کم حرفه ای

دستگاه ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

گلیک

سالن کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha