قیمت و خرید سیستم کنفرانس

قیمت و خرید سیستم کنفرانس

قیمت تجهیزات سیستم کنفرانس به عواملی بستگی دارد که بررسی داشتن اطالاع از آن ها مهم است در گلیک شما را با این موارد مهم در راستای خرید سیستم کنفرانس آشنا خواهیم کرد مدل ها و حالت کاربری سیستم کنفرانس های نسل جدید را آموزش و شمارا با آن ها آشنا خواهیم کرد.

 

آشنایی با انواع سیستم کنفرانس

 

سیستم کنفرانس یا میکروفون اتاق کنفرانس یکی از ابزارهای ارتباطی حداکثر کارایی و موثری را برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها فراهم می‌کند.

این سیستم امکان برقراری ارتباطات صوتی و تصویری بین افراد را در مکان‌های مختلف فراهم می‌سازد، بدون اینکه آنها نیاز به حضور فیزیکی داشته باشند.

با استفاده از سیستم کنفرانس، افراد می‌توانند از راه دور در جلسات شرکت کنند، به صورت همزمان گفتگو کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. 

این سیستم به شرکت‌ها کمک می‌کند تا صرفه‌جویی در زمان و هزینه داشته باشند و فرصتی برای همکاری و تعاملات بیشتر در سطح جهانی فراهم می‌کند.

از طریق سیستم کنفرانس، امکان انتقال فایل‌ها، نمایش اسلایدها و همچنین نوشتن و تبادل پیام‌ها نیز وجود دارد. 

قیمت خرید میکروفن اتاق کنفرانس دیجیتال به روز بسته به قیمت ها باید معیار هایی بررسی شود که خرید اشتباهی انجام نشود.

 

خرید سیستم مخصوص کنفرانس

 

 

سیستم کنفرانس باسیم

در یک سیستم کنفرانس باسیم همانطور که از اسم آن مشخص است تمام ارتباطات میکروفون کنفرانس ها با منبع تغذیه از طریق سیم خواهد بود.

این سیستمها تنها توانایی دریافت، تقویت و ارسال صدای سخنران برای پخش توسط سیستم صوتی را دارا بودند. با توجه به امکانات اندک سیستم های آنالوگ امروزه به ندرت از آنها استفاده می گردد.

اصولا وقتی در طراحی و اجرای یک سالن کنفرانس به نقطه نصب میکروفن و جایگاه های سیستم کنفرانس میرسیم ، مهمترین بخش کابل کشی سیستم بدون ایجاد بهم ریختگی در نظم میز کنفرانس و دکوراسیون سالن جلسات می باشد، بدین ترتیب وقتی مطمئن می شویم که سیستم را جابجا

نخواهیم کرد و طراحی شیکی خواهیم داشت، بهترین گزینه برای مشتریان استفاده از سیستم کنفرانس باسیم خواهد بود. در طراحی یک سالن کنفرانس بسیار مهم است که چند نفر و با چه سیستم کنفرانسی در آن محل جلسه برگذاز میکنند

 

 

برند گانزین از بهترین های سیستم کنفرانس با سیم 

با یک طراحی بسیار شکیل و زیبا حس بسیار خوبی را هنگام استفاده به کاربران می دهد. این سری شامل میکروفون کنفرانس، ردیابی وب کم حرفه ای ( اتوترک ) و ضبط دیجیتال می باشد.

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL 3300

  • به کاربران اجازه می دهد تا صحبت کنند

  • درخواست صحبت داشته باشند

  • به سخنرانی گوش دهند

  • همچنین از قابلیت های بارز این سری قابلیت اتوترک یا همان ردیابی دوربین است که کاربران با فشردن دکمه روی میکروفون سیستم کنفرانس و آماده شدن برای سخنرانی، دوربین بر اساس آدرس های از قبل تعیین شده به سمت آن شخص چرخش می کند.

 

سیستم کنفرانس با سیم گانزین 3300

 

سیستم میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین Gonsin TL-4200

 پشتیبانی از 80 جایگاه را بطور همزمان دارد. در این میکروفون اتاق کنفرانس، میکرفون ها بعد از چند ثانیه بدون استفاده خاموش می گردد. این سیستم کنفرانس قابلیت تنظیم تعداد میکروفون کنفرانس فعال از 1 تا 4 عدد را بصورت همزمان داراست.

مزایای میکروفون کنفرانس اتوترک دیجیتال گانزین سری 4200

  • رای گیری

  • اتوترک (ردیابی خودکار دوربین )

  • ضبط دیجیتال

  • ترجمه همزمان

  • کنترل سیستم از طریق نرم افزار را دارا می باشد.

 

سیستم کنفرانس گانزین سری 4200

 

تفاوت سیستم کنفرانس با سیم و بی سیم

مزایای میکروفون کنفرانس باسیم

  • کیفیت و ثبات خوب 

  • نصب آسان

  • هزینه نگهداری کم

  • منطبق شدن با هر سالن کنفرانس

 

سیست مکنفرانس با سیم

 

سیستم کنفرانس صوتی بی‌سیم

سیستم کنفرانس صوتی بی‌سیم، یک فناوری مدرن است که به کاربران امکان برقراری ارتباط صوتی در فضایی بی‌سیم را می‌دهد.

این سیستم شامل یک مرکز کنترلی و یک یا چند واحد همایش است که به طور بی‌سیم با هم ارتباط برقرار می‌کنند. کنفرانس‌های صوتی بی‌سیم معمولاً در سالن های کنفرانس، سالن‌های همایش و جلسات تجاری استفاده می‌شوند.

این سیستم‌ها امکان انتقال صدا با کیفیت بالا و صدای واضح را فراهم می‌کنند. همچنین، افراد حاضر در کنفرانس می‌توانند از طریق این سیستم به صورت همزمان با هم صحبت کنند و به گفتگوی دیگران گوش دهند.

این سیستم‌ها معمولاً دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت تنظیم حجم صدا، قابلیت کاهش نویز محیطی و راحتی استفاده برای کاربران می‌باشند.

 

میکروفون اتاق کنفرانس کنفرانس بی سیم اتوترک سری 30000S

به عنوان میکروفون رئیس و DCS-3024D-W به عنوان میکروفن شرکت کننده قابل ارائه می باشد. این سیستم کنفرانس از فناوری ارتباط بی سیم تمام دیجیتال پشتیبانی کرده و کاملا در مقابل نور و مادون قرمز مقاوم می باشد و می تواند به صورت کاملا پایدار مورد استفاده قرار بگیرد.

هر کدام از میکروفن های این سیستم کنفرانس دارای شناسه منحصر به فرد می باشند که تخصیص شناسه ها می تواند به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک صورت پذیرد.

از جمله دیگر قابلیت های سری 30000S می توان به نشانگر LED به منظور نشان دادن وضعیت ارتباط میکروفون کنفرانس و وضعیت باتری، باتری لیتیومی قابل شارژ با امکان جابه جایی و زمان شارژ دهی 10 ساعت به صورت متوالی، بلندگو یا اسپیکر داخلی با کیفیت بالا، سوکت 3.5 میلیمتری، میکروفن رئیس با دکمه قطع کردن سخنرانان، وب کم حرفه ای و سایرموارد اشاره کرد.

 

سیستم کنفرانس بیسیم گانزین

 

مزایای میکروفون کنفرانس بی سیم

  • تحرک پذیری 

  • می‌توان با توجه به وضعیت استفاده تنظیم کرد

  • زیبایی شناسی

  • نمایش نتایج رای گیری بهصورت آماری بر روی مانیتور ها

  • مدیریت از راه دور سیستم های صوتی ، تصویر و روشنایی های سالن

 

سیستم کنفرانس بیسیم

 

 

سیستم کنفرانس ترجمه همزمان

تجهیزات کنفرانس با مترجم همزمان به شرکت کنندگان در جلسه های بین المللی اجازه می دهد تا شنوندگان در هنگام صحبت به صورت همزمان سخنان را به زبان مادری خود بشنوند. 

برای این منظور ، شرکت کننده زبان مورد نظر مترجم همزمان را روی صفحه میکروفون انتخاب کرده و از هدفون برای گوش دادن استفاده می کند.

 مترجم همزمان توسط مترجمان همزمان انجام می شود.

 باید در نطر داشته باشید از دستگاه‌های تورگاید علاوه بر ترجمه مکالمات در بازدیدهایی مانند بازدید از کارخانه‌ها و موزه‌ها و همچنین در سفر‌ها نیز استفاده خواهد شد.

 

سیستم کنفرانس تحت شبکه

میکروفون اتاق کنفرانس‌ فول دیجیتال که به آن‌ها سیستم کنفرانس تحت شبکه نیز می‌گویند، نوعی از سیستم‌های کنفرانس است که از بستر شبکه برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.

در این سیستم از کابل شبکه Cat5 استفاده می‌گردد. وجود بستر شبکه و استفاده از این تکنولوژی علاوه بر افزایش کیفیت، امکانات متنوعی را نیز در اختیار برگزارکنندگان قرار خواهد داد.

 

سیستم کنفرانس ترجمه همزمان

 

 

خرید سیستم ویدیو کنفرانس

یکی از اصلی‌ترین تجهیزاتی که در اتاق‌های کنفرانس به‌ویژه در زمان ویدئو کنفرانس مورد نیاز خواهد بود و‌ب‌کم حرفه ای است. وب‌کم، دوربینی است که برای برقراری تماس‌های ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین و ساده‌ترین برخورد همه ما با وب‌کم‌ها، دوربین‌هایی بوده که بر روی لپ‌تاپ‌هایمان قرار دارد. اما یک وب‌کم حرفه‌ای که در یک اتاق ویدئو کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد، ویژگی‌ها و کارایی‌های بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

دوربین‌های اتوترک پس از اتصال به سیستم‌ کنفرانس با رهگیری میکروفون کنفرانس با فعال شدن هر یونیت کنفرانس، به سمت گوینده چرخیده و تصویر او را ضبط و پخش خواهد کرد.

این ویژگی سبب یکپارچگی تصویر برای سایر حضار و شرکت‌کنندگان خواهد شد. این موضوع که چه نوع دوربینی با چه نوع از قابلیت‌هایی نیاز خواهد بود، بستگی به پارامتر‌های مختلفی از جمله ابعاد سالن کنفرانس، تعداد نفرات، فاصله دوربین از میز کنفرانس و سایرموارد خواهد داشت.

 

سیستم ویدیو کنفرانس

 

 

قیمت خرید سیسنم کنفرانس به برند اندازه سالن طراحی سالن و مقدار بودجه و حالت استفاده مد نظر باشه و متناسب با کارایی خود سیستم کنفرانس خریداری کنید.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، سیستم­‌های کنفرانس نیز ارتقا یافته و اصلاح شده است.

با توجه به تقاضایی که برای برگزاری جلسات با کیفیت بالا، وجود دارد، طراحی سیستم کنفرانس مدرن به یک انتخاب ضروری تبدیل شده است به ​همین علیت تقاضای سیستم سیمی پایین آمده است.

در مواجهه با الزامات جلسه­‌ی استاندارد و با کیفیت بالا، انتخاب سیستم جلسه از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار شده است برای مثال بیشترین متقاضی را در بین دسته سیستم کنفرانس دیجیتال میکروفن است.

در نهایت، میکروفون اتاق کنفرانس به شما امکان ادغام فیزیکی مکان‌ها و کاهش نیاز به حضور حضوری را ممکن می‌سازند که این روزها به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی و فرصت‌های کاری از راه دور بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

برای مشاوره و خرید انواع میکروفون اتاق کنفرانس با ما تماس بگیرید


 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha