ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک | Yealink VC200

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک Yealink VC200 یک دستگاه مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس کوچک می باشد.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس یالینک با ما تماس بگیرید

 

     

 

مزایای مهم ویدئو کنفرانس یالینک VC200:

ویدئو کنفرانس یالینک VC200 یک دستگاه Point-to-Point یا نقطه به نقطه می باشد که می تواند جزئی از ارتباطات مالتی پوینت نیز باشد و در ارتباطات چند نقطه ای شرکت نماید. سیستم عامل اندروید 7.1، دارای وب کم حرفه ای 4K با قایلیت زوم 4 برابری e-PTZ، طراحی یکپارچه، لنز واید، سازگاری با صفحه های نمایش لمسی تنها برخی از قابلیت های این پایانه ویدئو کنفرانس یالینک می باشند که برقراری ارتباطات ویدیو کنفرانس و سیستم کنفرانس را برای استفاده کنندگان لذت بخش می کند. 

 

 

قابلیت های ویدئو کنفرانس یالینک VC200:

از جمله قابلیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس می توان به پشتیبانی از پروتکل ویدئویی H.265، 6 میکروفن کنفرانس داخلی، امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم، وای فای و بلوتوث داخلی، پشتیبانی از 5 تماس صوتی و  ذخیره جلسات اشاره کرد.  هم چنین این دستگاه می تواند به منظور پوشش دهی بیشتر صدا به دستگاه CP960 متصل و تجریه یک ارتباط با کیفیت صدای بالاتر را برای استفاده کنندگان مهیا کند. ماژولار بودن دستگاه های ویدئو کنفرانس یالینک | Yealink کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند. 

 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری با 1 سال گارانتی

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.