ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit Mini

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco Webex Room Kit Mini یک دستگاه مناسب برای طراحی اتاق های کنفرانس با اندازه کوچک می باشد. پایانه ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو | Cisco با زاویه دید 120 درجه می تواند اتاق های کنفرانس 3 تا 5 نفره را به صورت کامل پوشش داده و تجربه یک ارتباط لذت بخش ویدئو کنفرانس را در اختیار کاربران قرار دهد. طراحیAIO  سخت افزار ویدئو کنفرانس سیسکو که شامل دوربین، میکروفن کنفرانس و اسپیکر می باشد راه اندازی آن را در سریع ترین زمان ممکن میسر شاخته است. 

 

 

قابلیت مهم ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو Cisco WebEx Room Kit :

یکی از مهترین قابلیت های این دستگاه که آن را از دیگر سخت افزارهای ویدئو کنفرانس متمایز می کند امکان استفاده از این پایانه به عنوان کنفرانس کم یا وب کم می باشد که تنها کافی است این دستگاه را از طریق کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید تا از آن بتوانید به عنوان یک وب کم حرفه ای در کنار یک دستگاه ویدئو کنفرانس کارآمد استفاده نمایید. از مهمترین امکانات دستگاه ویدئو کنفرانس سیسکو می توان به قابلیت Auto Framing، پشتیبانی از صفحه لمسی کنترل جلسات Cisco Touch 10، امکان ارسال محتوا به صورت بی سیم و با سیم، اشتراک گذاری محتوا با کیفیت 4K و پشتیبانی از کدک های متنوع صوتی اشاره کرد. این دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری از پروتکل های H.323، SIP، Cisco Webex به منظور برقراری ارتباطات تصویری استفاده می نماید و هم چنین با استفاده از لایسنس میتواند تا 3 نقطه با کیفیت 1080p30 و 4 نقطه با کیفیت 720p30 را به منظور برقراری ارتباطات مالتی پوینت پشتیبانی نماید. برای خرید ویدئو کنفرانس، ویدئو کنفرانس سخت افزاری و خرید تجهیزات سیستم کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

برای خرید انواع، ویدئو کنفرانس سخت افزاری سیسکو با ما تماس بگیرید

 

     

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.