مبدل‌ها چیست ؟ و چرا در صنعت استفاده می‌شوند؟

مبدل ابزاری است که امروزه استفاده بسیاری را در زندگی روزمره ی ما دارد، به همین دلیل خرید و فروش مبدل بسیار رواج یافته است. برای خرید انواع مبدل می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

درخواست مشاوره
مبدل‌ها چیست ؟ و چرا در صنعت استفاده می‌شوند؟

راهکارهای سایر محصولات

مبدل‌ها و آداپتور بخش مهمی از زندگی امروزه هستند. به دلیل تفاوت‌هایی که در طراحی محصولات، زیرساخت برق و استانداردهای این حوزه وجود دارد، وجود مبدل‌ها بسیار کمک کننده است. زمانی که شما درحال شارژ کردن گوشی تلفن همراه یا لپ‌تاپ خوب هستید از مبدل‌ها استفاده می‌کنید. مبدل‌ها به شما می‌کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید دوشاخه‌ی دستگاه خود را به انواع مختلف پریز متصل کنید. و یا ولتاژ برق را به ولتاژ دلخواه تغییر دهید. امروزه مبدل‌ها با تنوع زیادی تولید می‌شوند و کاربردهای فراوانی دارند. برای خرید انواع مبدل می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

انواع آداپتور ها:

برای دستگاه های مختلف با ولتاژ های متفاوت و تعداد شاخه های گوناگون آداپتور های متنوعی وجود دارد. در ادامه به برخی ها از آن ها اشاره خواهیم کرد:

مبدل برق ۳ به ۲ 

مبدل برق ۳ به ۲ در واقع وسیله ای است که از آن برای تبدیل سه شاخه برق به دو شاخه می توان استفاده کرد و به کمک آن محصولات برقی وارداتی از سایر کشورها را در داخل ایران بدون انجام هیچ عملیات برق کاری مورد استفاده قرار داد.

مبدل برق ۳ به ۲

 

مبدل برق سه به دو فیوز دار

یکی دیگر از انواع تبدیل برق، مبدل سه به دو فیوزدار است. این نوع مبدل ها علاوه بر اینکه امکان تبدیل سه شاخه به دوشاخه را فراهم می‌کنند، منجر به برقراری یک ارتباط سالم بین دستگاه و پریز برق می شوند. در نتیجه افرادی که تمایل دارند تا دستگاه های برقی خود را در برابر خطرات مختلف نظیر نوسانات برق محافظت نمایند بهتر است از مبدل های فوق استفاده کنند.

مبدل برق ۳ به ۲ صنعتی

برخی از لوازم برقی از میزان مصرف انرژی بالایی برخوردار می باشند و در حین استفاده میزان آمپر بالایی را نیاز دارند. بنابراین برای آنکه بتوانید از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است از مبدل برق 3 به 2 صنعتی استفاده نمایید.

 

 

 

برای خرید انواع سیستم میکروفون کنفرانس با ما تماس بگیرید